Tot een bepaalde grote dan...quote:
slap of hard?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
die van mij is maar 5 cm, maar meisjes houden gewoon van zo'n dikte
Omtrek of diameterquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
die van mij is maar 5 cm, maar meisjes houden gewoon van zo'n dikte
vast de straalquote:
Keer je lineaal eens omquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
mijn piemel is trouwens 5 meter 80. dat dat ff duidelijk is
Er bestaat ook nog een derde user, namelijk die en 1 en 2 beweert?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:04 schreef Het_Biertje het volgende:
kansloos topic trouwens; er komen zometeen 2 soorten users posten;
1 soort gaat waarschijnlijk verkondigen dat de gene die heeft gezegd dat grootte niet uitmaakt zelf een kleine piemel had.
De 2de soort users gaat verkondigen dat het niet uitmaakt hoe groot je leuter is maar dat het gaat om het gene wat je er mee doet..
zo. slotje dan maar?
en dit is? 10? 15? 20? 25? 30?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:44 schreef McCarthy het volgende:
ik denk binair, boven een minimum is goed. Strikt onder minimum is fout.
Soort 2 meldtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:04 schreef Het_Biertje het volgende:
kansloos topic trouwens; er komen zometeen 2 soorten users posten;
1 soort gaat waarschijnlijk verkondigen dat de gene die heeft gezegd dat grootte niet uitmaakt zelf een kleine piemel had.
De 2de soort users gaat verkondigen dat het niet uitmaakt hoe groot je leuter is maar dat het gaat om het gene wat je er mee doet..
zo. slotje dan maar?
Je bent toch blank?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve mijn foto niet zonder mijn toestemming te posten.
/jezelf/vriend/man/partnerquote:Op zondag 26 maart 2006 03:48 schreef dutchtubby het volgende:
het gaat er niet om hoelang je penis is, maar hoelang je je vrouw/vriendin/minnares er mee tevreden kan houden
Jij bent zwart bruin (politiek correcte teringzooi), dus dat ben jij nietquote:Op zondag 26 maart 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve mijn foto niet zonder mijn toestemming te posten.
tering die is lang, hij ziet er ook raar uit, die van mij ziet er helemaal niet zo uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:24 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Jij bent zwart bruin (politiek correcte teringzooi), dus dat ben jij niet
Heb echter wel een foto gevonden van jou;
[afbeelding]
vuistdik he (mannenvuist dat is)quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit, zolang ie maar langer is dan 20cm.
Kleiner dan 20cm is idd wel redelijk droevig
Een dikke lul, dat is veel belangrijker
iddquote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
vuistdik he (mannenvuist dat is)
who 20 ?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit, zolang ie maar langer is dan 20cm.
Kleiner dan 20cm is idd wel redelijk droevig
Een dikke lul, dat is veel belangrijker
ik zeg altijd, niet de hand of god, maar de fist of godquote:Op zondag 26 maart 2006 14:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
idd
Nuecken moet een soort fist sensatie geven.
voor dat soort gelegenheden heb ik altijd zo'n rolmaat van 5m bij de handquote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
who 20 ?da's lang
zal eens kijken of ik het haal
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:53 schreef dfens het volgende:
Een meid is weleens vreemd gegaan met mij omdat de lul van haar vriend te dik was. Anaal deed erg pijn bij haar. De mijne is wat dunner, en dat ging zonder problemen![]()
Lang leve internet en e-mail. Anders had ik nooit zo'n stuk kunnen datenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |