abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:43:38 #121
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38118952
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je mag toch ook korte stukken zonder gordel om rijden?

Kan me idd niet voorstellen dan ik bekeurd zou worden omdat ik over de stoep fiets. Heb gewoon hele stukken met een plantsoen tussen stoep en straat, en ga die stukken echt niet lopen hoor.
Klopt, mits stapvoets... yeah right Ik doe hem alleen om als ik over de rijksweg moet, of terug naar het kantoor, dan blaas ik altijd flink door.... maar tussen de bussen in is het gewoon heel onhandig, ding af, ding om, etc... Dat scheelt gewoon tijd
† The 3 Kings †
pi_38126234
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

We hebben toch vrijstelling?

Ik wil nog een x samen met een collega gewoon die bus midden op een kruispunt zetten en uitstappen, kijken hoe ze reageren "Ja maar ik heb vrijstelling!"
Een collega heeft een keer de bus bijna dwars over de weg gezet net voor een leswagen...die had gelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:44:51 #123
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38127923
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef spookygirl het volgende:

[..]

Een collega heeft een keer de bus bijna dwars over de weg gezet net voor een leswagen...die had gelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort

Net ook mn eerste bekeuring voor snelheid met mn eigen auto, 67 waar je 50 mag, 58¤ En ik kom er notabene nooit, ik moest toevallig t lieve zusje wegbrengen

† The 3 Kings †
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:43:00 #124
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38131905
volgens mij worden we alleen maar op de stoep gedoogd zeg maar.. officiele vrijstellingen hebben postbodes volgens mij niet.. sommige kantoren hebben ze parkeerontheffingen dat wel..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_38144108
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef spookygirl het volgende:

[..]

Gewoon d'r tussen zetten

Wat zegt u?
-Owh, hadden we daar nou net geen ontheffing voor
pi_38156905
Ik heb hier regelmatig 3 HAH, gisteren nog. Gamma, Praxis (dik boekwerk) en AH. Het went.
Wat betreft verschillen tussen vergoedingen bij verschillende vestigingen: ik weet dat je bij de ene vestiging een fietsvergoeding kunt krijgen en bij de andere niet. Bij ons niet natuurlijk...

Ff iets anders± weet iemand of het morgen een werkdag is.
pi_38157008
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Limbo-lil het volgende:
Jups, morgen wordt er geen post opgehaald of bezorgd.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:12:53 #128
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38157043
Morgen is vrij.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38163598
pi_38167250
Dan zal ik het wel druk hebben vrijdag met de buslichting Ik neem aan dat ook niet gedaan wordt? Althans, de buslichtingroosters voor donderdag waren doorgeschrapt....

Ik begin gewoon wat vroeger met de voorlichting, dan heb ik 's avonds minder te doen Leeg ik er gewoon wat meer dan 6 van de 22
† The 3 Kings †
pi_38176911
Vandaag slecht nieuws. We hebben nu vaste koffiepauzes:

- De 1e koffiepauze vindt plaats na afloop van de VOS (voorsortering).
- De maaltijdpauze kan worden genuttigd nadat de 2e tranches van deelgemeente X zijn voorbereid.

Dat komt er op neer dat er tussen 7.30 en 12.15 uur niet gegeten en gedronken mag worden. Dat kan echt alleen bij TPG Post! Strikt genomen is sprake van Middeleeuwse toestanden.

Of zie ik het verkeerd; ik neem aan dat er buiten de koffiepauze(s) en maaltijden officieel niet gegeten en gedronken mag worden.
pi_38177006
Bij ons is het meestal na het vossen, om 9 uur, en dan rond een uurtje of half 2... ik ga zelf op zaterdag altijd vanaf 8 uur gelijk aan de slag tot mn wijk klaar is, dan inpakken, eten, drinken, roken en weg...

Als ik terugkom, vaak eerst ff roken, dan wijk voorbereiden + inpakken, dan wat eten, drinken en weg
† The 3 Kings †
pi_38177073
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:09 schreef Limbo-lil het volgende:
Ik heb hier regelmatig 3 HAH, gisteren nog. Gamma, Praxis (dik boekwerk) en AH. Het went.
Wat betreft verschillen tussen vergoedingen bij verschillende vestigingen: ik weet dat je bij de ene vestiging een fietsvergoeding kunt krijgen en bij de andere niet. Bij ons niet natuurlijk...

Volgens mij moet dat zelfs wettelijk geregeld zijn, anders zou TPG Post allang alle regels lang en bred aan haar laars gelapt hebben.
pi_38177161
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Morgen is vrij.
en vrijdag dubbel werk. Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de aard van de werkzaamheden. Brieven en pakjes bezorgen is voor zover ik weet de enige mogelijke werkzaamheid in Nederland waarbij je na een bijzondere vrije dag met bijna dubbel werk wordt geconfronteerd.
pi_38180017
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:44 schreef hisham_abbas het volgende:

[..]

en vrijdag dubbel werk. Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de aard van de werkzaamheden. Brieven en pakjes bezorgen is voor zover ik weet de enige mogelijke werkzaamheid in Nederland waarbij je na een bijzondere vrije dag met bijna dubbel werk wordt geconfronteerd.
Dubbel werk? Morgen is er geen buslichting en zijn de postkantoren gesloten . Je hebt vrijdag dus de post van vandaag (woensdag)...

Op zaterdag heb je dubbel werk, want dan heb je de buslichting van de donderdag en de reguliere post van vrijdag.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38184747
En gelukkig hebben we de Makro e.d. komende zaterdag niet, scheelt weer
pi_38193215
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:44 schreef hisham_abbas het volgende:

[..]

Dat van dat dubbel werk valt nog wel mee, het totaal postvolume ligt op een week als deze toch echt wel lager dan in een normale week met 6 werkdagen. En er zullen toch echt wel meer bedrijven zijn die voor of na hemelvaart een tandje bij moeten zetten om het werk van die vrije dag weg te werken.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_38213552
Als postbezorger krijg je niet eens toeslag op zaterdag. Is dat niet wettelijk verplicht, als er in het contract ook sprake is van arbeid door de week?

Ook dit kan alleen bij TPG Post.
pi_38237377
rottige rotkampioen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38238395
Ik denk toch dat het morgen wel mee zal vallen. Op donderdag zal er niet veel gepost zijn en ook vandaag zal het niet heel veel zijn geweest. Ik hoop dat ik het goed inschat...
pi_38238505
Als het goed is is er morgen geen kampioen... Er is iig de afspraak dat de kampioen als het even kan niet op zaterdag wordt bezorgd...

Geen makro, bijna geen post van bedrijven... Het kon wel eens een geinig dagje worden, morgen...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:15:44 #143
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38239425
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
Als het goed is is er morgen geen kampioen... Er is iig de afspraak dat de kampioen als het even kan niet op zaterdag wordt bezorgd...

Geen makro, bijna geen post van bedrijven... Het kon wel eens een geinig dagje worden, morgen...
Als het even niet kan... bij ons klinkt het zo: "de teamcoaches bepalen of ze meegaan of niet" Ik heb ze net al ingegooid voor morgen.... Het waren maar 2 bundeltjes, maar toch, het is weer wat volume erbij
† The 3 Kings †
pi_38249704
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dubbel werk? Morgen is er geen buslichting en zijn de postkantoren gesloten . Je hebt vrijdag dus de post van vandaag (woensdag)...

Op zaterdag heb je dubbel werk, want dan heb je de buslichting van de donderdag en de reguliere post van vrijdag.
Nou ik weet t niet hoor...De avonddienst was om bij in slaap te vallen zo weinig post er was bijna geen bedrijf in leven geloof ik....vandaag lopen was wel erg te weinig mensen en te veel post (***kampioen en HAH)
pi_38249925
Het was als reactie bedoeld op de opmerking dat je vandaag dubbel werk zou hebben... Da's gewoon onzin...

Hoewel er morgen weinig post zal zijn, (waarschijnlijk) is morgen de dag dat je dubbel werk hebt en niet vandaag... Dat het twee keer bijna niets is (en er dus geen drol aan post is) doet daar niet aan af.
pi_38271920
't was niet bepaald rustig, vandaag... Wat een enorme hoeveelheid grote stukken...

En die dikke troep van Unicef erbij... Hoe kan het dat Unicef genoeg geld over heeft om alle mensen een balpen te sturen... Besteed dat geld eens nuttig, mafketels!

Maar het was wel lekker weer...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:36:39 #147
15869 gr8w8
Better by design.
pi_38272072
Inderdaad, weer viel mee, ik heb het droog gehouden ieg. Wel veel grote stukken.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_38272338
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:36 schreef gr8w8 het volgende:
Inderdaad, weer viel mee, ik heb het droog gehouden ieg. Wel veel grote stukken.
same here
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_38272390
Hier begint het weer te regenen gelukkig was het vandaag tijdens het bezorgen wel droog dat itt gister. Mijn moeder dacht dat ik in de sloot was gefietst zo nat was ik .
pi_38274054
Wat een slecht weer zeg, de hele wijk onafgebroken matige regen gehad!

Maar, vooral: wat een ellende voor vakantiegangers, organisatoren van openluchtactiviteiten en de horeca. Zij zitten met een flinke domper.

Post was iets minder dan normaal tot normaal, afhankelijk van de wijk.

Gisteren ging ik om 16.30 uur pas weg met mijn 2e tranche.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')