Jump gaat zoveel verdienen, die kan wel een schoonmaakster betalenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hebben ze niet nog iemand nodigkom ik wel paar weekjes bij jouw wonen
ben benieuwd hoe snel ze hier zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef devzero het volgende:
Eindelijk mijn belasting gedaan...ik krijg als het geaccepteerd word $1050 terugEens kijken hoe traag ze hier zijn, ik las ergens 6 - 8 weken.
tering da's niet veel of wel?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef mschol het volgende:
vanmiddag besteld:
[afbeelding]
R2 UK release
£17.99![]()
normaal is ie ~£69.99quote:
Lekkere uitverkoopquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal is ie ~£69.99![]()
![]()
easter sale bij play.com is cool
en eff omrekenen:
17,99 =~ 30 euro
69,99 =~ 90-100 euro
yup iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekkere uitverkoop
Duik me bed in, morgen vroeg op, ben weer lekker moe helaas
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal is ie ~£69.99![]()
![]()
easter sale bij play.com is cool
en eff omrekenen:
17,99 =~ 30 euro
69,99 =~ 90-100 euro
tis vaak goedkoper om het in ponden te bestellen, die gebruiken vaak een net eff iet relaxtere omrekenkoersquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]er bestaat een euro linkie in play.com... hoef je het niet om te rekenen
links in het menu op euro plaatje klikken
???
volgens mij niet hoor...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tis vaak goedkoper om het in ponden te bestellen, die gebruiken vaak een net eff iet relaxtere omrekenkoers
volgens mij wel hoor, heb et namelijk al vaker gedaan + een broer die er regelmatrig iets besteldquote:
eigen risico ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
chill
* mschol gaat traks maar eff verslaaf red alert 2 spele
yummiequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eigen risico ofzo
* Sjowhan heeft ondertusse ook een boterkoek gebakken
Staat nu i/d oven
ahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is voor vrijdag, dan ben ik jarig en wil mijn collega's dan tracteren
van dat rijstespul?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
* mschol zit hier nu met een zakje japanse mix
als je echt wilt thumbnailen: resize het plaatje met een fotobewerkings programma zoals fotoshop en sla de thumbnail onder andere naam opquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:54 schreef X-fi het volgende:
Hallo
Om een topic daarover te openen vind ik het een beetje overdreven dus daarom even hier.
Ik wil een afbeelding in thumbnail afbeelden op mijn site. De afbeelding is echter 480×272 en wil het dus thumbnailen naar maximaal 200 pixels breed.
Wat voor html code moet ik dan gebruiken? Dank!
dus PSP1.jpg en PSP1klein.jpg. Oké. Gedaan, en hoe luidt dan de html code?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als je echt wilt thumbnailen: resize het plaatje met een fotobewerkings programma zoals fotoshop en sla de thumbnail onder andere naam op
anders laat je de browser een kjleiner plaatje weergeven maar wordt het plaatje zelf nog wel in zijn gehele form geladen..
| 1 |
| 1 |
misschien handig om even in te kijken:quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef X-fi het volgende:
Hartelijk dank voor je hulp !
Kijk, hier heb ik wat aan! Gelijk opgeslagen in mijn favo'squote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien handig om even in te kijken:
http://www.w3schools.com/html/default.asp
of
http://www.handleidinghtml.nl/
dat krijg je als je een broer hebt met dvd's (lots and lots of em)quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
Echt een dvd freak he.
Heb nu al 2 dagen ofzo mijn nieuwe hardware liggen en het zit nog in de doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |