Tot een bepaalde grote dan...quote:
slap of hard?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
die van mij is maar 5 cm, maar meisjes houden gewoon van zo'n dikte
Omtrek of diameterquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
die van mij is maar 5 cm, maar meisjes houden gewoon van zo'n dikte
vast de straalquote:
Keer je lineaal eens omquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
mijn piemel is trouwens 5 meter 80. dat dat ff duidelijk is
Er bestaat ook nog een derde user, namelijk die en 1 en 2 beweert?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:04 schreef Het_Biertje het volgende:
kansloos topic trouwens; er komen zometeen 2 soorten users posten;
1 soort gaat waarschijnlijk verkondigen dat de gene die heeft gezegd dat grootte niet uitmaakt zelf een kleine piemel had.
De 2de soort users gaat verkondigen dat het niet uitmaakt hoe groot je leuter is maar dat het gaat om het gene wat je er mee doet..
zo. slotje dan maar?
en dit is? 10? 15? 20? 25? 30?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:44 schreef McCarthy het volgende:
ik denk binair, boven een minimum is goed. Strikt onder minimum is fout.
Soort 2 meldtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:04 schreef Het_Biertje het volgende:
kansloos topic trouwens; er komen zometeen 2 soorten users posten;
1 soort gaat waarschijnlijk verkondigen dat de gene die heeft gezegd dat grootte niet uitmaakt zelf een kleine piemel had.
De 2de soort users gaat verkondigen dat het niet uitmaakt hoe groot je leuter is maar dat het gaat om het gene wat je er mee doet..
zo. slotje dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |