abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36328594
als tegenhanger op Heb je wel eens serieus pijn ervaren?

Ik ben benieuwd naar het tegenover gestelde. Heb je wel eens iets opgelopen wat er verschrikkelijk uitzag, of simpelweg als naar wordt gezien, waar je in eerste instantie niets van merkte?

zo heb ik er twee,

Een keer was eenn flinke tijd terug, ik ging op mn mikkie en toen ikk opstond zat er een lange pin door mijn huid, ter hoogte van mijn navel ging ie erin, en ter hoogte van mijn schaamstreek kwam hij er weer uit, bah!

En een keer tijdens een ijshockey wedstrijd werd ik omver gereden waarop mijn voet achterstevoren op mijn been stond... dat was een naar gezicht!

Maar bij beide was het de aanblik de het echt gruwelijk maakte, het idee was erger dan de pijn. Het moment dat je je het realiseerd, bah!

jullie?
pi_36328652
quote:
Een keer was eenn flinke tijd terug, ik ging op mn mikkie en toen ikk opstond zat er een lange pin door mijn huid, ter hoogte van mijn navel ging ie erin, en ter hoogte van mijn schaamstreek kwam hij er weer uit, bah!

En een keer tijdens een ijshockey wedstrijd werd ik omver gereden waarop mijn voet achterstevoren op mijn been stond... dat was een naar gezicht!
Hoe krijg je dat voor elkaar knurft
pi_36329154
lol

jah
is wel aantal keer gebeurd
meestal snijwonden aan papaier

owja, maandag
was ik kleding passen en ik zie ook ineens bloed
had ik me open gehaald aan weet ik wat
had ik ook niks van gemerkt
pi_36329213
Ik heb 3 dagen rondgelopen met een gebroken sleutelbeen..dacht dat het gekneusd was ofzo, maar bleek dus gebroken te zijn.
pi_36329256
Afgelopen oud&nieuw, hard op m'n bek gegaan toen er een stuk groot vuurwerk naast me ontplofte, en ik een stapje opzij deed van de schrik. Daar stond helaas een fietsenrek. Vol met m'n voorhoofd erop geklapt. Ik dacht "auw, dat wordt koppijn morgen" en wilde weer opstaan, maar aan het bloed te zien wat door m'n ogen liep moest er toch wel even wat aan gedaan worden. Dat is natuurlijk helemaal raar, als je niet kunt zien wat er is gebeurd.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:56:26 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36329351
Een keer toen ik dronken met de fiets was gevallen , heb ik 2 middenhandsbeentjes gebroken. merkte het pas toen de zwelling niet meer weg ging , Heb nu een rare bult op mn hand
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:17:09 #7
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_36329963
ik was ook eens op me plaat gegaan en daarna ging ik weer verder met waar ik mee bezig was. toen ik thuis keek was mijn trui rood en toen had ik een snee onder mijn arm zitten.
Geen idee hoe ik eraankwaam want ik kon niet herrineren of ik ergens achter was blijven haken. mja je voelt het niet echt op 1 of andere manier.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_36330031
ik heb een gebroken kleine teen gehad, zonder dat ik het wist.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_36330327
Vooral snijwonden, die je soms te laat opmerkt, zeker bij een grafish bedrijfje waar ik even gewerkt heb, dan had je jezelf aan papier gesneden en dan had je het pas door als ander papier ineens wat rode vlekjes vertoonde

Tegenovergestelde: een snijwond die gehecht moest worden toen ik nog een kleine gitanki was, deze deed niet zeer ,maar een klein sneetje in mijn duim deed wel zeer

Voor de rest ooit met de fiets gevallen en mijn vingers afgeschaafd, pas later op de dag ontdekte ik dat ik net boven m'n borstkas en net onder m'n sleutelbeen ook een flinke schaafwond had

En het raarste: wondjes die je in je slaap hebt opgelopen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36330966
Een keer toen iik tijdens een potje voetbal tegen een massief bankje aan rende met mijn scheenbeen. Het was donker en ik had al wat gezopen dus ik had het bankje niet gezien en ik voelde in eerste instantie niets.

Niet veel later werd ik door vrienden gewezen op mijn derde knie
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_36331649
Ik heb op de camping een keer per ongeluk het (losse) bestek-laatje laten kantelen, waardoor er ene heleboel bestek uitviel. Een aardappelschilmesje vond het blijkbaar leuk zich even in mijn kleine teen te boren en daarin te blijven staan. Ik merkte niets, tja, het voelde alsof er iets op was gevallen (beetje verdoofd gevoel) maar helemaal niet alsof er iets in geprikt was. Merkte het pas toen ik hem wilde pakken enzo, ziet er beetje creepy uit

Was niet zo'n ramp ofzo, later ook niet veel van gemerkt
pi_36331686
Gebroken teen bij het voetballen. Doorgespeeld.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:12:00 #13
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_36331781
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Blokhut het volgende:
Een keer toen iik tijdens een potje voetbal tegen een massief bankje aan rende met mijn scheenbeen. Het was donker en ik had al wat gezopen dus ik had het bankje niet gezien en ik voelde in eerste instantie niets.

Niet veel later werd ik door vrienden gewezen op mijn derde knie
Derde knie Dat zal even schrikken geweest zijn.

Zelf werkte ik bij een Copy Centre waar ik veel met papier werkte en het moest inbinden enzo, wat wel eens resulteert in venijige wondjes. Ook lullig als je iemand zijn belangrijke documenten inbindt om er vervolgens achter te komen dat er nogal wat bloed uit een onopgemerkte wond er op vloeit en het papier langzaam week maakt...
The best thing about the truth is that you can make it up...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:12:12 #14
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36331786
ook wel es gehad.

alcohol he.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_36331840
niets ernstigs ofzo. maar blijkbaar had ik op de basisschool mn been eens open gehaald....daar kwam ik pas achter toen iemand vroeg wat ik aan mn beed had en zag dat die helemaal onder opgedroogd bloed zat
Too much is never enough!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:15:58 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36331905
De snee in m'n zij toen ik door het raam ging

het gapende gat in mn kop nadat er een baksteen op was gevallen (geloof het of niet, daar merkte ik vrij weinig van op dat moment)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36332075
Ik heb een paar maanden (!) doorgelopen met een gebroken teen.

Met voetballen waren mijn tenen dubbelgeklapt toen ik in de grond trapte, dat deed wel gruwelijk zeer, maar op een gegeven moment ging het wel weer.

Bleef er echter toch wel last van houden, het deed wel zeer maar niet zo'n zeer dat ik dacht dat het iets ernstigs zou zijn, maar toch prettig was anders.

Toch maar naar de dokter, en die zei dat het wel een spreidvoet zou wezen. Toen naar podotherapeut geweest, steunzool aan laten meten enz. enz. - en nadat niet hielp maar weer terug naar de huisarts gegaan, en deze heeft het toen toch maar eens wat beter onderzocht, en daarna mocht ik foto's laten maken in het ziekenhuis.

Bleek die al die tijd gebroken te zijn geweest, alleen was het alweer verkeerd aangegroeid waardoor het terug gebroken moest worden in de goede stand (operatief)

Nu, maanden na die operatie is het nog steeds gevoelig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:37:19 #18
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_36334288
Een vrij diepe snijwond in mijn been die ik pas ontdekte toen ik de volgende ochtend wat jeuk had en opeens een dikke korst voelde
Tranquillo
pi_36334732
Het is ook vaak bij rampen dat er een hoop mensen door de schok niet in de gaten hebben dat ze gewond zijn en daar pas later achter komen, soms dagen later.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36340095
Een half uur door gevochten met een gekneusde pink.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36340246
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Een half uur door gevochten met een gekneusde pink.
Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?
The gum you like, is coming back in style.
pi_36340268
Ik zelf heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Maar een vriend van me bij de vorige wintersport wel. Hij drukte een glas in zijn hand kapot en kwam er 15 minuten later pas achter dat zijn pezen waren doorgesneden van zijn duim. Die lag er ook half af. Gelukkig voelde hij ook minder door de drank.
pi_36340269
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?
Gewoon op de training met kickboksen. Ik wist niet dat ie gekneusd was.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 21:19:29 #24
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36340293
Een keer mijn sleutelbeen gebroken nadat ik was gevallen tijdens voetbal, 2 dagen met pijn mee rondgelopen maar niet gedacht dat ie gebroken was, valse hoop!
pi_36340374
Tijdens het met blote voeten door het gras rennen ben ik een keer in een groot stuk glas gaan staan, maar ik voelde er helemaal niets van. Toen ik even later het huis in liep, riepen mijn vriendinnen dat ik een spoor van bloed achter me liet. Ik hield vervolgens de voet waar het bloed zo te zien uit kwam boven mijn andere voet (om de druppels op te vangen) en toen stroomde de bovenkant van mijn andere voet vrij snel vol bloed. Eén van die vriendinnen trok helemaal wit weg maar ik voelde helemaal niets.

(pas toen ze er in het ziekenhuis een verdoving inzetten voelde ik wat de verdoving dus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 21:23:10 #26
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36340417
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens het met blote voeten door het gras rennen ben ik een keer in een groot stuk glas gaan staan, maar ik voelde er helemaal niets van. Toen ik even later het huis in liep, riepen mijn vriendinnen dat ik een spoor van bloed achter me liet. Ik hield vervolgens de voet waar het bloed zo te zien uit kwam boven mijn andere voet (om de druppels op te vangen) en toen stroomde de bovenkant van mijn andere voet vrij snel vol bloed. Eén van die vriendinnen trok helemaal wit weg maar ik voelde helemaal niets.

(pas toen ze er in het ziekenhuis een verdoving inzetten voelde ik wat de verdoving dus)
gepwnd door de verdoving
pi_36340859
Ik ben nooit ernstig gewond geweest, maar het komt wel eens voor dat ik wat drink, en dan heb ik niet altijd alles door, inclusief verwondingen dus.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:39:18 #28
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36340976
Toen ik klein was viel ik met mijn hoofd tegen een boom op het schoolplein. Ik voelde er eerst niet veel van maar mensen schrokken een beetje toen ze me zagen, bleek dus dat ik een gat in mijn hoofd had en het keihard bloedde
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:00:52 #29
144213 Adidah
Het was wraak
pi_36343370
Ik ben wel eens in beschonken toestand over een hoog hek geklommen. Dat het hek scherpe punten had, kwam ik pas achter toen iemand mij attendeerde op de hevig bloedende snijwond in mijn hand .
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 23:02:56 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36343416
Diverse splinters
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36343450
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef Gitanki het volgende:
En het raarste: wondjes die je in je slaap hebt opgelopen
Aliens
pi_36343484
Ik brak mn arm, ik hoorde em echt breken, en hij stond zo krom als een hoepel.... maar het deed gelukkig geen pijn..

Dat was die keer daarvoor wel anders
pi_36343562
Ik heb mijn hele handen kapot door tierips die ik gebruik bij het bouwen van pc's. Als je het overige deel afknipt dan zijn de uiteinden behoorlijk scherp.

Merk er niets van op het moment dat het gebeurd, maar heb behoorlijk veel diepe krassen in mijn handen...
pi_36343582
Ja dat is al weer een jaar of 5 geleden... ik had een ongeluk gehad... we reden in limburg van een heuvel af en degene die voor mij reed viel, dus ik klap tegen haar fiets op en viel ook. Ik ging meteen weer opstaan, maar zij lag op de grond te krijsen en te roepen (dat ging toen allemaal zo snel dat ik het niet eens mee kreeg) dus een paar mensen onderaan de heuvel, die wij kenden, kwamen aangerent en zagen ons. Eerst schoten ze dat ene meisje te hulp, want zij was echt zwaar verwond, ik dacht dat ik niks had behalve een bloedneus. Toen keek een van die meisjes naar mij en begon helemaal te huilen van schrik, bleek t dat heel mijn gezicht onder het bloed zat... de linker helft van mn gezicht was helemaal geschaaft. Maar op zo'n moment ben je zo in shock dat je geen pijn voelt.
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_36343737
Keer toen ik ontzettend zat was (echt helemaal de weg kwijt), van een biljart tafel afgedondert in een kroeg, met mn hand in het glas. Enorme snee erin, bloeden als een rund, en ik maar lachen met mn druipende hand ... op aanraden van heel veel mensen toen toch maar naar de EHBO gestrompeld bij de politie...
Kon me er de volgende dag trouwens ook niks meer van herinneren. Heb mensen moeten bellen hoe ik aan die enorme snee kwam
Jupiler is goed
pi_36343769
Sommige mensen worden gestoken, merken er niks van, en als ze het merken zijn ze doodgebloed.
pi_36344755
Ik heb nog nooit gehad dat ik niet merkte dat ik verwond was, nee .
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:19:08 #38
111260 Charmian
a little joy
pi_36344961
Toen ik eenjaar of 7 was eenkeer gevallen met de fiets. Volgens mij had ik toen zoiets van 'kut, mijn knie onder de schaafwonden'. Tot ik ontdekte dat mijn duimnagel alleen nog maar aan een milimetertje vel hing. Was erg bloederig maar heb er niets van gevoeld dat die nagel erafgerukt was.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_36345200
Ik had vroeger een half-hoogslaper met een uitschuifbaar bureau. En dit meisje was vroegah altijd bezig met gymnastiek. Ik dacht, 'gut, da's leuk, een koprol maken vanaf het bureau naar m'n bed'. Dat ging vaak goed, totdat ik m'n glazen lamp een schop verkocht. Ik zag in mn bed en dacht, 'hmm, ik heb m lamp stukgetrapt' en voelde verder niets. Ik begon pas te gillen toen ik een ontzettend grote glasscherf uit m'n voet zag steken
Tralalalaaa
pi_36346720
Ik ben in een discotheek een keer 4 meter van de trap afgegleden, voelde er op dat moment helemaal niks van, maar toen ik 's ochtends wakker werd was ik aan de achterkant van top tot teen blauwe plek

[ Bericht 2% gewijzigd door Merel1808 op 25-03-2006 13:02:30 ]
pi_36347834
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef martinlutherking het volgende:
Sommige mensen worden gestoken, merken er niks van, en als ze het merken zijn ze doodgebloed.
Dan kijken ze vanuit de hemel naar beneden en zeggen: verrek, ik ben gestoken!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36348178
In groep 7 op de basisschool met sportdag
Speelde we slagbal, en de meesters vertelde ons nog dat wij niet dicht achter de gene mochten staan die sloeg, ik verstond dat niet, en kreeg dus een knuppel op me hoofd met een redelijke vaart

Was ik dus bewusteloos, en even later werd ik wakker in het ziekenhuis en ik zei nog doodleuk wat ik daar deed, bleek dus een gat in me hoofd ze zitten, en ze hadden me al gehecht, en keek ik in de spiegel, hadden me haren een oranje/rode gloed

Maar heb er zelf weinig van gemerkt, ik werd wakker toen alles al achter de rug was
  zaterdag 25 maart 2006 @ 21:58:04 #43
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36365913
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef martinlutherking het volgende:
De combinatie van alcohol, andere drugs, adrenaline en een scherp mes kan het maken dat je niet echt voelt dat je gestoken bent. Echter voordat je bent doodgebloed heb je het meestal wel door als je in shock bent je en helemaal niet lekker voelt. Maar als je eenmaal in shocktoestand zit door bloedverlies dan moet je wel heel snel zijn om het nog te overleven.

Ik had een snee van een halve centimeter diep en 3 centimeter lang schuin over de lengte van m'n vinger. Slagader kapot, maar ik had het pas een paar tellen later door toen mensen het bloedspoor zagen en mij vroegen wat er was. Ik voelde het eigenlijk pas een paar minuten later toen het begon te kloppen.

In de wachtkamer van het ziekenhuis hadden ze echter niet echt haast, totdat ik een koffiebekertje helemaal gevuld met bloed uit m'n vinger op de toonbank van de receptie neerzette en vroeg of het nog lang ging duren want dat had ik een nieuw bekertje nodig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tobz op 25-03-2006 22:06:01 ]
Cogitans sollicitus est
pi_36367111
af en toe kleine snijwondjes

Oja en toen ik klein was een gat in me hoofd, het deed pas pijn toen ik het bloed zag
pi_36368882
Een gebroken sleutelbeen, kwam er pas achter toen jaaaren laten een fysiotherapeut het opmerkte
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  zondag 26 maart 2006 @ 00:57:49 #46
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_36369543
Enkel gebroken, deed pas pijn na een aantal uur
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_36369748
Ik had een keer m'n benen geschoren,en daarna aangekleed. 10 minuten later voelde ik wat op m'n onderbeen. Ik keek en er liep een straal bloed langs m'n been, was nog best een diepe snee ook. Ook nog pasgeleden een wondje op de rug van m'n hand, wist ook niet hoe dat was gebeurd, maar is nu zelfs een litteken geworden.
Back in business.
  Trouwste user 2022 zondag 26 maart 2006 @ 01:13:43 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_36369807
Ik brak mijn arm als 12-jarig voetballertje. Ik hoorde iets knakken maar zag geen stukje hout in de buurt. Ik stond op en m'n arm viel plots in 90 graden de andere kant op. Ik voelde nog steeds niks. Dat kwam pas later.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 maart 2006 @ 03:57:42 #49
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_36370959
Een keer tegen een verlaging midden onder een brug aangeschaatst.. Had niet verwacht dat die brug in het midden nog lager zou zijn..

Anyway.. flinke jaap op mn hoofd en bloeden als een rund.. maar geen centje pijn
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_36371237
af en toe een klein wondje aan de hand.. spontaan lijkt het wel.. maar kan wel lekker bloeden.. pijnloos

en een plek op mijn scheenbeen.. kennelijk ergens hard tegenaan gestoten, grote blaas er op, en nu is die hele onderhuid daar weg.. wel weer een normaal velletje overheen, maar nogsteeds een soort gat( gelukkig geen open been)
dag
pi_36371301
Op me werk wel eens gehad, werk met glas en er was iemand die achter me stond zo slim om een plaat over me heen te draaien toen ik bukte. Toen ik ging staan stoote ik me hoofd dus aan die glasplaat, ik dacht och dat word een bultje alleen toen ik mijn hand weer van me hoofd af haalde was ineens alles rood . 10 minuten later lag ik bij de huisarts om er een paar hechtings in te zetten.

Verder wel een snijwonden gehad, dan voel je niks zie je ineens dat er ergens bloed zit
pi_36371430
Gebroken pols, ik merkte het omdat ik mijn pols niet meer recht zat.
Naar de kantine gegaan, en toen voelde ik pas de pijn.
In het ziekenhuis werd het rechtgezet, toen had ik pas door dat het erg serieus was.

Verder, 5 uur lang met een gekneusde enkel rondgelopen, met tranen in mijn ogen.
De volgende morgen was mijn enkel opgezwollen en kreeg ik mijn schoen niet meer uit, het kader heeft er naar gekeken en ik kon naar de arts.
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_36393388
Al zovaak gehad dat ik op strand liep, en dan ineens bloed aan m'n voet had ofzo, niks boeiends.

Op serieuze verwondingen gebied: potje rugby, klein ventje denkt mij te tackelen, met m'n 1.95, maar ik loop meer over hem heen, hij houdt mij vast, en we landen met z'n tweeen op mijn rechterpols. Wij overeind, ik denk: damn, m'n pols doet zeer, ik voorzichtig bewegen, maar dat ging nog, dus doorspelen, kwartiertje later nog handstand op gestaan enzo (deed wel verrot veel zeer)

toen er 3 weken later nog geen verbetering was, en ik nog steeds niet fatsoendelijk kon trainen, toch maar naar de huisarts, die zegt, ga maar foto's laten maken. Radiologe zegt, klein scheurtje in je bot, maar toch gipsen, gipskamer dicht, dus naar EH, daar 3 kwartier zitten wachten (ik heb al naar ze gebeld, ze weten dat je er aan komt) toen de zuster voor de 3e keer voorbij kwam, en ik daar nog steeds zat, vroeg ze of ik voor de eerste hulp kwam (nee trol, ik zit hier op de bus te wachten, nou goed) mevrouwtje van de eerste hulp doet noodgips eromheen (die meuk weegt een kilo of 3)
Na het weekeind kom ik bij de "bottendokter" dus ik zeg, ja scheurtje in m'n bot, door rugby, hij kijkt naar de rontgenfoto: nou, das geen scheurtje hoor, dat botje is dwars doormidden, en je hebt geluk dat je er nu mee komt, was je wat later geweest dan had er een heel stuk bot af kunnen sterven (schijnt belangrijk bloedvat door dat botje te lopen ofzo)

Ovrigens waren alle zusters wel onder de indruk, 3 weken lang met een gebroken pols rondlopen (van je "goede" hand)
pi_36393642
Ik had mijn hoofd gestoten aan een scherp hoekje van de tafel. Even auw, verder geen last van gehad. Totdat ik even op de bank was gaan liggen, en de kussens langzaam van blauw naar dieppaars veranderden
Zat er echt zo'n mooi piramidevormig gat in mijn hoofd. Toen pas ging het pijn doen.

En ik was een keer op een spijker gaan zitten, ik merkte het pas toen ik op wilde schuiven
Ik snap nog steeds niet hoe ik dat niet heb kunnen voelen, het is niet alsof ik een dikke speklaag op mijn kont heb. Ofzo
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_36402158
Als kleutertje gooide een ander kleutertje eens een schop tegen mijn hoofd. Ik voelde niets, totdat de andere kleutertjes begonnen te gillen: "Je hebt een gat in je hoofd!" Ik nog steeds niet echt onder de indruk (Wat is een gat in je hoofd? Ik voelde niets doortochten toch?) naar de surveillant toe. Vergeet haar gezicht nooit. Ze trok echt groen weg en haar kaak lag op het schoolplein zeg maar.
Ik was nogal een tenger meiske en was heel de zandbak ingegaan, en ik kwam terug met een centimeters lange jaap en overal bloed en de vraag: "Juf, zie jij iets aan mij?"
Nu nog een lidteken van.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36403145
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb 3 dagen rondgelopen met een gebroken sleutelbeen..dacht dat het gekneusd was ofzo, maar bleek dus gebroken te zijn.
Dat heb ik ook gehad. Mijn middenhandsbeentje van m´n pink was gebroken, maar ik dacht dat hij gekneusd was. Toen ik na 2 weken nog steeds pijn had ging ik langs de dokter. Hij zei dat het gebroken was geweest, maar alweer aangegroeid.
  maandag 27 maart 2006 @ 13:59:29 #57
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_36403451
Liggen zonnebaden met 32 graden. Op je buik in slaap vallen. Niets voelen. Wel vragen aan je vrienden of ze je even wakker maken na een half uur. Die vergeten dat doodleuk. Na 2 uur uit jezelf wakker worden. "Jeetje wat heb ik het warm." Tot dan niets merken... Tsja, en dan op je kont gaan zitten. En gillen alsof je vermoord wordt...

Er is me dan ook een scheldpartij geweest....

Voorkant: Wit
Achterkant: Knalrood
pi_36404428
Voor een enkel naar het ziekenhuis, foto's:
"je enkel is nog heel, maar je hebt al best vaak tenen gebroken hè?"
"ow?" nooit bewust gemerkt.
Sindsdien beter op gaan letten en ik breek dus echt regelmatig tenen
Doet niet meer pijn dan een flinke kneuzing

Verder een keer in een spijker gaan staan op blote voeten, was een jaar of 11. Ik wilde verder lopen, maar ik zat opeens aan een plank vast Kijk ik naar beneden, komt er een spijker uit mijn voet omhoog, dat is best schrikken. Dus ik zet in een reflex mijn goede voet ook op de plank en trek mijn voet met spijker omhoog. Toen voelde ik het wel
pi_36416105
Afgelopen zaterdag nacht nog.
Met me fiets op me bek gegaan, gat van ong 3 cm in me keel. Maarja, aangezien ik zo onder invloed van de drank was voelde ik er toch niks van. Dus ik al bloedend van den haag naar zoetermeer gefietst om gewoon rustig in me nest te gaan pitten. Kijk ik zondag in de spiegel, zit er gewoon een heel gat.
Ik vandaag de dokter gebeld, is het te laat om te hechten, zal ook wel een mooi litteken worden.
Ik haat signatures!
  maandag 27 maart 2006 @ 20:55:52 #60
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_36416345
Ik heb eens twee weken met een verbeizelde pols gelopen voor ik naar een arts ging... Alleen dat was eerder uit angst dan niks merken (hand was blauw en gevoelloos. En toen-ie zwart begon te worden moest ik van mijn mams naar de dokter).
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_36416383
Heb een keer met mijn schoen in een spijker gestaan, en die was dus in mijn voet gegaan, heel bloedspoor door de garage heen, tot ik naar binnen liep en mijn schoen uit wouw doen.

Schoen heb ik weg kunnen gooien, mijn mooie sneakers!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_36418474
Op de basisschool, groep 2. We waren stoelen aan het verslepen. Groep 3'er keek niet uit en mepte mij met stoelpoot in m'n gezicht. Domme dozen van onderwijzeressen keken eens naar mijn neus en besloten "nee, die is niet gebroken".
Vervolgens zwemexamen gedaan (we hadden schoolzwemmen die dag) en diploma gehaald.

Kom ik thuis, zegt m'n moeder "je neus staat scheef". Naar het ziekenhuis, jawel: neus gebroken.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:53:56 #63
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_36420367
Ooit de volgende morgen ontdekt dat ik een stuk tand miste, welke ik hoogstwaarschijnlijk de dag ervoor tijdens een stoeipartijtje had verloren.

En natuurlijk met voetbal ooit mijn kleine teen gebroken gehad en er pas weer achterkomen bij het uitzoeken van nieuwe schoenen dat je daar een vreemde bobbel hebt en het toch niet lekker zit.

En op vakantie ooit eens een keertje steentjes lopen trappen omdat ik me verveelde. Mijn ouders wouden bij elk stoppunt overal foto's en video's maken. Dus ik chagrijnig een beetje me vermaken totdat ik vol met mijn voet in de grond trap. Eventjes wel pijn, maar daarna een half uur niks gevoeld, totdat mijn grote teen tot 2 keer de dikte opzwol in dat volgende half uur. Dik gekneusd en de rest van de vakantie weer lopen hinkelen.

12 en een halve trede van de trap afgesprongen waardoor mijn enkel dubbelklapte. Ik was net op weg om te gaan hardlopen en heb even een half minuutje rustig mijn veters toch maar gestrikt en naar buiten gelopen. Na 100 meter echter begon ik een behoorlijke pijn te voelen en ben toen maar doorgehinkeld naar het ziekenhuis, alwaar geconstateerd werd dat ik een verrekte enkelband had. Heb daarna 6 maanden niet meer kunnen hardlopen

de pjin komt bij mij altijd wat later. Ben blijkbaar traag van begrip
pi_36427900
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef Goddesz het volgende:
Liggen zonnebaden met 32 graden. Op je buik in slaap vallen. Niets voelen. Wel vragen aan je vrienden of ze je even wakker maken na een half uur.

Nog nooit van een zonnesteek gehoord? Levensgevaarlijk!
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef freecell het volgende:

[...]

Kijk ik naar beneden, komt er een spijker uit mijn voet omhoog, dat is best schrikken.
Zeg dat wel
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef boekenworm het volgende:
Ik heb eens twee weken met een verbeizelde pols gelopen voor ik naar een arts ging... Alleen dat was eerder uit angst dan niks merken (hand was blauw en gevoelloos. En toen-ie zwart begon te worden moest ik van mijn mams naar de dokter).
Dit kan niet serieus zijn....
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_36427975
een keer tijdens het karten gecrashed, gewoon doorgereden, op het einde was zelfs een pijp van de overall helemaal rood omdat ik een gapend gat in m'n knie had.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:14:27 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36428257
ben een keer knoei hard met mn kop tegen een bank aan gemept in een gymspel genaamd apenkooitje, slingerde aan een touw en kwam dus niet goed terecht

daarna ging ik in de rekken klimmen en opeens allemaal mensen die de juf riepen dan ik bloede aan mn hoofd, ook op de grond bloed etc lol

heb ik best wat hechtingen voor gekregen bij de dokter
niks van gevoeld verder
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36428397
Ben ook wel eens wakker geworden met een gigantische wond onder mn oog... weet nog steeds niet hoe dat toen kwam
pi_36433439
nog op de middelbare school:

ik was boos op een klasgenoot en rende achter hem aan door de klas, een andere klasgenoot vond het grappig mij te laten struikelen zodat ik met mijn hoofd op een tafel klapte. Ik stond gewoon op en ging weer achter die klasgenoot aan waar ik in eerste instantie al achterna zat.
Hij draaide zich om, keek verschrikt en riep: 'je bloed! je bloed!' in eerste instantie geloofde ik hem niet, maar ik dacht dat ik misschien wel een bloedneus had dus ik hield met mijn vingers mijn neus dicht. Op dat moment voelde ik een druppel bloed over mijn neus, tussen mijn ogen naar beneden lopen en wist ik dat het geen bloedneus kon zijn

wetende dat het dus een gat in mijn kop moest zijn liep ik richting de docentenkamer, een bloedspoor achterlatend op de grond (je had de gezichten van omstanders moeten zien ). daar aangekomen zei ik droog: ' ja ik heb een gat in me kop, kan er ff iemand helpen?' en gelukkig was daar een docent welke ook ambulancebroeder is welke mij wel wilde helpen. hij gaf mij een doekje tegen het bloeden welke ik op de wond moest drukken. ik drukte het doekje dus tussen mijn ogen.
de docent: 'daar zit de wond niet' dus ik deed het doekje ietsje hoger. 'daar zit de wond ook niet' kreeg ik te horen dus toen vroeg ik maar: 'waar zit die dan?' en ik bleek dus een 5cm lange scheur te hebben, 1cm onder en 4cm boven mijn haargrens

geen centje pijn gehad, geen hoofdpijn niets (al heb ik wel tegen de conrector gezegt dat ik een lichte hersenschudding kon hebben en dat ik dus de rest van de dag vrij nam )
het enige wat ik gevoeld heb was het nietje wat de verpleegster in opleiding zeer tergend langzaam in mijn hoofd drukte (zo'n nietje zo langzaam in je kop voelen drukken is dus niet prettig) met de fabelachtige woorden van de dienstdoende arts die alles gadesloeg: 'goed zo, alleen de volgende keer wel wat sneller'
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_36433747
keer gevallen in de halfpipe. wel veel pijn, maar verder niks gedaan. Heb toen 3 dagen rond gelopen met gebroken pols, toen pas naar het ziekenhuis gegaan.

keer scooterongeluk gehad. dacht dat me enkel gebroken was, maar viel mee, behalve dan dat hij helemaal kapot was (veel bloed enzo). Maar ik kon er nog op staan. Klaar. Gestopte automobilist vroeg mij of ik nog kon rijden. Kon wel zei ik (wou zo snel mogelijk weg daar, geschrokken reactie)Ik ben mijn total losse scooter weer proberen verder te rijden richting huis. Op de helft kreeg ik opeens zeer veel pijn in mijn knie. Ik kijken, daar zat een flink gat. Die pijn was dus toen even uitgeschakeld.
  zondag 2 april 2006 @ 02:19:58 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36568279
In groep 3 was ik tegen iemand aangelopen ( ), deed helemaal geen pijn maar had wel een wond van 1cm in mijn voorhoofd. Moest gehecht worden. Litteken zit er nog als je goed kijkt . Verder een splinter van 1,5cm die zo diep in mijn been (vlak boven mijn enkel) zat dat je hem niet zag. Kwam er pas maanden later uitzweren. Toen wist ik waar die pijn in mijn been steeds vandaan kwam.
2000 light years from home
pi_36577894
Knetterhard op m'n bek gegaan met skaten, deed niet zeer, kon opeens niet meer staan Zit je daar 2 uur te niksen
pi_36578694
op mn werk , sprong van mn kar af (plukte toen nog paprika's ) en had niet door dat mn schaartje niet zo lekker lag mn kuit met 2 groote snëen helemaal open ik dacht zelf dat t een klein sneetje was dus deed ut met blaadjes afvegen maar t stopte niet echt , doe mn shirt uit en doe het er strak opheen wikkelen en werkte door , heb ik van 11 tot 1 met een bloedend been staan werken (vond mn witte shirt al verdacht rood worden ) kwam mn baas draan en die heeft me naar de docter gebracht die t toen gehecht had , behalve van het hechten helemaal nix gevoeld ^.^ , en nu heb ik 2 hele mooie paralellen littekens op mn kuit
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  zondag 2 april 2006 @ 15:21:30 #73
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36578873
met brugklaskamp liep i langs en meterkast, zo 1 met van die hele rare stompe punten erop
er stond een boom naast met grote wortels, ik struikel bijna, vind steun aan de meterkast, en blijf staan, dus loop lekker verder
totdat een klasgenootje een tijdje later tegen me aan het gillen was dat ik zo bloedde.
ik had zoiets van, hmm, jij bent niet goed bij je hoofd
toenkeek ik naar mijn linkerhand, en jawel, een onwijs gat ik ahd met mijn hand op zo een stompe punt geslagen blijkbaar, maar echt niks gemerkt of gevoeld.
anyway, de leraren vonden het niet nodig het te laten hechten, heb weken met een aardige wond rondgelopen toen de huisarts dat zag, ging hij wel even uit zijn dak, dat had echt gehecht moeten worden.
zit nu een net litteken, heb er soms wel last van, volgens mij is er iets in achtergebleven.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36578986
Laatst last van mijn grote tenen, allebei dus. Dokter foto's maken en ja hoor, gebroken. Stiekem had ik het al verwacht, dus ik merktte het wel op. Toen de dokter de foto's beter ging bekijken vond hij oude breuken in 7 van de 10 tenen, dat wist ik dan weer niet. Kan me wel herinneren dat ik sinds kind vaak last ervan had na iets hards erop met hockey ofzo, maar nooit echt naar gekeken. Schijnt ook allemaal geen kwaad te kunnen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 2 april 2006 @ 15:29:41 #75
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_36579147
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:

Dat is mij ook overkomen. Ik ging het water in met blote voeten en ik voelde wel dat ik op iets scherps stapte, maar ik dacht dat het een stuk steen was. Aan de kant zag ik er wel bloed uitlopen. Niets aan de hand eigenlijk, maar tot tweemaal toe een naald voor de verdoving in die snee was wel heel erg pijnlijk
Oh
pi_36579398
Laatst nog voor een gebroken pink naar het ziekenhuis , bleek ik ooit een aantal Middenhandsbeenderen gebroken te hebben , weet nog niet waneer en hoe dat dan gebeurt moet zijn
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_36579647
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef Drive-r het volgende:
Schijnt ook allemaal geen kwaad te kunnen.
Zonder medische interventie kunnen gebroken botten wel eens scheef aan elkaar groeien. Mijn opa had als kind een botbreuk aan zijn been die daarna scheef is vergroeid, hij heeft de rest van zijn leven met een stok gelopen.

Dus ik zou voorzichtig doen met uitspraken als 'kan geen kwaad'.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zondag 2 april 2006 @ 15:47:28 #78
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_36579687
Ik ben ooit eens in volle vaart tegen surfplank op gerend, wist ik veel dat mijn kop toen open lach. Het is nooit meer goed gekomen
pi_36579711
Heb het alleen met kleine wondjes en blauwe plekken. Dat je plots naar je hand of je been kijkt en denkt van: waar heb ik die weer opgelopen?
  zondag 2 april 2006 @ 15:49:49 #80
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36579790
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:47 schreef Iksje het volgende:
Heb het alleen met kleine wondjes en blauwe plekken. Dat je plots naar je hand of je been kijkt en denkt van: waar heb ik die weer opgelopen?
ik zit altijd onder de onverklaarbare blauwe plekken.
zo vaak stoot ik me toch echt niet. maarja, het zal wel bij me horen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36580161
vooral in je slaap
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36580320
stuk glas in mn been gehad, vroagaah

merke er niks van tot ik achter me op de witgeschilderde tegels rode vlekjes tegen kwam :/
pi_36581071
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef m021 het volgende:

[..]

Zonder medische interventie kunnen gebroken botten wel eens scheef aan elkaar groeien. Mijn opa had als kind een botbreuk aan zijn been die daarna scheef is vergroeid, hij heeft de rest van zijn leven met een stok gelopen.

Dus ik zou voorzichtig doen met uitspraken als 'kan geen kwaad'.
Been - Teen, zie je het verschil een beetje? Tenen kun je vaak weinig aan doen, blijven na de breuk meestal op hun plek zitten en groeien dus weer netjes aan...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 2 april 2006 @ 16:37:44 #84
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_36581089
Een collega van mij liep eens een avond op straat toen 2 groepen jongeren ruzie kregen, daarbij werd ook geschoten. Hij werd in zijn been geraakt, maar merkte er niets van door de adrenaline, pas toen hij 2 straten verder weggerend was merkte hij dat hij in zijn been geraakt was...
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  zondag 2 april 2006 @ 16:38:57 #85
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36581116
Ik kwam eerst een keer binnen in de zomer, na een beetje buiten kloten met een aantal vrienden, en ons mam vroeg verbaasd "wat heb jij gedaan " en ik keek, en er zat een snee van +-5cm in mijn arm, en heel mijn arm zat onder het bloed zo'n beetje, het was al een klein beetje gestold dus et was opzich al een tijdje geleden. Ik had er gewoon niks van gemerkt.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zondag 2 april 2006 @ 17:32:34 #86
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36582459
Tijdens een examen paar maanden terug voor Judo, viel iemand mee op mijn schouder en die deed daarna echt flink pijn. Ik dacht echter dat ik mijn schouder gewoon flink verrekt had, misschien even uit de kom geweest ofziets en nou een scheurtje in een pees of iets dergelijks. Ik heb zoiets al eerder gehad maar toen in m'n heup. Ik kon in ieder geval mijn arm maar met moeite optillen en hoger dan horizontaal lukt niet vanwege teveel pijn.

Ik heb echter wel diezelfde dag nog wel m'n eigen examen gedaan voor Jiu-Jitsu, dat ondanks bizar veel pijn toch nog erg goed ging. Daarna 3 dagen met die arm in een mitella gelopen om het te ontlasten en na een week voorzichtig weer gaan trainen.

Ik heb daarna nog 3 maanden last gehad van die schouder vooral als ik mijn arm recht ophoog stak of een schouder-ophalende beweging maakte. Het voelde echter meestal meer alsof er iets 'verkeerd' zat dan dat het echt pijn deed.

Maar een paar weken terug was die pijn ineens weg! Dus ik nog eens goed kijken in de spiegel en goed voelen, blijkt er gewoon een flinke knik in m'n sleutelbeen te zitten die er eerst niet in zat, en had ik dus waarschijnlijk al die tijd gewoon m'n sleutelbeen gebroken
Cogitans sollicitus est
pi_36582591
We stonden een keer met zn 4en ergens, toen er ineens 20 man ruzie kwamen zoeken (niet dat ze allemaal wat deden, anders had het wel anders afgelopen)... toen heb ik redelijk wat tikken gehad, terwijl ik dacht dat ik niks had... zo aan mn hoofd voelen, oh jezus super veel bloed.. mn huid was gewoon opengesprongen van de klap waarschijnlijk.
1 op 4 is heel grappig.
pi_36587092
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef dontcare het volgende:
Laatst nog voor een gebroken pink naar het ziekenhuis , bleek ik ooit een aantal Middenhandsbeenderen gebroken te hebben , weet nog niet waneer en hoe dat dan gebeurt moet zijn
Ik vermoed dat ik ooit mijn voet gebroken (denk eerder een scheurtje) heb, zonder er mee naar de dokter te gaan.
Ik was een hard kind, maar nu nog steeds.

Had laatst trouwens het omgekeerde van dit topic: Ik was wat aan het mountainbiken en kreeg een tak in m'n gezicht, dacht dat het een flinke schram was, maar thuisgekomen zag ik dat er niets was
pi_36589934
Heb ik vet vaak met mijn vingers, op werk (in de supermarkt), bij het onbenullig en snel openmaken van dozen. Aan die randen dus.
Vrijdag was ik enorm aan het duwen en trekken aan de schrobmachine om hem in een kleine ruimte in de goede positie te krijgen om de watertank te legen, schiet er een schroefje los langs mijn pink. Redelijk diepe snee vlak naast/op de nagelriem. Merkte ik pas na 10 min dat het nogal bloedde . Dat van die schroef wist ik dus ook pas later.
pi_37146787
ik was geopereerd aan mijn knie....en 1,5 week later ging ik mijn vriendje naar het station brengen....
Ik liep een beetje onbenullig van de trap af omdat dat net weer beetje goed ging en ik miste de laatste tree waardoor ik dus viel....Het deed wel erge pijn maar dacht "dat zal wel niets zijn" dus ik de trap weer terug op....zegt een vriendin van me ineens "ils euhm ik wil niet lullig doen maar er loopt bloed over je schoen" nouja ik verder naar boven....durfde toen nog niet te kijken....en eenmaal boven aan de trap....ik toch maar kijken....ligt die hele snee weer open....maar opzich viel de pijn nog wel mee.....pas toen ze het gingen verdoven en hechten deed het echt zeer!
pi_37146929
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik was geopereerd aan mijn knie....en 1,5 week later ging ik mijn vriendje naar het station brengen....
Ik liep een beetje onbenullig van de trap af omdat dat net weer beetje goed ging en ik miste de laatste tree waardoor ik dus viel....Het deed wel erge pijn maar dacht "dat zal wel niets zijn" dus ik de trap weer terug op....zegt een vriendin van me ineens "ils euhm ik wil niet lullig doen maar er loopt bloed over je schoen" nouja ik verder naar boven....durfde toen nog niet te kijken....en eenmaal boven aan de trap....ik toch maar kijken....ligt die hele snee weer open....maar opzich viel de pijn nog wel mee.....pas toen ze het gingen verdoven en hechten deed het echt zeer!
had ik ook toen ik met mn fiets opt t pas opgelapte fietspad onderuit ging, heerlijk die kleine LOSSE kut stenen, verdoving en hechten deed MEER zeer dan de rest :/
pi_37147582
Toen ik een klein menneke was..

Ging voetballen op een straatvoetbal pleintje. Ik was keeper..

Schiet er iemand een bal snoeihard op de kruising. Ik maak de redding van mijn leven door een duik te nemen en de bal uit de kruising te meppen. Maar ik raak hierbij echter ook de ijzeren paal

Weinig van gemerk, had niet eens zoveel pijn.. het werd niet dik ofzo dus ik dacht dat het wel goed zat. Tot ik zag dat die pink ineens scheef stond Maarja doktertje heeft er gipsje omheen gedaan en een paar weken later was ie weer zo goed als nieuw!
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
pi_37150261
Ik heb wel eens eens tijdens het sporten me verwond aan mijn been. Tijdens het uitrusten vroeg iemand me wat er met mijn been aan de hand was. Ik keek verbaast naar beneden, en zag dat mijn hele onderbeen rood was. helemaal niets van gemerkt, achteraf ook niet.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:38:36 #94
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37150297
Van een gat in mijn hoofd die me pas opviel toen mijn neus iedere keer deed kriebelen. Na een half uur kriebelen zag ik mijn bebloede vingers en liep ik er bij als een zombie.

En dat tijdens een nachtelijk dierengeluidenspel op de camping.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_37150379
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Gebroken teen bij het voetballen. Doorgespeeld.
Kerel had hetzelfde bij gym op school.

Iig, een keer m'n poot gebroken. Toen ik op de grond viel en mijn onderarm opeens anders liep dan ik dacht was ook een lekker gevoel. Me elleboog was compleet doormidden. Naja, het bot.
pi_37151277
Ik had geklommen over zo'n hek met punten, en zo'n punt was in m'n arm gekomen.
Gevolg, 1 kant van mn shirt onder het bloed en ik merkte niks
pi_37152477
Tijdens het slopen van een badkamer.
Netjes tegeltjes eraf gehaald en in een vuiniszak gedaan.
Terwijl ik deze buiten zet, haal ik mijn pols open.
Viel me pas een kwartier later op, toen ik zag dat de rest van de tegeltjes in de badkamer in plaats van wit, erg rood begonnen te worden.

Was wel netjes down the road in plaats van across the street

Een mooi litteken trouwens
pi_37306515
Ik heb wel is, en dan zie ik zo mn arm tijdens het douchen ofzo, en dan zitten er allemaal half dichte sijwonden in .
pi_37307027
ik ben op de lagere school een keer door mijn lerares handenarbeid van mijn kruk geschopt, waardoor ik op mijn stuitje viel. Ze vond me blijkbaar vervelend en trapte tegen mijn kruk aan, waardoor die onder me verdween. Ik had wel een beetje pijn, maar ben gewoon de hele dag op school gebleven. De volgende dag deed mijn stuitje heel erg pijn, maar ben toch gewoon doorgelopen. Uiteindelijk heb ik bijna twee jaar pijn gehad. Ben er nooit mee naar de dokter geweest. Waarschijnlijk is het gebroken geweest, want mijn hele stuitje/onderrug is vergroeid. Er zit nu een heel dikke bult.
pi_37307724
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben op de lagere school een keer door mijn lerares handenarbeid van mijn kruk geschopt, waardoor ik op mijn stuitje viel. Ze vond me blijkbaar vervelend en trapte tegen mijn kruk aan, waardoor die onder me verdween. Ik had wel een beetje pijn, maar ben gewoon de hele dag op school gebleven. De volgende dag deed mijn stuitje heel erg pijn, maar ben toch gewoon doorgelopen. Uiteindelijk heb ik bijna twee jaar pijn gehad. Ben er nooit mee naar de dokter geweest. Waarschijnlijk is het gebroken geweest, want mijn hele stuitje/onderrug is vergroeid. Er zit nu een heel dikke bult.
Gevalletje rechtszaak?
pi_37310903
tja, eigenlijk wel. maar het is inmiddels 16 jaar geleden en ik had op dat moment mijn ouders niet dit verhaal verteld (ik was vroeger nogal een binnenvetter en het kwam niet eens in me op om het hele verhaal te vertellen) het mooie was wel dat mijn moeder ook op die school werkte. toen ik het na jaren vertelde hoe het nou eigenlijk kwam, wilde zij maar al te graag 'wraak' nemen. Helaas werkte die vrouw er niet meer. We denken nog steeds dat die vrouw het heeft gedaan omdat tussen haar en mijn moeder een stille strijd gaande was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')