Ik was het nietquote:Op maandag 27 maart 2006 14:16 schreef Jump het volgende:
Zo even een wolkbreukje hier
Werd zo zwaar donker, hevige regen plus paar grote bliksems
Die apple slowchat komt er maar tussenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef QuietGuy het volgende:
Is het bekend dat "Vorige delen" niet werkt in de OP?
Druk, vooral drukquote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je leven buiten fok nu?
Hier momenteel met school, paar projectjes die lopen van school, af en toe spelletje spelen en wat prutsen op fok, niet al te druk momenteelquote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Druk, vooral druk
M'n leven bestaat nu uit een aantal activiteiten: overdags werken, weekends/avonden ActionRadio, gamen, fitness, etc.
Druk dus
QG jij sletjequote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Druk, vooral druk
M'n leven bestaat nu uit een aantal activiteiten: overdags werken, weekends/avonden ActionRadio, gamen, fitness, etc.
Druk dus
heb geen werk (zit full time op school) en heb momenteel geen bijbaantjequote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan had deze week een storting van 1200 euro op zijn rekening
Helaas stond ik ook nog bijna 500 rood, en ging er gelijk 325 vanaf ivm leningen en huur
Heb je soms een firewall ergens die dns verkeer tegenhoudt?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef mschol het volgende:
ik heb bij mijn hoofd pc , toen ik em installeerde, als dns server bij me netwerk verbinding het ip van me server opgegeven...
als ik nu em wil terug zetten naar :
...
als ik dit doe kan ik geen hosts meer resolven.. iemand een idee?
hmm nope...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je soms een firewall ergens die dns verkeer tegenhoudt?
Jammer man!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
Nog even reclame maken![]()
[Stampede deel I]The Fok! Flock gaat de strijd aan, doe mee!
zelfde netwerk, dus geen gatewayquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:47 schreef devzero het volgende:
Zit je server op het zelfde netwerk of is het ook je gateway?
dns gaat via UDP poort 53, forward of filter je udp?
En je hebt het direct allemaal omgebouwd neem ik aan!?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef SHERMAN het volgende:
Vanmiddag is mijn Ahtlon 64 en moederbordje binnen gekomen.
Is goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef Jump het volgende:
Sherman: FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.
Ik heb ze even gebruikt
hebben ze niet nog iemand nodigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Woehoew, terug vakantiejob op de informaticadienst van het ziekenhuis, zelfde als vorig jaar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |