abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:12:21 #151
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_38275356
Ook hier heel druk. Dat is het meestal hier op zaterdag, zeker voor mijn wijk (oa een winkelcentrum bevattend), maar vandaag was het nog drukker. Opvallend was wel dat meestal de grootste hoeveelheid post voor de bedrijven in mijn wijk is, maar vandaag hadden de bedrijven juist weinig en de particulieren heel veel. Veel plaatwerk: oa Libelle, Margriet, Donald Duck, VT Wonen, Consumentengids, Elsevier en ANWB Kampioen. Nog een tweede middagwijkje erbij vandaag, dus dat bracht de teller vandaag op totaal 4 rode en 15 (!!!) blauwe bakken. En dan moeten we inkrimpen omdat de post terugloopt. Doordeweeks misschien, maar niet op zaterdag!
Van 6.30-17.15 gewerkt vandaag, dus wel lekker verdiend!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_38276205
Heel de dag zonder regen gelopen, op het einde na, toen begon het een beetje te miezeren, maar ik hield mooi mn bodywarmer aan
† The 3 Kings †
pi_38279919
Ondanks dreigend weer droog gehouden, mooi zo!
pi_38281164
Ik heb me vandaag de tering gelopen. Ik had op zich niet veel post of eigenlijk vrij weinig. Vanaf half 2 zou er een 1/2 marathon plaats vinden hier in Harderwijk dat betekend dat ongeveer de hele weg van mijn wijk naar het postkantoor (15 minuten fietsen) afgezet zou zijn (gedeeltelijk of helemaal) ik denk ik moet op tijd terug zijn anders wordt t een ramp om nog op kantoor te komen en de aangetekenede moet ik toch wel lozen
  zondag 28 mei 2006 @ 09:22:42 #155
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38293425
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
Als het goed is is er morgen geen kampioen... Er is iig de afspraak dat de kampioen als het even kan niet op zaterdag wordt bezorgd...
Maar het mag ook geen 2 dagen achter elkaar blijven liggen hoorde ik. Vandaar dat het vandaag mee moest.

En het koffiezetappartaat was gewoon stuk zaterdag. Dat zijn toch geen arbeidsomstandigheden!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38295934
Waarom moet je voor het aanmelden van intranet je E-mail adres herhalen?? Toch al behoorlijk primitief dat ik het nog moet printen en opsturen ook Is het wel relaxed?
Greetz, Moiristo
pi_38296484
quote:
Op zondag 28 mei 2006 09:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar het mag ook geen 2 dagen achter elkaar blijven liggen hoorde ik. Vandaar dat het vandaag mee moest.
'k had gister geen kampioen in de tassen, dunkt me...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38299857
Nog ff wat anders, waarom staat http://www.respectthemailman.nl/ niet in de TS?
Greetz, Moiristo
  zondag 28 mei 2006 @ 14:19:28 #159
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38299978
In de OP bedoel je
† The 3 Kings †
pi_38301823
oh ja, in dit geval wel
Greetz, Moiristo
  zondag 28 mei 2006 @ 16:05:54 #161
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38303492
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'k had gister geen kampioen in de tassen, dunkt me...
Ik wel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 28 mei 2006 @ 16:35:39 #162
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_38304292
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik wel.
Ik ook
† The 3 Kings †
pi_38347325
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:15 schreef Moirist0 het volgende:
Supersite inderdaad!!

Respect! Ik moet nog ff zo'n shirt zien te scoren! Een collegaatje van mij liep er enkele weken terug mee!
pi_38477344
Is de Makro folder vandaag overal al bezorgd? Thuis kregen we hem vandaag dus al. Zou wel lekker zijn, morgen geen makro bezorgen...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:34:19 #165
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_38479120
Is de pakketservice op vrijdag ook tot 21.30 ?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:49:45 #166
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_38481441
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef NY_Giant het volgende:
Is de Makro folder vandaag overal al bezorgd? Thuis kregen we hem vandaag dus al. Zou wel lekker zijn, morgen geen makro bezorgen...
dat scheelt idd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_38483514
Het was vandaag nog leuk bij de post. Een mevrouw mopperde dat de post te laat kwam en ze vroeg of ik alvast de post voor een nummer op de Damstraat kon geven. Ik zei dat daarvoor geen toestemming heb (dat is ook waar). Het kost nog veel tijd ook om bundels op te zoeken, terwijl we al te laat waren.

Toen begon ze te zeuren dat ze de post NU wilde hebben, omdat ze naar haar werk moest. Ik zei dat de Damstraat over een klein half uur komt. Keek ze woedend joh! Ze deed nog bijdehant ook, omdat ze dacht dat de Damstraat mijn volgende rondje was. Vervolgens zei ik dat het niet mijn probleem is dat haar post laat is. Soms is er nu eenmaal weinig bezetting. Ik stelde voor dat ze dan maar een klacht moet indienen. Zei ze: ‘Dat ga ik zeker doen!’ Daarop ging ze naar haar werk. Later nog aangebeld bij Damstraat X om het nummer van de klantenservice door te geven. Haar man deed open. Ik heb direct verteld dat ik het PRIMA vind als mevrouw een klacht tegen mij indient (liever wel dan niet), maar dat ze op grond van de bedrijfsregels waarschijnlijk geen poot heeft om op te staan.

Ik hoop dat ze helemaal voor niks een klacht gaat indienen, lekker voor d’r! Ondankbare mensen zijn wel de laatste mensen die ik iets gun.
pi_38484270
"is het al vijf uur? Neehee? dan is de post ook niet te laat... goeiemorgen"

Zulke klanten zijn vervelend...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38487217
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
"is het al vijf uur? Neehee? dan is de post ook niet te laat... goeiemorgen"

Zulke klanten zijn vervelend...
Bij miij ook, gister een paar bejaarden 'oh wat ben je laat' ik ik heb tot 5 uur.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 3 juni 2006 @ 11:57:50 #170
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_38499908
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:15 schreef Beach het volgende:

[..]

Bij miij ook, gister een paar bejaarden 'oh wat ben je laat' ik ik heb tot 5 uur.
Haha dat ken ik. Als je een uurtje later bent dan normaal. "Wat ben je laat vandaag."
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_38502996
Die oudjes zijn of erg vriendelijk of zoooooooooooo irritant daarmee!!?

Vorige week liep ik daarzo, kwam een oud vrouwtje op me afgelopen en ik denk vriendelijk groeten, nou ze keek me aan zeg.. als blikken konden doden.. kwartiertje later kom ik dat mens weer tegen en ja hoor.. chagrijnige mensen af en toe.. wlagh!

Oh ja, ik hoorde vandaag dat wij op de zaterdag nog meer kunnen verwahten (lees panaroma, margriet, viva en al die zooi)....
pi_38503946
Hadden we de margriet niet al?

'k heb vorige week gevraagd of ik wat meer van wijk mag wisselen... 'k heb nu een vaste wijk met enkel vrijstaande en twee-onder-één-kap huizen. Het is een prachtige wijk om te lopen (en fietsen), maar er zit zó'n enorme hoeveelheid van die meuk in dat het gewoon niet leuk meer is.
pi_38504010
Lekker rustig, geen Makro Werd geholpen met mn eerste wijk, had daarna gelijk de 2e ingegooid en toen ik terugkwam gelijk zetten, bleek er nog een halve bak te staan voor die wijk terwijl ik half klaar was met zetten Maarja, het was toen pas half 12, en normaal stap ik dan pas binnen, dus zo erg vond ik t niet

Maar iig lekker vroeg klaar weer
† The 3 Kings †
pi_38505341
Dacht ook, lekker, geen Makro. Helaas had sorteercentrum nieuwegein weer slecht gewerkt
Greetz, Moiristo
  maandag 5 juni 2006 @ 21:31:07 #175
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38572656
Oei, tijdje niet gereageerd hierzo. Maar even weer bijhouden. Al gebeurt er eigenlijk vrij weinig bij ons in het team op het moment.

Ik heb overigens als ik een half uur voorloop op mijn schema al dat die oudjes zeiken dat ik te laat ben.
  maandag 5 juni 2006 @ 22:30:11 #176
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38575223
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:15 schreef Moirist0 het volgende:

Arm beest .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 5 juni 2006 @ 22:40:41 #177
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38575663
zaterdag ook weer zoiets leuks.. grote bos sleutels aan de deur.. niemand die opendoet als ik bel.. sleutels bij buren gedumpt en maar even een paar briefjes geschreven, een door de brievenbus gemikt en 1 met een elastiekje om de deurklink " Sleutels op nr 1 "
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_38575799
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Arm beest .
Da's echt zielig... fijne buren heeft die bewoner ook, dat die zich genoodzaakt ziet om het aan de postbode over te laten...
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef nixxx het volgende:
zaterdag ook weer zoiets leuks.. grote bos sleutels aan de deur.. niemand die opendoet als ik bel.. sleutels bij buren gedumpt en maar even een paar briefjes geschreven, een door de brievenbus gemikt en 1 met een elastiekje om de deurklink " Sleutels op nr 1 "
Dat gebeurt best vaak, eigenlijk... 'k bel wel altijd even aan als ik sleutels buiten de deur zie hangen...

Oom agent kan je trouwens een boete geven als je zo diefstal 'uitlokt'.
  maandag 5 juni 2006 @ 22:48:26 #179
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38575916
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:

Da's echt zielig... fijne buren heeft die bewoner ook, dat die zich genoodzaakt ziet om het aan de postbode over te laten...
Ruitje inslaan en kat adopteren .
  maandag 5 juni 2006 @ 22:49:38 #180
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38575957
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Dat gebeurt best vaak, eigenlijk... 'k bel wel altijd even aan als ik sleutels buiten de deur zie hangen...

Oom agent kan je trouwens een boete geven als je zo diefstal 'uitlokt'.
Wel geweldig altijd die reacties "dat er toch nog éérlijke mensen zijn" etc.
a) het is gewoon ongelooflijk dom van de bewoner
b) ik vind het de normaalste zaak van de wereld om dan even aan te bellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')