Zo'n die-hard ben ik nou ook weer niet. Ik ga niet claimen dat ik de grootste PSV-er van Nederland ben. Ben ik denk ik te nuchter voor. Ik ben PSV-er omdat ik me compleet kan vinden binnen het beleid en de cultuur van de club. Dit zakt behoorlijk als ze Koeman als hoofdcoach aanstellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daardoor ben je minder fan? Al speelt PSV in de GGD, dan nog blijf ik PSV-fan.
Je kunt van vrouw, werk en opleiding veranderen, maar niet van club. Vind ik danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo'n die-hard ben ik nou ook weer niet. Ik ga niet claimen dat ik de grootste PSV-er van Nederland ben. Ben ik denk ik te nuchter voor. Ik ben PSV-er omdat ik me compleet kan vinden binnen het beleid en de cultuur van de club. Dit zakt behoorlijk als ze Koeman als hoofdcoach aanstellen.
Mee eens. Ik kon al die lui op de basisschool al niet begrijpen toen ze midden jaren 90 allemaal voor Ajax werden. Zoiets zou ik nooit kunnen. In de loop der jaren heb ik wel sympathie gekregen voor bepaalde buitenlandse clubs, maar er zal geen enkele club boven PSV komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt van vrouw, werk en opleiding veranderen, maar niet van club. Vind ik dan. Daarom heb ik ook niets dan respect voor al die fans van Napoli. Ondanks de sportieve malaise hebben ze daar nog een enorme schare fans.
dat denk ik ook niet.. maar tja je kan altijd hopen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef PyTh het volgende:
Erwin lijkt mij ook de meest geschikte kandidaat maar feyenoord zal hem niet laten gaan denk ik.
ziet het niet naar uit nee:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef PyTh het volgende:
Erwin lijkt mij ook de meest geschikte kandidaat maar feyenoord zal hem niet laten gaan denk ik.
Het zit best diep of niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:47 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ronald Koeman zou wel passen, kunnen ze verder gaan met antivoetbal spelen in Eindhoven.
Ok.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:41 schreef pascalheister het volgende:
lyon kan nu wel een keertje uit de OP
Wat is de wereld toch onrechtvaardig he???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Nou, ik zie jullie regelmatig voetballen op tele 2 (praktisch elke zaterdag dus) en het is gewoon niet om aan te zien. Het zit niet diep, ik erger me alleen aan dat lelijke voetbal (edit): en dat jullie er steeds mee wegkomen.
en terecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:06 schreef Beschouw het volgende:
Erwin Koeman komt niet. Heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd, meldt teletext.
Hoe lang volg je het voetbal eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:47 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ronald Koeman zou wel passen, kunnen ze verder gaan met antivoetbal spelen in Eindhoven.
gomes kietelt hem een beetjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef Zapper het volgende:
Wat heeft Vennegoor dan onder z'n kin hangen in die banner?
Bobby Robson een jaar als tussenpaus aanstellen als Aadje niet meteen kan of zin heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Jaa kunne we Aad de Mos weer achter de geraniums vandaan halen
Goed punt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Stevens of van Marwijk zou goed zijn.
Onder van Marwijk zie ik van Bommel zelf eerder terugkeren naar PSV.
Met Valencia CL finales van Juve en Real verliezen is echt geen schande. En volgens mij is hij kampioen geworden met Valencia.quote:Hector Cuper is geen optie maar een echte nummer 2 coach.
Geloof meer verloren finales dan gewonnen.
Heb je er een plaatje van?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:56 schreef Zapper het volgende:
Prachtig dat gezicht van Zoetebier bij de 0-2 van AddoMooi dat hij ook weer eens speelt
Maar bij Inter was het ook net nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Met Valencia CL finales van Juve en Real verliezen is echt geen schande. En volgens mij is hij kampioen geworden met Valencia.
Ja leuk voor hem.quote:
Nee sorry. Komt vast ook wel zo op tvquote:
quote:Timmer: Adriaanse naar Eindhoven
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
President-commissaris van PSV Jan Timmer ziet in Co Adriaanse de ideale opvolger van de vertrekkende Guus Hiddink als coach van PSV.
Adriaanse meldde in Porto, waar hij momenteel de scepter zwaait bij de plaatselijke FC, dat hij niet rechtstreeks is benaderd door de Eindhovense club. „Maar in het voetbal moet je niets uitsluiten”, drukte Adriaanse, die met FC Porto voor de dubbel gaat, zich diplomatiek uit. De voormalige AZcoach zou overigens ook bij Ajax genoemd zijn om de plaats in te gaan nemen van Danny Blind. Timmers macht in Eindhoven is groter dan menigeen dacht. Zo dwarsboomde hij persoonlijk de aanbieding voor doelman Gomes.
quote:Adriaanse voornaamste kandidaat bij PSV
„Ik wil graag meer vertellen, maar dat mag ik niet doen”
PORTO, zondag
In Estadio do Dragão speelt Co Adriaanse geen verstoppertje. De 58-jarige coach van FC Porto is kandidaat nummer één om Guus Hiddink bij PSV op te volgen. Alle namen die nu circuleren dienen als bliksemafleider, want Jan Timmer heeft zijn zinnen gezet op de voormalige trainer van AZ, die intussen op jacht is naar de dubbel in Portugal.
Als Telesport hem in Porto met dit nieuws confronteert, knippert Adriaanse niet eens met zijn ogen. Aan zijn lichaamshouding is te zien dat hij het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vindt. „Ik heb wel via via vernomen dat Ajax interesse zou hebben, maar niet van PSV. Ja, je hoort wel eens wat. Maar hierbij verzeker ik je dat ik met niemand van PSV contact heb gehad.”
Dat kan, weet ook hij, snel veranderen. „In de voetballerij moet je niets uitsluiten. Ik heb hier onlangs wel mijn contract met twee jaar verlengd. Hoewel ik graag meer wil vertellen, mag ik dat niet doen. Van FC Porto mag ik behalve na afloop van een wedstrijd niets zeggen. Ook de spelers mogen dat niet. Dit is een andere cultuur. Al een tijdje geldt hier een persboycot”, zegt Adriaanse.
Dat hij de taal inmiddels beheerst, is een goed teken. „Ik kan me verstaanbaar maken tegenover de spelers. Dat is heel belangrijk.” Samen met zijn assistenten Jan Olde Riekerink, Wil Coort en de ex-international Rui Barros vormt hij een hecht team. Op 9 april valt wellicht de beslissing over de titel wanneer FC Porto naar concurrent Sporting Lissabon gaat.
’Mister’, zoals Adriaanse wordt aangesproken, behaalde afgelopen woensdag de bekerfinale door hetzelfde Sporting na een ijzingwekkende strafschoppenserie te elimineren. „Op 14 mei spelen we de finale tegen Vítoria Setubal. Dat wordt een happening, want er wordt gespeeld in het nationale stadion van Portugal in Lissabon”, glimt Adriaanse van trots.
Hij bijt op zijn tong, want de succescoach heeft al te veel verteld. De boycot jegens de media is een gevolg van de onverkwikkelijke toestanden na de verloren wedstrijd tegen Braga. ’s Nachts werd de auto met Adriaanse achter het stuur bekogeld met stenen en gierden lichtkogels om zijn bolide. De Portugese pers maakt er zo’n affaire van, dat niemand van de scribenten nog nieuws krijgt. De immer openhartige Adriaanse heeft het er moeilijk mee.
De Nederlander wordt na een moeizame start op handen gedragen in de port-stad. Hij wordt vooral geroemd om zijn discipline. Ook daar mag hij niet dieper op ingaan. En al helemaal niet over het nieuws dat PSV hem naar Eindhoven wil halen. Het streelt zijn ego. „Met Martin van Geel, technisch directeur bij Ajax, wissel ik geregeld sms’jes uit. Maar over een eventuele terugkeer hebben we het niet gehad”, zegt Adriaanse tot slot als de spelersbus van FC Porto al met een ronkende motor klaarstaat om richting Coimbra te vertrekken. Op de drempel herhaalt hij nog maar eens dat je in het voetbal niks moet uitsluiten.
En aangezien is gebleken dat bij PSV Jan Timmers wil wet is, behoort een overgang naar Eindhoven zeker tot de mogelijkheden.
quote:Jan Timmer fluit Westerhof terug
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
De onderhandelingen van PSV met doelman Gomes over een nieuw contract verlopen uiterst rommelig. Voorzitter Rob Westerhof heeft de Braziliaan afgelopen week een aanbieding gedaan, maar is nu door Jan Timmer terug gefloten. De president van de raad van commissarissen was vorige week niet bij de gesprekken aanwezig vanwege een wintersportvakantie. Timmer vond bij nader inzien de gedane aanbieding, waar Gomes positief tegenover stond, te hoog en heeft die ingetrokken.
Eerder was er ook al grote onduidelijkheid over de gesprekken tussen PSV en een vertegenwoordiger van Corinthians over Gomes. Terwijl Westerhof de Braziliaanse belangstelling als ’niet serieus’ terzijde schoof, bevestigde Guus Hiddink dat Corinthians zich via een fax officieel had gemeld. Het nieuwste incident geeft aan dat Timmer momenteel bij PSV degene is die de touwtjes in handen heeft en dat de president-commissaris zich niet slechts beperkt tot het controleren van de directie.
ja werd ook genoemdquote:Op zondag 26 maart 2006 11:51 schreef SCH het volgende:
Zag ik nou een fotootje van Foppe achter de heren gisteren op Talpa toen het over de opvolging ging?
Ajax heeft Huntelaar.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Adriaanse.Vind ik voor elke Nederlandse topclub een goede optie. Maar ik zie hem liever bij Ajax.
hij doet zn best om zich steeds gehater te makenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen moeten tegen hem keren zodat hij de biezen pakt
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Wat zijn biezen?
ter aanvullig:quote:bie·zen1 (bn.; alleen attr.)
1 van bies gemaakt
bie·zen2 (ov.ww.)
1 een reepje stof ter versiering aanbrengen op
2 een sierlijntje aanbrengen op
quote:bies (de ~, biezen)
1 smal boordsel op een kledingstuk, vooral ter versiering
2 dun, hoogopgroeiend oevergewas uit de familie van de Cyperaceeën
3 steel van de bies, als grondstof voor vlechtwerk
4 smalle, rechte versieringslijn
jaquote:Op zondag 26 maart 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Timmer gaat zijn reepjes stof pakken?
nee. tenminste als we het over dezelfde marianne hebben.quote:
Haar meisjesnaam is ook Timmerquote:Op zondag 26 maart 2006 22:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Timmer zal wel niet Marianne's meisjesnaam zijn, maar haar mans (Henks) achternaam.
Laat Utrecht die play-offs maar mooi winnenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal in ieder geval spannend worden vooral omdat Feyenoord het niet helemaal is en Ajax Blind heeft.
Hopen dat ze dit jaar de play-off verkloten ( rellen ) zodat we daar vanaf zijn meteen
Of nog beter: Groningen. Als die Champions League spelen hebben ze in ieder geval 9 puntenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat Utrecht die play-offs maar mooi winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |