Maar het mag ook geen 2 dagen achter elkaar blijven liggen hoorde ik. Vandaar dat het vandaag mee moest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
Als het goed is is er morgen geen kampioen... Er is iig de afspraak dat de kampioen als het even kan niet op zaterdag wordt bezorgd...
'k had gister geen kampioen in de tassen, dunkt me...quote:Op zondag 28 mei 2006 09:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar het mag ook geen 2 dagen achter elkaar blijven liggen hoorde ik. Vandaar dat het vandaag mee moest.
Ik wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k had gister geen kampioen in de tassen, dunkt me...
Supersite inderdaad!!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:15 schreef Moirist0 het volgende:
Nog ff wat anders, waarom staat http://www.respectthemailman.nl/ niet in de TS?![]()
dat scheelt iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef NY_Giant het volgende:
Is de Makro folder vandaag overal al bezorgd? Thuis kregen we hem vandaag dus al. Zou wel lekker zijn, morgen geen makro bezorgen...
Bij miij ook, gister een paar bejaarden 'oh wat ben je laat' ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
"is het al vijf uur? Neehee? dan is de post ook niet te laat... goeiemorgen"
Zulke klanten zijn vervelend...
Haha dat ken ik. Als je een uurtje later bent dan normaal. "Wat ben je laat vandaag."quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij miij ook, gister een paar bejaarden 'oh wat ben je laat' ikik heb tot 5 uur.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:15 schreef Moirist0 het volgende:
Nog ff wat anders, waarom staat http://www.respectthemailman.nl/ niet in de TS?![]()
Da's echt zielig... fijne buren heeft die bewoner ook, dat die zich genoodzaakt ziet om het aan de postbode over te laten...quote:
Dat gebeurt best vaak, eigenlijk... 'k bel wel altijd even aan als ik sleutels buiten de deur zie hangen...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef nixxx het volgende:
zaterdag ook weer zoiets leuks.. grote bos sleutels aan de deur.. niemand die opendoet als ik bel.. sleutels bij buren gedumpt en maar even een paar briefjes geschreven, een door de brievenbus gemikt en 1 met een elastiekje om de deurklink " Sleutels op nr 1 "![]()
Ruitje inslaan en kat adopterenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Da's echt zielig... fijne buren heeft die bewoner ook, dat die zich genoodzaakt ziet om het aan de postbode over te laten...
Wel geweldig altijd die reacties "dat er toch nog éérlijke mensen zijn" etc.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Dat gebeurt best vaak, eigenlijk... 'k bel wel altijd even aan als ik sleutels buiten de deur zie hangen...
Oom agent kan je trouwens een boete geven als je zo diefstal 'uitlokt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |