(spelling een beetje "aangepast")quote:Ik heb alle tijd van de wereld om weg te kwijnen in stress en pijn die 24 uur per dag aanhoudt, dank je. Meer tijd heb ik niet nodig.
Ik mag niet meedoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ratekwoot
[..]
(spelling een beetje "aangepast")
19.00 beavis & butthead moronathon hequote:Op zondag 26 maart 2006 13:45 schreef Yildiz het volgende:
MTV is een must-watch, nu.
Er bestaat een torrent met al het Beavis & Butt-head materiaal (6.7 GB)...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
19.00 beavis & butthead moronathon he
BGquote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ratekwoot
[..]
(spelling een beetje "aangepast")
http://www.highlife.nl/tvcam/zaptv.htmlquote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
19.00 beavis & butthead moronathon he
ik kan niet gebanned worden, alleen uit het leven.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En de koelkast gaat naar de Haagse Vinexwijk.
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[Uiteraard, schimmige clubjes als de NVU vinden democratie en kapitalisme bij uitstek verdervelijke dingen die ons opgedrongen zijn door "üntermenschen" (en dan met name de evil jews). De wijze waarop hun partijprogramma is geformuleerd komt over als een stel gefrustreerde commies (als je het ras-aspect even wegpoetst, maar dat hoeft niet eens).]
het is ook zo.
Och, dat zal ie wel van dit Harvard / Chicago onderzoek gehaald hebben.quote:
Ja, en aan de andere kant heb je debielen als Nilats en mijnlandnietmeer, maar die worden met de mantel der liefde bedekt.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Och, dat zal ie wel van dit Harvard / Chicago onderzoek gehaald hebben.
'Pro-Israëllobby VS manipuleert politiek'
http://ksgnotes1.harvard.edu/Research/wpaper.nsf/rwp/RWP06-011
De (alle) reacties zijn al even typerend als voorspelbaar. Het is gelijk weer anti-semitisme als je het rapport al gaat lezen.
Er is een grote pro-Israël lobby, en men móet er gewoon WO2 bij halen.
Och, ik kan er maar een paar normale reacties uit halen, waarvan er 1 van is dat het gewoon zo ís dat ze zo groot zijn, geen tekst wat ze er verder doen, maar gewoon dat ze zo groot zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en aan de andere kant heb je debielen als Nilats en mijnlandnietmeer, maar die worden met de mantel der liefde bedekt.
Nee, natuurlijk is daar niets antisemitisch aan. De Saoedi's genieten een soortgelijke positie, overigens. Hebben die ook een Holocaust gehad?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Och, ik kan er maar een paar normale reacties uit halen, waarvan er 1 van is dat het gewoon zo ís dat ze zo groot zijn, geen tekst wat ze er verder doen, maar gewoon dat ze zo groot zijn.
Aan de top met de National Rifle Association.
Klaar. Daar is niks anti-Joods aan.
Dat is nu net het probleem: ze kunnen het niet bestrijden met argumenten.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Het is wel kinderachtig van de pro-Israël lobby om direct het woord anti-semitisme erbij te halen. Dat is op die manier een enorme dooddoener.
Ze moeten het bestrijden met argumenten dat is een stuk beter dan met modder.
Daarvoor moet je bij de president zijn, olie enzo. Heb je er cijfers over trouwens?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is daar niets antisemitisch aan. De Saoedi's genieten een soortgelijke positie
En wat heeft de holocaust te maken met de grootte van die lobby?quote:, overigens. Hebben die ook een Holocaust gehad?
De crispy critter was coolquote:Op zondag 26 maart 2006 14:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.highlife.nl/tvcam/zaptv.html
Om erin te komen.
Kan zijn en dat ze machtig zijn geloof ik ook wel net zoals je andere machtige lobby groepen hebt overal ter wereld en dus ook in Europa.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Monidique het volgende:
Dat is nu net het probleem: ze kunnen het niet bestrijden met argumenten.
Ik zoek even.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de president zijn, olie enzo. Heb je er cijfers over trouwens?
Nou ja, als de Tweede Wereldoorlog overal bij gehaald zou worden, wat moeten we dan aan met Saudi-Arabie?quote:En wat heeft de holocaust te maken met de grootte van die lobby?
Klopt, maar daar zitten geen videoclips in en die zijn minstens zo leukquote:Op zondag 26 maart 2006 14:28 schreef Doderok het volgende:
[..]
Er bestaat een torrent met al het Beavis & Butt-head materiaal (6.7 GB)...
Imperialisme.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zoek even.
[..]
Nou ja, als de Tweede Wereldoorlog overal bij gehaald zou worden, wat moeten we dan aan met Saudi-Arabie?
Ik bedoelde dat men als pro-pro-Israël-lobby-user (wat een woord) er men gelijk WO 2 bij haalt, zonder reden of wat dan ook, en sommige buigen alle cijfers om naar 6 miljoen. Dat is gewoon niet meer discussiëren, maar modder gooien.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zoek even.
[..]
Nou ja, als de Tweede Wereldoorlog overal bij gehaald zou worden, wat moeten we dan aan met Saudi-Arabie?
quote:Hillary Rodham Clinton said Thursday that if she could turn back time, she would skip that trip to the Middle East where she kissed Yasser Arafat's wife.
The first lady was asked at a forum sponsored by the Jewish Week newspaper whether she would do anything differently or had learned any lessons from the meeting last fall with Soha Arafat.
quote:
Niet over Israël.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het grootste tegenargument tegen de "joodse samenzwering" is het simpele feit dat de meeste joden in Washington D.C. vooral bezig zijn met het oneens zijn met elkaar. Je hebt de neo-cons, de liberalen, de linksen en de conservatieven. Alleen de neo-cons hebben beperkte invloed. De rest is vooral bezig met het bekritiseren van de ander.
quote:"The court dismissed today the case against Abdul Rahman for a lack of information and a lot of legal gaps in the case," the official said Sunday, speaking on condition of anonymity because he was not authorized to speak publicly on the matter.
quote:Ik kijk op, zij kijkt weg, ik kijk weg, ik kijk terug, zie haar teurg kijken, zij kijkt weer weg en terug en daarna lachen. Dat was echt heftig. Ik dacht NEUKEN, maar ja die trein zat vol. Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
Dan neem je toch gewoon een biertje...quote:Op zondag 26 maart 2006 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Begint saai te worden.
Heeft Amsterdam al gereageerd op je bachalorigheid ?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een biertje...
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een biertje...
In het weekend hoef je geen postuitwisseling te verwachten, zure jongen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heeft Amsterdam al gereageerd op je bachalorigheid ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |