Dan kan je best knap mikken.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:23 schreef DrDentz het volgende:
toch maar geluisterd
"recht tussen mn ogen"
![]()
Ik zou hem inrappenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Jij hebt het niet allemaal gelezen!
Giel Beelen met Lange Frans vanochtend 3FMquote:Op maandag 27 maart 2006 07:55 schreef SunChaser het volgende:
Hij was net op Radio3. Hij heeft er spijt van. Wil je t horen, ga naar giel.vara.nl en ga naar 7.50 uur.
Onze enige echte Lange Frans-fan.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een hypocrisie hier allemaal, menigeen had hetzelfde gedaan.
Logische reactie Frans
Nee hoor. Zeker niet als je zo verbaal sterk zegt te zijn als hij, dan zeg je daar wat van en ga je niet als een dombo lopen rammen, zéker niet als artiest - die ook nog eens zijn hele carriere zowat dankt aan het anti-geweld zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een hypocrisie hier allemaal, menigeen had hetzelfde gedaan.
Logische reactie Frans
Diemen-Zuid afsluiten dmv ijsblokken op de toegangswegen naar die gettoquote:Op maandag 27 maart 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
Zijn hier nog geïnteresseerden in de inzamelingsactie om genoeg centjes bij elkaar te sprokkelen om een ijsberg uit Groenland te importeren en op Franssies hoofdje te deponeren?
ijsblokjes machine ¤ 280quote:Op maandag 27 maart 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
Zijn hier nog geïnteresseerden in de inzamelingsactie om genoeg centjes bij elkaar te sprokkelen om een ijsberg uit Groenland te importeren en op Franssies hoofdje te deponeren?
Als ik in een discotheek sta en iemand gooit moedwillig dingen naar mijn hoofd, dan ga ik er ook op af... Zal daar ook zeker niet de enige zijn. En van (in elkaar) rammen is duidelijk geen sprake geweest. Gezien "Beiden hielden geen lichamelijk letsel over aan het gebeuren."quote:Op maandag 27 maart 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeker niet als je zo verbaal sterk zegt te zijn als hij, dan zeg je daar wat van en ga je niet als een dombo lopen rammen, zéker niet als artiest - die ook nog eens zijn hele carriere zowat dankt aan het anti-geweld zijn.
Heb je die beelden wel gezien? Hij ging niet ff vriendelijk gedag zeggen ofzo...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik in een discotheek sta en iemand gooit moedwillig dingen naar mijn hoofd, dan ga ik er ook op af... Zal daar ook zeker niet de enige zijn. En van (in elkaar) rammen is duidelijk geen sprake geweest. Gezien "Beiden hielden geen lichamelijk letsel over aan het gebeuren."
quote:
ONZ topicspam is nou wel weer genoeg geweest.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[OFFICIAL RELEASE] Bange Hans & Ban B. - Het Fok! van...
Gaat ie Henk van D. op z'n bek slaan? Die heeft al genoeg gehad zou je zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Hij is vanavond bij B&vD he.
Als je Ban B. er maar niet bij gaat halen...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
ONZ topicspam is nou wel weer genoeg geweest.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je Ban B. er maar niet bij gaat halen...
23% van Nederland is het er mee eens dat Lange Zwjans klappen mocht uitdelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |