Klopt, mits stapvoets... yeah rightquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je mag toch ook korte stukken zonder gordel om rijden?
Kan me idd niet voorstellen dan ik bekeurd zou worden omdat ik over de stoep fiets. Heb gewoon hele stukken met een plantsoen tussen stoep en straat, en ga die stukken echt niet lopen hoor.
Een collega heeft een keer de bus bijna dwars over de weg gezet net voor een leswagen...die had gelijk een voorbeeld van hoe het niet hoortquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We hebben toch vrijstelling?
Ik wil nog een x samen met een collega gewoon die bus midden op een kruispunt zetten en uitstappen, kijken hoe ze reageren"Ja maar ik heb vrijstelling!"
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef spookygirl het volgende:
[..]
Een collega heeft een keer de bus bijna dwars over de weg gezet net voor een leswagen...die had gelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort![]()
Gewoon d'r tussen zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef spookygirl het volgende:
[..]
Een collega heeft een keer de bus bijna dwars over de weg gezet net voor een leswagen...die had gelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort![]()
Jups, morgen wordt er geen post opgehaald of bezorgd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Limbo-lil het volgende:
Ff iets anders± weet iemand of het morgen een werkdag is.
Volgens mij moet dat zelfs wettelijk geregeld zijn, anders zou TPG Post allang alle regels lang en bred aan haar laars gelapt hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Limbo-lil het volgende:
Ik heb hier regelmatig 3 HAH, gisteren nog. Gamma, Praxis (dik boekwerk) en AH. Het went.
Wat betreft verschillen tussen vergoedingen bij verschillende vestigingen: ik weet dat je bij de ene vestiging een fietsvergoeding kunt krijgen en bij de andere niet. Bij ons niet natuurlijk...
Ff iets anders± weet iemand of het morgen een werkdag is.
en vrijdag dubbel werk. Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de aard van de werkzaamheden. Brieven en pakjes bezorgen is voor zover ik weet de enige mogelijke werkzaamheid in Nederland waarbij je na een bijzondere vrije dag met bijna dubbel werk wordt geconfronteerd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Morgen is vrij.
Dubbel werk? Morgen is er geen buslichting en zijn de postkantoren gesloten . Je hebt vrijdag dus de post van vandaag (woensdag)...quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:44 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
en vrijdag dubbel werk. Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de aard van de werkzaamheden. Brieven en pakjes bezorgen is voor zover ik weet de enige mogelijke werkzaamheid in Nederland waarbij je na een bijzondere vrije dag met bijna dubbel werk wordt geconfronteerd.
Dat van dat dubbel werk valt nog wel mee, het totaal postvolume ligt op een week als deze toch echt wel lager dan in een normale week met 6 werkdagen. En er zullen toch echt wel meer bedrijven zijn die voor of na hemelvaart een tandje bij moeten zetten om het werk van die vrije dag weg te werken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:44 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
en vrijdag dubbel werk. Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de aard van de werkzaamheden. Brieven en pakjes bezorgen is voor zover ik weet de enige mogelijke werkzaamheid in Nederland waarbij je na een bijzondere vrije dag met bijna dubbel werk wordt geconfronteerd.
Als het even niet kan... bij ons klinkt het zo: "de teamcoaches bepalen of ze meegaan of niet"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
Als het goed is is er morgen geen kampioen... Er is iig de afspraak dat de kampioen als het even kan niet op zaterdag wordt bezorgd...
Geen makro, bijna geen post van bedrijven... Het kon wel eens een geinig dagje worden, morgen...
Nou ik weet t niet hoor...De avonddienst was om bij in slaap te vallen zo weinig post er was bijna geen bedrijf in leven geloof ik....vandaag lopen was wel erg te weinig mensen en te veel post (***kampioen en HAH)quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dubbel werk? Morgen is er geen buslichting en zijn de postkantoren gesloten . Je hebt vrijdag dus de post van vandaag (woensdag)...
Op zaterdag heb je dubbel werk, want dan heb je de buslichting van de donderdag en de reguliere post van vrijdag.
same herequote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:36 schreef gr8w8 het volgende:
Inderdaad, weer viel mee, ik heb het droog gehouden ieg. Wel veel grote stukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |