Rumours zijn allang ontkracht.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef Eye_of_god het volgende:
Ok, de berichten spreken elkaar nog tegen, maar er zijn rumours dat Vista tot 2007 uitgesteld wordt omdat 60% van de code herschreven moet worden.
Dus eigenlijk alles wat niet meer tot de NT-core hoort en nieuw is.
Ik snap dat niet.
Want als je 80% van Vista herschrijft, heb je Linux!
Leg eens uit? Je lult uit je nek.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef Eye_of_god het volgende:
Want als je 80% van Vista herschrijft, heb je Linux!
Wedden van niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit? Je lult uit je nek.
Rare redenatie inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit? Je lult uit je nek.
Och, kom.quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lijkt me beetje sterk.. 60% is echt huge! Ik zou meer denken aan 0,6% willen ze het begin volgend jaar op de markt brengen
Van Kapitein Iglo!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef ShadowM het volgende:
krijg je dan VisTux ?
Ah, ik zie het al: je bent aan het baggeren. Duidelijk!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Och, kom.
Je hoeft maar naar de bestaande code te kijken, en je ziet het meteen.
Echte uitleg is het niet he? Ik bern nou ook wel benieuwd.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Och, kom.
Nee hoor, ik bagger nooit.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al: je bent aan het baggeren. Duidelijk!
I haat Mastermindquote:Op maandag 27 maart 2006 15:00 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bagger nooit.
Voor de duidelijkheid: 1 zwart pinnetje heb je al.
Hoe kun je nou naar de bestaande code kijken? Ik dacht niet dat Microsoft die vrijgegeven had.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Och, kom.
Gedeeltes zijn wel "vrijgegeven"quote:Op maandag 27 maart 2006 15:03 schreef Lod het volgende:
[..]
Hoe kun je nou naar de bestaande code kijken? Ik dacht niet dat Microsoft die vrijgegeven had.
Het is geen Open Source
Eh, niet op Linux lijken, maar Linux is!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:18 schreef gday het volgende:
[..]
Gedeeltes zijn wel "vrijgegeven"
Maar ehm, het is dus overduidelijk 100% klinkklare onzin. 60% van een dergelijk project is niet te herschrijven in 9 maanden.
En dat het in zo'n geval op Linux zou gaan lijken, is nog een slechtere grap dan die van 60%.
Anders zet je je grijze massa eens aan het werk ofzo...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:23 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Eh, niet op Linux lijken, maar Linux is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |