Welke hormonen zorgden ook alweer voor geilheid bij vrouwenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
interessant.
[afbeelding]
[afbeelding]
Waardeloosquote:Een teveel aan oestrogeen kan bij zowel mannen als vrouwen het seksueel verlangen remmen.
Misschien moet Lange Frans maar onderzoeker worden...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
De vrouw als studieobject. Interessant.
Weer eens wat anders dan als sexobject.
Remt de pil de geilheid dan? Terwijl je dan juist seks kunt hebben zonder die vreselijke zwangerschappen.quote:
Ik heb eerder het idee dat hij de vrouw behandelt vanuit het sexobject perspectief maar ik kan er naast zittenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:59 schreef pberends het volgende:
Misschien moet Lange Frans maar onderzoeker worden...
"Zuig die pik met 2 handen, zaad over je lippen"
waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Floripas het volgende:
Wat is dat ijsmeis-gezeur?
Hoe heette die ook alweer, Don McClean?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:40 schreef Floripas het volgende:
Good ole boys were drinkin' whiskey and rye, singing this'll be the day that I die...
Ja, dat denk ik ook, sociologisch gezien dan, want de ultra's zijn idd net zo goed tegen ID, ID is ook niet alleen iets van Christenen, in Nederland heb je bijv. ook Ronald Meester, en die is ook niet Christelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef zakjapannertje het volgende:
nou ja het is ook zo dat er in de VS in de huidige tijd een ultraconservatieve religieuze stroming aan de macht is en dat roept weerstand op, die tegenstand tegen ID moet als een uiting worden gezien van de weerstand ook al is ID niet hetzelfde als de scheppingstheorie dat populair is in die ultraconservatieve religieuze kringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |