Ik ga de deur niet uit zonder mijn flesje Vodkaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad. Neem dan iets sterkers mee
Eensch!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga de deur niet uit zonder mijn flesje Vodka![]()
oh ja, dit leest ie toch niet terugquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo. Litso is weg. Wat zullen we hem cadeau doen op 7 april.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net even opgezocht hoe laat de laatste trein gaat voor Mei-stiertje en mij.
Die gaat al om 23.53 uur.![]()
En de eerstevolgende trein gaat pas om 06.53.![]()
Voorborrel, eten en naborrel. Is toch ook wel aardig lang? Of je moet de hele nacht flink doorgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg zeg. En nu?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:09 schreef moemoe het volgende:
En weer een nieuwe stiekeme aanmelding: ExtraWaskracht!![]()
zie hierboven ergensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 05:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Count me in!
Ja, Misshobje, count me in! Count you in?
Zeg, kroeliewoeliepoekiemoekie, hou die praatjes voor je en kom eerst maar naar de meet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:45 schreef TrenTs het volgende:
Litso, ik probeer moemoe over te halen te strippen voor je verjaardag. Het is nog niet helemaal gelukt, maar ik denk dat ik die ass wel kan regelen voor je verjaardag.
What's in it for me?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg, kroeliewoeliepoekiemoekie, hou die praatjes voor je en kom eerst maar naar de meet.
Ja, ja wrijf het er maar in...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaan we eerst zuipen?!![]()
Weet nog niet of ik dat haal maar ga m'n best doen, kom 's middags aan op Schiphol![]()
Als het goed is 14:15 en dan eerst nog even langs huisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja, ja wrijf het er maar in.... Hoe laat kom je aan dan?
![]()
Gaan we nog een cadeau'tje kopen voor Litsoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je krijgt de kans Litso te feliciteren op/met zijn verjaardag?![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gaan we nog een cadeau'tje kopen voor Litso![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Nolius het volgende:
Ik hoop trouwens dat wij 19:15 uur halen. Zal net op het randje zijn...
Ik sta toch bij de mensen die misschien gaan? Als ik wat anders heb op die dag, dan laat ik dit vallen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 05:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zie hierboven ergens![]()
Maar tof dat jij het vol overgave aandurft
Wat Frenzy zegt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg zeg. En nu?
Ik wil welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef frenzy2003 het volgende:
ik denk dat ik maar de nacht doorhaal,wie doet mee?
Jullie komen toch voorborrelen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat Frenzy zegt...![]()
[..]
Ik wil wel,maar het ligt aan Mei-stiertje.
Ik kan haar eigenlijk niet dwingen om tot 'sochtends vroeg uit te gaan..
Eigenlijk he.![]()
![]()
ik wil haar wel proberen over te halen. ik zou de kans om eens de nacht door te halen aangrijpen. en doet ze dat anders nooit dan???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat Frenzy zegt...![]()
[..]
Ik wil wel,maar het ligt aan Mei-stiertje.
Ik kan haar eigenlijk niet dwingen om tot 'sochtends vroeg uit te gaan..
Eigenlijk he.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |