Voor Fok! welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
Werkende ICT'ers zijn 't saaist!
Tsja, het grootste gedeelte van de mensen hier zit nog op school. En wat is ICT? Is iemand die bij een helpdesk werkt ook ICT? Ik beschouw mezelf niet echt een ICT-er, terwijl ik wel bijna de hele dag met de computer werk/programmeerquote:
Als je aan 't programmeren bent, vind ik dat je in de ICT aan het werk bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, het grootste gedeelte van de mensen hier zit nog op school. En wat is ICT? Is iemand die bij een helpdesk werkt ook ICT? Ik beschouw mezelf niet echt een ICT-er, terwijl ik wel bijna de hele dag met de computer werk/programmeer
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je aan 't programmeren bent, vind ik dat je in de ICT aan het werk bent.
als jij als helpdesk medewerker andermans computer problemen oplost ben je , vind ik, ook wel beziog in de ICT (tis gelukkig een erg ruim begripquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je aan 't programmeren bent, vind ik dat je in de ICT aan het werk bent.
Daarom, ICT is een ruim begrip, als je veel bezig bent met de pc, kan je jezelf al icter noemenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij als helpdesk medewerker andermans computer problemen oplost ben je , vind ik, ook wel beziog in de ICT (tis gelukkig een erg ruim begrip)
ennuh morghe
hmmm:quote:Op zondag 26 maart 2006 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom, ICT is een ruim begrip, als je veel bezig bent met de pc, kan je jezelf al icter noemen
Dat is dus een vraag die ik niet kan beantwoordenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm:
me ma zit dse laatste tijd ook al veel achter de pc, is ze dan ook automatisch een icter ??
Omg, Gamecube, dat ding van Wintendo?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een gemecube aangeschaft.... ik zie amper me pc nog
ja mag ikquote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omg, Gamecube, dat ding van Wintendo?
ik wil misschien als de PS2 heel erg cheap cheap is em nog wel is hebben, samen met FF9 + FF10quote:Op zondag 26 maart 2006 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een gemecube aangeschaft.... ik zie amper me pc nog
tip: ebay/marktplaatsquote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil misschien als de PS2 heel erg cheap cheap is em nog wel is hebben, samen met FF9 + FF10
en misschien nog race spelletje (heb em ooit gespeeld en vond em wel cool, weet alleen zo snel de naam niet meer)
nu nog niet echt cheap imho:quote:
die gamecube is ook 2de hands... zoveel als ie in de winkel kost heb ik er ook niet voor over!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil misschien als de PS2 heel erg cheap cheap is em nog wel is hebben, samen met FF9 + FF10
en misschien nog race spelletje (heb em ooit gespeeld en vond em wel cool, weet alleen zo snel de naam niet meer)
dat valt me echt wel tegen danquote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog niet echt cheap imho:
kapotte PS2's worden aangeboden vanaf 30 de werkende vanaf 50 en dan hebik nog geen enkel spel
nee wacht wel totdat de PS3 uit is
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
blegh
net uit eten geweest (dat was lakker)
en kregen we gratis drank je van de zaak, dus ik dacht: warme chocomel..
wat krijg ik: de inhoud van zo'n nutrica flesje chocomel wat is opgeschuimd om het te verwarmen
gekke chinezen
nee die verwarmde nutricia shit is niet te drinken, doe me dan maar dat koude flesje...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze hebben schijnbaar geen magnetron enzo
Ik was het nietquote:Op maandag 27 maart 2006 14:16 schreef Jump het volgende:
Zo even een wolkbreukje hier
Werd zo zwaar donker, hevige regen plus paar grote bliksems
Die apple slowchat komt er maar tussenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef QuietGuy het volgende:
Is het bekend dat "Vorige delen" niet werkt in de OP?
Druk, vooral drukquote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je leven buiten fok nu?
Hier momenteel met school, paar projectjes die lopen van school, af en toe spelletje spelen en wat prutsen op fok, niet al te druk momenteelquote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Druk, vooral druk
M'n leven bestaat nu uit een aantal activiteiten: overdags werken, weekends/avonden ActionRadio, gamen, fitness, etc.
Druk dus
QG jij sletjequote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Druk, vooral druk
M'n leven bestaat nu uit een aantal activiteiten: overdags werken, weekends/avonden ActionRadio, gamen, fitness, etc.
Druk dus
heb geen werk (zit full time op school) en heb momenteel geen bijbaantjequote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan had deze week een storting van 1200 euro op zijn rekening
Helaas stond ik ook nog bijna 500 rood, en ging er gelijk 325 vanaf ivm leningen en huur
Heb je soms een firewall ergens die dns verkeer tegenhoudt?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef mschol het volgende:
ik heb bij mijn hoofd pc , toen ik em installeerde, als dns server bij me netwerk verbinding het ip van me server opgegeven...
als ik nu em wil terug zetten naar :
...
als ik dit doe kan ik geen hosts meer resolven.. iemand een idee?
hmm nope...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je soms een firewall ergens die dns verkeer tegenhoudt?
Jammer man!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
Nog even reclame maken![]()
[Stampede deel I]The Fok! Flock gaat de strijd aan, doe mee!
zelfde netwerk, dus geen gatewayquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:47 schreef devzero het volgende:
Zit je server op het zelfde netwerk of is het ook je gateway?
dns gaat via UDP poort 53, forward of filter je udp?
En je hebt het direct allemaal omgebouwd neem ik aan!?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef SHERMAN het volgende:
Vanmiddag is mijn Ahtlon 64 en moederbordje binnen gekomen.
Is goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef Jump het volgende:
Sherman: FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.
Ik heb ze even gebruikt
hebben ze niet nog iemand nodigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Woehoew, terug vakantiejob op de informaticadienst van het ziekenhuis, zelfde als vorig jaar![]()
![]()
Jump gaat zoveel verdienen, die kan wel een schoonmaakster betalenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hebben ze niet nog iemand nodigkom ik wel paar weekjes bij jouw wonen
ben benieuwd hoe snel ze hier zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef devzero het volgende:
Eindelijk mijn belasting gedaan...ik krijg als het geaccepteerd word $1050 terugEens kijken hoe traag ze hier zijn, ik las ergens 6 - 8 weken.
tering da's niet veel of wel?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef mschol het volgende:
vanmiddag besteld:
[afbeelding]
R2 UK release
£17.99![]()
normaal is ie ~£69.99quote:
Lekkere uitverkoopquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal is ie ~£69.99![]()
![]()
easter sale bij play.com is cool
en eff omrekenen:
17,99 =~ 30 euro
69,99 =~ 90-100 euro
yup iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekkere uitverkoop
Duik me bed in, morgen vroeg op, ben weer lekker moe helaas
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal is ie ~£69.99![]()
![]()
easter sale bij play.com is cool
en eff omrekenen:
17,99 =~ 30 euro
69,99 =~ 90-100 euro
tis vaak goedkoper om het in ponden te bestellen, die gebruiken vaak een net eff iet relaxtere omrekenkoersquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]er bestaat een euro linkie in play.com... hoef je het niet om te rekenen
links in het menu op euro plaatje klikken
???
volgens mij niet hoor...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tis vaak goedkoper om het in ponden te bestellen, die gebruiken vaak een net eff iet relaxtere omrekenkoers
volgens mij wel hoor, heb et namelijk al vaker gedaan + een broer die er regelmatrig iets besteldquote:
eigen risico ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
chill
* mschol gaat traks maar eff verslaaf red alert 2 spele
yummiequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eigen risico ofzo
* Sjowhan heeft ondertusse ook een boterkoek gebakken
Staat nu i/d oven
ahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is voor vrijdag, dan ben ik jarig en wil mijn collega's dan tracteren
van dat rijstespul?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
* mschol zit hier nu met een zakje japanse mix
als je echt wilt thumbnailen: resize het plaatje met een fotobewerkings programma zoals fotoshop en sla de thumbnail onder andere naam opquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:54 schreef X-fi het volgende:
Hallo
Om een topic daarover te openen vind ik het een beetje overdreven dus daarom even hier.
Ik wil een afbeelding in thumbnail afbeelden op mijn site. De afbeelding is echter 480×272 en wil het dus thumbnailen naar maximaal 200 pixels breed.
Wat voor html code moet ik dan gebruiken? Dank!
dus PSP1.jpg en PSP1klein.jpg. Oké. Gedaan, en hoe luidt dan de html code?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als je echt wilt thumbnailen: resize het plaatje met een fotobewerkings programma zoals fotoshop en sla de thumbnail onder andere naam op
anders laat je de browser een kjleiner plaatje weergeven maar wordt het plaatje zelf nog wel in zijn gehele form geladen..
1 |
1 |
misschien handig om even in te kijken:quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef X-fi het volgende:
Hartelijk dank voor je hulp !
Kijk, hier heb ik wat aan! Gelijk opgeslagen in mijn favo'squote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien handig om even in te kijken:
http://www.w3schools.com/html/default.asp
of
http://www.handleidinghtml.nl/
dat krijg je als je een broer hebt met dvd's (lots and lots of em)quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
Echt een dvd freak he.
Heb nu al 2 dagen ofzo mijn nieuwe hardware liggen en het zit nog in de doos.
welke mededelingen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb die mededelingen uitstaan dus ik zal die grappen wel niet zien van fok
quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
zijn er nog veel meer.. maar twee jaar gelee toen wel even raar opgekeken toen ik zo'n mededeling kreegquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
welke mededelingen?
heb em aff aangezet:
[..]
hoe dat zo? of veredelde 1aprilgrap?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:50 schreef X-fi het volgende:
Eindelijk! Na we-ken weer normaal internet!!
Omdat ik telkens op de router van mijn buren zat. Chello had een fout gevonden in onze modem, de DHCP-server bleek een fout te hebben, na we-ken eindelijk weer op mijn vertrouwde Router..quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef SHERMAN het volgende:
Toch tijd gehad van het weekend.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |