Ik ben het beu. Onderhand.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gaan neuken ofzo in plaats van hier de boel vol te baggeren?
het is dan ook de baggermeetquote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef nikky het volgende:
Wat een baggerbende.
Kom je weer op mijn knie zitten?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef nikky het volgende:
Wat een baggerbende.
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Kom je weer op mijn knie zitten?
Ik beloof je deze keer meer contracties.
en wie mensen mee willen/kunnen nemen!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:53 schreef longinus het volgende:
Vermeld ook even in de OP of er mensen zijn die een lift willen hebben.
serieus? of wil je weer aandacht?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom ook mensen!
Je staat al bij de users die aandacht willen, we gaan je daar niet 2 keer plaatsen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kom ook mensen!
Wedden van welquote:
Biogarde heeft nog plaatsquote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef Roellio het volgende:
Zijn er nog lekkere mannen bij wie ik kan slapen, mocht ik besluiten te komen?
Ligt eraan of moemoe een beetje kan zuigen natuurlijk, maar ik neem aan dat je wel gewoon aanwezig bent.quote:
En dat van een modquote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan of moemoe een beetje kan zuigen natuurlijk, maar ik neem aan dat je wel gewoon aanwezig bent.
je kent me te goedquote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan of moemoe een beetje kan zuigen natuurlijk, maar ik neem aan dat je wel gewoon aanwezig bent.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die van mn avater een stevige schoorsteen krijgt?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij hebt niet echt recht van spreken met je avatar.
MSN, NUquote:
van je avatar zelf wel ja. ik sluit niet uit dat Kelly in levende lijve mij een stevige schoorsteen zou kunnen geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die van mn avater een stevige schoorsteen krijgt?![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Lieve Biogarde, HW, Litso, Frenzy2003, moemoe, Gizmore en rest ....
Ik ben moe. Ik ga naar bed
. Tot morgen
.
p.s. maak deze vol!
Wie het eerste prematuur ejaculeert!!!1quote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En het duurt nog bijna 2 weken voor de meet er is
ik heb gewonnenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie het eerste prematuur ejaculeert!!!1
Trustenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Lieve Biogarde, HW, Litso, Frenzy2003, moemoe, Gizmore en rest ....
Ik ben moe. Ik ga naar bed
. Tot morgen
.
p.s. maak deze vol!
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |