Als er daadwerkelijk diëten bestonden waarbij je blijvend een pond per dag afvalt dan waren er geen dikke mensenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef Faat het volgende:
Ik weet waarom ik in het dieettopic zit, maar waarom moet ik geloven dat er een dieet bestaat
waarbij je een pond per dag afvalt. Dat staat namelijk volledig los van mijn reactie daarop![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef Isabeau het volgende:
check![]()
Oh, freecell, ik zag gisteren in De Efteling zo'n mooie haarband! Roze met bloemetjes en een prinsesje in het midden
Oh, dat doe ik dan al jaren verkeerd, blijkbaar.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:27 schreef Miss_S het volgende:
Maar in een kroeg kan je toch moeilijk water of sap bestellen, ik voel me er tenminste raar bij (weet dat ik me er niets van aan moet trekken maar toch)
Ragout is behoorlijk vet anders hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 15:00 schreef ymme het volgende:
Bij het eetdagboek van valtaf.nl geeft het aan dat ik vandaag al 980 Calorien op heb.
En ik heb dit pas gegeten vandaag:
kip ragout
doperwten
rijst
2 stuks cracker met Jam.
Heel vaag dit.Het zou toch veel minder moeten zijn zoiets.
Op maandag wel ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ragout is behoorlijk vet anders hoor
Ik vind het niet zo'n heel gek getal hoor.
Eet jij trouwens warm tussen de middag en dan 's avonds weer brood ofzo?
En doperwten zitten ook flink vol volgens mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:04 schreef kwakveense het volgende:
kip ragout is erg vet en rijst heeft veel koolhydraten per 100 gram...
Wellicht een idee om gewoon een linkje te plaatsen naar je valtafprofiel?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:15 schreef ymme het volgende:
Dit is mijn afslankplan...
DATUM STREEFGEWICHT
Of ik dit ook daadwerkelijk ga halen, is ten 2de![]()
Oh wel een lange post zo
Ik heb in Belgie wel eens een koninginnepasteitje gehad en dat was inderdaad met ragout.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:11 schreef Iksje het volgende:
Hangt idd van de hoeveelheden af... erwtjes zijn gezond en bevatten goede eiwitten maar tikken wel harder aan dan andere groentes. En is ragout hetzelfde als wat wij (Belgjes) koninginnehapje of vidévulling noemen?
Maar als je 's avonds nog evenwichtig eet zou ik me geen zorgen maken om dat getal...
Ik zit 's middags ook vaak rond de 1000kcal.
Nee he, dat weet ik ook wel. Vond het wel interesant staan.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
ymme, zo werkt je lijf toch niet(ik heb ook al 1000 van dat soort onzinlijstjes gemaakt hoor, ben er maar mee gestopt want je kan bedenken wat je wilt, werken doet het toch nooit zo)
Ik heb dat lijstje ook gemaakt en dan met de meest verste tijd. Ik moet elke dag iets van een gram afvallen ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar op de één of andere stupide manier is het zo leuk om te maken![]()
...sorry. Ik heb toch niet langer gewandeld of minder gegetenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Mja, ik ben dus wel 3 ons aangekomen door dat etentje van gisteravond. Niet eerlijk Isabeau
Heksehyltje?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb vandaag 790 kcal gehad en moet nodig iets meer eten![]()
Ik wilde vandaag een pizza, dus ik had een margeritha gehaald bij de edah. Nou, hij kwam als een blok steen uit de oven, dus ben maar teruggegaan om mijn geld te vragen. Stom ding. Maarja, 'k heb nu dus trekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |