wintersporten DUHquote:
had je geen trekker met 908?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had de keuze tussen een kever en een rups, en de rups hadden we bij 906 ook al gehad
jawel.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:22 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen, mijn zoon.
Neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:24 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
uitgerust voor de wilde feesten vannacht?![]()
het is al ruim 9 uur geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
NeeMijn bedoeling was om uit te slapen, maar dat is niet gelukt
Nou.. ik had gehoopt dat het 11 uur zou zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:35 schreef vlad het volgende:
[..]
het is al ruim 9 uur geweestje hebt wel een poosje uitgeslapen toch?
![]()
viel dat even zwaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou.. ik had gehoopt dat het 11 uur zou zijn
Doeiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:42 schreef vlad het volgende:
[..]
viel dat even zwaar![]()
fijne dag iig![]()
ik ben boek lezen![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
GAAP is gewoon een PB 15" alu met een klein beetje aanpassingen...
En in Nederland heb je geen Apple Store's (Hell NO!!!) maar Apple Centre's.
BTW: Getyped op zoon kloteding deze post...
en het heerlijke gevoel als je armen wakker worden van prikkende speldenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:22 schreef Hugster het volgende:
ik wordt net btw wakker, heb ik liggen slapen op beide armen
Compleet gevoelloosIk kon er zo mee in de rondte zwaaien en kon amper omhoog komen
![]()
Kutzooi iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en het heerlijke gevoel als je armen wakker worden van prikkende spelden![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kutzooi idd![]()
Btw: http://www.stuffonmycat.com/![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
waar zou ik de neiging krijgen om de printer aan te zetten als ik dit zie?
![]()
Zie je wel dat het niet zo'n rare vraag wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom was je niet blij gisteren (en nu?)
Hoiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zie je wel dat het niet zo'n rare vraag was![]()
Hoi trouwensWerd om 8:15 wakker...Toen was ik ook echt wakker
Toch nog doorgeslapen tot 11:30 en nu voel ik me als een kadaver
wees blij, ik had het andersomquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:18 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik dacht dat het al 12 uur was, is het pas 9 uur
yepquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee
Dat is toch achter locken en de bocht in zetten?
Dat locken doe ik op eindhoven maar voor 1 bocht en dat is de bocht na het lange rechte stukquote:
Nou.. ik ben de hele week al een beetje moe. En gisteren kon ik uitslapen en dat was ik ook aan het doen, totdat ik werd wakker gebeld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef M5 het volgende:
[..]
nu nog?
wat heb je gisteren allemaal uitgespookt dan?
Kutte is dat je als je in het weekend niet goed slaapt dat de rest van de week mee neemt als je elke dag om 6 uur op moetquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou.. ik ben de hele week al een beetje moe. En gisteren kon ik uitslapen en dat was ik ook aan het doen, totdat ik werd wakker gebeld.
En toen kon ik daarna natuurlijk weer niet slapen. En dan ook weer veelste laat naar bed gegaan en dan vanochtend wéér vroeg wakker worden.
Is niet tofWeekend is vermoeiend ipv om uit te rusten.
Ja precies! Vooral de maandag is echt brrr.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutte is dat je als je in het weekend niet goed slaapt dat de rest van de week mee neemt als je elke dag om 6 uur op moet
Photoshop Elementsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Adobe Photoshop Elements geïnstalleerd![]()
![]()
heel simpele beginner tutorial achtig iets, iemand?
Da's toch helemaal niet kortquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral de maandag is echt brrr.
Want dan kan je niet vroeg slapen, omdat je hebt uitgeslapen. Dus dan slaap je rond 1 uur. En dan gaat de wekker al om 6 uur.
En meestal val ik dan tegen 7 uur in slaap op de bank ofzo. En dan kan ik wéér niet slapen des nachts. En zo gaat dat maar door
Ach ja, ik haal mijn slaap meestal in tijdens een trein- en/of busritquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
elke dag voldoende slaap pakken zoals ik doe, maar dat is niet stoer volgens Hugster
Dan blijf je de hele week en het weekend fit.
Zo herkenbaar dat je zondagavond niet kan slapenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral de maandag is echt brrr.
Want dan kan je niet vroeg slapen, omdat je hebt uitgeslapen. Dus dan slaap je rond 1 uur. En dan gaat de wekker al om 6 uur.
En meestal val ik dan tegen 7 uur in slaap op de bank ofzo. En dan kan ik wéér niet slapen des nachts. En zo gaat dat maar door
ik zit bijna nooit meer in een trein of busquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach ja, ik haal mijn slaap meestal in tijdens een trein- en/of busrit
Slapen in de file kan ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zit bijna nooit meer in een trein of bus![]()
en ik mis het niet
Nou, het slapen is wel lekker in de bus of treinquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zit bijna nooit meer in een trein of bus![]()
en ik mis het niet
Ja? Ik nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slapen in de file kan ook
Van file rijden word je nog veel lammer dan dat je al was
Smorgen om 7 a 8 uur knetter harde muziek?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja? Ik niet
Ik zet altijd knetterhard mijn muziek aan en ga dan lekker meebleren.
In de trein heb ik vaak genoeg geslapen, busritjes waren altijd te kort.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, het slapen is wel lekker in de bus of trein
Er is nooit een rit geweest waar ik mijn ogen constant open had.
Ik móet toch wakker blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Smorgen om 7 a 8 uur knetter harde muziek?mijn god
![]()
Schopte jij dan ook wel eens iemand?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:21 schreef M5 het volgende:
[..]
In de trein heb ik vaak genoeg geslapen, busritjes waren altijd te kort.
ik houd van doodse stilte sochtends vroegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja? Ik niet
Ik zet altijd knetterhard mijn muziek aan en ga dan lekker meebleren.
Oeh, dan krijg ik vast een doodse blik wanneer ik in de ochtend met mijn auto naast je sta.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ik houd van doodse stilte sochtends vroeg
Dat was jij dus die mij tegen m'n schenen schoptequote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Schopte jij dan ook wel eens iemand?
Volgens mij heb ik al ongeveer 10 mensen per ongeluk geschopt..
Ik ben zo paranoide, ik houd mijn tas vast onder het slapenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef Hugster het volgende:
Mijn laptop wordt gejat als ik in slaap val in de trein
waarschijnlijk een big-smile. kan wel lachen om mee-blerende mensen in een auto.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg ik vast een doodse blik wanneer ik in de ochtend met mijn auto naast je sta.
Mja, ik ben redelijk beweeglijk in mijn slaapquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat was jij dus die mij tegen m'n schenen schopte
Ik schop nooit iemand, 1 keer opzij geleunt tegen iemand aan en toen was ik gelijk wakker.kreeg niet eens commentaar.
![]()
ik kreeg een keer commentaar van een politieagent in de trein toen ik lag te pitten. dat ik beter thuis kon slapen en in de trein op m'n tas letten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben zo paranoide, ik houd mijn tas vast onder het slapen
Mja gewoon 538 op luisteren naar everts staat opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ik houd van doodse stilte sochtends vroeg
Dan ben je niet beweegelijk, maar verslapje en zak je tegen het raam aan. heb ik ook wel eens gehad ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mja, ik ben redelijk beweeglijk in mijn slaap
Ik heb ook al best vaak mijn hoofd gestoten aan het raam
In m'n bed beweeg ik ook erg veelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mja, ik ben redelijk beweeglijk in mijn slaap
Ik heb ook al best vaak mijn hoofd gestoten aan het raam
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben zo paranoide, ik houd mijn tas vast onder het slapen
Nou, het valt me op dat bijna alle mensen in hun auto heel erg chagrijnig kijken, waar en wanneer dan ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja gewoon 538 op luisteren naar everts staat op
Zit altijd met een smile op mijn kop naar everts staat op te luisteren
Terwijl 3/4e van de file uit zijn ogen kijkt alsof ze elk moment dood kunnen gaan
Op weg naar hun saaie kantoorbaantje
Waarom open?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak op m'n schoot liggen, open. Maar soms ben ik heeeeel moe en val ik wel eens kort in slaap met dat ding op m'n schoot
Bijkomend nadeel, er zijn minder criminele trajecten dan almere - schiphol
Ja precies, en zelfs van die lui die hun complete neus aan het uithollen zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, het valt me op dat bijna alle mensen in hun auto heel erg chagrijnig kijken, waar en wanneer dan ook.
Oh ja, maar in de ochtend liggen bijna alle kussens altijd op grond. De dekens half van het bed af.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan ben je niet beweegelijk, maar verslapje en zak je tegen het raam aan. heb ik ook wel eens gehad ja.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh ja, maar in de ochtend liggen bijna alle kussens altijd op grond. De dekens half van het bed af.
Ik lig soms ook wel ineens achterstevoren op mijn bed. Etcetera
Brrrr... Dat is ranzigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja precies, en zelfs van die lui die hun complete neus aan het uithollen zijnecht te ranzig gewoon
Zeker als ik met een leuke collega op stap ben is het altijd 1 groot feest in de file
Ik werk door in de trein. Maar soms is er een heel lekker nummertje in m'n iTunes en dan zit ik even te genieten, en val dan wel eens wegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waarom open?
Laatst ook zo'n jochie. Ging ie muziek luisteren vanaf zijn laptop. En dan rondkijken of andere mensen naar zijn ubercoole laptop keken.
Schattigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik werk door in de trein. Maar soms is er een heel lekker nummertje in m'n iTunes en dan zit ik even te genieten, en val dan wel eens weg
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh ja, maar in de ochtend liggen bijna alle kussens altijd op grond. De dekens half van het bed af.
Ik lig soms ook wel ineens achterstevoren op mijn bed. Etcetera
Nee, bij de Canon 300Dquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Photoshop Elements
Zat zeker gratis bij je printer?
Toch niet zoals iemand in een kist ligt hè?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef M5 het volgende:
* is een cadeautje kopen en naar de 2e verjaardag van 't weekend
nee half op m'n buik/zij zeg maar. ben altijd verbaast als ik op m'n rug wakker wordtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Toch niet zoals iemand in een kist ligt hè?
Zo durf ik niet te liggen, ik zou niet weten waarom niet, maar ik vertik het!
Men wat een levenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef M5 het volgende:
* is een cadeautje kopen en naar de 2e verjaardag van 't weekend
't is raak van de week, maar dat gaat al jaren zo. een vriendin van mij is de 18e jarig, m'n broer de 24e. volgende maand ben ik jarig dus ik krijg ik't weer terugquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Men wat een leven
Jij blijft kado's halen
Ah, ik lig altijd op mijn zijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
nee half op m'n buik/zij zeg maar. ben altijd verbaast als ik op m'n rug wakker wordt
Ik alle standjes behalve op m'n rug geloof ik...quote:
ja godver, meestal zitten er hier wel wat mensen met verstadn van dat soort programatjes jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dacht ik al
Ik heb hier een hele mooie tutorial voor je gevonden [afbeelding]
Ik kan niet zo goed op mijn buik liggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik alle standjes behalve op m'n rug geloof ik...
Ik begin de avond altijd op m'n buik en hoe ik wakker word is elke keer weer een verrassing
Dat hoor ik vaker jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed op mijn buik liggen
komt omdat je hele rug dan op je internals aan het chillen is, da's fayaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker jaLig ook altijd op 1 arm
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schopte zonet per ongeluk in mn eigen ballen
Nee, dat komt vanzelf welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen zin om er iets aan te doen dan?
quote:
Dan doe je het verkeerdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Kan. Maar ik zou me dan wanhopig voelen.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.In het begin is dat erg leuk, kan ik je vertellen.... Maar de hele dag een geile vrouw in je nek is niet OK
ik ga even naar het plaatselijke pompstation om verder te gaan met mn snode plannetjes(nee, ik ben geen bommen aan het maken, of andere dingen met benzine/diesel/LPG
)
Nou, als ik het gevoel "ik moet nu op zoek gaan" vind ik dat al wanhopig klinkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat doe jij als je je er wanhopig door voelt vraag ik me af
jij bent streng voor jezelf zegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, als ik het gevoel "ik moet nu op zoek gaan" vind ik dat al wanhopig klinken
Ik plan het gewoon niet
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb speciaal voor Alexxxx een foto gemaakt van de buurman zijn traktor (zijn beste)
even uploaden enzo...
ja dom hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb je de nieuwste complete versie aangeboden maar die wilde je niet![]()
Ex baas is hetquote:
ik moet ook, ben vet gaar majaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef ook_gek het volgende:
JA alles TOF
* ook_gek gaat zo op stap whehe
ik ben niet gaar. Ik voel me tip top. Al heb ik vannacht slecht geslapen. Werd elke keer wakker gesmst en gebeldquote:
ik ben wel gaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben niet gaar. Ik voel me tip top. Al heb ik vannacht slecht geslapen. Werd elke keer wakker gesmst en gebeld
MAAR IK HEB ER ZIN IN VANAVOND![]()
Helemaal naar de kloten
half 2 kreeg i keen smsje van een vriendin. Toen om 2uur toen om half 3 toen om kwart voor 3. En elke keer er tussen door in slaap vallen hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben wel gaar
al van 05:15 op dusjahEn morgenochtend weer voetballen
maja ben maar 1x jong
Geen dankquote:
Ja alles flex. En in zeeland dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Fugie het volgende:
hugo rukker hoest dan
en alexx nog steeds bezig je dromen te verwezenlijken
Wie immerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Fugie het volgende:
hugo rukker hoest dan
en alexx nog steeds bezig je dromen te verwezenlijken
was sjiek lekker weer vandaag gekquote:
tegenwoordig hoeft dat niet meer hoor geloof ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef lipje het volgende:
s avonds
@ Jimmeh volgens mij zie je die flits wel.
Als hij niks detecteerde dan zat er ook niks in, snelheid meten met lussen in de grond is te onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:51 schreef Jimmeh het volgende:
Als je van achter geflitst wordt valt het dan altijd op?Net als dat iemand je seint bijv.
Nouja m'n radardetector ging niet af, maar misschien is het via lussen in de grond. Of zijn die dikke kasten alleen met radar golven?
Hoop dat het een neppert was want schrok me rot toen ik ff hard op trok en vol in de ankers ging en met zo'n 75 km/u die paal passeerde![]()
![]()
Codeine?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb ook een topavond met 100mg codeîne echt wel geweldig!
WOEHOE!
enne Jimmeh: Gewoon aan de max snelheid houden dan wordt je ook niet geflitst een lever aub je radardetector in dat is hartstikke verboden!
Je reply moet je is nalezen als je weer nuchter bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb ook een topavond met 100mg codeîne echt wel geweldig!
WOEHOE!
enne Jimmeh: Gewoon aan de max snelheid houden dan wordt je ook niet geflitst een lever aub je radardetector in dat is hartstikke verboden!
whehehequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Je reply moet je is nalezen als je weer nuchter bent![]()
Dan weet ik hier niks meer van heb gisteren ook de buurman met een schep op ze harses gemept wist ik ook niks meer vanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Je reply moet je is nalezen als je weer nuchter bent![]()
hoi moddertorquote:
Huh? ik dacht dat jullie toch minimaal een uitkering aangevraagd zouden hebben :Squote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, plannen maken is moeilijk, uitwerken is nog moeilijker, deadlines komen heel dicht bij, moeilijk, moeilijk
Waarom staat m'n ford traktor nog niet op je sitequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn ook mensen die mn bouwmachinefoto's wel waarderen![]()
das ook een gave fotoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn ook mensen die mn bouwmachinefoto's wel waarderen![]()
heb ik ook, meteen de eertse maandag in januari stond ik om openeingstijd bij het CWI op de stoep.... en nog steeds geen uitkeringquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Huh? ik dacht dat jullie toch minimaal een uitkering aangevraagd zouden hebben :S
ik heb vandaag een heleboel dingen ingescand. Morgen komen jou tractor, herman zn 3 foto's, bazzos zn gestylde wagens en mij 40 scans op BuzzyBeequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom staat m'n ford traktor nog niet op je site![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb vandaag een heleboel dingen ingescand. Morgen komen jou tractor, herman zn 3 foto's, bazzos zn gestylde wagens en mij 40 scans op BuzzyBeedenk ik.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
Tering m'n scheten stinken zegContinu aan het ruften ben ik
![]()
Ik veel slapen? Echt nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:43 schreef lipje het volgende:
je slaapt wel vaak de laatste dagen. Verder alles goed, oh grote dromer
Hier gewoon deur dichtdoen.quote:
jij ben tnet wakkerquote:
ruzie gemaakt met oudersquote:Op zondag 26 maart 2006 00:57 schreef Hugster het volgende:
wat heb je allemaal uitgevoerd?
welk bestseller topic en welke haaima busquote:Op zondag 26 maart 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zette het geluid zachter
Oh, en Bojo, de Haaima bus staat ook in het bestseller topic
beetje leren, verjaardag ook en geslapen. Net even terug gelopen naar die verjaardag en nog wat Southern comforts gedronkenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ruzie gemaakt met ouders
postbank pas gehaald
banden gebalanceerd
auto gewassen
gehangen bij vrienden
naar verjaardag
jij?![]()
[PICS] gave bestelbusjesquote:Op zondag 26 maart 2006 01:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
welk bestseller topic en welke haaima bus![]()
Daar kan je nog best iets gaafs van makenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:11 schreef StefanP het volgende:
http://customwheel.com/cu(...)php/products_id/1687
(met video)
Velgen met ingebouwde ledjes zodat je er op kunt tonen wat je wil
[afbeelding]
[afbeelding]
haaima roeltquote:Op zondag 26 maart 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[PICS] gave bestelbusjes
die.. de dag dat jij je Peu 205 kocht zette ik een witte peu bus op de foto waar haaima op staat
Kut men ik moet een ferrari hebbenquote:
Wist je al dat jij een vreselijke aansteller bent?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:35 schreef PeuRac het volgende:
Tip: ga geen foto's bekijken van een ex-vriendin waar je een top tijd mee had als je moe bent en ziekjesen fuck zomertijd, nu is het al half 4
![]()
Moet je je auto wassen en in de glans polish zetten en dan het aantal krassen en deuken tellen, dat zie je tenminste niet bij een ubergore autoquote:Op zondag 26 maart 2006 11:20 schreef Klonk het volgende:
dat is zo frustrerend, sta je zo van wauw die glimt weer te kijken zie je doffe plek
Ja preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 11:20 schreef Klonk het volgende:
dat is zo frustrerend, sta je zo van wauw die glimt weer te kijken zie je doffe plek
Ja bastards dat ze een uur van m'n weekend halenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Weinig geslapen............
ben uit mijn ritme geloof ik
Laat ze het gewoon helemaal niet doen!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja bastards dat ze een uur van m'n weekend halen![]()
Dat ze dat fijn doordeweeks erges doen![]()
Als het hoog zomer is ben je er weer blij om denk ikquote:Op zondag 26 maart 2006 12:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Laat ze het gewoon helemaal niet doen!![]()
Dat waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 26 maart 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het hoog zomer is ben je er weer blij om denk ik![]()
Neem aan dat je dat alam in laat bouwen enzo?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel ja
* Alfisti heegt gister nog wel spul voor de Q4 gekocht
Nieuwe turbodruk meter en een van de meest uitgebreide Clifford alarmsystemen met o.a. remote starten![]()
neequote:Op zondag 26 maart 2006 12:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat alam in laat bouwen enzo?
Pimpenquote:En remote starten?wat mot je daaar nou mee
Ohquote:
Is het ookquote:Op zondag 26 maart 2006 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ohik dacht misschien dat het een klasse alarm was
Heeft voor mijn verzekering toch geen zin, auto is te oud en heeft een te lage dagwaarde om allrisk te verzekerenquote:Maar als je het niet in laat bouwen door een bedrijf heb je er nog geen zak aan qua verzekering enzo
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:46 schreef PeuRac het volgende:
ff terug vinden voor morgen: http://video.google.com/videoplay?docid=2820781808476240903&q=%22fifth+gear%22
niet over je toetsenbord he.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:33 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb het idee dat ik moet kotsen.
Tjsa. dan moet je het zelf wetenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee
Het is niet eens mijn toetsenbord, dus boeiend eigenlijk![]()
Wezen feesten gisteren?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:33 schreef Sjoem het volgende:
mag ik eronder hangen?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:33 schreef Sjoem het volgende:
Zoveel had ik niet op geloof ik. Maar ik ben volgens mij wel 1x in slaap gevallen en na het slapen heb ik de helft maar meegekregen ofzo, want ik weet eigenlijk niks meerquote:
ach je bent thuis gekomen, dan is't goed toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoveel had ik niet op geloof ik. Maar ik ben volgens mij wel 1x in slaap gevallen en na het slapen heb ik de helft maar meegekregen ofzo, want ik weet eigenlijk niks meer
ja zooohooooquote:Op zondag 26 maart 2006 12:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ga jij je olie en water eens checken!![]()
misschien helpt dit nog wat om het te versterkenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:33 schreef Sjoem het volgende:
Was je in een tent in slaap gevallen?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoveel had ik niet op geloof ik. Maar ik ben volgens mij wel 1x in slaap gevallen en na het slapen heb ik de helft maar meegekregen ofzo, want ik weet eigenlijk niks meer
Niet eensquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef M5 het volgende:
[..]
ach je bent thuis gekomen, dan is't goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |