abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37971237
Conclusie het is gewoon een kutbedrijf
Vandaag ook weer gemerkt na enkele telefoontjes.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:26:04 #102
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_37979220
Ik word net gebeld, ik mag die bekeuring mooi zelf betalen, 'aangezien onze vestiging hier niet aan meedoet, dat de baas het betaald'... Zal mn pa blij mee zijn, die was nu al laaiend Maarja, ze zullen het wel heuren
† The 3 Kings †
  zaterdag 20 mei 2006 @ 04:56:42 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38009938
Was dit al bekend ?
quote:
DEN HAAG - TPG Post, de postdivisie van TNT, heeft van de overheid de opdracht gekregen voor het merendeel van haar postvervoer. TPG Post neemt onder meer de losse post, de 24- en 48-uurs partijenpost, antwoordstukken, buitenlandse post en binnen- en buitenlandse pakketten van de overheid voor zijn rekening.

Het gaat onder meer om de belastingaanslagen en transactiemail voor de gezamenlijke overheidspartijen. Het contract geldt voor drie jaar, aldus TPG Post vrijdag. Wat de order waard is, is niet bekendgemaakt. "Het gaat om honderden miljoenen brieven en documenten", aldus een woordvoerster.

Eerder was een deel van de overheidspost, de zogeheten geadresseerde bulkpost, gegund aan prijsvechter Sandd, een kleine concurrent van TPG Post. De postmarkt is al voor ruim 50 procent geliberaliseerd. Voor briefpost onder de 50 gram gaat de markt hoogstwaarschijnlijk 1 januari 2008 open. Dan is de gehele postmarkt vrij.
bron: nu.nl
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_38010886
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:26 schreef TheSorrow het volgende:
Ik word net gebeld, ik mag die bekeuring mooi zelf betalen, 'aangezien onze vestiging hier niet aan meedoet, dat de baas het betaald'... Zal mn pa blij mee zijn, die was nu al laaiend Maarja, ze zullen het wel heuren
Huh het betreft toch TPG Post als geheel. Lijkt me sterk dat jouw vestiging daar niet aan mee doet.
Ze moeten het gewoon betalen en proberen je met een kluitje in het riet te sturen.
pi_38017389
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 09:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Huh het betreft toch TPG Post als geheel. Lijkt me sterk dat jouw vestiging daar niet aan mee doet.
Ze moeten het gewoon betalen en proberen je met een kluitje in het riet te sturen.
Lijkt mij (en mn collega's) ook... Ik had het er vandaag over, de teamcoach gaf het terug... 'Tommy, wegpiraat ' ....treurig, treurig Zelf een ex-teamcoach zei ook al, gewoon niet betalen, het is landelijk bekend, en je rijdt al gauw onbewust iets te hard, en dat is ook in dit geval zo....Maar we zullen het zien, paps komt zondag terug, en die zei al dat ik niets ging betalen, dus ben benieuwd hoe dit afloopt
† The 3 Kings †
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:31:43 #106
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38019754
Heb vandaag mijn teamcoach verteld dat ik per 1 augustus op wil stappen. Nu nog even een brief naar de vbg manager en dan is het officieel.. eens zien hoeveel vrije dagen ik nog opnemen kan
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_38020388
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:56 schreef Klonk het volgende:
Was dit al bekend ?
[..]

bron: nu.nl
toch wel prettig dat we zo'n order nog houden... Nou maar hopen dat we ze ervan kunnen overtuigen dat onze hoge kwaliteit het prijsverschil rechtvaardigt...

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 20-05-2006 17:17:28 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38020951
Ik heb trouwens even aan een collega gevraagd hoe het zit bij drie soorten HAH... die worden hier in Assen ook gewoon achter de hand meegenomen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38021008
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:17 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb trouwens even aan een collega gevraagd hoe het zit bij drie soorten HAH... die worden hier in Assen ook gewoon achter de hand meegenomen...
Dat lijkt me een regelrechte ramp 3 hah in één hand.
pi_38021229
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat lijkt me een regelrechte ramp 3 hah in één hand.
Valt wel mee... Het wordt wat lastiger als je drie soorten HAH formaatje gammagids hebt, maar over het algemeen heb je één grote en twee dunne en/of kleinere soorten.

Je gebruikt dan de grote soort als een soort bladlegger, zodat je makkelijk stapeltjes van drie pakt... En als je de post op de arm hebt en de HAH in de hand (wat goed te doen is in loopwijken), is het nauwelijks anders dan wanneer je twee soorten HAH hebt.
pi_38028220
Hier begonnen ze inderdaad ook te zeuren dat het verhaal van die betaling van de bekeuring niet op zou gaan blablabla. Maargoed, de TPG moet wel betalen, dus gewoon blijven weigeren te betalen Zie ook de uitspraak: www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=AX1690.

Overigens is dit een steeds vaker voorkomend verkeersbeeld bij mij op de zaterdag:

Daar word je ook niet vrolijk van...
pi_38065007
Kut is ook dat postbodes van het bedrijf niet (langzaam) op de stoep mogen fietsen, er geldt zeg maar geen uitzondering voor postbodes. Waardeloos, als een bedrijf echt iets voor haar mensen overhad, hadden ze anders besloten.
pi_38067635
Mag ik daaruit concluderen dat je bekeurd bent?
pi_38107712
Ik ben niet bekeurd, maar gezien het huidige bonnenschrijven heb ik het onderwerp eens aangekaart, om te weten hoe de vork in de steel zit. Er zijn reeds postbodes bekeurd voor fietsen op de stoep.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:58:28 #115
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38107768
Ik knal altijd hele stukken over de stoep en ook TPG-bedrijfswagens parkeer ik net waar het uitkomt. Nog nooit één bon gezien.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_38108398
In de fietsstraten in mijn wijk fiets ik praktisch alles over de stoep... moet ook wel, want als je steeds stoep op-stoep af moet, hou je geen wielen over (om over de belasting voor je knieën nog maar te zwijgen)...

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een agent je bekeurt omdat je gewoon zo goed en zo snel mogelijk je werk probeert te doen, eigenlijk...

En ik kom ook lang niet uit met de tijd als ik steeds terug naar de straat moet...
pi_38117063
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
In de fietsstraten in mijn wijk fiets ik praktisch alles over de stoep... moet ook wel, want als je steeds stoep op-stoep af moet, hou je geen wielen over (om over de belasting voor je knieën nog maar te zwijgen)...

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een agent je bekeurt omdat je gewoon zo goed en zo snel mogelijk je werk probeert te doen, eigenlijk...

En ik kom ook lang niet uit met de tijd als ik steeds terug naar de straat moet...
Ik fiets zelfs als ik bij de politie de post moet brengen met mn fiets zeker een meter of 50 over de stoep, voor het bureau langs... Verder ook eigelijk in mn wijken overal waar dat net even makkelijker is...

Nog nooit wat van gehoord en ik zou ut ook ronduit belachelijk vinden als ze daar moeilijk over doen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:22:28 #118
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38118249
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:58 schreef JDude het volgende:
Ik knal altijd hele stukken over de stoep en ook TPG-bedrijfswagens parkeer ik net waar het uitkomt. Nog nooit één bon gezien.
We hebben toch vrijstelling?

Ik wil nog een x samen met een collega gewoon die bus midden op een kruispunt zetten en uitstappen, kijken hoe ze reageren "Ja maar ik heb vrijstelling!"
† The 3 Kings †
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:27:13 #119
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38118446
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Je mag toch ook korte stukken zonder gordel om rijden?

Kan me idd niet voorstellen dan ik bekeurd zou worden omdat ik over de stoep fiets. Heb gewoon hele stukken met een plantsoen tussen stoep en straat, en ga die stukken echt niet lopen hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:31:42 #120
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_38118590
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef hisham_abbas het volgende:
Kut is ook dat postbodes van het bedrijf niet (langzaam) op de stoep mogen fietsen, er geldt zeg maar geen uitzondering voor postbodes. Waardeloos, als een bedrijf echt iets voor haar mensen overhad, hadden ze anders besloten.
Ik denk dat geen postbode zich daaraan houdt, dat kan ook niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:43:38 #121
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38118952
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je mag toch ook korte stukken zonder gordel om rijden?

Kan me idd niet voorstellen dan ik bekeurd zou worden omdat ik over de stoep fiets. Heb gewoon hele stukken met een plantsoen tussen stoep en straat, en ga die stukken echt niet lopen hoor.
Klopt, mits stapvoets... yeah right Ik doe hem alleen om als ik over de rijksweg moet, of terug naar het kantoor, dan blaas ik altijd flink door.... maar tussen de bussen in is het gewoon heel onhandig, ding af, ding om, etc... Dat scheelt gewoon tijd
† The 3 Kings †
pi_38126234
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik wil nog een x samen met een collega gewoon die bus midden op een kruispunt zetten en uitstappen, kijken hoe ze reageren "Ja maar ik heb vrijstelling!"
Een collega heeft een keer de bus bijna dwars over de weg gezet net voor een leswagen...die had gelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:44:51 #123
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38127923
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef spookygirl het volgende:

[..]

Een collega heeft een keer de bus bijna dwars over de weg gezet net voor een leswagen...die had gelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort

Net ook mn eerste bekeuring voor snelheid met mn eigen auto, 67 waar je 50 mag, 58¤ En ik kom er notabene nooit, ik moest toevallig t lieve zusje wegbrengen

† The 3 Kings †
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:43:00 #124
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38131905
volgens mij worden we alleen maar op de stoep gedoogd zeg maar.. officiele vrijstellingen hebben postbodes volgens mij niet.. sommige kantoren hebben ze parkeerontheffingen dat wel..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_38144108
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef spookygirl het volgende:

[..]

Gewoon d'r tussen zetten

Wat zegt u?
-Owh, hadden we daar nou net geen ontheffing voor
pi_38156905
Ik heb hier regelmatig 3 HAH, gisteren nog. Gamma, Praxis (dik boekwerk) en AH. Het went.
Wat betreft verschillen tussen vergoedingen bij verschillende vestigingen: ik weet dat je bij de ene vestiging een fietsvergoeding kunt krijgen en bij de andere niet. Bij ons niet natuurlijk...

Ff iets anders± weet iemand of het morgen een werkdag is.
pi_38157008
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Limbo-lil het volgende:
Jups, morgen wordt er geen post opgehaald of bezorgd.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:12:53 #128
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38157043
Morgen is vrij.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38163598
pi_38167250
Dan zal ik het wel druk hebben vrijdag met de buslichting Ik neem aan dat ook niet gedaan wordt? Althans, de buslichtingroosters voor donderdag waren doorgeschrapt....

Ik begin gewoon wat vroeger met de voorlichting, dan heb ik 's avonds minder te doen Leeg ik er gewoon wat meer dan 6 van de 22
† The 3 Kings †
pi_38176911
Vandaag slecht nieuws. We hebben nu vaste koffiepauzes:

- De 1e koffiepauze vindt plaats na afloop van de VOS (voorsortering).
- De maaltijdpauze kan worden genuttigd nadat de 2e tranches van deelgemeente X zijn voorbereid.

Dat komt er op neer dat er tussen 7.30 en 12.15 uur niet gegeten en gedronken mag worden. Dat kan echt alleen bij TPG Post! Strikt genomen is sprake van Middeleeuwse toestanden.

Of zie ik het verkeerd; ik neem aan dat er buiten de koffiepauze(s) en maaltijden officieel niet gegeten en gedronken mag worden.
pi_38177006
Bij ons is het meestal na het vossen, om 9 uur, en dan rond een uurtje of half 2... ik ga zelf op zaterdag altijd vanaf 8 uur gelijk aan de slag tot mn wijk klaar is, dan inpakken, eten, drinken, roken en weg...

Als ik terugkom, vaak eerst ff roken, dan wijk voorbereiden + inpakken, dan wat eten, drinken en weg
† The 3 Kings †
pi_38177073
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Limbo-lil het volgende:
Ik heb hier regelmatig 3 HAH, gisteren nog. Gamma, Praxis (dik boekwerk) en AH. Het went.
Wat betreft verschillen tussen vergoedingen bij verschillende vestigingen: ik weet dat je bij de ene vestiging een fietsvergoeding kunt krijgen en bij de andere niet. Bij ons niet natuurlijk...

Volgens mij moet dat zelfs wettelijk geregeld zijn, anders zou TPG Post allang alle regels lang en bred aan haar laars gelapt hebben.
pi_38177161
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Morgen is vrij.
en vrijdag dubbel werk. Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de aard van de werkzaamheden. Brieven en pakjes bezorgen is voor zover ik weet de enige mogelijke werkzaamheid in Nederland waarbij je na een bijzondere vrije dag met bijna dubbel werk wordt geconfronteerd.
pi_38180017
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:44 schreef hisham_abbas het volgende:

[..]

en vrijdag dubbel werk. Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de aard van de werkzaamheden. Brieven en pakjes bezorgen is voor zover ik weet de enige mogelijke werkzaamheid in Nederland waarbij je na een bijzondere vrije dag met bijna dubbel werk wordt geconfronteerd.
Dubbel werk? Morgen is er geen buslichting en zijn de postkantoren gesloten . Je hebt vrijdag dus de post van vandaag (woensdag)...

Op zaterdag heb je dubbel werk, want dan heb je de buslichting van de donderdag en de reguliere post van vrijdag.
pi_38184747
En gelukkig hebben we de Makro e.d. komende zaterdag niet, scheelt weer
pi_38193215
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:44 schreef hisham_abbas het volgende:

[..]

Dat van dat dubbel werk valt nog wel mee, het totaal postvolume ligt op een week als deze toch echt wel lager dan in een normale week met 6 werkdagen. En er zullen toch echt wel meer bedrijven zijn die voor of na hemelvaart een tandje bij moeten zetten om het werk van die vrije dag weg te werken.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_38213552
Als postbezorger krijg je niet eens toeslag op zaterdag. Is dat niet wettelijk verplicht, als er in het contract ook sprake is van arbeid door de week?

Ook dit kan alleen bij TPG Post.
pi_38237377
rottige rotkampioen...
pi_38238395
Ik denk toch dat het morgen wel mee zal vallen. Op donderdag zal er niet veel gepost zijn en ook vandaag zal het niet heel veel zijn geweest. Ik hoop dat ik het goed inschat...
pi_38238505
Als het goed is is er morgen geen kampioen... Er is iig de afspraak dat de kampioen als het even kan niet op zaterdag wordt bezorgd...

Geen makro, bijna geen post van bedrijven... Het kon wel eens een geinig dagje worden, morgen...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:15:44 #143
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38239425
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
Als het goed is is er morgen geen kampioen... Er is iig de afspraak dat de kampioen als het even kan niet op zaterdag wordt bezorgd...

Geen makro, bijna geen post van bedrijven... Het kon wel eens een geinig dagje worden, morgen...
Als het even niet kan... bij ons klinkt het zo: "de teamcoaches bepalen of ze meegaan of niet" Ik heb ze net al ingegooid voor morgen.... Het waren maar 2 bundeltjes, maar toch, het is weer wat volume erbij
† The 3 Kings †
pi_38249704
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dubbel werk? Morgen is er geen buslichting en zijn de postkantoren gesloten . Je hebt vrijdag dus de post van vandaag (woensdag)...

Op zaterdag heb je dubbel werk, want dan heb je de buslichting van de donderdag en de reguliere post van vrijdag.
Nou ik weet t niet hoor...De avonddienst was om bij in slaap te vallen zo weinig post er was bijna geen bedrijf in leven geloof ik....vandaag lopen was wel erg te weinig mensen en te veel post (***kampioen en HAH)
pi_38249925
Het was als reactie bedoeld op de opmerking dat je vandaag dubbel werk zou hebben... Da's gewoon onzin...

Hoewel er morgen weinig post zal zijn, (waarschijnlijk) is morgen de dag dat je dubbel werk hebt en niet vandaag... Dat het twee keer bijna niets is (en er dus geen drol aan post is) doet daar niet aan af.
pi_38271920
't was niet bepaald rustig, vandaag... Wat een enorme hoeveelheid grote stukken...

En die dikke troep van Unicef erbij... Hoe kan het dat Unicef genoeg geld over heeft om alle mensen een balpen te sturen... Besteed dat geld eens nuttig, mafketels!

Maar het was wel lekker weer...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:36:39 #147
15869 gr8w8
Better by design.
pi_38272072
Inderdaad, weer viel mee, ik heb het droog gehouden ieg. Wel veel grote stukken.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_38272338
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:36 schreef gr8w8 het volgende:
Inderdaad, weer viel mee, ik heb het droog gehouden ieg. Wel veel grote stukken.
same here
pi_38272390
Hier begint het weer te regenen gelukkig was het vandaag tijdens het bezorgen wel droog dat itt gister. Mijn moeder dacht dat ik in de sloot was gefietst zo nat was ik .
pi_38274054
Wat een slecht weer zeg, de hele wijk onafgebroken matige regen gehad!

Maar, vooral: wat een ellende voor vakantiegangers, organisatoren van openluchtactiviteiten en de horeca. Zij zitten met een flinke domper.

Post was iets minder dan normaal tot normaal, afhankelijk van de wijk.

Gisteren ging ik om 16.30 uur pas weg met mijn 2e tranche.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:12:21 #151
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_38275356
Ook hier heel druk. Dat is het meestal hier op zaterdag, zeker voor mijn wijk (oa een winkelcentrum bevattend), maar vandaag was het nog drukker. Opvallend was wel dat meestal de grootste hoeveelheid post voor de bedrijven in mijn wijk is, maar vandaag hadden de bedrijven juist weinig en de particulieren heel veel. Veel plaatwerk: oa Libelle, Margriet, Donald Duck, VT Wonen, Consumentengids, Elsevier en ANWB Kampioen. Nog een tweede middagwijkje erbij vandaag, dus dat bracht de teller vandaag op totaal 4 rode en 15 (!!!) blauwe bakken. En dan moeten we inkrimpen omdat de post terugloopt. Doordeweeks misschien, maar niet op zaterdag!
Van 6.30-17.15 gewerkt vandaag, dus wel lekker verdiend!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_38276205
Heel de dag zonder regen gelopen, op het einde na, toen begon het een beetje te miezeren, maar ik hield mooi mn bodywarmer aan
† The 3 Kings †
pi_38279919
Ondanks dreigend weer droog gehouden, mooi zo!
pi_38281164
Ik heb me vandaag de tering gelopen. Ik had op zich niet veel post of eigenlijk vrij weinig. Vanaf half 2 zou er een 1/2 marathon plaats vinden hier in Harderwijk dat betekend dat ongeveer de hele weg van mijn wijk naar het postkantoor (15 minuten fietsen) afgezet zou zijn (gedeeltelijk of helemaal) ik denk ik moet op tijd terug zijn anders wordt t een ramp om nog op kantoor te komen en de aangetekenede moet ik toch wel lozen
  zondag 28 mei 2006 @ 09:22:42 #155
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38293425
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
Maar het mag ook geen 2 dagen achter elkaar blijven liggen hoorde ik. Vandaar dat het vandaag mee moest.

En het koffiezetappartaat was gewoon stuk zaterdag. Dat zijn toch geen arbeidsomstandigheden!
pi_38295934
Waarom moet je voor het aanmelden van intranet je E-mail adres herhalen?? Toch al behoorlijk primitief dat ik het nog moet printen en opsturen ook Is het wel relaxed?
Greetz, Moiristo
pi_38296484
quote:
Op zondag 28 mei 2006 09:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar het mag ook geen 2 dagen achter elkaar blijven liggen hoorde ik. Vandaar dat het vandaag mee moest.
'k had gister geen kampioen in de tassen, dunkt me...
pi_38299857
Nog ff wat anders, waarom staat http://www.respectthemailman.nl/ niet in de TS?
Greetz, Moiristo
  zondag 28 mei 2006 @ 14:19:28 #159
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38299978
In de OP bedoel je
† The 3 Kings †
pi_38301823
oh ja, in dit geval wel
Greetz, Moiristo
  zondag 28 mei 2006 @ 16:05:54 #161
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38303492
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'k had gister geen kampioen in de tassen, dunkt me...
Ik wel.
  zondag 28 mei 2006 @ 16:35:39 #162
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38304292
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik wel.
Ik ook
† The 3 Kings †
pi_38347325
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:15 schreef Moirist0 het volgende:
Supersite inderdaad!!

Respect! Ik moet nog ff zo'n shirt zien te scoren! Een collegaatje van mij liep er enkele weken terug mee!
pi_38477344
Is de Makro folder vandaag overal al bezorgd? Thuis kregen we hem vandaag dus al. Zou wel lekker zijn, morgen geen makro bezorgen...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:34:19 #165
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_38479120
Is de pakketservice op vrijdag ook tot 21.30 ?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:49:45 #166
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_38481441
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef NY_Giant het volgende:
Is de Makro folder vandaag overal al bezorgd? Thuis kregen we hem vandaag dus al. Zou wel lekker zijn, morgen geen makro bezorgen...
dat scheelt idd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_38483514
Het was vandaag nog leuk bij de post. Een mevrouw mopperde dat de post te laat kwam en ze vroeg of ik alvast de post voor een nummer op de Damstraat kon geven. Ik zei dat daarvoor geen toestemming heb (dat is ook waar). Het kost nog veel tijd ook om bundels op te zoeken, terwijl we al te laat waren.

Toen begon ze te zeuren dat ze de post NU wilde hebben, omdat ze naar haar werk moest. Ik zei dat de Damstraat over een klein half uur komt. Keek ze woedend joh! Ze deed nog bijdehant ook, omdat ze dacht dat de Damstraat mijn volgende rondje was. Vervolgens zei ik dat het niet mijn probleem is dat haar post laat is. Soms is er nu eenmaal weinig bezetting. Ik stelde voor dat ze dan maar een klacht moet indienen. Zei ze: ‘Dat ga ik zeker doen!’ Daarop ging ze naar haar werk. Later nog aangebeld bij Damstraat X om het nummer van de klantenservice door te geven. Haar man deed open. Ik heb direct verteld dat ik het PRIMA vind als mevrouw een klacht tegen mij indient (liever wel dan niet), maar dat ze op grond van de bedrijfsregels waarschijnlijk geen poot heeft om op te staan.

Ik hoop dat ze helemaal voor niks een klacht gaat indienen, lekker voor d’r! Ondankbare mensen zijn wel de laatste mensen die ik iets gun.
pi_38484270
"is het al vijf uur? Neehee? dan is de post ook niet te laat... goeiemorgen"

Zulke klanten zijn vervelend...
pi_38487217
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
"is het al vijf uur? Neehee? dan is de post ook niet te laat... goeiemorgen"

Zulke klanten zijn vervelend...
Bij miij ook, gister een paar bejaarden 'oh wat ben je laat' ik ik heb tot 5 uur.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 11:57:50 #170
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_38499908
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:15 schreef Beach het volgende:

[..]

Bij miij ook, gister een paar bejaarden 'oh wat ben je laat' ik ik heb tot 5 uur.
Haha dat ken ik. Als je een uurtje later bent dan normaal. "Wat ben je laat vandaag."
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_38502996
Die oudjes zijn of erg vriendelijk of zoooooooooooo irritant daarmee!!?

Vorige week liep ik daarzo, kwam een oud vrouwtje op me afgelopen en ik denk vriendelijk groeten, nou ze keek me aan zeg.. als blikken konden doden.. kwartiertje later kom ik dat mens weer tegen en ja hoor.. chagrijnige mensen af en toe.. wlagh!

Oh ja, ik hoorde vandaag dat wij op de zaterdag nog meer kunnen verwahten (lees panaroma, margriet, viva en al die zooi)....
pi_38503946
Hadden we de margriet niet al?

'k heb vorige week gevraagd of ik wat meer van wijk mag wisselen... 'k heb nu een vaste wijk met enkel vrijstaande en twee-onder-één-kap huizen. Het is een prachtige wijk om te lopen (en fietsen), maar er zit zó'n enorme hoeveelheid van die meuk in dat het gewoon niet leuk meer is.
pi_38504010
Lekker rustig, geen Makro Werd geholpen met mn eerste wijk, had daarna gelijk de 2e ingegooid en toen ik terugkwam gelijk zetten, bleek er nog een halve bak te staan voor die wijk terwijl ik half klaar was met zetten Maarja, het was toen pas half 12, en normaal stap ik dan pas binnen, dus zo erg vond ik t niet

Maar iig lekker vroeg klaar weer
† The 3 Kings †
pi_38505341
Dacht ook, lekker, geen Makro. Helaas had sorteercentrum nieuwegein weer slecht gewerkt
Greetz, Moiristo
  maandag 5 juni 2006 @ 21:31:07 #175
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38572656
Oei, tijdje niet gereageerd hierzo. Maar even weer bijhouden. Al gebeurt er eigenlijk vrij weinig bij ons in het team op het moment.

Ik heb overigens als ik een half uur voorloop op mijn schema al dat die oudjes zeiken dat ik te laat ben.
  maandag 5 juni 2006 @ 22:30:11 #176
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38575223
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:15 schreef Moirist0 het volgende:

Arm beest .
  maandag 5 juni 2006 @ 22:40:41 #177
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38575663
zaterdag ook weer zoiets leuks.. grote bos sleutels aan de deur.. niemand die opendoet als ik bel.. sleutels bij buren gedumpt en maar even een paar briefjes geschreven, een door de brievenbus gemikt en 1 met een elastiekje om de deurklink " Sleutels op nr 1 "
pi_38575799
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Arm beest .
Da's echt zielig... fijne buren heeft die bewoner ook, dat die zich genoodzaakt ziet om het aan de postbode over te laten...
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef nixxx het volgende:
zaterdag ook weer zoiets leuks.. grote bos sleutels aan de deur.. niemand die opendoet als ik bel.. sleutels bij buren gedumpt en maar even een paar briefjes geschreven, een door de brievenbus gemikt en 1 met een elastiekje om de deurklink " Sleutels op nr 1 "
Dat gebeurt best vaak, eigenlijk... 'k bel wel altijd even aan als ik sleutels buiten de deur zie hangen...

Oom agent kan je trouwens een boete geven als je zo diefstal 'uitlokt'.
  maandag 5 juni 2006 @ 22:48:26 #179
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38575916
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:

Da's echt zielig... fijne buren heeft die bewoner ook, dat die zich genoodzaakt ziet om het aan de postbode over te laten...
Ruitje inslaan en kat adopteren .
  maandag 5 juni 2006 @ 22:49:38 #180
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38575957
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Dat gebeurt best vaak, eigenlijk... 'k bel wel altijd even aan als ik sleutels buiten de deur zie hangen...

Oom agent kan je trouwens een boete geven als je zo diefstal 'uitlokt'.
Wel geweldig altijd die reacties "dat er toch nog éérlijke mensen zijn" etc.
a) het is gewoon ongelooflijk dom van de bewoner
b) ik vind het de normaalste zaak van de wereld om dan even aan te bellen
  maandag 5 juni 2006 @ 22:55:10 #181
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38576173
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:49 schreef JDude het volgende:

[..]

Wel geweldig altijd die reacties "dat er toch nog éérlijke mensen zijn" etc.
a) het is gewoon ongelooflijk dom van de bewoner
b) ik vind het de normaalste zaak van de wereld om dan even aan te bellen
ja.. doe het ook altijd.. en als er niemand thuis is, toch ff bij de buren afgeven.. ook al laten mensen ze expres hangen, voor hun kind ofzo.. tsja das dan stom van ze, moet je niet doen, verzin maar wat anders.
  maandag 5 juni 2006 @ 22:55:57 #182
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38576204
Ik bel ook altijd aan, maar als ze niet opendoen is dat hun fout, en laat ik ze lekker hangen
† The 3 Kings †
pi_38577020
Zelf heb ik ook een keer gehad dat de kinderen buiten aan het spelen waren en de sleutels in de deur zaten omdat de deur steeds dichtviel.
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef TheSorrow het volgende:
Ik bel ook altijd aan, maar als ze niet opendoen is dat hun fout, en laat ik ze lekker hangen
Jup, ik doe hetzelfde. Ik ga me verder niet bemoeien daarmee.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:12:29 #184
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_38583841
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb overigens als ik een half uur voorloop op mijn schema al dat die oudjes zeiken dat ik te laat ben.
Dat komt omdat nog steeds niet overal is doorgedrongen dat de postbode tegenwoordig ook na tien uur 's ochtends kan komen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:55:37 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38622281
Weet iemand toevallig welke eisen er zijn om voor die bonus in juni in aanmerking te komen? Moet je bijvoorbeeld een bepaalde datum nog in dienst zijn?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:11:08 #186
142538 treborsos
Audere est facere
pi_38627960
Ik zag dat TPG sorteermedewerkers voor de vakantie zocht. Is dat nog een beetje relaxed werk om te doen?
pi_38644896
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:55 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand toevallig welke eisen er zijn om voor die bonus in juni in aanmerking te komen? Moet je bijvoorbeeld een bepaalde datum nog in dienst zijn?
bonus
daar weet ik niks van
pi_38679099
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:22 schreef Beach het volgende:

[..]

bonus
daar weet ik niks van
Bonus??????
pi_38681181
Bedoel je niet het vakantiegeld van mei ofzo??
Greetz, Moiristo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:21:33 #190
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38682339
Nee met bonus bedoel ik bonus. Er is altijd bonus in juni. 2 of 3%. Weet trouwens niet of het voor álle werknemers geldt, maar voor mij, postbezorger, dus wel.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38685471
winstuitkering bedoel je ws. texelonia, ik geloof dat je daarvoor minimaal een half jaar in dienst moet zijn, maar dat weet ik niet zeker..
is wel ergens te vinden.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:53:36 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38686006
Ja winstuitkering, bonus, same difference
Maar idd half jaar in dienst zijn. Maar stel een maand ervoor ben je ontslagen, kun je dan fluiten naar de winstuitkering?

Een vriendin die in Amsterdam bij de TPG werkt (andere functie wel) zei dat ze daar dan gewoon 11 maanden winstuiterking geven, ipv 12 maanden. Maar geldt dat overal en voor iedereen?
©Dumbo
pi_38686485
poeh, ik zal ff kijkeno f ik mijn loonstrookje van die tijd nog kan vinden, ik ben nl. per 1 mei gestopt toen

edit: ik kan niets terugvinden op mijn loonstrookje, ik heb toen ws. niets ontvangen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38737148
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:07 schreef Moirist0 het volgende:
Waarom moet je voor het aanmelden van intranet je E-mail adres herhalen?? Toch al behoorlijk primitief dat ik het nog moet printen en opsturen ook Is het wel relaxed?
en je moet nog een postzegel plakken ook
pi_38742710
De winstuitkering wordt uitgekeerd over 2005.
Het aantal maanden dat je in 2005 werkzaam bent geweest bij TPG is daarbij van belang.
Daarnaast moet je nu nog werkzaam zijn bij TPG.
pi_38758045
Morgen iemand in opleiding... Gaat voor de 3e keer mee nu met iemand, dus dat wordt rustig voor mij dan. Mag mooi zelf lopen, misschien dat ik af en toe iets meepak, maarja, op een maandag...???
  zondag 11 juni 2006 @ 20:35:52 #197
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38759211
Maandag is heerlijk. 12 uur beginnen en allemaal Micky Mouse-wijkjes.

Aan de andere kant, het verdient niet écht.
pi_38759852
quote:
Op zondag 11 juni 2006 19:54 schreef martinnutjuh het volgende:
Morgen iemand in opleiding... Gaat voor de 3e keer mee nu met iemand, dus dat wordt rustig voor mij dan. Mag mooi zelf lopen, misschien dat ik af en toe iets meepak, maarja, op een maandag...???
Wat voor nut heeft het om iemand op maandag opleiding te geven?
pi_38762689
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft het om iemand op maandag opleiding te geven?
Jah is toch weer net anders dan op dinsdag t/m zaterdag.... maar ik moet nog is kijken hoe ik dat ga doen

Ik vind het ook erges zo dom om er alleen mar achteraan te fietsen...
  zondag 11 juni 2006 @ 22:15:54 #200
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38762803
Je duwt gewoon wat post in de handen van degene in opleiding, geeft wat instructies en doet zelf de andere helft. Beide sneller klaar en degene in opleiding leert het aldoende. Zo moeilijk is het allemaal niet; goed op nummertjes en straatnaam letten, post goed doorduwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')