abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 20:49:29 #203
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36416108
Ik krijg alleen maar trek als ik dit topic lees

De buikgriep is redelijk overwonnen, bleh, wat voel je je daar slap van zeg
pi_36416612
Hmm, wat zijn jullie toch een schatjes * Ikiskoel zit nu braaf aan de pepermuntthee en laat alle lekkere dingetjes mooi in de kast liggen...
It is your friends who make your world!
pi_36416677
Heksehyl.... brrr! Ik sla over
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 22:00:23 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36418500
Ik heb maar een plakje cake genomen... 't moet toch op hè
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:08:06 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36425640
Volgende week val je vast extra af Fannetje, ter compensatie van deze week.

Wij hadden gisteren zelfgemaakte chocoladecake. Ze lekker. Maar die is nu op, kan ik die tenminste niet meer opeten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:25:41 #208
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36425950
Ik ben ook weer aangekomen, heb me afgelopen weekend (en gisteren) vreselijk laten gaan: paaseitjes, snoepjes, zoutjes... yummie!
Nu maar weer proberen de 2kg paaseitjes te negeren die op het bureau van m'n collega staan.
Erge is dat ik die gisteren heb gekocht, ik leer het nooit.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36426161
en weer 6 ons lichter dan gisteren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:41:21 #210
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36426213
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:37 schreef Isabeau het volgende:
en weer 6 ons lichter dan gisteren
Maar jij eet dan ook echt weinig. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik met normaal eten onder de 1000 kcal zou blijven, dat lukt mij alleen met zo'n weightcare-kuur oid.
Voor mij is 1600 kcal al weinig.

Maar in ieder geval schiet 't bij jou lekker op!

Edit:
Zucht, ik heb m'n regeltje maar even een negatieve update gegeven naar het gewicht dat vanmorgen op de weegschaal stond. Ik raakte een beetje gedemotiveerd van 't gewicht dat er stond, maar al in geen tijden op mijn weegschaal was verschenen. Hopelijk krijg ik er nu weer lol in.

[ Bericht 21% gewijzigd door Levitation op 28-03-2006 09:50:30 ]
***Levi was here***
pi_36426378
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:41 schreef Levitation het volgende:
Maar jij eet dan ook echt weinig. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik met normaal eten onder de 1000 kcal zou blijven, dat lukt mij alleen met zo'n weightcare-kuur oid.
Voor mij is 1600 kcal al weinig.

Maar in ieder geval schiet 't bij jou lekker op!
Eh, ik heb vorige week gemiddeld 1850 kcal per dag gehad hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:54:39 #212
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36426448
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eh, ik heb vorige week gemiddeld 1850 kcal per dag gehad hoor
Hmmm... dan lees ik selectief, denk ik. Ik zie namelijk steeds voorbij komen dat je de 1000 kcal niet haalt.
***Levi was here***
pi_36426470
ik denk dat isabeau gewoon veel meer beweegt dan ons, dan wil het wel...

ik ben 1 ons zwaarder dan zaterdag, maar dat komt vast wel weer goed.. Vanmorgen heb ik het restant paaseitjes weggemikt, ik vond ze toch al niet zo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36426492
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:54 schreef Levitation het volgende:
Hmmm... dan lees ik selectief, denk ik. Ik zie namelijk steeds voorbij komen dat je de 1000 kcal niet haalt.
Dat zijn dagen tussendoor en aangezien ik voor mezelf als grens minimaal 1000 kcal heb gesteld baal ik er altijd van als ik dat een keer niet haal Maar gisteren is dat wel goed gekomen met aardbeien en een paar handjes pistache nootjes. Meestal zit ik tussen de 1200 en 1500 kcal in.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:18:43 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_36426915
Ik ben de afgelopen dagen dus gigantisch aan het klungelen met mijn maag weer. Het begon vrijdag al en eigenlijk nog steeds heb ik er last van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 10:21:50 #216
13151 crew  Rewimo
pi_36426980
Dat is vervelend Troel...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:29:53 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_36427143
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat is vervelend Troel...
Ach ja, we overleven het wel, daar niet van.

Maar dat was wellicht ook de reden dat dat broodje zaterdag me niet smaakte.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 10:32:01 #218
13151 crew  Rewimo
pi_36427201
Ja, daar moest ik ook aan denken inderdaad.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:52:30 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36427655
oh jongens...nog even tot eind van deze week en dan is die scriptie af en dan gá ik me toch hard aan mezelf werken!

lijstje van wat ik wil doen na t komende weekend:
-kamer uitmesten en schoonmaken
-bodschappen halen met gezonde dingen di ik moet koken
-afwas van 2 weken doen
-sporten!
-2e versie scriptie
-samenvatting scriptie voor presentatie
-vorbereiden eindgesprek
-collegium musium bestuursdingen inhalen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36428051
Ehm... Ik was vanmorgen opeens twee kilo kwijt!
Zat op 78.2, maar dat is helemaal niet logisch, dus ik kijk morgenvroeg even aan. Als het er dan nog steeds af is, ga ik updaten
Maar dan zit ik wel (aan het einde van de winter!!!!) op twee ons van mijn laagste gewicht sinds jaren. En dat terwijl ik normaal altijd in de zomer afval, omdat ik dan meer energie heb, minder slaap nodig heb en ook minder eet.

Zou zo mooi zijn als het er afblijft
pi_36428115
Vanavond ga ik weer wegen. En daarna door naar het ziekenhuis, dus ik laat jullie donderdag waarschijnlijk pas weten, of ik afgevallen ben de ja of de nee
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:09:39 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_36428124
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:09 schreef ymme het volgende:
Vanavond ga ik weer wegen. En daarna door naar het ziekenhuis, dus ik laat jullie donderdag waarschijnlijk pas weten, of ik afgevallen ben de ja of de nee
We zien het wel verschijnen in het lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36428312
Die nu ook niet klopt. Ik voer toch elke keer in 86,3...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:19:09 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_36428387
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:16 schreef ymme het volgende:
Die nu ook niet klopt. Ik voer toch elke keer in 86,3...
Druk je wel op bijwerken? Vernieuw je het plaatje?
Ik heb net geprobeerd en het werkt gewoon? Je staat gewoon met 86,3 in de lijst?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36428454
Ik zie in de OP 96,3 staan.
Maar goed, ik verander dit donderdag dan ook wel. En zou dan op bijwerken drukken! Misschien dat ik dat vergeten ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 11:21:53 #226
13151 crew  Rewimo
pi_36428461
Ik zie ook 86,3
pi_36428519
Vaag, ik zie echt bij huidige 96,3 staan.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:26:36 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_36428615
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Vaag, ik zie echt bij huidige 96,3 staan.
Vernieuw de pagina eens ofzo? Er staat echt 86,3 in de database en ook in het plaatje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36428659
Jep. Inderdaad
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:33:19 #230
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36428825
Oh mag ik bij jullie even uithuilen? Ben al een tijdje aan het lurken, maar ben stiekem wel weer 2 kilo bijgekomen... Slecht hoor...

En dat met de bruiloft in het vooruitzicht, daar ben ik dus HE-LE-MAAL niet blij mee. Daar komt nog bij dat iemand het lumineuze idee had om mij 2 maanden geleden te benaderen voor een dienstreis. Leuk hoor zo'n dienstreis. Hij zei: Nou Droeke, je mag naar San Francisco, maar het is wel van 5 tot en met 13 april. Nou leuk hoor, op 21 april staat de bruiloft dus gepland... Met andere woorden: zit nu helemaal in de stress omdat ik werk moet afhebben deze week omdat ik volgende week naar de andere kant van de wereld moet vertrekken. Op elk ander moment had ik een gat in de lucht gesprongen, maar nu ben ik er HELEMAAL niet blij mee. Bovendien moeten er nog allerlei 'kleine' dingetjes geregeld worden voor de bruiloft....
*zucht*

Tussendoor moet ik dus ook nog mijn gewicht op peil zien te houden... En ik zie dat jullie een nieuw systeem bedacht hebben met updaten... ik snap er niks van, sorry.... Ik kan ook de mail niet vinden die jullie gestuurd zouden hebben... Nou ja dat is dan iets om NA de bruiloft uit te zoeken.....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:35:56 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_36428903
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:33 schreef Droeke het volgende:

Tussendoor moet ik dus ook nog mijn gewicht op peil zien te houden... En ik zie dat jullie een nieuw systeem bedacht hebben met updaten... ik snap er niks van, sorry.... Ik kan ook de mail niet vinden die jullie gestuurd zouden hebben... Nou ja dat is dan iets om NA de bruiloft uit te zoeken.....
Droeke, je hebt geen mail gehad omdat er geen mail in je profiel staat
Je mist dus helemaal niets

Doe lekker rustig aan en straks als je weer helemaal vrolijk bent omdat je getrouwd bent gaan we er gewoon naar kijken. Tot dan blijft mooi het huidige regeltje staan, zonder die extra kilo's
Ideetje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:44:38 #232
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36429147
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....

Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
pi_36429206
ohhhh...mijn e-mailtje is dus gewoon in mijn bulkmail terechtgekomen zie ik

nou dat verklaart een hoop.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:46:41 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_36429210
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....

Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
Maakt helemaal niet uit, ik kan me heel goed voorstellen dat je het gigantisch druk hebt en dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36429344
Kwakveense, ik ben jaloehoers.... Ik zit veel te vaak hier op het forum ipv met de *piep* scriptie bezig... Maar goed, met afvallen en alle goede voornemens gaat het gelukkig wel goed, dus uiteindelijk zal die scriptie ook nog wel wat worden!
pi_36429500
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:

Droeke, ik denk dat die kilootjes (het zijn er maar 2 tenslotte, het is waarschijnlijk niet eens te zien) er echt zo weer af zijn, helemaal als je het te druk hebt om te eten. Kan je niet wat taken delegeren naar andere mensen, want het klinkt alsof je heel erg gestressed bent! Probeer aan de leuke dingen te denken die je te wachten staan.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:03:01 #237
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36429634
ja ik voel me ook heel gestressed. Er zijn ook nog wat persoonlijke kwesties die spelen (lees een sterfgeval dat nogal een behoorlijke invloed op me heeft gehad), dus ik ben echt wel een beetje aan het einde van mijn latijn. Ik hoop dat ik mijn werkzaamheden vandaag of morgen kan afronden, dat zou wel heel fijn zijn... En dan lekker genieten van SF... Mijn 'verloofde' (dat is toch een raar woord!) gaat ook mee, hopelijk hebben we daar ook wat vrije tijd samen. We gaan in ieder geval naar Alcatraz en naar een baseball wedstrijd. Maar in America is het eten natuurlijk ook erg verleidelijk.... dus ik moet ECHT super op mijn mondje gaan letten!!!
pi_36429688
Ienemini, ik zit hier ook te vaak hoor, maar ik heb mijn verslag nu toch ook bijna af.... Het is dus mogelijk om het te "combineren"

Droeke, iig alvast veel plezier in SF, en als je maar genoeg dingen gaat bekijken mag je vast wel iets meer eten.... Laat het iig niet je vakantie verpesten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 12:42:29 #239
13151 crew  Rewimo
pi_36430698
Gewoon alleen maar naar Salad Bars gaan en veel gaan zien en doen, komt best goed
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:12:07 #240
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36431380
Droeke: Ik ben op vakantie in de VS in 3 weken tijd 4 kilo afgevallen. We hadden het veel te druk met rondkijken om aan eten te denken. In supermarkten kun je vaak lekkere salades kopen, broodje erbij... prima lunch! Komt dus vast wel goed met je!
San Fransico is een hele leuke stad, alleen was het er koud (15 graden C) en mistig toen ik er was. En dat eind augustus! Maar ondanks dat hebben we ons er prima vermaakt. Vooral Chinatown vond ik erg leuk.
***Levi was here***
pi_36431595
He Droeke, SF is geweldig!! Ik heb er een tijdje gestudeerd en ben er juist erg veel afgevallen. Je moet nl behoorlijk wat lopen (nogal heuvelig ook) en je kan er heel goed en gezond eten.
Moet je hier eens heen gaan: Crocker GalleriaDaar heb ze een geweldige salad bar en als het mooi weer is kan je op het dakterras zitten, heerlijk!
Verder is Japantown ook heel leuk, en sushi is nog best gezond!

Ik hoop dat je er van kan genieten en ook de prehuwelijk stress van je af kan zetten!
pi_36431649
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Ienemini, ik zit hier ook te vaak hoor, maar ik heb mijn verslag nu toch ook bijna af.... Het is dus mogelijk om het te "combineren"

Droeke, iig alvast veel plezier in SF, en als je maar genoeg dingen gaat bekijken mag je vast wel iets meer eten.... Laat het iig niet je vakantie verpesten..
Je hebt helemaal gelijk, Teigan. Ik ben alleen niet zo goed in prioriteiten stellen en vind die scriptie ook veeeeeeel minder leuk dan fokken...
pi_36432124
dat probleem ken ik.... Mijn verslag had eigenlijk al tijden af moeten zijn van mezelf... Maar zolang ik er elke dag wat aan doe, ben ik tevreden...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 13:48:38 #244
13151 crew  Rewimo
pi_36432410
Ik heb het kkkkkoud Ik had tóch een vest aan moeten doen vanmorgen. Ik ben nog niet gewend aan mijn verloren isolatielaag Vroegah had ik het nooit koud, integendeel. Komt nog bij dat ik noodgedwongen op sandalen loop omdat mijn teen zo zeer doet. Ik zal wat dat betreft blij zijn als die nagel eraf gaat maandag. Maar het scheelt nu wel een hoop pijn.
pi_36432531
Ik leef met je mee, hier is het ook koud en ik had maar een beetje een dun truitje aangetrokken, omdat het hier gisteren heel lekker warm was....
Maaaaar.... bibberen kost wel energie, goed voor de lijn dus
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:57:43 #246
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36432715
Wat zijn jullie lief

Bedankt voor jullie support, dat had ik wel even nodig. Kom nog steeds niet echt toe aan mijn werk maar goed, ik probeer me er niet al te druk over te maken...
pi_36432810
Haha, dunne truitjes.. mhihihhi. Ik weet niet wie verzonnen heeft dat dikke mensen het niet koud hebben, maar ik zit hier gewoon met shirt, vest en armwarmers (!) achter de pc. Met het raam dicht. En dan nog ijshandjes. BRRRR.

Ik heb gisteren zo'n heerlijke doos met Lily O'Briens bonbons op =) Echt mmmmmmmmjummie. Aan te raden en zo (ok, slecht voor de lijn, maar als je toch een keer een vreetdag hebt of tegen de tijd dat we ooit allemaal slank zijn en zo...). Fijne was ook dat ik me helemaal niet schuldig voelde of zo, en ik vond ze allemaal even lekker. Leren genieten van eten was toch wel een van mijn aandachtspunten, maar tegenwoordig kan ik het.

Verder natuurlijk wel buikpijn, want ik mag geen zuivel, en chocola met allerlei vullinkjes is best wel zuivel, stiekem. Gelukkig compenseert een halve week AllBran met soyamelk aardig, daar spoelt de boel altijd lekker van door. Ik had echter wel verwacht gelijk twee kilo zwaarder te zijn omdat mijn spijsvertering altijd gelijk platligt van zoveel chocola, maar dat viel heel erg mee, ik stond maar op 81,9. Ik ben benieuwd hoe het over drie dagen is, als ik al drie dagen verlangend naar de toiletpot kijk haha.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:04:32 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36432921
ieniemienie: ik surf ook teveel tussendoor hoor! terwijl ik er ECHT geen tijd voor heb. maar ik kan gewoon neit 100% van de tijd geconcentreerd werken, dan word ik gek.

Ik werk nu steeds ongeveer een uur en dan surf ik effe een kwartiertje.
pi_36433141
Haha, knap hoor. Ik heb ook echt geen tijd eigenlijk, maar ik surf altijd een paar uur en dan werk ik even een kwartiertje. En dan is de dag om, en m'n zelfvertrouwen weer weg, etc. Nare zooi ook.
pi_36434782
Ik doe het ook meestal zo vrees ik... Kwartiertje werken, halfuurtje internetten...

wat zijn wij toch slecht met zijn allen...
pi_36434901
vamiddag weer wegen, vrees het ergste voor vandaag. Van het weekend verjaardag gehad van mijn oom, die werd 40 jaar. Waren uitgenodigd om te gaan wokken. En totaal niet ingehouden. Wordt weer tijd om toch alles weer wat beter in de gaten te gaan houden.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_36435012
Ben op mijn stage, gaan ze bitterballen eten
Ik heb besloten geen bitterballen mee te eten. Nou nog kijken of mijn besluit standhoudt!
pi_36435235
Ik ben net gezwicht voor een stukje kersen rijstevlaai... Maar hij was wel lekker...
pi_36435464
Als je vlaai eet, kun je het beste rijstevlaai eten, dus het zal nog wel meevallen.
pi_36435465
hihi, ben blij dat ik niet de enige ben met dat probleem... vooral dat kwartiertje werken, half uurtje surfen komt aardig overeen met mijn patroon... Dr zijn ook zoveel leuke dingen op internet!
Maar goed, zolang er elke dag iets op papier komt is er progress, en dat is het belangrijkste!

Succes allemaal!

3 paaseitjes was bij mij de score vandaag, valt nog mee, maar die pot staat me wel grijnzend aan te kijken...
pi_36435681
Ja, bij mij leidt het surfen dus voorlopig al tot drie dagen niets produceren. *grom*

Kutzooi, als je op de pc MOET werken en ook nog eens internet nodig hebt.
pi_36436398
hhahahahah, werk zelf in de ICT dus ben zo'n beetje de gehele dag met pc's in de weer. Soms komt er inderdaad niets uit mijn handen. Meer met andere dingen bezig dan met werk, maar valt gelukkig mee, zolang het werk maar gedaan wordt.
pi_36436529
Ik heb me om 12.00 uur toch een lekkere zelfgemaakte soep gegeten.
Eerst boulion aan de kook brengen. Dan ui en wortel eraan toevoegen. En gehaktballetjes.
Dit even laten staan op half vuur. Vermecillie erin gaar koken. Erwten eraan toevoegen.
Heerlijk op smaak brengen met wat moster, knoflookpoeder en eventueel kerriepoeder.
En smakelijk eten. Zo lekker dit
pi_36436589
Hehe studieontwijkend gedrag...komt mij ook heel bekend voor

Soms wordt het zelfs een beetje dwangmatig: dan ga ik eventjes ALLE subfora op fok bekijken op interessante topics. Of die stapel wasgoed eerst wegwerken, of alle ramen lappen. Desnoods strijken

Ik ben wel zo eentje die het beste werkt onder druk, en altijd alles tot het laatste moment uitstelt. Ik haal dan een nachtje door om alles neer te knallen. Het is alleen wel heel vermoeiend helaas
pi_36437702
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef Maeghan het volgende:
Haha, knap hoor. Ik heb ook echt geen tijd eigenlijk, maar ik surf altijd een paar uur en dan werk ik even een kwartiertje. En dan is de dag om, en m'n zelfvertrouwen weer weg, etc. Nare zooi ook.
Dat komt me zó bekend voor helaas... Gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen.
pi_36438168
Haha, eerlijkgezegd had ik even liever wel dat je de enige was. 30e vertaling en paper, 3e presentatie. Vertaling af. Paper, niets. Presentatie, niets. Kutkutkutkutkut.

Ik hoop maar dat ik flink afval van het peentjes zweten.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:51:35 #262
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36438416
Ik heb er ook last van, als ik op m'n werk zit Fok! ik me suf. Thuis zit ik er eigenlijk nooit achter.
Puur 't werk ontvluchten... en bezigheidstherapie, er valt hier niet bar veel te beleven.
***Levi was here***
pi_36438606
Nou, laten we er dan nu allemaal mee stoppen, hup! Nog 3 minuten fanatiek aan de slag!!!;)
pi_36438689
Hm. Ik moet dalijk pas werken, en ik moet van mezelf die paper vanavond nog afmaken. Bah.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:30:36 #265
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36439534
ik denk toch dat ik win qua SOG...

ik heb scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik nu in 2 weken nog 3 hoofdstukken en de inleiding en conclusie van mijn scriptie moest schrijven...das dus 2/3 zo niet meer...

als t goed gaat heb ik vanavond (met nog tot vrijdag de tijd) het tweede van de drie hstken af...

dan nog 1tje (morgen ochtend en nacht en evt. donderdag ochtend) en de inl. en conclusie (donderdag middag en avond en dan ben ik lekker TOCH nog 1 dag voor de deadline klaar. HA!

dan moeten ze wel weer vertrouwen in me hebben en me gewoon mijn aio plek geven die ze me eerst beloofd hadden. zo!
pi_36444622
Meer specialisten in studieontwijkend gedrag!
Hier nog een scriptie slachtoffer, alleen wel eentje met een fulltime baan ernaast, die ook nog eens uren per week kwijt is aan het fietsen van en naar werk!
Gelukkig ben ik heel goed in dingen heel snel doen (in 5 minuten een presentatie maken bijvoorbeeld! ) en kan ik erg goed improviseren!
Alleen werkt dat dus niet met literatuuronderzoek. Nouja, ik heb weer even een paar dagen en dan ga ik volgende week gezellig eens praten met mijn scriptie begeleider.
En dan moet ik nog leren voor een tentamen ook. Had ik al eens verteld over wetenschapsleer en hoe walgelijk saai dat is?

Maar Kwakveense, ik weet dat je het kunt en je gaat het gewoon redden! En dat geldt voor de rest hier ook!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:06:33 #267
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36445926
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef kwakveense het volgende:

ik heb scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik nu in 2 weken nog 3 hoofdstukken en de inleiding en conclusie van mijn scriptie moest schrijven...das dus 2/3 zo niet meer...

als t goed gaat heb ik vanavond (met nog tot vrijdag de tijd) het tweede van de drie hstken af...

dan nog 1tje (morgen ochtend en nacht en evt. donderdag ochtend) en de inl. en conclusie (donderdag middag en avond en dan ben ik lekker TOCH nog 1 dag voor de deadline klaar. HA!

dan moeten ze wel weer vertrouwen in me hebben en me gewoon mijn aio plek geven die ze me eerst beloofd hadden. zo!
Ohhhh je wilt AiO worden.... * zucht * Ik ben AiO en ik kan je verzekeren: het wordt NIET minder. Moet voor morgen eigenlijk paper afhebben. Heb wel Inleiding en methoden af, nu nog de resultaten en discussie.... Eignelijk heb ik nog NIKS qua discussie....
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:31:56 #268
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36446724
mja, i know... maar eigenlijk vind ik het ook wel heel leuk enzo! alleen doe ik nu het nog niet mijn werk is gewoon teveel dingen ernaast. Ik word aio in een projectgroep waarbij ik gewoon geacht word op kantoor te zitten elke dag. dat werkt voor mij echt zoveel lekkerder!

ik heb het hoofdstuk dus niet helemaal af...morgenochtend maar op tijd op en dan verder. dan morgen avond en nacht en donderdag ochtend het laatste hoofdstuk..en donderdag avond de inleiding en conclusie (zie, ik hou me nog steeds vat aan donderdag...die ene dag speling bljft...hahaha ik hou mezelf echt enorm voor de gek zo)

dit is trouwens ook slecht voor de lijn. ik eet of niks, of ik stop me vol met chocola en eet afhaalmaaltijden....
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:33:54 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_36446797
Mijn duim heeft au.

En natuurlijk precies op de plek waar je de spatie raakt. Stom mes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 22:04:21 #270
13151 crew  Rewimo
pi_36447735
Nee, stomme jij
pi_36447865
Dat ene scherpe broodmes wil ook nog wel eens mijn duim aanvallen. Ik leef met je mee, Troel
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 22:26:56 #272
13151 crew  Rewimo
pi_36448439
Wij gaan een ritje Thalys plannen (naar Brussel) als verrassing voor ons treinofieltje
pi_36448919
Oooh wat leuk, Rewimo! Ik kan me nog herinneren dat mijn vader vroeger mijn broertje, onze eigen treinofiel, altijd mee nam op zondag. Héle dag treinen, overstappen, dubbeldekkers, hondenkoppen... Geweldig vond ie dat
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 22:50:41 #274
13151 crew  Rewimo
pi_36449326
Hij gaat helemaal uit zijn dakje als hij de Thalys ziet (als peuter raakte ie al helemaal door het dolle als hij de 'Sufer' zag, zoals hij hem noemde - duurde even voor we erachter kwamen wat het was ). En zijn liefste wens is om er eens een ritje mee te maken Dat gaan we nu dus regelen zonder er iets van te zeggen. Ik kijk nu al uit naar zijn reactie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 22:52:02 #275
13151 crew  Rewimo
pi_36449370
Je had 'm zondag in Madurodam moeten zien. Hij holde achter elke trein aan

Hij heeft zo'n 100 foto's gemaakt. Ik schat dat op de helft ervan een trein stond
pi_36450143
Oh wat leuk! Lijkt me heerlijk om je jochie zo enthousiast te zien
pi_36451175
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef kwakveense het volgende:

Ik win. Ik heb m'n scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik maar gewoon een nieuwe master ben gaan doen.
pi_36454659
en weer 6 ons lichter dan gisteren!

Zo sta je twee weken vrijwel stil en zo vliegen de kilo's eraf Ik snap het niet, maar dat hoeft ook niet.

Ik had trouwens Biogarde Roer gehaald omdat ik me herinnerde dat dat lekker en licht verteerbaar was. Dat staat ook op de verpakking. Zit er verdorie net zoveel vet & energie in als in volle yoghurt! Maar het is wel weer een keer lekker
pi_36455099
Deze week 4 ons bijgekomen, maar dat kwam omdat mijn man jarig is geweest.....
We gaan er nu weer tegen aan.
pi_36455330
8 ons eraf.
Ondanks alle emotievreetbuien
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:57:46 #281
16245 CarOnline
met lange O
pi_36455815
Ik heb er 3 ons af. Maar er zat maandag ook een kilo meer aan dan vorige week. Bah wat baal ik!
Ik ben in korte tijd gewoon 8 kilo aangekomen
Nu moet ik er 18 kilo af (minstens) ipv 10

Nou ja, het lukt best aardig nu, en als ik er 9 af heb begin July ben ik ook blij. Maar het liefst alles
Screw them.
We're going home.
pi_36455964
Deze kreeg ik net te lezen van een docente
quote:
Apen veranderen in workaholics door gentherapie

Volkskrant, 13 augustus 2004

Amerikaanse wetenschappers hebben vier rhesusapen met gentherapie tijdelijk in harde werkers veranderd. Net als mensen stellen apen werk uit zolang ze nog tijd hebben. Pas tegen het einde concentreren ze zich beter. De behandelde apen werkten echter continu hard en zonder fouten.

De normale werkhouding - uitstel gevolgd door een eindsprint - komt voort uit het besef van de apen dat het einde van de klus en hun beloning naderen. Eerdere apenstudies toonden aan dat de associatie tussen werk en beloning afhankelijk is van het signaal van de stof dopamine in het hersengebied de rhinale schors.

Die communicatie blokkeerden de onderzoekers tijdelijk. Dat deden ze door het gen voor de receptor van dopamine gedurende twee weken uit te schakelen. Daarvoor gebruikten ze een vorm van gentherapie.

'Tien weken na de therapie was het effect vervaagd en vervielen de apen weer in hun normale uitstelgedrag', schrijven de onderzoekers in het vaktijdschrift Proceedings of the National Academy of Sciences.

Ik moest gelijk aan ons met ons SOGgen denken..
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:31:26 #283
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36457732
Mijn briljante begeleiders komen er ineens mee om me te trakteren op Bossche Bollen van De Groot. Schijnt nogal wat te zijn, dus ben benieuwd. Alleen wordt mijn (dus niet affe) paper besproken, brrrr.... Ook niet goed voor mijn lijn... En vanavond verjaardag van mijn broer waar waarschijnlijk ook allerlei lekkers op tafel komen... en vrijdag mijn eigen verjaardag.... ik wordt een kwartje!

Niet echt bevorderlijk voor mijn 'lijntje' ik probeer maar een beetje te compenseren: geen warm eten maar een broodje en zo....
pi_36457922
Zo gisteren weer te wegen geweest, en verbaasde me, toch nog ½ kg kwijt

Zal vanaaf mijn regeltje ff aanpassen, want nu passwrd niet bij me.
pi_36457946
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:06 schreef teigan het volgende:
Deze kreeg ik net te lezen van een docente
[..]

Ik moest gelijk aan ons met ons SOGgen denken..
Zeg, dat mogen ze best eens op mij testen! Misschien dat dat net genoeg tijd is om heeeeeel ver te komen met de scriptie!
pi_36457991
Ik wil het ook nog wel even testen deze week... Kan het wel gebruiken
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2006 @ 13:49:39 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36460557
[Oproep aan alle SOG-ers]

Hup hup, aan de slag allemaal

[/Oproep aan alle SOG-ers]

Ow, ik heb trouwens besloten om vanaf nu netjes mijn gewicht elke woensdag te updaten, net als bij valtaf.nl. Dan hou ik mezelf ook niet zo voor de gek
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36460752
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef Sjeen het volgende:
[Oproep aan alle SOG-ers]

Hup hup, aan de slag allemaal

[/Oproep aan alle SOG-ers]
Ja Juffrouw Sjeen
pi_36460804
moet het echt?? Ik heb geenzin..................
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2006 @ 14:11:10 #290
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36461310
* Sjeen streng kijkt
pi_36461420
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:11 schreef Sjeen het volgende:
* Sjeen streng kijkt
Ok ok, ik ga al wat doen....
pi_36465138
Woei, ik heb goed nieuws!
Ik heb geen coeliakie! Geen idee waarom ik wel regelmatig dubbel klap van de buikpijn, maar ik mag gluten eten tot ik erbij neerval!

En... gisteren hebben we een offerte opgevraagd voor onze vakantie! We gaan 29 dagen naar Nieuw Zeeland met een stopover van 2 nachten in Hong Kong en 23 dagen autohuur in NZ. Heb er heel erg veel zin in... al moet ik nog wel een hele tijd wachten, we vertrekken op 7 oktober.

Kan ik mooi nog wat kilo's afvallen voor vertrek!

Wel jammer dan Sjeen iedereen aan het werk heeft gezet, nu is het hier wel erg stil
***Levi was here***
pi_36465520
Ha, ik luister gewoon niet naar Sjeen.

Eerlijkgezegd zie ik die link met beloning niet hoor. Waarmee word ik beloond dan, als m'n paper af is? De laatste paper die in ingeleverd heb is al twee maanden geleden en ik maak me nog steeds zorgen of ik er wel een voldoende voor heb, dat noem ik geen beloning =P

Trouwens, gisteren heb ik heel netjes gelijnd. Op een paar dropjes na, maar ok, dat valt ook wel mee. En vandaag heb ik Haägen-Dasz ijs op. =) *kwijlt nog na*
pi_36465681
Voor mij is het straks wel een beloning, als dit af is, is mijn odnerzoeksstage af, dus in een klap bijna een half jaar aan studiepunten, en dat hoef ik nog maar 2 dingen voor mijn bul....
Ik zat me net te bedenken hoeveel rust mij dat op zou levern..
Ik geloof dat ik dus nog maar even de laatste dingen opzoek, en de boel weer eens uitprint om goed door te lezen.. Ik wilde hem deze week weer inleveren..
pi_36465925
Ik ben blij dat ik geen werkstukken, verslagen en dat soort dingen meer hoef te maken

Ik ben vanmiddag bij de tandarts geweest; gaatje vullen en brug maken met verdoving. De verdoving zou na een uurtje een stuk minder worden. Nou, we zijn nu 2,5 uur verder, maar die verdoving is wel behoorlijk sterk zeg, ik heb het idee dat mn halve mond verlamd is Leuk eten en drinken ook, op deze manier
pi_36466061
Fannetje, dat is een heel raar gevoel ja... Toen mijn verstandskiezen getrokken werden was ook steeds de helft van mijn mond verdoofd, en dat was best vervelend..
pi_36466452
Lekker Levitation

* Isabeau schuift broodjes en pasta en koekjes naar je toe
pi_36466714
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Lekker Levitation

* Isabeau schuift broodjes en pasta en koekjes naar je toe
Dank je wel! (Koekies smaken goed!)

Tjonge, wat heb ik me druk zitten maken afgelopen week. Kreeg gisteren bijna een jankbui bij het eten van een pizza. Ben nu ook echt moe, heb de hele week de meest wazige dromen/nachtmerries gehad. Blij dat ik daar nu een punt achter kan zetten en ik vannacht gewoon weer lekker kan slapen (hoop ik).
Had nooit verwacht dat ik mezelf zo kon opfokken.
***Levi was here***
pi_36468481
Ik moet er ook niet aan denken hoor, nooit meer eten met tarwe, rogge en gerst. Dat sluit heel veel dingen uit die ik heerlijk vind (zoals die pizza )
pi_36469643
Nog 15,5 uur tot deadline. Ik heb toffees op. Ik word een lekker dik varkentje. Was ik maar blauw, dan werd ik tenminste nog een bosbes. Bosbessen zijn vrolijk en ze krijgen geen varkenspest. Yahoo!

(Sorry, stress en zo)
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:02:54 #301
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36472158
Wat fijn dat je toch nog gewoon gluten mag eten Levitation.

voor de geinteresseerden: net controle gehad, alles ok.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2006 @ 20:28:32 #302
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36472946
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')