Mazzelaarquote:Op zondag 26 maart 2006 09:51 schreef Sjotime het volgende:
En crashes? Nog nooit gehad zo op mijn console
2xquote:Op zondag 26 maart 2006 09:51 schreef Sjotime het volgende:
En crashes? Nog nooit gehad zo op mijn console
Druk op de back knop om de tijd vooruit te spoelen tot 12:00quote:Op zondag 26 maart 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
Hoe moeilijk is het om lid te worden van die dieven gilde dan
Eerst kon ik nergens een dagboek vinden.. toen was iemand me voor.. en daar kon ik hem niet meer vanaf stelen.. weer wachten tot 1200 uur
Sjo is verstandig en speelt geen baggerspellen als PGR3quote:Op zondag 26 maart 2006 10:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mazzelaar
PGR3 en dashboard haten elkaar bij mij en een hoop anderen, das niet fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:45 schreef EmjaY het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:42 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik ben bij de quest Unfriendly Competition, ik ben al bij die ene Thoronir geweest en moet dus wachten totdat de winkel sluit. Alleen, om hoelaat sluit die winkel?
vraagquote:Op zondag 26 maart 2006 11:57 schreef Genjuro het volgende:
Ik heb btw mijn performance zeker verdriedubbelt met een aantal tweaks die op het oblivion main forum staan, als iemand die moet hebben vraag maar
Winkels zijn geopend van 9 tot 21. Was eigenlijk bij toeval dat ik dat ontdekte, omdat de Arena in de stad ook die openingstijden hadquote:
Maar dat is lamequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Quick travel kan ook gewoon hoor
Selecteer die locatie, klik er op, klik op yes en voila
Ok, die Thorondir is weg. Ik ben in de winkel, wat nu?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ga die quest ook vandaag aan. Es kijken wat ik ervan bak.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ok, die Thorondir is weg. Ik ben in de winkel, wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
Zou ik ook wel willen weten, keb nu nog steeds die Iron Bowquote:Op zondag 26 maart 2006 13:05 schreef EmjaY het volgende:
Iemand die nog een lokatie / winkel heeft waar je een goede boog kan halen / jatten?
Ja indd, ik dan een Fine Iron Bow, maar schiet nog niet echt op.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten, keb nu nog steeds die Iron Bow
Kun je de tijd vooruit spoelen?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:18 schreef Gamedemon het volgende:
Druk op de back knop om de tijd vooruit te spoelen tot 12:00
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Ipho het volgende:
Gisteravond een avond gespeeld, vond er geen donder aan. Of het lach aan het bier, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
RTFMquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
:|
Ik heb eerst fokking lang gewacht tot er een winkel open ging
quote:
Manuals zijn voor mietjesquote:Op zondag 26 maart 2006 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
RTFM
of druk gewoon elke knop een keer in om te kijken wat het doet
Ik zoek altijd een Inn wat weer $$$ kostquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:33 schreef Egamer het volgende:
[..]Iemand die me kan helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef Wessiej het volgende:
Je bedoelt helemaal het begin of niet?
Daar ben je toch standaard vanaf?
Maar ik moet nu deze onmogelijke missie doen voor de Dark Brotherhoods:Nee ik liep zeg maar in een stadje, ik had wat dingen gestolen, ik werd betrapt, ik deed resist arrest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nam wat guards mee naar buiten, killde ze...en nu staat er een bounty van 2000 op mijn hoofd...
no fucking way dat ik het ga betalen en ik ben ook niet van plan skill points te verliezen door in jail te gaan.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Als je lid bent van een van de guilds kun je daar gratis slapen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een Inn wat weer $$$ kost
ik ben daar nog niet lid vanquote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef Wessiej het volgende:
Thieves guild, je bounty weg laten schelden, door ene Armand Christophe.
Gewoon aan een bedelaar in de Imperial City naar de Gray Fox vragen. Als hij je genoeg mag vertelt hij waar je moet zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:23 schreef Xrenity het volgende:
ik wil ook in de thieves guild
Gewoon dingen jatten enzo is toch genoeg? Dan wordt je toch vanzelf gevraagd?(om een opdracht te doen oid)
Ik ben gewoon gaan slapenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
:|
ah okquote:Op zondag 26 maart 2006 14:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gewoon aan een bedelaar in de Imperial City naar de Gray Fox vragen. Als hij je genoeg mag vertelt hij waar je moet zijn.
Gevangenis = load savegames meestal voor mijquote:Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef Wessiej het volgende:
Wat je beter kan doen, is iets jatten oid een appel ofzo, en dan jezelf de bak in laten gaan en als je er uit komt staat er een dark elf die je een briefje geeft dat je daar en daar moet komen zodat je in de thieves guild kan komen.
Maar dat is voor Gamedemon nu geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |