Wat is daarquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]Ok, thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Ik ben gewoon een vieze fanboyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
De PC-versie kan mooier zijn hoor, ik draai op vergelijkbare settings met de 360 versie alleen in een hogere reso.
Bij die goedkope huisjes na 12 uur.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef EmjaY het volgende:
Hmmz, waar is die hoerige Garden in de Waterfront? Daar moet die Grey Mofo Snuit Thief ergens zijn, maar kan die garden niet vinden![]()
Ja waar woon je danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef Sloggi het volgende:
Heeft iemand nog tips on where to buy de CE? Ik wil 'm eigenlijk nu meteen hebben, maar ik ben bang dat ik net als Flick spijt krijg van een gewone editie
Na 12 uur staat 'ie er met een fakkel in z'n hand.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef EmjaY het volgende:
Hmmz, waar is die hoerige Garden in de Waterfront? Daar moet die Grey Mofo Snuit Thief ergens zijn, maar kan die garden niet vinden![]()
Je Speed is hogerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
Wat doet Steed als birthsign?
Dat zie je als je tijdens het birthsign kiezen over een plaatje heen beweegtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
Wat doet Steed als birthsign?
Venray. We hebben een Intertoys, Free Record Shop en een Dixons. Op internet is niks te vinden over een CE bij die winkelsquote:
Bij MW was het toch CTRL indrukken tijdens het aanklikken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat zie je als je tijdens het birthsign kiezen over een plaatje heen beweegt
Snelheid van lopen / rennen verhogen dus.
Vraagje van mijn kant: Klopt het dat ik maar 1 item per keer kan verkopen bij het barteren of is er (net als bij MW) een snellere manier om veel spullen te lozen?
hmm damn, probeer anders dixons Assen/Groningen te bellen of ze een exemplaar naar die kant op willen sturen, volgens mij hebben ze in de noordelijke filialen meer beschikbaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Venray. We hebben een Intertoys, Free Record Shop en een Dixons. Op internet is niks te vinden over een CE bij die winkels
IK WIL VANDAAG SPELENquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hmm damn, probeer anders dixons Assen/Groningen te bellen of ze een exemplaar naar die kant op willen sturen, volgens mij hebben ze in de noordelijke filialen meer beschikbaar
Nope, bij MW was het gewoon doorklikken (bij meerdere verschillende items dan). Bij een enkel item waar ik er tig van heb vind ik het nog niet zo'n ramp om aan te moeten geven hoeveel ik wil verkopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij MW was het toch CTRL indrukken tijdens het aanklikken?
Welke spreuken gebruik je vooral?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
-High Elf
-Mage Birthsign
-Adventurer
Ik zit al uren in de bossen nu... heb al tijden geen stad meer gezien..... dit spelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:55 schreef Bastard het volgende:
Wat een verslaving
Kheb trouwens al een beste tijd in de gevangenis doorgebracht.. Maar leer het dorp aardig kennen nu.. ben nu bezig met mensen volgen. Eerst wachten tot de winkel dicht ging,.. en wachten en wachten.. en volgen, en weer iemand volgen.. geweldig![]()
+ 200 dungeons, kerkers, steden, caves, mines etc. etc.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Sokpop het volgende:
Ik hoor iedereen maar roepen dat het spel zo ontzettend groot is, maar ik vraag me af waar mensen dit op baseren! Als ik de kaart bekijk en dat vergelijk met mijn wandelsnelheid in het spel, dan lijkt ontzettend groot me een beetje overdreven. Of is de bijgeleverde kaart maar een deel van de totale map? En komen er nog andere omgevingen dan dat eeuwige groen?
alvast bedankt
Zonder al teveel te spoileren... wtf is dat ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:23 schreef Ereinion het volgende:
Het heeft me al mijn enchanted wapens gekost, een paar dozijn potions, maar het is eindelijk gelukt, ik heb Umbra's zwaard.
In dezelfde volgorde: Zo supergroot lijkt het idd niet, er werd volgens mij ook door Bethesda gemeld dat de wereld iets kleiner zou zijn. En ja, er zijn andere landschappen dan alleen maar groen. Moet je wel wat voor reizenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Sokpop het volgende:
Ik hoor iedereen maar roepen dat het spel zo ontzettend groot is, maar ik vraag me af waar mensen dit op baseren! Als ik de kaart bekijk en dat vergelijk met mijn wandelsnelheid in het spel, dan lijkt ontzettend groot me een beetje overdreven. Of is de bijgeleverde kaart maar een deel van de totale map? En komen er nog andere omgevingen dan dat eeuwige groen?
alvast bedankt
Die homofiel heeft anders een prima zwaard in zijn handen en goede armor... need I say more?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef EmjaY het volgende:
Ik ben nu die gate aan het sluiten met mn zielige zwaardje, maar vraag me af of ik dat ga reddenDie homofiele guard heeft me alleen gelaten
die gaat er straks aan. En zn vrouw ook
Zuid westen van de imperial city is een dungeon, waar op het eind een vrouw is Umbra, die heeft een volledig ebony harnas aan, en een ontzettend goed zwaard. Enige nadeel is wel dat ze je zo dood heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zonder al teveel te spoileren... wtf is dat ?
Redguard Scout, geboren onder het teken van de Thief.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
Bij Morrowind begon ik ook elke dag zowat opnieuw. Nu hou ik het nog wel lang vol.
Wat ben je nu voor character?
Kwam ik na een tijdje ook achter, nadat ik helemaal van de Imperial city was gelopen naar die prioryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef Xrenity het volgende:
Ik kom er net achter dat je gewoon op een plaats in je map kunt klikken, dan hoef je er zelf niet heen te lopen
Of wist iedereen dat al?
ik heb er ook aardig veel verdient, maar aan de andere kant ook wel aardig wat healthdrankjes met een behoorlijke waarde kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wow je fame word echt flink hoog als je even in de Arena gaat raggen. Flink veel euro's ook te verdienenNet heeft gewoon een bandit m'n paard afgeslacht
Nu moet ik weer een nieuwe jatten....
Imperial Spellsword, met warrior als birthsign. Zowel vechten als magie dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Redguard Scout, geboren onder het teken van de Thief.
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel content![]()
Ik gebruik die vuurballen veel en die ice..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Welke spreuken gebruik je vooral?
En heb je nog tips?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:59 schreef Xrenity het volgende:
Echt, hoe uitgebreid deze game is
Overnachtte net op een inn/boot...jaja, de game gaat diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel content
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ja ik heb alleen spreuken onder m'n snelknoppenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gebruik die vuurballen veel en die ice..
Als tip, zet regenration onder je snelknoppen.. zoiezo heb ik daar 6 spreuken in staan
Ja een skelet of een zombie kan ik neerzettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen spreuken onder m'n snelknoppen
Gebruik momenteel shock en idd Ice
En ben bezig met het leren van summoning.
Oh ze zaten bij mn avonturier pakket vlgs mij alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik heb de skeletspreuk, maar ik heb de skills er niet voor
En toen ik de trainer er voor had gevonden had ik geen geld
Nu heb ik 7000 op zak en komt dat dus wel goed
Ik heb er af en toe ook erg veel last van. Ik hoop echt dat daar een patch voor komt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef washandje het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met de 360 versie? Heeft iedereen last van enorm lange laadtijden, framedrops, freezes en soms bijv. wel 10, 15 seconden wachten voor iets simpels als looten of je journal openen? Of is er iets mis met mijn 360/game want dit begint me echt op de zenuwen te werken.
Je bedoelt toch wel daar waar ook die Jauffre zit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Retuobak het volgende:
Goed zoeken, ze lopen vaak wel rond dat klooster.
Niks aan de hand hier :Squote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef washandje het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met de 360 versie? Heeft iedereen last van enorm lange laadtijden, framedrops, freezes en soms bijv. wel 10, 15 seconden wachten voor iets simpels als looten of je journal openen? Of is er iets mis met mijn 360/game want dit begint me echt op de zenuwen te werken.
Serieus? 360 versie? Dan moet ik misschien gaan ruilen ofzo? Kut...quote:
Hbe je de cache al geleegd? Bij het opstarten constant A indrukken tot het logo verschijnt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Serieus? 360 versie? Dan moet ik misschien gaan ruilen ofzo? Kut...
Iemand anders met de 360 versie die hier iets over kan zeggen?
In iedere mage guild is wel een alchemist die van die drankjes verkoopt, maar ze zijn behoorlijk duur. Het is beter om ze gewoon zelf te maken, maar dan moet je natuurlijk wel behoorlijk goed zijn in alchemie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Oblivion
Waar kan ik trouwens van die health drankjes kopen, ben nu gladiator in de arena en wordt best wel gebeukt.![]()
Hm ik heb het geprobeerd en ik geloof dat ik je moet bedankenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Hbe je de cache al geleegd? Bij het opstarten constant A indrukken tot het logo verschijnt.
Heb zelf nergens last van.
Bedank mij maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef washandje het volgende:
[..]
Hm ik heb het geprobeerd en ik geloof dat ik je moet bedanken
Geen idee wat er is gebeurd maar er zijn nu echt 10x kortere laadtijden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb net een boek gevonden.
Ik kan het teruggeven aan me werkgever, the mages guild.
of geven aan dat vrouwtje wat er om vroeg,
weet niet echt wat moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]Hoe jat ik hem het beste terug danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
lama, heb al gedaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe jat ik hem het beste terug dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef HAL9000S het volgende:
2 vraagjes...Die arena zit volgens mij in de imperial citySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De rest beantwoord ik hieronder :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Eh? Hoe kan dat danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:12 schreef Frasier het volgende:
Ik kom er net pas achter dat je ook spullen en vijanden enz. op kan pakken. Net in een kerk er een flink zooitje van gemaakt. Boeken, stukken brood. Alles kreeg die priester naar z'n hoofd
.
Nee, ergens je cursor op richten en dan de linker shoulder-button ingedrukt houden. Kan je bijna alles mee pakken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef H.Flick het volgende:
Spullen en vijanden oppakken?! Je bedoelt met bepaalde spells ofzo?
Zullen de chicks geweldig vindenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesiswilde daarnet een Oblivion t-shirt bestellen, kost je $ 12,95. Ga je verder met je bestelling, staat daar: shipping costs: $ 49.
Straks proberen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ergens je cursor op richten en dan de linker shoulder-button ingedrukt houden. Kan je bijna alles mee pakken.
Ik heb een pc dus weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ergens je cursor op richten en dan de linker shoulder-button ingedrukt houden. Kan je bijna alles mee pakken.
Alsof dat wat boeitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn je pijlen op...met een dagger skill van niks...RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit nu vast in een of ander schilderij en ik kom er niet meer uit. Wat een baggerspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef Retuobak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |