SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gegaan.
Krijg helemaal GEEN paard, terwijl dat werd verteld hier
weet niet wat moet doen, of mainquest, of gewoon rondlopen..
moet voor 1 iemand 6 wijn halen, en had een plantje gevonden, dus moest ik naar een Alchemist
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef Retuobak het volgende:haha bedankt dus !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Het was ook te verwachten dat het niet het meest bugvrije product zou worden gezien de grootte en complexiteit van de wereld (en Bethesda's reputatiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:30 schreef Mister_T het volgende:
Net eerste crash gehad (360 versie)
mja ik nog geen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:30 schreef Mister_T het volgende:
Net eerste crash gehad (360 versie)
Autosave feature is dan wel makkelijk, laatste save was maar 10 sec ervoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het was ook te verwachten dat het niet het meest bugvrije product zou worden gezien de grootte en complexiteit van de wereld (en Bethesda's reputatie)
beetje late reactie, maar ik heb de xbox360 gehad van mijn schoonouders gehad en er waren ook nog geen spellen uit die me echt boeide en om dan 65 euro uit te geven voor iets wat niet echt leuk is.. maar nu eindelijk oblivion..quote:
hehe goed geregeld man, met die schoonoudersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:00 schreef cynnie het volgende:
[..]
beetje late reactie, maar ik heb de xbox360 gehad van mijn schoonouders gehad en er waren ook nog geen spellen uit die me echt boeide en om dan 65 euro uit te geven voor iets wat niet echt leuk is.. maar nu eindelijk oblivion..dus ik ga nu druk spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door MMaRsu op 25-03-2006 07:26:46 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu ook lvl 2
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:32 schreef MMaRsu het volgende:
Waar kan ik in godsnaam lockpicks kopen
Hoop dat er nog iemand wakker is die Oblivion ook speelt![]()
Klaar.
Retuobak, jij kan me wss hier wel mee helpen, want ik denk dat je deze quest al hebt gedaan ( Dark Brotherhood ) :Sorry, die quest ben ik nog niet geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:19 schreef -Dries- het volgende:
Holy shit, cijfer Oblivion in de PU:Zelf zou ik het voorlopig rond de 95% geven, maybe zelfs ietsje hoger. Maar het is sowieso al een erg sterke en onverwachte GOTY kandidaat voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja ik ga vandaag ook eens lang spelen, ga dat paardje opeisen, en dan een beetje door het land rijden
denk ook ff vecht guild joinen, geld verdienen
Btw, ik las ergens dat je ook een huis kon kopen, is dat echt waar?
10.000 heb ik toch nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
Als je een huis wil kopen moet je naar de town hall gaan en daar spreken met wat lui, een van hen gaat altijd wel over de verkoop. Maar die krengen zijn duur, huis dat ik wilde kostte 10.000, dat was me net wat teveel van het goede.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef Retuobak het volgende:Hmm, ze is niet bij dat klooster, alleen die Jauffre is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen ik binnen kwam, vroeg een monnik, al wie ik aant zoeken was..
nu is die monnik er ook niet meer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Groentje
verdorie, das exact wat ik ook al heb >_< Hoezo niet origineelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:07 schreef piet_pelle het volgende:
-Redguard
-Warrior birthsign
-Knight
Een knokker dus.
Dit probleem is heel makkelijk op te lossen:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef ArtfulDodger het volgende:
Hey,
Het spel loopt wel lekker op mijn:
Pentium 4 2,8 GHZ 800 FSB
1,5 GB DDR Ram
Ati Radeon X800XL 256 MB GDDR3
Ook buiten gaat het prima, ook met vechten maar in de kerker waar je de soldaten voor het eerst ziet vechten tegen een vijand, en ik kijk erna dan springt mn FPS ZEER laag naar 1 of 2 FPS Als ik andere kent opkijk dan is alles perfect. Het gebeurde alleen binnen, en was geen toeval, want ik heb het een paar keer geprobeerd. Buiten vechten tegen mannetjes was geen probleem.
Zijn er meer mensen die dit hebben mee gemaakt? Ik draai de settings op:
1024x768 met 2xAA en Bloom
In het spel alle settings voluit.
Het viel mij op dat het op momenten gebeurd als je bloed ziet in de lucht, als de soldaten iemand slaan enzo, zodra het bloed stopt (niet van de grond) dan zijn de FPS ook weer normaal. Nogmaals dit gebeurde eenmaal binnen bij het begin.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit probleem is heel makkelijk op te lossen:Komop, reageer dan niet ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit probleem is heel makkelijk op te lossen:Maar dan heb je een X360 en het pc spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je ook nog eens 60 euro neerleggen voor het xbox spel.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Daarbij is ie op de pc nog mooier ook. (Al ben je gek als je 60 betaald)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan heb je een X360 en het pc spel![]()
Moet je ook nog eens 60 euro neerleggen voor het xbox spel.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarbij is ie op de pc nog mooier ook. (Al ben je gek als je 60 betaald)
First rule: You do not talk about the thieves guild.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef Fliepke het volgende:
hehe eindelijk bij de thieves guild na een opdracht
Ik werd gewoon niet zomaar uitgenodigd
Goed ik heb nu wat gejatte spulletjes verkocht aan die ene kerel en nu wil ik wel een opdracht doen. Hoe?
Second rule: You DO NOT talk about the Thieves Guild.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
First rule: You do not talk about the thieves guild.
Bij mij ging er ook iemand dood... dus nu heb k zijn mooie armor. Verder geen consequenties.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef =HellFire= het volgende:
Hahhaha die rumors... kleine fuckup @ desolate mine, ging iemand dood kennelijk. mijn schuld zeggen ze... en nu weet iedereen het van de Fighters Guild.
Leuk heur.
Waar zir die guild precies? Kep een uitnodiging maar kan ze nergens vinden....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef Fliepke het volgende:
hehe eindelijk bij de thieves guild na een opdracht
Ik werd gewoon niet zomaar uitgenodigd
Goed ik heb nu wat gejatte spulletjes verkocht aan die ene kerel en nu wil ik wel een opdracht doen. Hoe?
Die had ik gemist helaas. Ah well.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij mij ging er ook iemand dood... dus nu heb k zijn mooie armor. Verder geen consequenties.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Waar zir die guild precies? Kep een uitnodiging maar kan ze nergens vinden....
Cheyindal (sp?). In zo'n abandoned house zit iig een gang naar een ondergrondse hideout.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef HyperViper het volgende:
Weet iemand waar ik die rufus ofzo kan vinden, om de dark brotherhood te joinen, ik kan die omen III inn nergens vinden, in welke stad zit die zaak?.
Moet je gewoon ff op je map kijken, als het je main quest is staat er zelfs een rode marker bijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef HyperViper het volgende:
Weet iemand waar ik die rufus ofzo kan vinden, om de dark brotherhood te joinen, ik kan die omen III inn nergens vinden, in welke stad zit die zaak?.
Nee hij bedoelt volgens mij de toelatingsmissiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Cheyindal (sp?). In zo'n abandoned house zit iig een gang naar een ondergrondse hideout.
Thnx! the old man is going down! waaay down!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Cheyindal (sp?). In zo'n abandoned house zit iig een gang naar een ondergrondse hideout.
Wat is daarquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]Ok, thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Ik ben gewoon een vieze fanboyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
De PC-versie kan mooier zijn hoor, ik draai op vergelijkbare settings met de 360 versie alleen in een hogere reso.
Bij die goedkope huisjes na 12 uur.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef EmjaY het volgende:
Hmmz, waar is die hoerige Garden in de Waterfront? Daar moet die Grey Mofo Snuit Thief ergens zijn, maar kan die garden niet vinden![]()
Ja waar woon je danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef Sloggi het volgende:
Heeft iemand nog tips on where to buy de CE? Ik wil 'm eigenlijk nu meteen hebben, maar ik ben bang dat ik net als Flick spijt krijg van een gewone editie
Na 12 uur staat 'ie er met een fakkel in z'n hand.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef EmjaY het volgende:
Hmmz, waar is die hoerige Garden in de Waterfront? Daar moet die Grey Mofo Snuit Thief ergens zijn, maar kan die garden niet vinden![]()
Je Speed is hogerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
Wat doet Steed als birthsign?
Dat zie je als je tijdens het birthsign kiezen over een plaatje heen beweegtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
Wat doet Steed als birthsign?
Venray. We hebben een Intertoys, Free Record Shop en een Dixons. Op internet is niks te vinden over een CE bij die winkelsquote:
Bij MW was het toch CTRL indrukken tijdens het aanklikken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat zie je als je tijdens het birthsign kiezen over een plaatje heen beweegt
Snelheid van lopen / rennen verhogen dus.
Vraagje van mijn kant: Klopt het dat ik maar 1 item per keer kan verkopen bij het barteren of is er (net als bij MW) een snellere manier om veel spullen te lozen?
hmm damn, probeer anders dixons Assen/Groningen te bellen of ze een exemplaar naar die kant op willen sturen, volgens mij hebben ze in de noordelijke filialen meer beschikbaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Venray. We hebben een Intertoys, Free Record Shop en een Dixons. Op internet is niks te vinden over een CE bij die winkels
IK WIL VANDAAG SPELENquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hmm damn, probeer anders dixons Assen/Groningen te bellen of ze een exemplaar naar die kant op willen sturen, volgens mij hebben ze in de noordelijke filialen meer beschikbaar
Nope, bij MW was het gewoon doorklikken (bij meerdere verschillende items dan). Bij een enkel item waar ik er tig van heb vind ik het nog niet zo'n ramp om aan te moeten geven hoeveel ik wil verkopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij MW was het toch CTRL indrukken tijdens het aanklikken?
Welke spreuken gebruik je vooral?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
-High Elf
-Mage Birthsign
-Adventurer
Ik zit al uren in de bossen nu... heb al tijden geen stad meer gezien..... dit spelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:55 schreef Bastard het volgende:
Wat een verslaving
Kheb trouwens al een beste tijd in de gevangenis doorgebracht.. Maar leer het dorp aardig kennen nu.. ben nu bezig met mensen volgen. Eerst wachten tot de winkel dicht ging,.. en wachten en wachten.. en volgen, en weer iemand volgen.. geweldig![]()
+ 200 dungeons, kerkers, steden, caves, mines etc. etc.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Sokpop het volgende:
Ik hoor iedereen maar roepen dat het spel zo ontzettend groot is, maar ik vraag me af waar mensen dit op baseren! Als ik de kaart bekijk en dat vergelijk met mijn wandelsnelheid in het spel, dan lijkt ontzettend groot me een beetje overdreven. Of is de bijgeleverde kaart maar een deel van de totale map? En komen er nog andere omgevingen dan dat eeuwige groen?
alvast bedankt
Zonder al teveel te spoileren... wtf is dat ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:23 schreef Ereinion het volgende:
Het heeft me al mijn enchanted wapens gekost, een paar dozijn potions, maar het is eindelijk gelukt, ik heb Umbra's zwaard.
In dezelfde volgorde: Zo supergroot lijkt het idd niet, er werd volgens mij ook door Bethesda gemeld dat de wereld iets kleiner zou zijn. En ja, er zijn andere landschappen dan alleen maar groen. Moet je wel wat voor reizenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Sokpop het volgende:
Ik hoor iedereen maar roepen dat het spel zo ontzettend groot is, maar ik vraag me af waar mensen dit op baseren! Als ik de kaart bekijk en dat vergelijk met mijn wandelsnelheid in het spel, dan lijkt ontzettend groot me een beetje overdreven. Of is de bijgeleverde kaart maar een deel van de totale map? En komen er nog andere omgevingen dan dat eeuwige groen?
alvast bedankt
Die homofiel heeft anders een prima zwaard in zijn handen en goede armor... need I say more?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef EmjaY het volgende:
Ik ben nu die gate aan het sluiten met mn zielige zwaardje, maar vraag me af of ik dat ga reddenDie homofiele guard heeft me alleen gelaten
die gaat er straks aan. En zn vrouw ook
Zuid westen van de imperial city is een dungeon, waar op het eind een vrouw is Umbra, die heeft een volledig ebony harnas aan, en een ontzettend goed zwaard. Enige nadeel is wel dat ze je zo dood heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zonder al teveel te spoileren... wtf is dat ?
Redguard Scout, geboren onder het teken van de Thief.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
Bij Morrowind begon ik ook elke dag zowat opnieuw. Nu hou ik het nog wel lang vol.
Wat ben je nu voor character?
Kwam ik na een tijdje ook achter, nadat ik helemaal van de Imperial city was gelopen naar die prioryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef Xrenity het volgende:
Ik kom er net achter dat je gewoon op een plaats in je map kunt klikken, dan hoef je er zelf niet heen te lopen
Of wist iedereen dat al?
ik heb er ook aardig veel verdient, maar aan de andere kant ook wel aardig wat healthdrankjes met een behoorlijke waarde kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wow je fame word echt flink hoog als je even in de Arena gaat raggen. Flink veel euro's ook te verdienenNet heeft gewoon een bandit m'n paard afgeslacht
Nu moet ik weer een nieuwe jatten....
Imperial Spellsword, met warrior als birthsign. Zowel vechten als magie dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Redguard Scout, geboren onder het teken van de Thief.
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel content![]()
Ik gebruik die vuurballen veel en die ice..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Welke spreuken gebruik je vooral?
En heb je nog tips?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:59 schreef Xrenity het volgende:
Echt, hoe uitgebreid deze game is
Overnachtte net op een inn/boot...jaja, de game gaat diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel content
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ja ik heb alleen spreuken onder m'n snelknoppenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gebruik die vuurballen veel en die ice..
Als tip, zet regenration onder je snelknoppen.. zoiezo heb ik daar 6 spreuken in staan
Ja een skelet of een zombie kan ik neerzettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen spreuken onder m'n snelknoppen
Gebruik momenteel shock en idd Ice
En ben bezig met het leren van summoning.
Oh ze zaten bij mn avonturier pakket vlgs mij alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik heb de skeletspreuk, maar ik heb de skills er niet voor
En toen ik de trainer er voor had gevonden had ik geen geld
Nu heb ik 7000 op zak en komt dat dus wel goed
Ik heb er af en toe ook erg veel last van. Ik hoop echt dat daar een patch voor komt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef washandje het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met de 360 versie? Heeft iedereen last van enorm lange laadtijden, framedrops, freezes en soms bijv. wel 10, 15 seconden wachten voor iets simpels als looten of je journal openen? Of is er iets mis met mijn 360/game want dit begint me echt op de zenuwen te werken.
Je bedoelt toch wel daar waar ook die Jauffre zit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Retuobak het volgende:
Goed zoeken, ze lopen vaak wel rond dat klooster.
Niks aan de hand hier :Squote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef washandje het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met de 360 versie? Heeft iedereen last van enorm lange laadtijden, framedrops, freezes en soms bijv. wel 10, 15 seconden wachten voor iets simpels als looten of je journal openen? Of is er iets mis met mijn 360/game want dit begint me echt op de zenuwen te werken.
Serieus? 360 versie? Dan moet ik misschien gaan ruilen ofzo? Kut...quote:
Hbe je de cache al geleegd? Bij het opstarten constant A indrukken tot het logo verschijnt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Serieus? 360 versie? Dan moet ik misschien gaan ruilen ofzo? Kut...
Iemand anders met de 360 versie die hier iets over kan zeggen?
In iedere mage guild is wel een alchemist die van die drankjes verkoopt, maar ze zijn behoorlijk duur. Het is beter om ze gewoon zelf te maken, maar dan moet je natuurlijk wel behoorlijk goed zijn in alchemie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Oblivion
Waar kan ik trouwens van die health drankjes kopen, ben nu gladiator in de arena en wordt best wel gebeukt.![]()
Hm ik heb het geprobeerd en ik geloof dat ik je moet bedankenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Hbe je de cache al geleegd? Bij het opstarten constant A indrukken tot het logo verschijnt.
Heb zelf nergens last van.
Bedank mij maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef washandje het volgende:
[..]
Hm ik heb het geprobeerd en ik geloof dat ik je moet bedanken
Geen idee wat er is gebeurd maar er zijn nu echt 10x kortere laadtijden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb net een boek gevonden.
Ik kan het teruggeven aan me werkgever, the mages guild.
of geven aan dat vrouwtje wat er om vroeg,
weet niet echt wat moet doen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]Hoe jat ik hem het beste terug danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
lama, heb al gedaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe jat ik hem het beste terug dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef HAL9000S het volgende:
2 vraagjes...Die arena zit volgens mij in de imperial citySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De rest beantwoord ik hieronder :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Eh? Hoe kan dat danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:12 schreef Frasier het volgende:
Ik kom er net pas achter dat je ook spullen en vijanden enz. op kan pakken. Net in een kerk er een flink zooitje van gemaakt. Boeken, stukken brood. Alles kreeg die priester naar z'n hoofd
.
Nee, ergens je cursor op richten en dan de linker shoulder-button ingedrukt houden. Kan je bijna alles mee pakken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef H.Flick het volgende:
Spullen en vijanden oppakken?! Je bedoelt met bepaalde spells ofzo?
Zullen de chicks geweldig vindenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesiswilde daarnet een Oblivion t-shirt bestellen, kost je $ 12,95. Ga je verder met je bestelling, staat daar: shipping costs: $ 49.
Straks proberen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ergens je cursor op richten en dan de linker shoulder-button ingedrukt houden. Kan je bijna alles mee pakken.
Ik heb een pc dus weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ergens je cursor op richten en dan de linker shoulder-button ingedrukt houden. Kan je bijna alles mee pakken.
Alsof dat wat boeitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn je pijlen op...met een dagger skill van niks...RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit nu vast in een of ander schilderij en ik kom er niet meer uit. Wat een baggerspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef Retuobak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Hamers jatten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef Ereinion het volgende:
Ik kwam er net achter wat het nadeel is van het hebben van een zwaard dat 5000 goud waard is. Hem repareren kostte 2500![]()
![]()
Ik ben er uit gekomen door de moeilijkheidsgraad tijdelijk flink omlaag te schroeven... anders had ik daar nu nog vast gezeten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]![]()
![]()
Die Trolls... Ik zit daar ook vast momenteel
Koop repair hammers en repareer ze zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef Ereinion het volgende:
Ik kwam er net achter wat het nadeel is van het hebben van een zwaard dat 5000 goud waard is. Hem repareren kostte 2500![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben er uit gekomen door de moeilijkheidsgraad tijdelijk flink omlaag te schroeven... anders had ik daar nu nog vast gezeten.
Yup, bij gameplay geloof ik. Via een schuiver en niet van dat gare easy, medium, hard systeem.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand hoe ik aan een shock spell kan komen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gratis paard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waar ik als thief een open easy/very easy lock spell kan krijgen? Lijkt me wel handig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:14 schreef Xrenity het volgende:
Als je net bij Jauffre bent geweest kun je de kerk ernaast in. Krijg je een gratis paard van die monnik
Weet iemand waar ik als thief een open easy/very easy lock spell kan krijgen? Lijkt me wel handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef Retuobak het volgende:Hmm daar ben ik nog niet geweest dan geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar eens opzoeken![]()
![]()
Alchemy shops?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]hmm daar ben ik nog niet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk wel ff in de stad waar ik nu ben of ze hem verkopen, ben ook in de stad bij de mages guild gegaan
Net ff een mine gevonden, ikke checken, zit vol met traps
en vol met Bandits, allemaal ff gekilled, heb ik een ring gevondenen een broek(dacht ik, iets met fatigue zat erop) van 330gold.
Ben ik klaar met killen, wil ik er uit gaan, komt er ineens weer 1 thuis van stelen ofzo
was vet
ben al vanaf 3 uur vanmiddag bezig, in het zelfde dorpje
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Heilige poep!!! Kijk hoeveel fokkin' mod's er nu al zijn!!Morgen maar even doorspitten wat er allemaal bij zit....
edit: oeps die zijn dus van Morrowind![]()
deze zijn dus van Oblivion
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Allemaal morrowind mods joh, duurt nog tijden voordat er toffe Oblivion mods zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Heilige poep!!! Kijk hoeveel fokkin' mod's er nu al zijn!!Morgen maar even doorspitten wat er allemaal bij zit....
![]()
Nee hoor. Ik zie een mod die je alle ogen kan laten kiezen, en ik zie er ook één die fasttravel disabled. Misschien dat ik die wel erop doe. Fasttravel is volgens mij ook een optie die erin is gedaan op verzoek van Microsoft. Kan het ook fout hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dat zijn allemaal cheatmods, saaie zooi die je game enkel verpest dus
Met fasttravel mis je ook erg veel caves, dungeons, mooie omgevingen en natuurlijk die prachtige tochtjes door de bush heen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Ja, en wanneer je tussen de ene en de andere kant van de map moet reizen enkel voor 1 quest moet je zeker een uur gaan uittrekken?
Ik vind het een must-have feature voor de game.![]()
Nee, dan ga je eerst een quest doen die op helft zit. Of je doet iets anders. Of.......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Retuobak het volgende:
Ja, en wanneer je tussen de ene en de andere kant van de map moet reizen enkel voor 1 quest moet je zeker een uur gaan uittrekken?
Ik vind het een must-have feature voor de game.![]()
Iedereen z'n manier van spelen, maar ik vindt het nu nog te leuk om te gaan lopen/rijden. Misschien na vele uren dat ik fasttravel gebruikt.
Hoe vind je nu bijvoorbeeld de Oblivion gates??LastFM
Intussen is dit spel al een stuk of 8 keer bij mij gecrashed, hoop dat ze snel een stabiliteitspatch uitbrengen. Ook heb ik soms last van framedrops, maar alleen als er veel spells gecast worden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Heb je toevallig een Creative geluidskaart?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef Maanvis het volgende:
Intussen is dit spel al een stuk of 8 keer bij mij gecrashed, hoop dat ze snel een stabiliteitspatch uitbrengen. Ook heb ik soms last van framedrops, maar alleen als er veel spells gecast worden![]()
Ik vind hem ook wel goed, net als de mogelijkheid om overal en op elk moment te saven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind het een must-have feature voor de game.
Ik heb tot nu toe een keer gebruik gemaakt van fasttravel. Om wat gestolen goederen te verkopen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
net gestopt, vanaf 3 uur tot 8 uur aan me xbox360 gezeten, geen crashje geen foutje, helemaal niks gehad
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Op elk moment kunnen saven is toch niet zo gek?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel goed, net als de mogelijkheid om overal en op elk moment te saven.
Zijn maar een handjevol games waar je moet wachten op checkpoints ed. toch?Jij vuile diefquote:Ik heb tot nu toe een keer gebruik gemaakt van fasttravel. Om wat gestolen goederen te verkopen.![]()
![]()
Laatste dozijn games die ik heb gespeeld (op consoles) zat dat niet inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef Retuobak het volgende:
Op elk moment kunnen saven is toch niet zo gek?
Zijn maar een handjevol games waar je moet wachten op checkpoints ed. toch?Maar dat zal wel aan mij liggen.
He had it comingquote:Jij vuile dief
Het is wel te merken dat jij nooit Japanse games speeltquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op elk moment kunnen saven is toch niet zo gek?
Zijn maar een handjevol games waar je moet wachten op checkpoints ed. toch?![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat jij nooit Japanse games speelt
Kom ze echt zelden tegen nl.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Wat een crashende kutgame
maar zo goed dat ik er niet vanaf kan blijven
Heb nu bijna alle mage guild missies volbracht (zwaar vet op t laatst)
En ben nu ook aangesloten bij de Dark Brotherhood![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Ik heb dus rond 3 uur de CE bij de FRS op de kop getikt. Mag je 3x raden waarom ik 't nu pas post.
Het spel is echt geweldig!![]()
Wees heel blij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef Sloggi het volgende:
Hij is bij mij trouwens nog niet gecrasht!
Ik had het op een gegeven moment voor elkaar dat wanneer ik fast travel deed, de game standaard crashede. Nou dat werd dus een heerlijke marathon.
maarjah,
nu net bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afgemaakt, crashet hij weer.
Kutzooi![]()
Mja ik heb maar een oude savegame gepakt... dat schilderij kom ik nog wel op terug als ik wat sterker ben, nu een level 5 knight; slayer bij de Dark Brotherhood. Zit alleen nog zwaar te twijfelen of ik vampier zal worden of niet.... hebben nog meer mensen daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben er uit gekomen door de moeilijkheidsgraad tijdelijk flink omlaag te schroeven... anders had ik daar nu nog vast gezeten.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Ik zit nu in de Sewers, alleen moet ik nu gaan hopen dat ik niet verdwaal.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
ik zit vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 vragen:
- Waar kan ik legaal een paard kopen (dus niet stelen ofzo)
- Net als je uit de sewers komt is tegenover je, over de rivier, een ruine. Daar zit ook een kerker. Daar vind je een paar kleine stenen en 1 giga van super veel waarde. In de stad verkopen ze niet lekker, ze geven me daar de helft van de prijs. Ik dacht dat ik had gelezen dat ik ze in de Mage's guild moest verkopen in Skingrad. Maar daar kan ik alleen spreuken kopen en niks vérkopen. Weet iemand hoe dit zit?![]()
Buiten elke stadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:46 schreef -Dries- het volgende:
2 vragen:
- Waar kan ik legaal een paard kopen (dus niet stelen ofzo)Je krijgt standaard maar iets van de helft voor je goederen. Maar mag de verkoper jou en heb jij een hoge haggle feat dan kun je met het haggle knopje onderaan in het koop/verkoop scherm al een betere prijs regelen.quote:- Net als je uit de sewers komt is tegenover je, over de rivier, een ruine. Daar zit ook een kerker. Daar vind je een paar kleine stenen en 1 giga van super veel waarde. In de stad verkopen ze niet lekker, ze geven me daar de helft van de prijs. Ik dacht dat ik had gelezen dat ik ze in de Mage's guild moest verkopen in Skingrad. Maar daar kan ik alleen spreuken kopen en niks vérkopen. Weet iemand hoe dit zit?![]()
Dan ga ik ook maar naar de overkant van de Sewers.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Zeker doen, erg leuke dungeon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef Egamer het volgende:
Dan ga ik ook maar naar de overkant van de Sewers.![]()
Wel, buiten Imperial City is de eigenaar zo'n vrouwlijke Orc en je mag geen paarden kopen van haar. Enige manier om een paard te krijgen is te stelen. Daar heb ik dus ff geen zin, naja, dan ga ik wel lopend naar Jauffrequote:![]()
Quick travel kan ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wel, buiten Imperial City is de eigenaar zo'n vrouwlijke Orc en je mag geen paarden kopen van haar. Enige manier om een paard te krijgen is te stelen. Daar heb ik dus ff geen zin, naja, dan ga ik wel lopend naar Jauffre
Selecteer die locatie, klik er op, klik op yes en voila![]()
![]()
Ik krijg morgen Oblivion denk ik.. zit nu al even te bekijken wat te worden.. kan je ook gewoon magier worden? Of moet je dan battlemage worden?Hoi![]()
Hmm, ik zit ook een beetje vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Hmm, ik ben bij de quest Unfriendly Competition, ik ben al bij die ene Thoronir geweest en moet dus wachten totdat de winkel sluit. Alleen, om hoelaat sluit die winkel?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:42 schreef Nivo het volgende:
ik zit vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallahjeweettog![]()
Ik ben nu bezig de eerste gate dicht te maken. Ga er morgen maar mee verder, heb nu nog niet echt een idee wat ik moet doen. Ik was alleen wel vergeten een zwaard mee te nemen daarheen, was vergeten dat die was afgepakt toen ik de gevangenis in moest, dus ben die beesten nu met blote handen aan het aanpakken.
Who knew?![]()
Wat een stom schijtspel. Beetje zorgen dat ik mijn tentamens ga verneuken.
Maar omg wat is het gaaf.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.![]()
Gisteren niet meer aan gamen toegekomen, nu maar weer verder. Was helemaal vergeten dat het zomertijd is, dacht al, wtf. Word ik om 8 uur wakker?!![]()
![]()
Eindelijk mijn eigen paard.... vanavond weer wat Fighter Guild questen doen.... moet ik wel een teringeind voor reizen....
Ik doe alleen aan fast travel als het noodzakelijk is.... normaal die ik alles te voet of te paard... dan ontdek je veel meer op de kaart.
En crashes? Nog nooit gehad zo op mijn console
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Mazzelaarquote:Op zondag 26 maart 2006 09:51 schreef Sjotime het volgende:
PGR3 en dashboard haten elkaar bij mij en een hoop anderen, das niet fijn![]()
![]()
2xquote:Op zondag 26 maart 2006 09:51 schreef Sjotime het volgende:
Maar toen kreeg ik een melding dat de disk vuil was.
Hoe moeilijk is het om lid te worden van die dieven gilde dan
Eerst kon ik nergens een dagboek vinden.. toen was iemand me voor.. en daar kon ik hem niet meer vanaf stelen.. weer wachten tot 1200 uur
The truth was in here.![]()
Druk op de back knop om de tijd vooruit te spoelen tot 12:00quote:Op zondag 26 maart 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
Hoe moeilijk is het om lid te worden van die dieven gilde dan
Eerst kon ik nergens een dagboek vinden.. toen was iemand me voor.. en daar kon ik hem niet meer vanaf stelen.. weer wachten tot 1200 uurRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Sjo is verstandig en speelt geen baggerspellen als PGR3quote:Op zondag 26 maart 2006 10:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mazzelaar
PGR3 en dashboard haten elkaar bij mij en een hoop anderen, das niet fijn.
Ik ga vanmiddag denk ik aan de main quest beginnen! Al heb ik ook wel zin om opnieuw te beginnen als een dief, wat dat kan ik nu helemaal niet omdat ik echt een magic/vecht karakter ben.
Ik werd gisteren trouwens uitgenodigd omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:45 schreef EmjaY het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Help.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:42 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik ben bij de quest Unfriendly Competition, ik ben al bij die ene Thoronir geweest en moet dus wachten totdat de winkel sluit. Alleen, om hoelaat sluit die winkel?
Ik heb btw mijn performance zeker verdriedubbelt met een aantal tweaks die op het oblivion main forum staan, als iemand die moet hebben vraag maar
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer![]()
vraagquote:Op zondag 26 maart 2006 11:57 schreef Genjuro het volgende:
Ik heb btw mijn performance zeker verdriedubbelt met een aantal tweaks die op het oblivion main forum staan, als iemand die moet hebben vraag maarAcross the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm![]()
Winkels zijn geopend van 9 tot 21. Was eigenlijk bij toeval dat ik dat ontdekte, omdat de Arena in de stad ook die openingstijden hadquote:.
Blijkbaar heeft Cyrodiil een iets andere winkeltijdenwet dan Nederland, veel ruimer![]()
Ik heb sinds vrijdagavond nu een kleine 15 speluren gedraait en nog geen een crash. En snel, echt megaveel sneller dan MW toen ik dat destijds kocht met m'n oude pc. Heb nu dan ook een leuk pc'tje...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Maar dat is lamequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Quick travel kan ook gewoon hoor
Selecteer die locatie, klik er op, klik op yes en voilaBovendien mis je zo onderweg alle speciale locaties, zoals dungeons, kerkers, etc..
![]()
Ok, die Thorondir is weg. Ik ben in de winkel, wat nu?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ga die quest ook vandaag aan. Es kijken wat ik ervan bak.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ok, die Thorondir is weg. Ik ben in de winkel, wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Iemand die nog een lokatie / winkel heeft waar je een goede boog kan halen / jatten?
Wallahjeweettog![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Zou ik ook wel willen weten, keb nu nog steeds die Iron Bowquote:Op zondag 26 maart 2006 13:05 schreef EmjaY het volgende:
Iemand die nog een lokatie / winkel heeft waar je een goede boog kan halen / jatten?![]()
Ja indd, ik dan een Fine Iron Bow, maar schiet nog niet echt op.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten, keb nu nog steeds die Iron Bow
Vind ze ook nergens
Wallahjeweettog![]()
echt te kut ik heb een bounty van 2000 ofzo en ik kom maar niet van die kutgaurds af zonder dat ik daal ik skill levels
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Kun je de tijd vooruit spoelen?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:18 schreef Gamedemon het volgende:
Druk op de back knop om de tijd vooruit te spoelen tot 12:00
Gisteravond een avond gespeeld, vond er geen donder aan. Of het lag aan het bier, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Ipho het volgende:
Gisteravond een avond gespeeld, vond er geen donder aan. Of het lach aan het bier, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Wallahjeweettog![]()
RTFMquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
:|
Ik heb eerst fokking lang gewacht tot er een winkel open ging
of druk gewoon elke knop een keer in om te kijken wat het doet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
quote:Had ik al veranderd, kater?
![]()
Anyway, wat ik wou vragen speelt het wel op een de Xbox 360? Gisteravond (lees: zondag ochtend) op een pc gespeelt dus. Maar ik dacht toen dit is toch niet leuk op een Tv.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken![]()
Manuals zijn voor mietjesquote:Op zondag 26 maart 2006 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
RTFM
of druk gewoon elke knop een keer in om te kijken wat het doet![]()
![]()
Ik zoek altijd een Inn wat weer $$$ kostquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
Het duurt nog even voordat ik dit spel kan halen. In de tussentijd wil ik meer leuke verhalen lezen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:33 schreef Egamer het volgende:
[..]Iemand die me kan helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praat met een member van de fighter guild.
Als ik succesvol weet te ontsnappen uit de gevangenis ben ik dan ook van die klote guards af?RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Je bedoelt helemaal het begin of niet?
Daar ben je toch standaard vanaf?
Maar ik moet nu deze onmogelijke missie doen voor de Dark Brotherhoods:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef Wessiej het volgende:
Je bedoelt helemaal het begin of niet?
Daar ben je toch standaard vanaf?
Maar ik moet nu deze onmogelijke missie doen voor de Dark Brotherhoods:Nee ik liep zeg maar in een stadje, ik had wat dingen gestolen, ik werd betrapt, ik deed resist arrest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nam wat guards mee naar buiten, killde ze...en nu staat er een bounty van 2000 op mijn hoofd...
no fucking way dat ik het ga betalen en ik ben ook niet van plan skill points te verliezen door in jail te gaan.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Als je lid bent van een van de guilds kun je daar gratis slapen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een Inn wat weer $$$ kost![]()
ik wil ook in de thieves guild
Gewoon dingen jatten enzo is toch genoeg? Dan wordt je toch vanzelf gevraagd?(om een opdracht te doen oid)
![]()
ik ben daar nog niet lid vanquote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef Wessiej het volgende:
Thieves guild, je bounty weg laten schelden, door ene Armand Christophe.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Gewoon aan een bedelaar in de Imperial City naar de Gray Fox vragen. Als hij je genoeg mag vertelt hij waar je moet zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:23 schreef Xrenity het volgende:
ik wil ook in de thieves guild
Gewoon dingen jatten enzo is toch genoeg? Dan wordt je toch vanzelf gevraagd?(om een opdracht te doen oid)
![]()
Ik ben gewoon gaan slapenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
:|
The truth was in here.![]()
ah okquote:Op zondag 26 maart 2006 14:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gewoon aan een bedelaar in de Imperial City naar de Gray Fox vragen. Als hij je genoeg mag vertelt hij waar je moet zijn.![]()
![]()
Wat je beter kan doen, is iets jatten oid een appel ofzo, en dan jezelf de bak in laten gaan en als je er uit komt staat er een dark elf die je een briefje geeft dat je daar en daar moet komen zodat je in de thieves guild kan komen.
Maar dat is voor Gamedemon nu geen optie.
.....Kennedy![]()
Gevangenis = load savegames meestal voor mijquote:Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef Wessiej het volgende:
Wat je beter kan doen, is iets jatten oid een appel ofzo, en dan jezelf de bak in laten gaan en als je er uit komt staat er een dark elf die je een briefje geeft dat je daar en daar moet komen zodat je in de thieves guild kan komen.
Maar dat is voor Gamedemon nu geen optie.
Dus ik zie wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: