abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 15:25:00 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36406057
Nou, dat is goed haalbaar dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36406144
Als ik dat zou doen, dan ben ik over 65 jaar op mijn streefgewicht. Ben dan al over de 90 jaar oud, dus waarschijnlijk heb ik er weinig lol van
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36406688
hm. Nou ja, kun je op je 90e tenminste weer lekker een string met een legging erover aan. Tegen die tijd zijn leggings vast wel weer in.
Sanity is (not) statistical
pi_36406780
En fijn in bikini op het strand
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 maart 2006 @ 16:50:31 #180
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_36408763
Ik heb ook al zo'n pagina aangemaakt voor van de zomer, maar voorlopig gaat het alleen maar de verkeerde kant op. Maar die cijfertjes zijn op de één of andere manier verslavend, al gaat het helemaal nergens over.
pi_36408983
je hebt alleen nog maar een bovenstukje nodig tegen die tijd, alles is dan wel uitgezakt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36412966
Mja, ik ben dus wel 3 ons aangekomen door dat etentje van gisteravond. Niet eerlijk Isabeau
pi_36413171
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Mja, ik ben dus wel 3 ons aangekomen door dat etentje van gisteravond. Niet eerlijk Isabeau
...sorry. Ik heb toch niet langer gewandeld of minder gegeten
pi_36413283
Nee, jij bent zelfs drie keer uit eten geweest deze week, ik maar een keer
pi_36413362
Maar op dinsdag t/m vrijdag heb ik weinig gegeten
pi_36413709
Ik ook... maar dat mocht niet baten blijkbaar
pi_36414543
Ik heb net pasta gegeten en ik heb nu zo'n trek in chocola
het lijkt zelfs wel alsof mijn maag vind dat ik honger heb

Ik hoop dat het te fixen is met een appeltje.
pi_36414572
Niet muppen hoor Fannetje, dat eten is ws. gewoon nog niet eens je lijf uit.
pi_36414649
ik zit hier iets te vaak bij de paaseitjes vandaag...
Nou ja, dan zijn ze tenminste ook op, scheelt ook weer...
Ja ik weet het, een excuus van niets, ik moet gewoon even meer drinken, dan gaat de zin in snoep ook wel over...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36415006
Hee, ik zal er niets van zeggen hoor teigan, ik zit hier met een doos bonbons van Lily O'Briens =)
pi_36415167
En ik heb vandaag 790 kcal gehad en moet nodig iets meer eten
pi_36415220
Ik heb hier nog wel wat paaseitjes voor je hoor Isabeau..
met bananenvulling..... (het leek mij lekker, maar het valt eigenlijk tegen..)
pi_36415308
Klinkt niet zo lekker... Maar ik heb nog pistache-nootjes, dat moet snel helpen
pi_36415531
Pfff.... ook ik heb véél te veel gegeten de afgelopen dagen. Inclusief vandaag... GRRRR! Dit weekendje een feestje gehad met lekker eten en iets teveel lekkere drankjes en HUPS: meteen 1,5kg erbij!!! Moet zeggen dat mijn motivatie ook een beetje weg is. Iemand die voor mij het motivatieknopje in wil drukken?
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 20:36:18 #195
13151 crew  Rewimo
pi_36415628
*druk*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 20:36:52 #196
13151 crew  Rewimo
pi_36415651
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb vandaag 790 kcal gehad en moet nodig iets meer eten
Heksehyltje?
pi_36415715
* Isabeau drukt op het motivatieknopje van Ikiskoel en vergrendelt het knopje met een haakje

En van die 1,5 kg is minstens 1 kg water Dus morgen even weer de teugels aantrekken en dan ben je in ieder geval die kilo alweer kwijt
  maandag 27 maart 2006 @ 20:39:41 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_36415752
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heksehyltje?
Ik wilde vandaag een pizza, dus ik had een margeritha gehaald bij de edah. Nou, hij kwam als een blok steen uit de oven, dus ben maar teruggegaan om mijn geld te vragen. Stom ding. Maarja, 'k heb nu dus trek

In heksehyl dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36415803
* teigan schopt ikiskoel...

netjes eten zult gij!!!!!!!
pi_36415819
...wat is heksehyl?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')