Ranjaquote:
ja dat gaan moemoe en pussy doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef longinus het volgende:
Moet er eigenlijk gereserveerd worden...
Ja hoor ,wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:13 schreef remlof het volgende:
Kunnen we niet wachten met eten tot 20:00? Dan kunnen de mensen die moeten werken en van ver komen ook aanschuiven!
Dat lijkt mij wel als alle voorborrelaars ook gaan eten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef longinus het volgende:
Moet er eigenlijk gereserveerd worden...
dus om 8 uur eten, maar wel om 19:15 afspreken in restaurant... dat kan toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hoor ,wat mij betreft wel.![]()
mooi, en die 5 bans is dat per jaar of over je gehele oeuvre. Ik heb dan nog even de tijd om de limiet te halenquote:
Anders bellen wij de bestelling wel doorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dus om 8 uur eten, maar wel om 19:15 afspreken in restaurant... dat kan toch?
prima! zorg wel dat je het tel. nummer hebt van één van de aanwezigen (yvonne?)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Anders bellen wij de bestelling wel door.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:23 schreef nikky het volgende:
O ja.. ik hoorde dat paultjuhhh niet meer komt?
WAT EEN MIETJUHHHH
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk dat ik zo rond 23 uur half 12 er kan zijn
Die heb ik en nog wel ene paar dacht ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
prima! zorg wel dat je het tel. nummer hebt van één van de aanwezigen (yvonne?)
Ah oke, ik had het van horen zeggen.quote:
Have funquote:
Q.!quote:
Nikky, je zit boordevol goede plannen. Dat je aan komt lopen en meteen kunt aanschuiven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Anders bellen wij de bestelling wel door.
En dan doen alsof je een BNner bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nikky, je zit boordevol goede plannen. Dat je aan komt lopen en meteen kunt aanschuiven.![]()
Volgens mij vergeet je ietsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe overal aan mee:
-Vreten
-Zuipen
-Zuipen
-Zuipen
Dus, dan weet je dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |