Hoe krijg je dat voor elkaar knurftquote:Een keer was eenn flinke tijd terug, ik ging op mn mikkie en toen ikk opstond zat er een lange pin door mijn huid, ter hoogte van mijn navel ging ie erin, en ter hoogte van mijn schaamstreek kwam hij er weer uit, bah!
En een keer tijdens een ijshockey wedstrijd werd ik omver gereden waarop mijn voet achterstevoren op mijn been stond... dat was een naar gezicht!
Derde kniequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Blokhut het volgende:
Een keer toen iik tijdens een potje voetbal tegen een massief bankje aan rende met mijn scheenbeen. Het was donker en ik had al wat gezopen dus ik had het bankje niet gezien en ik voelde in eerste instantie niets.
Niet veel later werd ik door vrienden gewezen op mijn derde knie![]()
Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Een half uur door gevochten met een gekneusde pink.
Gewoon op de training met kickboksen. Ik wist niet dat ie gekneusd was.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een half uur? Midden in de Sahara ofzo?
gepwnd door de verdovingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens het met blote voeten door het gras rennen ben ik een keer in een groot stuk glas gaan staan, maar ik voelde er helemaal niets van. Toen ik even later het huis in liep, riepen mijn vriendinnen dat ik een spoor van bloed achter me liet. Ik hield vervolgens de voet waar het bloed zo te zien uit kwam boven mijn andere voet (om de druppels op te vangen) en toen stroomde de bovenkant van mijn andere voet vrij snel vol bloed. Eén van die vriendinnen trok helemaal wit wegmaar ik voelde helemaal niets.
(pas toen ze er in het ziekenhuis een verdoving inzetten voelde ik watde verdoving dus)
Aliensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef Gitanki het volgende:
En het raarste: wondjes die je in je slaap hebt opgelopen![]()
Dan kijken ze vanuit de hemel naar beneden en zeggen: verrek, ik ben gestoken!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef martinlutherking het volgende:
Sommige mensen worden gestoken, merken er niks van, en als ze het merken zijn ze doodgebloed.
De combinatie van alcohol, andere drugs, adrenaline en een scherp mes kan het maken dat je niet echt voelt dat je gestoken bent. Echter voordat je bent doodgebloed heb je het meestal wel door als je in shock bent je en helemaal niet lekker voelt. Maar als je eenmaal in shocktoestand zit door bloedverlies dan moet je wel heel snel zijn om het nog te overleven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef martinlutherking het volgende:
Sommige mensen worden gestoken, merken er niks van, en als ze het merken zijn ze doodgebloed.
Dat heb ik ook gehad. Mijn middenhandsbeentje van m´n pink was gebroken, maar ik dacht dat hij gekneusd was. Toen ik na 2 weken nog steeds pijn had ging ik langs de dokter. Hij zei dat het gebroken was geweest, maar alweer aangegroeid.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb 3 dagen rondgelopen met een gebroken sleutelbeen..dacht dat het gekneusd was ofzo, maar bleek dus gebroken te zijn.
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef Goddesz het volgende:
Liggen zonnebaden met 32 graden. Op je buik in slaap vallen. Niets voelen. Wel vragen aan je vrienden of ze je even wakker maken na een half uur.
Zeg dat welquote:Op maandag 27 maart 2006 14:31 schreef freecell het volgende:
[...]
Kijk ik naar beneden, komt er een spijker uit mijn voet omhoog, dat is best schrikken.
Dit kan niet serieus zijn....quote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef boekenworm het volgende:
Ik heb eens twee weken met een verbeizelde pols gelopen voor ik naar een arts ging... Alleen dat was eerder uit angst dan niks merken (hand was blauw en gevoelloos. En toen-ie zwart begon te worden moest ik van mijn mams naar de dokter).
Dat is mij ook overkomen. Ik ging het water in met blote voeten en ik voelde wel dat ik op iets scherps stapte, maar ik dacht dat het een stuk steen was. Aan de kant zag ik er wel bloed uitlopen. Niets aan de hand eigenlijk, maar tot tweemaal toe een naald voor de verdoving in die snee was wel heel erg pijnlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens het met blote voeten door het gras rennen ben ik een keer in een groot stuk glas gaan staan, maar ik voelde er helemaal niets van. Toen ik even later het huis in liep, riepen mijn vriendinnen dat ik een spoor van bloed achter me liet. Ik hield vervolgens de voet waar het bloed zo te zien uit kwam boven mijn andere voet (om de druppels op te vangen) en toen stroomde de bovenkant van mijn andere voet vrij snel vol bloed. Eén van die vriendinnen trok helemaal wit wegmaar ik voelde helemaal niets.
(pas toen ze er in het ziekenhuis een verdoving inzetten voelde ik watde verdoving dus)
Zonder medische interventie kunnen gebroken botten wel eens scheef aan elkaar groeien. Mijn opa had als kind een botbreuk aan zijn been die daarna scheef is vergroeid, hij heeft de rest van zijn leven met een stok gelopen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef Drive-r het volgende:
Schijnt ook allemaal geen kwaad te kunnen.
ik zit altijd onder de onverklaarbare blauwe plekken.quote:Op zondag 2 april 2006 15:47 schreef Iksje het volgende:
Heb het alleen met kleine wondjes en blauwe plekken. Dat je plots naar je hand of je been kijkt en denkt van: waar heb ik die weer opgelopen?
Been - Teen, zie je het verschil een beetje? Tenen kun je vaak weinig aan doen, blijven na de breuk meestal op hun plek zitten en groeien dus weer netjes aan...quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef m021 het volgende:
[..]
Zonder medische interventie kunnen gebroken botten wel eens scheef aan elkaar groeien. Mijn opa had als kind een botbreuk aan zijn been die daarna scheef is vergroeid, hij heeft de rest van zijn leven met een stok gelopen.
Dus ik zou voorzichtig doen met uitspraken als 'kan geen kwaad'.
Ik vermoed dat ik ooit mijn voet gebroken (denk eerder een scheurtje) heb, zonder er mee naar de dokter te gaan.quote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef dontcare het volgende:
Laatst nog voor een gebroken pink naar het ziekenhuis , bleek ik ooit een aantal Middenhandsbeenderen gebroken te hebben , weet nog niet waneer en hoe dat dan gebeurt moet zijn![]()
had ik ook toen ik met mn fiets opt t pas opgelapte fietspad onderuit ging, heerlijk die kleine LOSSE kut stenen, verdoving en hechten deed MEER zeer dan de rest :/quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik was geopereerd aan mijn knie....en 1,5 week later ging ik mijn vriendje naar het station brengen....
Ik liep een beetje onbenullig van de trap af omdat dat net weer beetje goed ging en ik miste de laatste tree waardoor ik dus viel....Het deed wel erge pijn maar dacht "dat zal wel niets zijn" dus ik de trap weer terug op....zegt een vriendin van me ineens "ils euhm ik wil niet lullig doen maar er loopt bloed over je schoen" nouja ik verder naar boven....durfde toen nog niet te kijken....en eenmaal boven aan de trap....ik toch maar kijken....ligt die hele snee weer open....maar opzich viel de pijn nog wel mee.....pas toen ze het gingen verdoven en hechten deed het echt zeer!
Kerel had hetzelfde bij gym op school.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Gebroken teen bij het voetballen. Doorgespeeld.
Gevalletje rechtszaak?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben op de lagere school een keer door mijn lerares handenarbeid van mijn kruk geschopt, waardoor ik op mijn stuitje viel. Ze vond me blijkbaar vervelend en trapte tegen mijn kruk aan, waardoor die onder me verdween. Ik had wel een beetje pijn, maar ben gewoon de hele dag op school gebleven. De volgende dag deed mijn stuitje heel erg pijn, maar ben toch gewoon doorgelopen. Uiteindelijk heb ik bijna twee jaar pijn gehad. Ben er nooit mee naar de dokter geweest. Waarschijnlijk is het gebroken geweest, want mijn hele stuitje/onderrug is vergroeid. Er zit nu een heel dikke bult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |