daar ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:55 schreef ixio het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten die aflevering toch echt nog eens opnieuw bekijken. Het is juist een aanval op Scientology en een boodschap aan Hayes.
Stan tegen Chef: "Chef, we love you."
Matt en Trey willen Chef terug, en ze vinden het jammer dat hij gehersenspoeld is door de Super Adventure Club / Scientology.
Ze nemen juist Scientology geweldig op de hak door ze als pedofielenclub weg te zetten.
Verder vond die vergelijking met een gewone Adventure Club (een normale religie) en de Super Adventure Club (een sekte als Scientology) goed gevonden.
Ja ok, en dan maken ze Chef op het eind gruwelijk af, maar de boodschap van de hele aflevering lijkt me toch wel duidelijk: Isaac Hayes, laat je niet hersenspoelen en we vinden het jammer dat je weggaat.
Edit:
"ze laten het karakter van Isaac Hayes de meeste gore en ranzige dingen zeggen"
Het punt was juist dat de Super Adventure Club hem de meest gore dingen liet zeggen terwijl hij eigenlijk niet zo is.. en dat dat juist zo jammer is..
nouja, zoals je al kon zien in het vorige topic zijn de meningen erg verschillend, zelf vond ik hem geweldigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:37 schreef Cart_man het volgende:
Matige begin van het tiende seizoen. Vond er geen flikker aan eigenlijk...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef leejow het volgende:
Die zeden-agent die met die pop bezig was is voor mij het beste stukje uit de aflevering
De vergelijking met South park is ook niet relevant, south park is humor. kopspijkers is linkse propaganda.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:12 schreef doppelgänger het volgende:
(even los van het feit dat Spijkerman uberhaubt niks aan is, maar daar gaat het me nu even niet om..)
Het was dan wel een boodschap, maar wel verpakt in een grappig jasje. Ik heb me echt doodgelachen om die (opzettelijk) extreem slechte stem van chef. En die verwijzingen naar scientology, het verzoek om weg te gaan van die adventure club leider, hoe chef sterft, ik vond het gewoon keigrappig allemaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:12 schreef doppelgänger het volgende:
Maar wat moet het publiek nou met die duidelijke boodschap aan Hayes?Ik wil toch mijn laatste punt uit vorige topic hier nog even herhalen..
Stel je voor dat Jack Spijkerman een gehele aflevering van Kopspijkers zou wijden aan de gebeurtenissen rond zijn vertrek bij de Vara. Dus liedjes over "links lullen rechts vullen", aan de bar typetjes als Vera Keur, Marcel van Dam en John de Mol die de hele kwestie bespreken etc. en dat dan 50 minuten lang... Dat zou toch ook geen ene reet aan zijn?
(even los van het feit dat Spijkerman uberhaubt niks aan is, maar daar gaat het me nu even niet om..)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:14 schreef Evil_Jur het volgende:
south park is humor.
nou jij snapt er gewoon duidelijik geen ene reet van, south park is al jaren het platform waarmee de twee hoofd verantwoordelijke hun mening over allerlei onderwerpen spuien.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:04 schreef doppelgänger het volgende:
Een tekenfilm moet gewoon een grappig verhaaltje vertellen, en niet één of andere totaal oninteressante RTL Boulevard gossip, klaar.
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
Ik had er zelf 'Jewbs' van gemaaktquote:
quote:From today's Comedy Central Press Release:
It's Earth to "South Park" when an all-new episode premieres March 29 at 10:00 P.M. on Comedy Central
A disaster of epic proportions threatens the town and Stan is to blame in an all-new episode of “South Park” titled "Smug Alert!" premiering Wednesday, March 29 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
Stan is the driving force who gets the citizens of South Park to buy hybrid cars. Just as everyone starts to feel really good about what they’re doing to help save the earth, scientists discover a stormy, dark mass accumulating over the town.
Lijkt wel een beetje op de inhoud van "Two Days Before the Day After Tomorrow", ben benieuwd waarop (waartegenquote:
waarin chef een pedofiel is geworden door de Scientology en uiteindelijk doodgaat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:01 schreef planethugo het volgende:
gister ook die aflevering met chef gezien, vond hem zelf briljant. Moet hier in spoilers gesproken?
Ben benieuwdquote:A disaster of epic proportions threatens the town and Stan is to blame in an all-new episode of “South Park” titled "Smug Alert!" premiering Wednesday, March 29 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
Stan is the driving force who gets the citizens of South Park to buy hybrid cars. Just as everyone starts to feel really good about what they’re doing to help save the earth, scientists discover a stormy, dark mass accumulating over the town.
nee hij gaat niet doodquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
waarin chef een pedofiel is geworden door de Scientology en uiteindelijk doodgaat?
nee dat schijnt hier gewoon te kunnen worden gezegd
No! It can't be, i made them leavequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef HomerJ het volgende:
Alleen dat stukje met: "..or else I have to ask you to leave....." was wel grappig
Tegen het feit dat half Hollywood tegenwoordig in een Toyota Prius rijdt lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de inhoud van "Two Days Before the Day After Tomorrow", ben benieuwd waarop (waartegen) Het precies gericht is.
Als Dart Chef was hij wel lekker subtielquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:13 schreef planethugo het volgende:
najahoe ze dat hadden gedaan met die stukjes tekst van chef, vond het echt hilarisch. 'I wanna make love to.... you children'
Watquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"and now for part two of life without chef.."
-Trrrrring...
- i'll get it
- HELLO CHILDREN
chef terug![]()
na de openingssene previously on south park [chef die sp verlaat]. voice-over: part two of life without chef... [chef komt binnen]quote:
kan ook ja, zonde dat ze daar niks meer mee deden!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
of misschien helemaal niet, dat het weer zo'n nooit vervolgde verhaallijn wordt,
net zoals butters die in de kelder werd opgeloten door zijn ouders
Ik vond hem niet zo spannendquote:
Ik kan hem pas zondag kijken, blijven jullie dan ook tot zondag in spoiler tags posten omdat ik hem dan pas kan kijken en toch het topic wil volgen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:23 schreef Geqxon het volgende:
Of je alsnog even spoilertags wilt zetten, nog niet iedereen heeft het kunnen zien
Nee, maar wacht op zijn minst even sociaal nog even een dagje met spoilerloos posten, nu heeft zo goed als niemand hem nog gezienquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan hem pas zondag kijken, blijven jullie dan ook tot zondag in spoiler tags posten omdat ik hem dan pas kan kijken en toch het topic wil volgen?
Maar ik snap niet wat je dan verwacht te lezen? Het is de dag na de aflevering, sommige mensen zijn vrij, sommige studeren en hebben dus tijd om de aflevering te kijken. Dan krijg je alleen maar witte vlakken te zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, maar wacht op zijn minst even sociaal nog even een dagje met spoilerloos posten, nu heeft zo goed als niemand hem nog gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah HAHHA idd zo heerlijk overdrevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Aurelium het volgende:
Ik vond em ook behoorlijk matig. Alleen cartman die san fransico inloopt met zn biosuit was goed gevonden
idd, heb wel paar keer hard gelachen! "Global Laming"quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet briljant, wel vermakelijk.
Clooney vindt het zelf allemaal net zo prachtig hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Verbaasd me dat ze Clooney pakken eigenlijk.
Ik denk dat als je zo gek bent om een rol als homofiele hond te accepteren, je hier ook wel tegen kan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja, een grapje ok, maar nu leek het toch iets hatelijker. Zonder Clooney was south park denk ik nooit voorbij het kerstvideootje gekomen.
Dat was het enige wat ik echt grappig vond, verder ook maar matig. Een beetje op belachelijk gedrag en de actualiteiten inhaken ok, maar dit vond ik nogal nutteloos gezeur.quote:
Dat was toch die aflevering met die gouden PSP?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:28 schreef Takje het volgende:
Ja Clooney kan dit wel hebben denk ik. Een beetje ruimdenkend persoon moet hier toch goed mee kunnen omgaan lijkt me en ik denk dat Clooney dat wel is.
Geniaal plot trouwens weer. Ik hoop dat SP nog tijdenlang doorgaat.
O ja vraagje. Weet iemand nog hoe die afllevering heet waarin de zaak Schiavo op de hak werd genomen? Dat vond ik echt meesterlijke satire
Samequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
beetje laat maar ik ga hem zo bezichtigen
helemaal niet! ik heb uitermate genoten van de vorige aflevering, en van de afleveringen van seizoen 9 (ookal waren die stukke minder dan de eerdere).quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:15 schreef Kipman het volgende:
Ik denk dat als je de laatste afleveringen niet zoveel meer aan vind, dat je gewoon een beetje uitgekeken bent op dit soort humor.
"I can't concentrate."quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is gewoon te flauwe humor. Southpark was eerst veel harder, vooral Cartman
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
"I can't concentrate."
"Maybe we should send you to a concentration camp."
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Wanneer en hoe laat gaat Southpark on The Box komen?
(Vast al 32 keer gevraagd.)
OK, dan ga ik kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
12 april, ze beginnen bij seizoen 6
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:05 schreef slindenau het volgende:
![]()
Geniaal ja. Dat waren nog eens tijden.
"Tunnel of tolerance"
aan het eind: cartman: "I wanna go again!"
Zo is ie ook in het regenwoud machtig grappig bezigquote:Op zondag 2 april 2006 11:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar laten we de echte klassierkers zoals bijvoorbeeld "Chickenlover" en "Gnomes" niet vergeten.
[..]
Cartman: Bad! [whacks the gnome with a stick]
Kyle: Cartman!
Cartman: What?!
Kyle: Why do you always have to hit stuff with a stick?!
Cartman: Well, look at him. He's all, you know, uh luh look at him. [whacks him again]
welke is dat? Met die hele Cartman familie en die oom die uit de gevangenis komt?quote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Of wanneer ie zijn neefje hersenbeschadiging mept in de supermarkt![]()
Geniaal ja, -thats a bad snake!quote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo is ie ook in het regenwoud machtig grappig bezig
Jup, "Merry christmas, Charlie Manson" dacht ikquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
welke is dat? Met die hele Cartman familie en die oom die uit de gevangenis komt?
Cartman vs Kylequote:Cartoon Wars
Original air Date: 2006-04-05
Cartman and Kyle are at war over the popular cartoon, "Family Guy."
quote:From the Comedy Central Press Release:
Why does Cartman hate "Family Guy" so much? It's all-new episode of "South Park" premiering Wednesday, April 5 at 10:00 P.M. on Comedy Central
Kyle loves "Family Guy" and hates Cartman. The two boys embark upon a mad chase across the country and the fate of "Family Guy" lies with the first boy to reach Hollywood in all new episode of "South Park" titled "Cartoon Wars," premiering Wednesday, April 5 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
whehehe een samenvoeging van twee van mijn top drie cartoons, stop er nog futurama bij en ik lig kwijlend op de vloer...quote:
idd, ik heb bijna nooit voor het eten thuisquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef HuubTuub het volgende:
Wat een kut tijd... 17.10
Hopelijk krijgt Stewie nog een prominente rol in die aflevering. Lijkt me geweldig om Cartman en Stewie in één dialoog te zien, hoop niet dat het zoiets als The Simpsons Already Did It wordt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
whehehe een samenvoeging van twee van mijn top drie cartoons, stop er nog futurama bij en ik lig kwijlend op de vloer...
Download ff de laatste episode ofzo. Als je die ff kijkt weet je iig welke typetjes er in spelen.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Steve.Porter het volgende:
Fuck, ik ken "Family Guy" niet.. hoop niet dat het essentieel is
Timmmmmehquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer aflevering bezig op The Box
Die met stamcellenonderzoek en Reeve. En Jimmy in de hoofdrol
Lijkt me wel, kijk gewoon wat afleveringen, spijt zul je er zeker niet van hebben!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Steve.Porter het volgende:
Denk het niet, ik vermoed dat deze aflevering een reactie zal zijn op de fans/haters van "South Park" zelf. Vanwege die eerste aflevering, sommigen vonden die fantastisch, sommigen vonden het helemaal niks. En nu gaan ze dat hele fanboy gebeuren uitbeelden met Cartman en Kyle.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Steve.Porter het volgende:
Ja ik ook maar dit verzacht het wachten een beetjequote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef Takje het volgende:
Ik wacht nog altijd op mooie dvd edities van de seizoenen
Alleen season 1?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef Even het volgende:
South Park Episode 1-9 in the pocket![]()
9 x 12 x 20 = 2160 minuten south park lol![]()
meer nog, want een aantal seizoenen heeft meer afleveringenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef Even het volgende:
South Park Episode 1-9 in the pocket![]()
9 x 12 x 20 = 2160 minuten south park lol![]()
Dan moet er Season 1-9 staan en niet Episodes 1-9.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
meer nog, want een aantal seizoenen heeft meer afleveringen
de amerikaanse seizoen 1 tm 7 boxen zijn anders wel redelijk te doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef Takje het volgende:
Ik wacht nog altijd op mooie dvd edities van de seizoenen
Typfoutquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moet er Season 1-9 staan en niet Episodes 1-9.Want zoals het nu eruit ziet is het maar 1 seizoen.
*Nu alvast The Box aanzet...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:30 schreef Erwtensoep het volgende:
over 40 minuten
Inderdaad! Op de 100ste aflevering na (die van maandag) zijn ze allemaal leukquote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Toilet Paper, wat een geweldig seizoen was dat toch.
Die was keigaaf. Prachtig hoe Matt en Trey zo'n politiek onderwerp kunnen behandelen, zonder een standpunt in te nemenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad! Op de 100ste aflevering na (die van maandag) zijn ze allemaal leuk
Noem je seizoen 7 oud???quote:Op woensdag 5 april 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
Omg, de oude seizoenen zijn inderdaad geniaal. Ik heb nu al meer gelachen dan bij heel seizoen 10
.
Neuh, de daadwerkelijk family guy parodie duurt een minuutje ofzo, waarin South Park maar weer bewijst hoe makkelijk het is om een aflevering van Family Guy te schrijven. De rest gaat over het Muhammed-cartoon gebeuren en het feit dat Comedy Central die scientology aflevering niet meer wil uitzenden.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:00 schreef Steve.Porter het volgende:
moet je family guy nou kennen of niet?
Dat is vast en zeker onderdeel van hun mening, maar meestal gebruiken ze stan en vooral kyle om wat ze werkelijk denken over te brengen.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Neuh, de daadwerkelijk family guy parodie duurt een minuutje ofzo, waarin South Park maar weer bewijst hoe makkelijk het is om een aflevering van Family Guy te schrijven. De rest gaat over het Muhammed-cartoon gebeuren en het feit dat Comedy Central die scientology aflevering niet meer wil uitzenden.
Uit Cartman's speech valt toch wel op te maken dat Matt & Trey niet veel goeds over Family Guy denken (maar dat is alles behalve zelfzaam in de animatie-industrie)
Agreed.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:12 schreef Tijn het volgende:
South Park laat deze week z'n tofheid weer eens zien
quote:
nu, en de nieuwe afleveringquote:
Hehe ja, nu krijg je veel minder mee van de tekenfilm omdat je opeens de ondertitels gaat lezen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu, en de nieuwe aflevering
trouwens nu, cancelled!!
wel irritant die ondertitels als je het niet gewend bent
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wel irritant die ondertitels als je het niet gewend bent
Nee, maar het maakt de aflevering zeker leuker als je op z'n minst een paar episodes van Family Guy hebt gezien.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is het erg belangrijk of je the familly guy moet kennen?
De BBC zendt het wel eens uit.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien zal ik het eens een keertje gaan zien.
dat is zeker niet ergens op tv te volgen?
Jawel, BBC. En af en toe zend een NL zender wel eens een seizoenetje uit. Maar natuurlijk kun je net zo makkelijk Family Guy ergens vandaan halen als South Park.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien zal ik het eens een keertje gaan zien.
dat is zeker niet ergens op tv te volgen?
Zondagavond rond 0.20 na American Dad op BBC2.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dan geef ik het een kans. ik ga de bbc eens in de gaten houden. en als het leuk is, kijk ik het verder 'op een andere manier'
kijk eens aan.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zondagavond rond 0.20 na American Dad op BBC2.
ik moet de aflevering van vandaag nog zien, dat zal het wel zijnquote:
nee, da's uit the return of chefquote:Op donderdag 6 april 2006 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet de aflevering van vandaag nog zien, dat zal het wel zijn
oooh nu zie ik hetquote:
Na de Cartman's vader aflevering hebben ze zoveel shit gekregen dat ze zelf stelden dat ze dat niet meer durven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:54 schreef Kipman het volgende:
Tuurlijk komt er geen deel 2. De makers van South Park houden er ook van om af en toe de kijkers flink te naaien
In de tussentijd zijn ze tien jaar ouder en wijzer gewordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Na de Cartman's vader aflevering hebben ze zoveel shit gekregen dat ze zelf stelden dat ze dat niet meer durven.
Erg gewaagd en goed, maar ik mis de geit.quote:"Now put yourself in the shoes of a muslim. It's Friday night but you can't have sex AND you can't jack off. There's sand in your eyes and probably in the crack of your ass. And then some cartoon comes along from a country where people ARE getting laid and mocks your prophet. Well, you know what... I'd be pretty pissed of too!!"
je was me net voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:04 schreef Erwtensoep het volgende:
seizoen 7 episode 3
Vooral deze tweequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Of die moslimterrorist, al-Zarqawi:
We are so super pissed off at 'Family Guy'.
The jokes are all interchangable and usually irrelevant to the plot.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:14 schreef Thomas B. het volgende:
"Now put yourself in the shoes of a muslim. It's Friday night but you can't have sex AND you can't jack off. There's sand in your eyes and probably in the crack of your ass. And then some cartoon comes along from a country where people ARE getting laid and mocks your prophet. Well, you know what... I'd be pretty pissed off too!!"![]()
crab peoplequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Die lui zullen wel achter Family Guy zitten
quote:They have appeared in the South Park episodes "South Park is Gay!", "Quest for Ratings" and "Two Days Before the Day After Tomorrow."
Dat zie je volgende week wel op de Boxquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
crab people
Welke aflevering was dat ookalweer?
Ik gok juist dat er wel een komt, netzoals in de aflevering dat in deel 2 van Family Guy het uncensored wordt. En dat dat dus in het vervolg in SP komt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:54 schreef Kipman het volgende:
Tuurlijk komt er geen deel 2. De makers van South Park houden er ook van om af en toe de kijkers flink te naaien
Niks bijzonders. Ik gok erop dat ze op een gegeven moment besloten hebben om van Butters de pispaal te gaan maken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:35 schreef FLIPNEUS het volgende:
Wat ik er ooit eigenlijk met Pip (dat Britse jongetje) gebeurd?
Net weer gekeken, en zag dat ze daar ook al Scientology zaten of te zeiken! Kan even de quote niet vinden, maar Cartman gebruikt het in z'n 'cover-up story' als ze bij de councelor moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:02 schreef neggix het volgende:
Weet iemand toevallig welke epsiode is met dat TP (toilet Paper) gooien op die lerares? Zag em gister toevallig half in me slaap maar kan em niet meer vindenZit ergens in seizoen 5 to en met 8...
-edit 7-3
Het gebeurd nog wel af en toe, maar nadat Kenny terugkwam uit zijn "lange dood" waren Matt & Trey het grapje beu.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:23 schreef arucard het volgende:
En waarom gaat Kenny niet meer dood ?
Ik heb al een paar seizoenen gezien waarin ze dat niet doen..
O RLY?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Chef is er dus ook niet meer heb ik begrepen.
Is late post maja
Mr. Durp!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
O RLY?
Ik wacht nog steeds op de vervangende kok. Misschien wel een heel nieuw persoon. Ze kunnen iig niet meer de scenes in het cafetaria weglaten omdat ze geen chef meer hebben
.
Dan moet je je even in de rel rond scientology en Isaac Hayesverdiepen en dan 1001 kijken!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb al een tijd geen zouth-park meer gezien.
Ik weet alleen dat ze Chef dood hebben laten gaan
Ik heb erover gelzen enzo en ook hoe hij dood gaat.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan moet je je even in de rel rond scientology en Isaac Hayesverdiepen en dan 1001 kijken!![]()
Aan het begin van seizoen 9 is hij wel een paar keer dood gegaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:23 schreef arucard het volgende:
En waarom gaat Kenny niet meer dood ?
Ik heb al een paar seizoenen gezien waarin ze dat niet doen..
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:03 schreef Evil_Jur het volgende:
The return of Chef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |