wintersporten DUHquote:
had je geen trekker met 908?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had de keuze tussen een kever en een rups, en de rups hadden we bij 906 ook al gehad
jawel.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:22 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen, mijn zoon.
Neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:24 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
uitgerust voor de wilde feesten vannacht?![]()
het is al ruim 9 uur geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
NeeMijn bedoeling was om uit te slapen, maar dat is niet gelukt
Nou.. ik had gehoopt dat het 11 uur zou zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:35 schreef vlad het volgende:
[..]
het is al ruim 9 uur geweestje hebt wel een poosje uitgeslapen toch?
![]()
viel dat even zwaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou.. ik had gehoopt dat het 11 uur zou zijn
Doeiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:42 schreef vlad het volgende:
[..]
viel dat even zwaar![]()
fijne dag iig![]()
ik ben boek lezen![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
GAAP is gewoon een PB 15" alu met een klein beetje aanpassingen...
En in Nederland heb je geen Apple Store's (Hell NO!!!) maar Apple Centre's.
BTW: Getyped op zoon kloteding deze post...
en het heerlijke gevoel als je armen wakker worden van prikkende speldenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:22 schreef Hugster het volgende:
ik wordt net btw wakker, heb ik liggen slapen op beide armen
Compleet gevoelloosIk kon er zo mee in de rondte zwaaien en kon amper omhoog komen
![]()
Kutzooi iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en het heerlijke gevoel als je armen wakker worden van prikkende spelden![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kutzooi idd![]()
Btw: http://www.stuffonmycat.com/![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
waar zou ik de neiging krijgen om de printer aan te zetten als ik dit zie?
![]()
Zie je wel dat het niet zo'n rare vraag wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom was je niet blij gisteren (en nu?)
Hoiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zie je wel dat het niet zo'n rare vraag was![]()
Hoi trouwensWerd om 8:15 wakker...Toen was ik ook echt wakker
Toch nog doorgeslapen tot 11:30 en nu voel ik me als een kadaver
wees blij, ik had het andersomquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:18 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik dacht dat het al 12 uur was, is het pas 9 uur
yepquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee
Dat is toch achter locken en de bocht in zetten?
Dat locken doe ik op eindhoven maar voor 1 bocht en dat is de bocht na het lange rechte stukquote:
Nou.. ik ben de hele week al een beetje moe. En gisteren kon ik uitslapen en dat was ik ook aan het doen, totdat ik werd wakker gebeld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:10 schreef M5 het volgende:
[..]
nu nog?
wat heb je gisteren allemaal uitgespookt dan?
Kutte is dat je als je in het weekend niet goed slaapt dat de rest van de week mee neemt als je elke dag om 6 uur op moetquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou.. ik ben de hele week al een beetje moe. En gisteren kon ik uitslapen en dat was ik ook aan het doen, totdat ik werd wakker gebeld.
En toen kon ik daarna natuurlijk weer niet slapen. En dan ook weer veelste laat naar bed gegaan en dan vanochtend wéér vroeg wakker worden.
Is niet tofWeekend is vermoeiend ipv om uit te rusten.
Ja precies! Vooral de maandag is echt brrr.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutte is dat je als je in het weekend niet goed slaapt dat de rest van de week mee neemt als je elke dag om 6 uur op moet
Photoshop Elementsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Adobe Photoshop Elements geïnstalleerd![]()
![]()
heel simpele beginner tutorial achtig iets, iemand?
Da's toch helemaal niet kortquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja precies! Vooral de maandag is echt brrr.
Want dan kan je niet vroeg slapen, omdat je hebt uitgeslapen. Dus dan slaap je rond 1 uur. En dan gaat de wekker al om 6 uur.
En meestal val ik dan tegen 7 uur in slaap op de bank ofzo. En dan kan ik wéér niet slapen des nachts. En zo gaat dat maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |