Den Haag staat in 1 klap op de 13e plek.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding] STIK ER MAAR IN, PLEURIS ROTTERDAMMERS! [afbeelding]
Gut, 't lijken soms wel mensen, hè, die joden.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het grootste tegenargument tegen de "joodse samenzwering" is het simpele feit dat de meeste joden in Washington D.C. vooral bezig zijn met het oneens zijn met elkaar. Je hebt de neo-cons, de liberalen, de linksen en de conservatieven. Alleen de neo-cons hebben beperkte invloed. De rest is vooral bezig met het bekritiseren van de ander.
Ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:13 schreef Monidique het volgende:
O, is dat echt van onze liever-parasiet-dan-slachtoffer?
Lekker antisemitisch weer, joden met mensen vergelijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gut, 't lijken soms wel mensen, hè, die joden.
hihihihiquote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
In het weekend hoef je geen postuitwisseling te verwachten, zure jongen.
schokkendquote:Op zondag 26 maart 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
9/11 docu
Binnen 2 minuten wordt alles ontrafeld.
15 miljoen aan onderzoek voor de zaak Clinton-Lewinski
0,6 miljoen aan onderzoek 9/11
Ik was snel klaar vandaag.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
Opdat LN nu niet in de kerk zit te biechten....
Het ligt wel wat ingewikkelder dan dat.quote:Dat proberen ze helemaal niet te doen. Wat de ID zegt is: we zien een beestje, we snappen niet hoe dit in de evolutietheorie past (omdat de lichaamsdelen alleen samenwerken als het in geheel in functie is), dus: intelligent ontwerp. Ze kunnen niet halverwege aankomen, want er is geen plaats voor intelligentie in de evolutietheorie. Als ze de grenzen van de kenbaarheid af willen tasten, dan doen ze onderzoek, komen tot de conclusie dat zij het niet snappen en stellen de vraag of iemand anders het wel snapt. Nu stellen ze de vraag, weten het antwoord niet (de ID-aanhang althans) en trekken daar een conclusie uit.
Ook, maar Dawkins is sowieso wel een controversieel figuur omdat hij zich vaak buiten zijn vakgebied begeeft. Dat lijkt trouwens wel een trend die al enige tijd bezig is, zoals ID'ers zich maar al te vaak begeven op wetenschappelijke terreinen die niet de hunne zijn, zo houden ook natuurkundigen zich bezig met allerlei filosofische (en wellicht zelfs religieuze) kwesties die ver buiten hun vakgebied liggen, zoals Hoogleraar experimentele fysica Lagendijk in 1989 al signaleerde.quote:Wat is er extremistisch aan Dawkins? Hoe kunnen wetenschappers nou op basis van wetenschappelijke bevindingen extremistisch zijn? Of heb je het over zijn andere activiteiten?
Van mij hoeft ID niet aangenomen te worden uiteraard, maar het is niet zo dat God als eindverklaring wetenschap uit zou sluiten, het Christelijk geloof is an sich juist een vrij rationeel geloof, wat in de encycliek 'Fides et ratio' nog eens is uiteengezet. Verder sluit de evolutietheorie ook zeer zeker het Christelijk geloof niet uit, zoals John Jacobs mooi uiteenzet.quote:Ik ben het niet eens met Monidique in deze, ID tast de geloofwaardigheid van wetenschap aan. Als ID aanvaard wordt, kun je wat mij betreft net zo goed stoppen met al het onderzoek want er is toch een 'wetenschappelijk' alternatief dat God heet, en "waarom zou dat immers niet kunnen"
Hier raak je wel een dieper probleem, de scheiding tussen die twee is een nuttige, maar tevens een kunstmatige, ook de filosofie heeft sinds Kant niet stil gezeten, juist onder invloed van het postmodernisme is ondertussen wel duidelijk geworden dat de scheiding tussen fysica, en laat ik het maar neutraal uitdrukken, metafysica, epistemologisch zelfs problematisch is. Ik denk dat dit wellicht ten grondslag ligt aan de felheid van de strijd?quote:Overigens, misschien wordt er zo fel op gereageerd omdat de domeinen religie en kennis/wetenschap gescheiden plaatsvinden. Dat is niet atheïstisch, dat schept juist ruimte voor religie. Het Kant-principe.
Mwah, Ronald Reagan gebruikte dat liedje van Springsteen in zijn verkiezingscampagne, alleen wat hij niet wist is dat 'Born in the USA' juist bijzonder ironisch is. Bruce Springsteen is bij mijn weten dan ook nogal links.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:29 schreef Yildiz het volgende:
Patriotisme, Springsteen denkt er hetzelfde over als Reagan, wow. Alles wat amerikaans is, is republikeins. Ik sta versteld.
Ik wacht met ingehouden adem...quote:
quote:We are currently experiencing major difficulties with our website.
We're sorry for the inconvenience, please try again later.
Omgetoverd tot Raymond?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voel een dogmatieke scheuring aankomen.
Waar is Godlasteraar heen, trouwens?
Ja. Behalve dan dat er geen Mohammedjes waren.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:59 schreef Floripas het volgende:
Zeiden jullie vroeger ook: "Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een pik van tweemetertachtig? En dan ongecontroleerd giechelen en schalks naar Mohammedje kijken.
Nee, althans niet op die tradiotionele manier, ik ben er ook nog niet over uit of ik uberhaupt katholiek of gereformeerd ben.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:50 schreef Floripas het volgende:
LN, jij biecht toch niet? :0
Dat is toch niet dezelde?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:08 schreef Floripas het volgende:
Waar is Godlasteraar heen, trouwens?
Ik had verkering met een Mohammedje. Zijn moeder sprak geen Nederlands en zijn vader maar een beetje (die werkte in de metaal), dus hij moest de belastingformulieren invullen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Behalve dan dat er geen Mohammedjes waren.
Hoewel...Godlasteraar zou me waarschijnlijk geen "schimmelkut" en "zuurgleuf" noemen...hij zou wel wat welluidender beledigingen weten, denk ik.quote:
Nee, dat weiger ik haast te geloven, GL was veel intelligenter (en sympatieker). Vraag Raymond anders eens wie Pat Buchannan is?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef Floripas het volgende:
Hij heeft wat aan zijn d/ts gewerkt, maar de overeenkomsten zijn opvallend.
Raymond? Pat Buchannan?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nee, dat weiger ik haast te geloven, GL was veel intelligenter (en sympatieker). Vraag Raymond anders eens wie Pat Buchannan is?
Je bent niet te ver gegaan, hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
En Floripas, sorry dat ik wat te ver ben gegaan met die Henk Sneevliet.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:
Neeeeeeee.... ze zijn niet dezelfden.
Nou, dat bedoel ik, waarschijnlijk weet hij niet eens wie dat is, bovendien had GL het erover dat íe altijd buitenlandse kranten las en dinges leest wellicht alleen de Telegraaf. O, en nog wat, GL had het altijd over z'n voorkeur voor uitheemse vrouwen. En Ayaan natuurlijk.!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:26 schreef Floripas het volgende:
Raymond? Pat Buchannan?
Ja, erg sjuniaans.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Vanavond als ik tijd heb, dan ga ik een een mooie vergelijking maken over de overeenkomsten tussen sociaaldemocraten en Neocons.
Zie je nou wel?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:
Neeeeeeee.... ze zijn niet dezelfden.
Ja, hij was inderdaad minder burgerlijk, minder vastgeroest, en minder simplisitsch.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:29 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik, waarschijnlijk weet hij niet eens wie dat is, bovendien had GL het erover dat íe altijd buitenlandse kranten las en dinges leest wellicht alleen de Telegraaf. O, en nog wat, GL had het altijd over z'n voorkeur voor uitheemse vrouwen. En Ayaan natuurlijk.!
Nee, ik heb respect voor Sjun, maar deze vergelijking is er één die hij niet snel zal maken, maar goed vanavond meer.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:29 schreef Monidique het volgende:
Ja, erg sjuniaans.
Ik lees altijd Duitse kranten/tijdschriften, dat klopt. Vooral Bild en Spiegel, online dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:29 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik, waarschijnlijk weet hij niet eens wie dat is, bovendien had GL het erover dat íe altijd buitenlandse kranten las en dinges leest wellicht alleen de Telegraaf. O, en nog wat, GL had het altijd over z'n voorkeur voor uitheemse vrouwen. En Ayaan natuurlijk.!
Ik denk het niet. Dat lijkt me strategisch gezien niet verstandig.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:36 schreef Floripas het volgende:
Ga je op Wilders stemmen?
quote:175 tt-EEN 175 zo 26 mrt 18:31:01
buitenland
MERKELS PARTIJ WINT IN TWEE DEELSTATEN
Volgens exitpolls hebben de christen-
democraten van kanselier Angela Merkel
de deelstaatverkiezingen in het zuide-
lijke Baden-Württtemberg en in Saksen-
Anhalt, in het voormalige Oost-Duits-
land, gewonnen.
De stembusgang in Rheinland-Pfalz, vlak
bij de grens met ons land, werd door de
sociaal-democraten gewonnen.
Het waren de eerste verkiezingen in
Duitsland sinds christen-democraten en
sociaal-democraten vier maanden geleden
een coalitie hebben gevormd onder
leiding van kanselier Angela Merkel.
De kiescampagne was bijzonder futloos,
omdat de twee grote partijen het mekaar
niet moeilijk wilden maken.
AHA weer?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:37 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dat lijkt me strategisch gezien niet verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |