quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik sprookte met hem af om een frietje te gaan eten als ik klaar was,
PRAAT GODVERDOMME EEN KEER NORMAAL NEDERLANDS, domme nep kut maikuuul eikuuul nep allochtoonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
Schitterend vind ik het
Een aantal dagen geleden vermelde Dirkrofltator van: Ja ik kom langs de C1000 zaterdag, tenminste als ik me niet verslaap.
Enfin ik sta op en ga naar mijn werk, ik denk: hmmm zou hij wel komen ?
Ik sta de slaatjes bij de vullen en voel een klein duwtje in mijn rugLollermaikuuul whehehe alles goed enzo ? We praatten een beetje en hij had krulletjes =] Ik gaf hem een hand en hij ging weg.
Ik denk: whehe vet gek hij was toch gekomen wel vet in principe.
1 uurtje later, ik sta tomaten bij te vulleren.
En hoor opeens BOHHHH GEK ! Hendig sjiek.
Ik d8, wtf wies dat ? Is het Rofltator alweer ?
Nee hoor, het was zoeen gas uit Zaandam ofzo die op Hogeschool Amsterdam studeerde maar hij kon mij van het forumIk zeg: whehe gek wie ben jij dan wel niet ?
Hij zo van: ja ik ben Marco, ik vraag: van fok ofzo ?
Nee zei hij ik ben niet geregistreerd. Ik dacht: ah oke
Ik moest de bekende zin: Vendoag he gek was me hendig een sjieke dag, ik ging zo hendig sjiek slippen meh jong. Hij was hier om Hogeschool Zuyd te checken, maar omdat hij toch in Maastricht was kwam hij ook ff bij mij langs
Ik sprookte met hem af om een frietje te gaan eten als ik klaar was, hij gaf me zijn nummer en ik belde hem om kwart over 6, maar helaas hij zei dat hij al op de trein zat naar Zaandam, erg jammer dus.
Een schitterende dag met 2 mini meetszo vet
![]()
Zeg jij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef brood_korst het volgende:
[..]
PRAAT GODVERDOMME EEN KEER NORMAAL NEDERLANDS, domme nep kut maikuuul eikuuul nep allochtoon![]()
Ik heb tenminste kloten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Zeg ik ja, kloterige teddy beer
Whhahahahahahaahahquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef Birri het volgende:
[..]
Ben jij een mongool, en ik niet.
![]()
En Maikuuul is een baas.
Om een vage reden, kon ik een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
blaat
Waarom ben ik nou weer een "ali achmed"?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:21 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Whhahahahahahaahah![]()
als jij maikuuuuuuuuul een baas vind moet je je zelf maar is gaan afvragen wie hier de mongool isGa lekker met je wannabee allochtoontjes spelen ali achmed
![]()
Nope.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef Nega het volgende:
Vet Maikuuul. Waarom sta je bij de groenten. Dat is het kutste aan in de supermarkt werken.
welke winkelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope.
houdbaar is kutter
Waarom rekent niemand zijn boodschappen bij mij af (fokkers)behalve Jaguarized
maikuuul is de enige positieve uitzondering. elke andere vorm van meets is wel erg sneu.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef -Numlock- het volgende:
Ben ik de enige die het zo triest vind omt iemand van Fok! te meeten?![]()
neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef -Numlock- het volgende:
Ben ik de enige die het zo triest vind omt iemand van Fok! te meeten?![]()
Kijk das nou een strak planquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef renz0r het volgende:
Maikuuul
Als ik binnenkort een vriendin opzoek in Kirchroa zal ik ff via Moastrich gaan, kom ik ook ff meeten
Jeh, in pricipe ben je totally n00b he gek!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:58 schreef Xizer het volgende:
Wtf is zo leuk aan Maikuul te ontmoeten?? Zie um iedere week en tis niet meer dan een ordinaire kaankaas!
Ik las zakkenvullerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |