quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
AMSTERDAM, dinsdag
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Ja sorry, ik werk eraan, ik werk eraanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:15 schreef Mastertje het volgende:
Een beetje te letterlijk helaas!
Post een foto van jezelf terwijl je aan t fokken bent! Lijkt me wel bewijs genoeg voor de meesten hierquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:17 schreef PommeKelly het volgende:
Nummer 5 alweer!
Wat een eer.
He, dat rijmt.![]()
Doen jullie ook verzoeknummers trouwens?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:17 schreef PommeKelly het volgende:
Nummer 5 alweer!
Wat een eer.
He, dat rijmt.![]()
Zo, dat doe je goed. Hele layout nog meer verneuktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:18 schreef Boes-Poes het volgende:
Misschien heb je hier wat aan, de OP van deel 3
[ code verwijderd ]
Hai Kelly. Je mag dit icoontje (zelfgemaaktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:17 schreef PommeKelly het volgende:
Nummer 5 alweer!
Wat een eer.
He, dat rijmt.![]()
Pomme is Frans voor appel!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is Pomme trouwens voor een aparte naam? Is dat Fries?
Ja als die het ff in de openingspost gebruikt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:24 schreef Mastertje het volgende:
Haal die code ook eens weg zegwat een vervuiling!
En het ergste is nog wel dat ieder topic binnen 24 uur vol zitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:17 schreef PommeKelly het volgende:
Nummer 5 alweer!
Wat een eer.
He, dat rijmt.![]()
Ah dat was het doel ervanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:25 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Ja als die het ff in de openingspost gebruikt.dan kan ik het weghalen
HELD!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:18 schreef Boes-Poes het volgende:
Misschien heb je hier wat aan, de OP van deel 3
[ code verwijderd ]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:27 schreef Reinnn85 het volgende:
wat is trouwens dat supermandinges waar jullie t in t 4e deel over hadden?
Bij elke post of topic kan je zo'n klein plaatje kiezen:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:27 schreef Reinnn85 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:27 schreef Reinnn85 het volgende:
idd het lijkt net zoveel als de letters 5 en s op elkaar lijken. Het viel me gewoon op en ik denk ik deel het met jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heeft er inderdaad iets van weg.
maarja ik heb het dat ik bij de letter s aan geel denk evenals bij het nummer 5
bij de 7 denk ik dan echter weer aan groen.
Firefly as in Serenity?quote:
Donequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:29 schreef SeLang het volgende:
Kan de layout even ont-verneukt worden ?
quote:Pomme en Kelly Deel 3
Die staat nog bij deel 4, als iemand een mooi linkje heeft dan komt ie ook bij de OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
idd het lijkt net zoveel als de letters 5 en s op elkaar lijken. Het viel me gewoon op en ik denk ik deel het met je
Trouwens waar is de verzamling user icoons die ik in het vorige topic heb gemaakt?
Ergens uploaden (bijv. die site van jullie) en de url invullen bij webiconquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:30 schreef PommeKelly het volgende:
Woeha, alle leuke avatars zijn te groot.![]()
Fir3fly als in Vuurvliegquote:
Yupquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Klopt het dat jij karate doet? (shotokan) ?
Serenity is wel een uiterst puike film trouwensquote:
Idd! \o/ Heb je de series ook? Zijn er een stuk of tien, kweetniet of je usenet hebt, kan ze wel uppen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Serenity is wel een uiterst puike film trouwens![]()
't valt jou ook al opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hypocriet.
Sinds die PommeKelly in dit topic is doen jullie opeens strontbraaf.
Ben niet hypocriet, ik maak alleen een grapje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hypocriet.
Sinds die PommeKelly in dit topic is doen jullie opeens strontbraaf.
MrBean... need I say morequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Magno het volgende:
Woei, pomme en kelly ook in dit topic? Super!(overigens heb ik het vorige deel half gemist
)
Kelly: De films die jij als favoriete films hebt, zijn allemaal leuk hoorEn jouw favo drankje... safari-cola... is dat lekker?:P nog nooit gehad :\ EEEEN, je kan heel goed tekenen!
En Pomme: Hoooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
Ik heet nog steeds geen svensationeel.
tering.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is Pomme trouwens voor een aparte naam? Is dat Fries?
Euh, safari-cola is best lekker, maar ik ben echt geen zuiperd ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Magno het volgende:
Woei, pomme en kelly ook in dit topic? Super!(overigens heb ik het vorige deel half gemist
)
Kelly: De films die jij als favoriete films hebt, zijn allemaal leuk hoorEn jouw favo drankje... safari-cola... is dat lekker?:P nog nooit gehad :\ EEEEN, je kan heel goed tekenen!
En Pomme: Hoooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Noir666 het volgende:
Zo, de grootste schade van de ramp die voor OP moest doorgaan is opgeruimd, maar suggesties over dingen die ik ben vergeten zijn welkom![]()
Dat is die lieve user met dat smurfje in z'n avatarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
MrBean ?!
Hoe kom je daar nou bij![]()
Je hebt nog steeds geen avatar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
MrBean ?!
Hoe kom je daar nou bij![]()
Ik zet 10 euro op 14 topicsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:44 schreef Prior het volgende:
'k ben benieuwd hoe lang deze hype zal aanhouden
Hmm, das waarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen avatar.
Te veel naar Giel Beelen geluisterd?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:26 schreef PommeKelly het volgende:
Hiep hoi.
Nou, hup danquote:
alsof het zo'n dagelijkse naam isquote:
Jouw tagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Te veel naar Giel Beelen geluisterd?
Dankjewellllquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Magno het volgende:
Toch wel warme chocomel he?.. (en je hoeft geen zuiperd te zijn om een drankje lekker te vinden toch?
... ik vind kauwgombal ook lekker (Jus D'orange, blue curacao, pisang en feigling)... maar drink het bijna nooit)
Komen jullie btw nog met nieuwe liedjes?![]()
En nog een vraagje, is er al wat bekend over dat interview met LA Times? Of welk ander interview dan ook
*Super Fan*
Ik zou haar dan weleens een super geile goedemorgen willen horen uitspreken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zegt Giel dat ook dan? Wist ik niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jullie site check ik elke dag... dus dat zal ik wel merken danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dankjewellll!!
Interview LA Times - daar is ze nog steeds mee bezig.We posten het wel op de site als het gepubliceerd wordt ^^
Nieuwe liedjes, geen idee, zijn we veel te druk voor met vanalles (behalve vandaag, aangezien ik nu op het Fok-forum zit)
Ja, echt al heel langquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:48 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Zegt Giel dat ook dan? Wist ik niet!![]()
Ja. Dat kan ik beamen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Que?
Maar PommeKelly is dus de echte Pomme en / of Kelly?
ik doelde op pomme, frans en appel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
alsof het zo'n dagelijkse naam is
Welke kleurband (kyu) heb jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Klopt het dat jij karate doet? (shotokan) ?
nolius fix deze dames ff voor fokradio!quote:
Goe idee, stormlooptopic trouwnsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nolius fix deze dames ff voor fokradio!
Kleur band zeg ik niet - dan kun je via mijn karatebond achter mijn achternaam komen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:50 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Welke kleurband (kyu) heb jeen doe je welleens mee aan wedstrijden, ofzo NKV, JKA e.d.
![]()
Ow ja, da's opzich wel leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nolius fix deze dames ff voor fokradio!
Maar de echte goede snuffelaars komen daar wel achter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Kleur band zeg ik niet - dan kun je via mijn karatebond achter mijn achternaam komen.![]()
Mijn karatebond zeg ik daarom ook niet.![]()
![]()
IK BEN KELLY!quote:
Ik deed het zo, wel beetje gefuck maarja,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef SeLang het volgende:
Welke software gebruiken jullie voor die bewegende icoontjes ?
Ik dacht dat ik je laatst zonder tag zag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:49 schreef Nolius het volgende:
Que?
Je bent waarschijnlijk een haakje vergeten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef Noir666 het volgende:
Hmm, ik heb geprobeerd aan alle verzoekjes m.b.t. tot de OP te voldoen, alleen is er nu iets helemaal misgegaan met het onderste gedeelte, want alles linkt naar de 'Toxic' video, en ik zie hier geen duidelijke oorzaak voor![]()
Achja, dat moet dan maar
Ja, net zoals jullie achter allerlei picturetrails, mijn deviantART-account en onze profielensites zijn gekomen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar de echte goede snuffelaars komen daar wel achter.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
Ik heet nog steeds geen svensationeel.
Zeg, hebben jullie / jij zin om maandag even aan de telefoon te komen op de radio?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
IK BEN KELLY!![]()
En nu is het gewoon een kwestie van vertrouwen.![]()
Zou kunnen. Ik ben uit de crew gestapt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je laatst zonder tag zag.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie / jij zin om maandag even aan de telefoon te komen op de radio?
Dat hoeft echt niet hoor. Het is niet dat we daar rare dingen mee gaan doen, het leek ons gewoon leuk om wat meer over jou te weten te komen. We zijn geen kansloze stalkers hoor die de hele dag achter de PC zitten om alles over jou op te zoeken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:55 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja, net zoals jullie achter allerlei picturetrails, mijn deviantART-account en onze profielensites zijn gekomen.Die ik overigens daarna maar even snel verwijderd heb
![]()
Maar .. hebben jullie dan niks beters te doen dan de hele dag ons overal-proberen-op-te-zoeken-en-zo?![]()
Dat was overigens niet lullig bedoelt want ik vind al jullie reacties echt top!![]()
![]()
Ja, het is nu helemaal goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een haakje vergeten.
Maar je hebt nog steeds een tagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben uit de crew gestapt.
Ik zou het best willen, maar ik moet even overleggen met mijn wederhelft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie / jij zin om maandag even aan de telefoon te komen op de radio?
Kun je dat zeggen over iedereen hier?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
We zijn geen kansloze stalkers hoor die de hele dag achter de PC zitten om alles over jou op te zoeken.![]()
![]()
Waarom ben jij dan de enige die zo'n beetje 24/7 in dit topic zitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor. Het is niet dat we daar rare dingen mee gaan doen, het leek ons gewoon leuk om wat meer over jou te weten te komen. We zijn geen kansloze stalkers hoor die de hele dag achter de PC zitten om alles over jou op te zoeken.![]()
![]()
Doe nou niet. Dat vindt Kelly niet leuk.quote:
Ja. Oke.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:59 schreef Magno het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan de enige die zo'n beetje 24/7 in dit topic zit![]()
Als jij zelf alvast wilt, is dat iig leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik zou het best willen, maar ik moet even overleggen met mijn wederhelft.![]()
![]()
Ja Pomme ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
Oh, het ging mij alleen om die leraar hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja. Oke.![]()
Dat is met een leraar van school toen we met de klas naar Keulen gingen, wat echt FANTASTISCH was overigens.
Wààrom moeten jullie nou altijd de meest stomme foto's-en-dergelijke eruit pikken!![]()
![]()
![]()
quote:
wie is dat rare mens die met 1 oog tussen de stoelleuning zit te glurenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja. Oke.![]()
Dat is met een leraar van school toen we met de klas naar Keulen gingen, wat echt FANTASTISCH was overigens.
Wààrom moeten jullie nou altijd de meest stomme foto's-en-dergelijke eruit pikken!![]()
![]()
![]()
Omdat Pomme en ik naast elkaar wilden in de trein maar dat kon niet meer dus gingen we maar tegenover elkaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:59 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Vind het nog best een coole foto, waarom sta je trouwens met een leraar op de foto?
Hier in Taiwan stemmen we allemaal op PommeKelly en niet op die Chinezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb voor de Chinezen gestemd.Die zijn namelijk veel beter.
Mag ik hier nu nog wel komen.![]()
![]()
Dit is het subforum Onzin, dus hier gebeuren Onzinnige dingen:Pquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:55 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja, net zoals jullie achter allerlei picturetrails, mijn deviantART-account en onze profielensites zijn gekomen.Die ik overigens daarna maar even snel verwijderd heb
![]()
Maar .. hebben jullie dan niks beters te doen dan de hele dag ons overal-proberen-op-te-zoeken-en-zo?![]()
Dat was overigens niet lullig bedoelt want ik vind al jullie reacties echt top!![]()
![]()
jeeeeeeeeeej pomme en kelly op fok radio1!!!!einzeinz!!!11quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
Hahahahhaa! Die had ik nog helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie is dat rare mens die met 1 oog tussen de stoelleuning zit te gluren![]()
ik vind der eng!
Ga jij jezelf eens even fistfucken, jij bepaalt niet wat hier wel of niet mag hoor. Dat doen de moderators wel.quote:
Wat post je hier veel. Kan iemand een IP check ofzo uitvoeren om te verifieren dat ze geen kloon isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ja. Oke.![]()
![]()
![]()
karatebond Nederland, bij toeval?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Kleur band zeg ik niet - dan kun je via mijn karatebond achter mijn achternaam komen.![]()
Mijn karatebond zeg ik daarom ook niet.![]()
![]()
Ik doe wel eens mee aan wedstrijden, niet zo vaak - want er ZIJN gewoon niet zoveel wedstrijden, ik zou eigenlijk meedoen aan het Charity Tournament voor de Rotterdam Cup (9 april) maar mijn onderdeel gaat niet door en is verplaatst naar juni.![]()
En ik had er al zo hard voor getraind!![]()
Nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor. Het is niet dat we daar rare dingen mee gaan doen, het leek ons gewoon leuk om wat meer over jou te weten te komen. We zijn geen kansloze stalkers hoor die de hele dag achter de PC zitten om alles over jou op te zoeken.![]()
![]()
Hij is bang dat je ze wegjaagt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga jij jezelf eens even fistfucken, jij bepaalt niet wat hier wel of niet mag hoor. Dat doen de moderators wel.
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dit is het subforum Onzin, dus hier gebeuren Onzinnige dingen:P
Nou wil ik niet zeggen dat de aandacht voor jullie niet is verdiend, maar het is zeker niet 100% serieus bedoeld hoor![]()
Om een voorbeeld te geven: de vorige grote rage ging over een vent die een keer wat grappigs op TV zei (Kankerkachel), en dat werd echt bijzonder uitgemolken![]()
Enfin, you get the picture![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga jij jezelf eens even fistfucken, jij bepaalt niet wat hier wel of niet mag hoor. Dat doen de moderators wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Het is geen kloon, checkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat post je hier veel. Kan iemand een IP check ofzo uitvoeren om te verifieren dat ze geen kloon is
Wat ga je eigenlijk winnen?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]Je moet Sven niet zo serieus nemen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |