Ik heb er nog 6 gevondenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]Je stelt het stelsel van een foton als inertiaalstelsel, en je stelt "voor een foton staat de tijd stil" Je denkt dat de relativiteitstheorie zoiets betekent als "alles is relatief" Je gebruik van E=mc2 spreekt alle processen in kernreactoren, atoomwapens en deeltjesversnellers tegen Je stelt dat de natuurwetten in verschillende inertiaalstelsel verschillend zijn Je idee van wetenschap bedrijven is uberhaupt helemaal verknipt ( "men weet dat er iets niet deugt, maar voor het gemak vergeet men dat maar", je meest idiote idee tot nu toe ) Je haalt constant termen doorelkaar
Nou ja, dat zijn er in ieder geval 6. Alsof 1 niet genoeg is
Wat eigenlijk gebeurt is dat de massa ( urine, beetje klote voorbeeld) eerst vertraagd en dan weer versnelt. t.o.v. jou vertraagd de massa richting de pot, eenmaal aangekomen neemt het weer de snelheid van de trein aan.quote:Op zondag 16 april 2006 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vanuit een referentiepunt buiten de trein wel ja.
[..]
Want? Ga je nu echt beweren dat de pot met een andere snelheid gaat?
Dank je, ben benieuwt of je mijn theorie hier achter ook gelezen hebt. Ik geloof niet dat ik de gene ben die het niveau van de discussie omlaag haalt..quote:Op zondag 16 april 2006 14:32 schreef SHE het volgende:
Wat een gezwam...zonde, want de intentie is super
Idee, een 10
Uitvoering , een 3
Ermm.. nee. Dat is niet wat er gebeurt.quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Wat eigenlijk gebeurt is dat de massa ( urine, beetje klote voorbeeld) eerst vertraagd en dan weer versnelt. t.o.v. jou vertraagd de massa richting de pot, eenmaal aangekomen neemt het weer de snelheid van de trein aan.
Jazeker. Dat doe je welquote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef rudeonline het volgende:
Hoe bedoel je dat ik mijn denken niet controleer? En natuurlijk spuug ik op een aantal fundamenten van de RT. Ik stel tijd en ruimte exact aan elkaar gelijk. De 6 genoemde punten vind ik trouwens vrij zwak. Ik stel trouwens helemaal niet dat natuurwetten veranderlijk zijn. Ik stel dat de natuur exact hetzelfde blijft bij 99%c of 10%c. Hoe je het wend of keert, we gaan altijd 0%c. Voor c meet jre immers altijd dezelfde.
Hoe komt die massa anders ooit in die pot terecht? Het zal toch van snelheid moeten veranderen om van plaats te kunnen veranderen..quote:Op zondag 16 april 2006 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ermm.. nee. Dat is niet wat er gebeurt.
Iedereen leeft in een ander intertiaalstelsel, niemand heeft exact dezelfde snelheid.quote:Op zondag 16 april 2006 16:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jazeker. Dat doe je welAls jij stelt dat er een verschil is tussen 2 inertiaalstelsels...
De mens was niet de eerste met een bewustzijn. Verder is alles wat gebeurt om jou heen letterlijk iets in de toekomst. Je kunt slechts het verleden waarnemen wat jijzelf als het "nu" beschouwt.quote:Op zondag 16 april 2006 18:20 schreef SHE het volgende:
Eh...begin eens bij het begin...daar ga je namelijk al de mist in
Je durft zonder schroom te stellen dat tijd en ruimte een mentale projectie is, terwijl toch onomstotelijk is bewezen dat er al ruimte bestond voor de mens er zich met zijn superieur bewustzijn mee ging bemoeien.
Overigens kan ik het niet laten even een grote held te quoten die ik naar dit stuk heb verwezen en hiermee de vinger op je zere plek legt
' overigens is de veronderstelling dat buiten ons bewustzijnsniveau de toekomst ligt veel te kort door de bocht, omdat dit ook betekent dat alles wat wel gebeurt maar waar we ons niet van bewust zijn ook in de toekomst plaatsvindt. ook creëer je hiermee de suggestie dat een verhoging van ons bewustzijnsniveau ertoe leidt dat we in de toekomst kunnen kijken.'
Het probleem met je epistel is dat je wiskunde, theologie en filosofie zo gruwelijk door de war haalt dat je de fundamenten van je eigen theorie bij voorbaat al wankel maakt.
Ik heb het over snelheid in de bewegingsrichting van de treinquote:Op zondag 16 april 2006 18:12 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Hoe komt die massa anders ooit in die pot terecht? Het zal toch van snelheid moeten veranderen om van plaats te kunnen veranderen..
De snelheid van de massa die jij in de pot pist is toch echt anders. Zonder vetraging of versnelling t.o.v. jou kun je helemaal niet pissen. ( laten we het vanaf nu over massa hebben)quote:Op zondag 16 april 2006 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb het over snelheid in de bewegingsrichting van de trein
Wat heeft dat (afgezien dat het fout is) te maken met het feit dat jij zegt dat er een verschil is in de natuurwetten tussen 2 van die stelsels?quote:Op zondag 16 april 2006 18:13 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Iedereen leeft in een ander intertiaalstelsel, niemand heeft exact dezelfde snelheid.
LEES dan!quote:Op zondag 16 april 2006 18:43 schreef rudeonline het volgende:
[..]
De snelheid van de massa die jij in de pot pist is toch echt anders. Zonder vetraging of versnelling t.o.v. jou kun je helemaal niet pissen. ( laten we het vanaf nu over massa hebben)
quote:
Inderdaad, da's een mooie wijze om het te zeggen. Termen worden door elkaar gehaald, en de algemene opvattingen over het onderwerp en wetenschap worden niet begrepen, terwijl dat heel erg nodig is. Daar maak je niet iets constructiefs van. Nou weet ik wel dat dat voor veel amateurwetenschappers niet altijd de bedoeling is, maar het is wel jammer; je komt namelijk nergens. Getuige de vele andere mensen zoals Rudeonline. Ik geloof dat die Gaastra niet meer op de natuurkunde-faculteit mocht komen, omdat hij op een gegeven moment toch wel erg vervelend werd. En dat zie ik als pure frustratie; je levenswerk zou immers es een keer volslagen flauwekul blijken te zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef SHE het volgende:
Sorry, maar ik vind je uitleg heel warrig.
Je spuugt in weze op de fundamenten van tijdsdilatatie en de massa-energie relatie.
Ik kan het enorm waarderen dat je in elk geval de moeite neemt om te denken..dat siert een mens enorm, het is alleen jammer dat je je denken niet controleert.
Neemt niet weg dat ik het overigens WEL leuk vind om andermans brainwaves te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |