Jawel. De ijsklongooier kreeg klappen van Frans en werd de discotheek uitgegooid.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:40 schreef Syytön het volgende:
Volgens mij is het nog niet genoemd, ik scan ff snel het topic door...
Een klein knulletje gooide dus een ijsklontje en stak z'n middelvinger op, waarop Frans vroeg: "wie deed dat?". Iemand anders stak z'n vinger op (voor de gein) en werd dus in elkaar geslagen. De jongen die het ijsklontje gooide, is dus helemaal niet in elkaar geslagen!
"Als hij aangifte doet, ga ik dat ook doen"quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef murp het volgende:
[[url=http://x.flurl.com/2006/Mar/27/105089.jpg]afbeelding][/URL]
lange frans op 538![]()
Jij klinkt vrolijk op maandagochtend om 8 uur uit je nest bent (als je net een weekend hard gewerkt hebt)?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:09 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Wat klinkt ie bij giel als een zwak mannetje. Wat een perfecte stem om zijn karakter te onderstrepen.
en rap van 'm gadverdamme. Ik zeg castreren.
Moet 'ie nou huilen of is 'ie schor?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef murp het volgende:
[[url=http://x.flurl.com/2006/Mar/27/105089.jpg]afbeelding][/URL]
lange frans op 538![]()
Weet je dat zeker? Ik was er niet bij maar een jongen uit mijn klas wel, en volgens hem was het een Chinees ventje die het ijsblokje gooide, maar hij was niet degene die in eklaar geslagen werd, volgens hem. Wel werd die Chinees er uitgegooid later.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jawel. De ijsklongooier kreeg klappen van Frans en werd de discotheek uitgegooid.
idd echt te zielig voor woorden, wat moeten die kinderen daar nu mee?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:22 schreef Taurus het volgende:
Oh mijn god die tekst!!!! shit hey, dat vindt ik echt nog tig keer schokkender dan dat vechtpartijtjeHoe oud zijn die kids daar??
quote:"Ik had wel blind kunnen zijn", zo beklaagde de Diemense Frans Frederiks zich tegenover De Telegraaf.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Falco het volgende:
[upd] Lange Frans doet aangifte tegen scholier
[..]
vind dat ook niet echt een tekst om op een school te rappenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Even het volgende:
[..]
"Ik wil mn pik zien glimmen door het vocht van je kut"![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Falco het volgende:
[upd] Lange Frans doet aangifte tegen scholier
[..]
Dan kan je best knap mikken.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:23 schreef DrDentz het volgende:
toch maar geluisterd
"recht tussen mn ogen"
![]()
Ik zou hem inrappenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Jij hebt het niet allemaal gelezen!
Giel Beelen met Lange Frans vanochtend 3FMquote:Op maandag 27 maart 2006 07:55 schreef SunChaser het volgende:
Hij was net op Radio3. Hij heeft er spijt van. Wil je t horen, ga naar giel.vara.nl en ga naar 7.50 uur.
Onze enige echte Lange Frans-fan.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een hypocrisie hier allemaal, menigeen had hetzelfde gedaan.
Logische reactie Frans
Nee hoor. Zeker niet als je zo verbaal sterk zegt te zijn als hij, dan zeg je daar wat van en ga je niet als een dombo lopen rammen, zéker niet als artiest - die ook nog eens zijn hele carriere zowat dankt aan het anti-geweld zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een hypocrisie hier allemaal, menigeen had hetzelfde gedaan.
Logische reactie Frans
Diemen-Zuid afsluiten dmv ijsblokken op de toegangswegen naar die gettoquote:Op maandag 27 maart 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
Zijn hier nog geïnteresseerden in de inzamelingsactie om genoeg centjes bij elkaar te sprokkelen om een ijsberg uit Groenland te importeren en op Franssies hoofdje te deponeren?
ijsblokjes machine ¤ 280quote:Op maandag 27 maart 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
Zijn hier nog geïnteresseerden in de inzamelingsactie om genoeg centjes bij elkaar te sprokkelen om een ijsberg uit Groenland te importeren en op Franssies hoofdje te deponeren?
Als ik in een discotheek sta en iemand gooit moedwillig dingen naar mijn hoofd, dan ga ik er ook op af... Zal daar ook zeker niet de enige zijn. En van (in elkaar) rammen is duidelijk geen sprake geweest. Gezien "Beiden hielden geen lichamelijk letsel over aan het gebeuren."quote:Op maandag 27 maart 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeker niet als je zo verbaal sterk zegt te zijn als hij, dan zeg je daar wat van en ga je niet als een dombo lopen rammen, zéker niet als artiest - die ook nog eens zijn hele carriere zowat dankt aan het anti-geweld zijn.
Heb je die beelden wel gezien? Hij ging niet ff vriendelijk gedag zeggen ofzo...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik in een discotheek sta en iemand gooit moedwillig dingen naar mijn hoofd, dan ga ik er ook op af... Zal daar ook zeker niet de enige zijn. En van (in elkaar) rammen is duidelijk geen sprake geweest. Gezien "Beiden hielden geen lichamelijk letsel over aan het gebeuren."
quote:
ONZ topicspam is nou wel weer genoeg geweest.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[OFFICIAL RELEASE] Bange Hans & Ban B. - Het Fok! van...
Gaat ie Henk van D. op z'n bek slaan? Die heeft al genoeg gehad zou je zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Hij is vanavond bij B&vD he.
Als je Ban B. er maar niet bij gaat halen...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
ONZ topicspam is nou wel weer genoeg geweest.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je Ban B. er maar niet bij gaat halen...
23% van Nederland is het er mee eens dat Lange Zwjans klappen mocht uitdelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |