quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:52 schreef moemoe het volgende:
Litso, wil je deel 4 en 5 er ook bij gooien in de op?![]()
Ach, dan weet ik tenminste zeker dat het góed gebeurtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
moet je ze ook vooral zelf openen
tvbier trouwens
dat zijn de voorborrelaarsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Gizmore het volgende:
Wat moet dat vlaggetje achter iemand zn naam hierboven eigenlijk voorstellen? Heb ik gemist denk ik
Das een borrelglas, voor de mensen die om 16:00 al komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Gizmore het volgende:
Wat moet dat vlaggetje achter iemand zn naam hierboven eigenlijk voorstellen? Heb ik gemist denk ik
Als je komt voorborrelenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Gizmore het volgende:
Ik eis dat de voorborrel op 6april wordt gehouden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Das een borrelglas, voor de mensen die om 16:00 al komen.
Die hoef je er bij mij niet voor te zetten. Ik ben arm dus dat doen we maar even nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Das een borrelglas, voor de mensen die om 16:00 al komen.
Ik hooop dat we nog uitgaan, meteen na het eten weggaan is voor saaie mensenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die hoef je er bij mij niet voor te zetten. Ik ben arm dus dat doen we maar even nietZeker niet als we (?) daarna nog uitgaan ofzo
Ik vind het een vlaggetje. Punt.
En terecht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had eerst een sponsor topic geopend, maar niemand wilde me steunen met het geld wat ik hiervan kreeg kon ik wel komen
echt wel, ik ga door tot de eerste trein!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hooop dat we nog uitgaan, meteen na het eten weggaan is voor saaie mensen![]()
Ligt er bij mij aan wát we gaan doen want anders neem ik de laatste trein. Ff zoeken hoe laat die gaatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel, ik ga door tot de eerste trein!
Ik vier de volgende dag mijn verjaardag. Bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel, ik ga door tot de eerste trein!
jouw trein rijdt de hele nacht door:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:06 schreef Gizmore het volgende:
Oooowwww... Mijn laatste trein gaat pas om kwart over 3
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
3:14 treinstation centraal
utrecht
spoor 4b treinstation centraal
leiden
spoor 8b 4:30 sneltrein
ns
richting rotterdam Nachtnettrein
mijn laatste trein (naar arnhem) gaat om 00:20quote:'s Nachts rijdt er een aantal speciale (doorgaande) nachttreinen op het traject Utrecht Centraal-Amsterdam Centraal-Schiphol-Leiden Centraal-Den Haag Centraal-Delft-Rotterdam Centraal v.v.
Ze rijden na de laatste trein van de dag tot in de vroege ochtend, éénmaal per uur en op alle dagen van de week.
Zei ik, terwijl ik het zelf was vergetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Litso?
Kunnen we in de OP ook een PI-verplichting vermelden?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Litso?
Kunnen we in de OP ook een PI-verplichting vermelden?![]()
die rijdt alleen op zaterdagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:09 schreef Litso het volgende:
En als het heel rustig is op de meet 's nachts hebben we nog altijd de nachttrein van half 3 ofzo naar arnhem
Ik meende echt dat er nog een nachttrein tussen Utrecht en Arnhem reed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jouw trein rijdt de hele nacht door:
[..]
mijn laatste trein (naar arnhem) gaat om 00:20
Dat wordt de nacht doorhalenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik meende echt dat er nog een nachttrein tussen Utrecht en Arnhem reed.
-edit-
ah, zaterdag. Kut.
Weet ik, maar als ik later ga kan ik niet meer gratis met mn OVquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jouw trein rijdt de hele nacht door:
[..]
mijn laatste trein (naar arnhem) gaat om 00:20
Dagje school ervoor, overleef ik ook nog welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ach, is maar 15 uur vanaf de start van de voorborrel
ah zo, en dan heb je dus meer geld voor bier!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik later ga kan ik niet meer gratis met mn OV![]()
Iets meer, maar veel zal het nog steeds niet wordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ah zo, en dan heb je dus meer geld voor bier!![]()
-beyond- had het idee om zelf bier mee te nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Iets meer, maar veel zal het nog steeds niet worden
Pauperquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
-beyond- had het idee om zelf bier mee te nemen![]()
Ik ga de deur niet uit zonder mijn flesje Vodkaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad. Neem dan iets sterkers mee
Eensch!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga de deur niet uit zonder mijn flesje Vodka![]()
oh ja, dit leest ie toch niet terugquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo. Litso is weg. Wat zullen we hem cadeau doen op 7 april.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net even opgezocht hoe laat de laatste trein gaat voor Mei-stiertje en mij.
Die gaat al om 23.53 uur.![]()
En de eerstevolgende trein gaat pas om 06.53.![]()
Voorborrel, eten en naborrel. Is toch ook wel aardig lang? Of je moet de hele nacht flink doorgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg zeg. En nu?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:09 schreef moemoe het volgende:
En weer een nieuwe stiekeme aanmelding: ExtraWaskracht!![]()
zie hierboven ergensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 05:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Count me in!
Ja, Misshobje, count me in! Count you in?
Zeg, kroeliewoeliepoekiemoekie, hou die praatjes voor je en kom eerst maar naar de meet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:45 schreef TrenTs het volgende:
Litso, ik probeer moemoe over te halen te strippen voor je verjaardag. Het is nog niet helemaal gelukt, maar ik denk dat ik die ass wel kan regelen voor je verjaardag.
What's in it for me?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg, kroeliewoeliepoekiemoekie, hou die praatjes voor je en kom eerst maar naar de meet.
Ja, ja wrijf het er maar in...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaan we eerst zuipen?!![]()
Weet nog niet of ik dat haal maar ga m'n best doen, kom 's middags aan op Schiphol![]()
Als het goed is 14:15 en dan eerst nog even langs huisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja, ja wrijf het er maar in.... Hoe laat kom je aan dan?
![]()
Gaan we nog een cadeau'tje kopen voor Litsoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je krijgt de kans Litso te feliciteren op/met zijn verjaardag?![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gaan we nog een cadeau'tje kopen voor Litso![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Nolius het volgende:
Ik hoop trouwens dat wij 19:15 uur halen. Zal net op het randje zijn...
Ik sta toch bij de mensen die misschien gaan? Als ik wat anders heb op die dag, dan laat ik dit vallen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 05:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zie hierboven ergens![]()
Maar tof dat jij het vol overgave aandurft
Wat Frenzy zegt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg zeg. En nu?
Ik wil welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef frenzy2003 het volgende:
ik denk dat ik maar de nacht doorhaal,wie doet mee?
Jullie komen toch voorborrelen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat Frenzy zegt...![]()
[..]
Ik wil wel,maar het ligt aan Mei-stiertje.
Ik kan haar eigenlijk niet dwingen om tot 'sochtends vroeg uit te gaan..
Eigenlijk he.![]()
![]()
ik wil haar wel proberen over te halen. ik zou de kans om eens de nacht door te halen aangrijpen. en doet ze dat anders nooit dan???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat Frenzy zegt...![]()
[..]
Ik wil wel,maar het ligt aan Mei-stiertje.
Ik kan haar eigenlijk niet dwingen om tot 'sochtends vroeg uit te gaan..
Eigenlijk he.![]()
![]()
Als ik al kom neem ik gewoon ergens in de nacht de trein terug denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef frenzy2003 het volgende:
dat vraag ik toch nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik al kom neem ik gewoon ergens in de nacht de trein terug denk ik.
Als???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik al kom neem ik gewoon ergens in de nacht de trein terug denk ik.
niets is zeker in het levenquote:
Meistiertje mag wel bij mij slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net even opgezocht hoe laat de laatste trein gaat voor Mei-stiertje en mij.
Die gaat al om 23.53 uur.![]()
En de eerstevolgende trein gaat pas om 06.53.![]()
* moemoe doet meequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef frenzy2003 het volgende:
Kan ik niet ff achterop? Het is maar een klein stukje om naar Arnhem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ik de eerste fiets naar huis neem.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Relmof en ik ws. ook.
Slari moet ook van mij.
Fok! toch te verslavend?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]egwel
ben gisteravond mijn huis niet uitgeweest, sorry
Dat kan je toch wel lopen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan ik niet ff achterop? Het is maar een klein stukje om naar Arnhem.
Niet met moeders erbij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik wil haar wel proberen over te halen. ik zou de kans om eens de nacht door te halen aangrijpen. en doet ze dat anders nooit dan???.
Dat zien we nog wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Meistiertje mag wel bij mij slapen![]()
Dunno volgende week weet ik meerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe laat kom jij opdagen Paul?
Gezellig Moemoe!quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij deze is besloten dat Mei-stiertje bij Paultjuhhh slaapt.![]()
[..]
Gezellig Moemoe!![]()
Weet je wat?
We beginnen om 4 uurquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk dat ik zo rond 23 uur half 12 er kan zijn
Zo lamequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Anders bel ik Yvonne voor een tagje met "FOK! Homo"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo lame![]()
Je hebt nog fukking tijd zat, vrij te regelen![]()
![]()
EN DAT GA JE REGELEN!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Anders bel ik Yvonne voor een tagje met "FOK! Homo"![]()
![]()
En jezelf quoten is zo GAYquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Anders bel ik Yvonne voor een tagje met "FOK! Homo"![]()
![]()
Dus wees gewaarschuwd![]()
![]()
Wat zij (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo lame![]()
Je hebt nog fukking tijd zat, vrij te regelen![]()
![]()
EN DAT GA JE REGELEN!!!!!![]()
LEO, KAPPEN NOUquote:
Alsof dat zo bijzonder isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
LEO, KAPPEN NOU![]()
Voordat ik je naakt kom opzoeken![]()
hoiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef Mei_stiertje het volgende:
hahahahhahahahahh
[..]
Gezellig Moemoe!![]()
Weet je wat?
hoelaat is die van plan om te komen dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met een beetje pech, is Mei_stiertje al weer weg als jij komt![]()
Daar zat ik ook al aan te denken maar helaas ik was vergeten dat ik een foto in het fotoboek had staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef longinus het volgende:
Ik denk dat ik maar annoniem kom.
Leoquote:
voorbieren dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik vind borrel maar een stom woord!
Het kan ook vroeger zijn johhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent ook lief.
En Paultjuhhh is van plan om na 00.00 uur te komen.
Verwarrend niet? Check dit topic Wat zou je naam geweest zijn..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie is Rebecca? Wie is Leo? En waarom staan ze niet in de OP?
laten we het hopen anders ben ik al wegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het kan ook vroeger zijn johhhhhhhhhhh
"Bagger meet deel xx (mét indrinken)"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik prefereer de term indrinken!
Deel 7 halen we vandaag nog wel!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
"Bagger meet deel xx (mét indrinken)"
hmmmm
Nee want dan komt de nadruk op rellen te liggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef Biogarde het volgende:
Is het trouwens niet "borrellen"![]()
-edit-
Nee, dus![]()
nu pas?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zie dat het bijna half 9 is, ik ga maar eens aan het bier! 14.gif
Ranjaquote:
ja dat gaan moemoe en pussy doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef longinus het volgende:
Moet er eigenlijk gereserveerd worden...
Ja hoor ,wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:13 schreef remlof het volgende:
Kunnen we niet wachten met eten tot 20:00? Dan kunnen de mensen die moeten werken en van ver komen ook aanschuiven!
Dat lijkt mij wel als alle voorborrelaars ook gaan eten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef longinus het volgende:
Moet er eigenlijk gereserveerd worden...
dus om 8 uur eten, maar wel om 19:15 afspreken in restaurant... dat kan toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hoor ,wat mij betreft wel.![]()
mooi, en die 5 bans is dat per jaar of over je gehele oeuvre. Ik heb dan nog even de tijd om de limiet te halenquote:
Anders bellen wij de bestelling wel doorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dus om 8 uur eten, maar wel om 19:15 afspreken in restaurant... dat kan toch?
prima! zorg wel dat je het tel. nummer hebt van één van de aanwezigen (yvonne?)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Anders bellen wij de bestelling wel door.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:23 schreef nikky het volgende:
O ja.. ik hoorde dat paultjuhhh niet meer komt?
WAT EEN MIETJUHHHH
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Die heb ik en nog wel ene paar dacht ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
prima! zorg wel dat je het tel. nummer hebt van één van de aanwezigen (yvonne?)
Ah oke, ik had het van horen zeggen.quote:
Have funquote:
Q.!quote:
Nikky, je zit boordevol goede plannen. Dat je aan komt lopen en meteen kunt aanschuiven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Anders bellen wij de bestelling wel door.
En dan doen alsof je een BNner bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nikky, je zit boordevol goede plannen. Dat je aan komt lopen en meteen kunt aanschuiven.![]()
Volgens mij vergeet je ietsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe overal aan mee:
-Vreten
-Zuipen
-Zuipen
-Zuipen
Dus, dan weet je dat![]()
Oh ja, inderdaadquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad![]()
Ik neem de condooms mee [afbeelding]
De kebab-boer gaat verdienen aan onsquote:Op zondag 26 maart 2006 00:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Overigens! Om 20:00 uur eten en om 19:45 afspreken in het restaurant vind ik een prima plan!
Zal na alle drank wel een broodje shoarma worden![]()
Dat is nummer twee die de gracht ingaat.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De kebab-boer gaat verdienen aan ons![]()
20.00 uur eten is een beetje laat. Laten we ons maar bij het oorspronkelijke
plan houden![]()
De kebab? Op deze -->quote:Op zondag 26 maart 2006 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is nummer twee die de gracht ingaat.
Ik doelde meer op;quote:Op zondag 26 maart 2006 00:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
De kebab? Op deze -->manier waarschijnlijk!
![]()
Naakte mannen en vrouwenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik doelde meer op;
[afbeelding]
eigenlijk
ja die MissROFLHobbelHuggelhobjes komt gewoon maar hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 00:18 schreef moemoe het volgende:
nikky, zou je ATuin-hek en MissHobje bij de twijfelaars kunnen plaatsen in de op? En Het_Biertje bij de mensen die komen?![]()
Dat plan is veel beter!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik doelde meer op;
[afbeelding]
eigenlijk
Inderdaadquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:18 schreef moemoe het volgende:
nikky, zou je ATuin-hek en MissHobje bij de twijfelaars kunnen plaatsen in de op? En Het_Biertje bij de mensen die komen?![]()
Dan zie ik je dus weerquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:18 schreef moemoe het volgende:
Oh... treinquote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zie ik je dus weer.
We reizen wat af.
kortje rokjes, buiten bier drinken enzo dusquote:Op zondag 26 maart 2006 03:08 schreef moemoe het volgende:
Jaja, deze meet vindt plaats in de zomer tijd!![]()
Als de mannen maar geen korte broek aan doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
kortje rokjes, buiten bier drinken enzo dus![]()
En ik had nog wel zo'n cheile korte broek gekocht laatstquote:Op zondag 26 maart 2006 03:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als de mannen maar geen korte broek aan doen.![]()
Je gaat naakt?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:18 schreef _FopNeger_ het volgende:
ik trek gewoon m'n kortste broek aan!
ik draag niks anders dan spijkerbroekenquote:Op zondag 26 maart 2006 03:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als de mannen maar geen korte broek aan doen.![]()
niet zo hard tegen me reet schoppen jaquote:
Speciaal voor jou draag ik mijn meest puntige stilleto pumpsquote:Op zondag 26 maart 2006 17:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
niet zo hard tegen me reed schoppen ja.
kom es ff heel gauw op msn danquote:Op zondag 26 maart 2006 18:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Speciaal voor jou draag ik mijn meest puntige stilleto pumps.
zo tof,dat moet ik je ff op msn vertellenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb een MSN-loze dag.
Hoe was het gisterenavond?
Ik ben vanavond laat op MSNquote:Op zondag 26 maart 2006 18:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo tof,dat moet ik je ff op msn vertellen.
ik weet van niksquote:Op zondag 26 maart 2006 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben vanavond laat op MSN.
Ben nu sociaal bezig.
Je weet.
je dacht,ik heb niks te doen ik ga een potje mee baggeren?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:00 schreef purplerose het volgende:
yo baggeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars!
qua mensen wel, maar het zou voor enkelen die moeten werken en van ver komen (nikky bijv) beter uitkomen als we pas om 8 uur gaan eten...quote:
Doe ik het volgende topic wel, als iedereen toch weer langs de OP komtquote:Op zondag 26 maart 2006 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
qua mensen wel, maar het zou voor enkelen die moeten werken en van ver komen (nikky bijv) beter uitkomen als we pas om 8 uur gaan eten...
tututuquote:Op zondag 26 maart 2006 20:41 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk zouden er nog veel meer mensen in de gracht gegooid moeten worden. Litso en ik gaan ook daar de leiding in nemen en de Utrechtse gemeentedienst kan dan gaan baggeren (![]()
![]()
).
Dit is dus in principe een tvp, gek :/ lolleromfg
slappe kut tvpquote:Op zondag 26 maart 2006 20:41 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk zouden er nog veel meer mensen in de gracht gegooid moeten worden. Litso en ik gaan ook daar de leiding in nemen en de Utrechtse gemeentedienst kan dan gaan baggeren (![]()
![]()
).
Dit is dus in principe een tvp, gek :/ lolleromfg
als je mij maar niet de gracht in tyftquote:Op zondag 26 maart 2006 20:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
1-1![]()
:D
D:D:DD::@!!!!:!:!@:@!:!:!:!:!:@!@:!::!@!:!:!!!!!!
Dan zou ik maar snel al die ajax-meuk uit je profiel halenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als je mij maar niet de gracht in tyft.
dat is geen meuk jaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel al die ajax-meuk uit je profiel halen
Paultjuhhh, log je nu weer even uit?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
1-1E:D:D:D:D:D@:@:!::~!:~!!:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
ado won 2-0 van feyenoord,is veel grappigerquote:Op zondag 26 maart 2006 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
1-1E:D:D:D:D:D@:@:!::~!:~!!:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
Ja. Inderdaad. Maar...quote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ado won 2-0 van feyenoord,is veel grappigerE:D:D:D::D:D:D:D:D::@:@:@:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
En dan mij ervan betichten dat ik een kloon-vriendinnetje hebquote:
Sex met je kloon. 14.gifquote:Op zondag 26 maart 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
En dan mij ervan betichten dat ik een kloon-vriendinnetje heb
kunnen jullie niet gaan neuken ofzo in plaats van hier de boel vol te baggeren?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zo. Ik ben weer onder mijn eigen account![]()
Ik ben het beu. Onderhand.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gaan neuken ofzo in plaats van hier de boel vol te baggeren?
het is dan ook de baggermeetquote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef nikky het volgende:
Wat een baggerbende.
Kom je weer op mijn knie zitten?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef nikky het volgende:
Wat een baggerbende.
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Kom je weer op mijn knie zitten?
Ik beloof je deze keer meer contracties.
en wie mensen mee willen/kunnen nemen!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:53 schreef longinus het volgende:
Vermeld ook even in de OP of er mensen zijn die een lift willen hebben.
serieus? of wil je weer aandacht?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom ook mensen!
Je staat al bij de users die aandacht willen, we gaan je daar niet 2 keer plaatsen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom ook mensen!
Wedden van welquote:
Biogarde heeft nog plaatsquote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef Roellio het volgende:
Zijn er nog lekkere mannen bij wie ik kan slapen, mocht ik besluiten te komen?
Ligt eraan of moemoe een beetje kan zuigen natuurlijk, maar ik neem aan dat je wel gewoon aanwezig bent.quote:
En dat van een modquote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan of moemoe een beetje kan zuigen natuurlijk, maar ik neem aan dat je wel gewoon aanwezig bent.
je kent me te goedquote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan of moemoe een beetje kan zuigen natuurlijk, maar ik neem aan dat je wel gewoon aanwezig bent.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die van mn avater een stevige schoorsteen krijgt?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij hebt niet echt recht van spreken met je avatar.
MSN, NUquote:
van je avatar zelf wel ja. ik sluit niet uit dat Kelly in levende lijve mij een stevige schoorsteen zou kunnen geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die van mn avater een stevige schoorsteen krijgt?![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Lieve Biogarde, HW, Litso, Frenzy2003, moemoe, Gizmore en rest ....
Ik ben moe. Ik ga naar bed
. Tot morgen
.
p.s. maak deze vol!
Wie het eerste prematuur ejaculeert!!!1quote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En het duurt nog bijna 2 weken voor de meet er is
ik heb gewonnenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie het eerste prematuur ejaculeert!!!1
Trustenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Lieve Biogarde, HW, Litso, Frenzy2003, moemoe, Gizmore en rest ....
Ik ben moe. Ik ga naar bed
. Tot morgen
.
p.s. maak deze vol!
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Je brabbelt weer.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben mod genoeg voor de rest van jullie.
alleen jammer dat je zoveel buiten je eigen subforum postquote:Op maandag 27 maart 2006 00:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben mod genoeg voor de rest van jullie.
ik ben naast mod ook gewoon fokker hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 00:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
alleen jammer dat je zoveel buiten je eigen subforum post.
plus tig qualiteitsuserts!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:24 schreef moemoe het volgende:
Twee ONZ mods, 1 GC mod, 1 SES mod, 1 DIG mod, 1 POL mod, 1 FA en 1 A.
Best leuke opkomst toch?![]()
Welke users wilde je geketend en al in de gracht gooien?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem mijn eigen IRL slotjes wel mee.
En ik een ketting.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem mijn eigen IRL slotjes wel mee.
Ik heb geen voorkeur verderquote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Welke users wilde je geketend en al in de gracht gooien?
ik steak!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil spareribs eten![]()
Ik denk, ik meld het vast![]()
beter laat dan nooit!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef fraubitch het volgende:
tee vaaaau peeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |