Maar jij eet dan ook echt weinig. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik met normaal eten onder de 1000 kcal zou blijven, dat lukt mij alleen met zo'n weightcare-kuur oid.quote:
Eh, ik heb vorige week gemiddeld 1850 kcal per dag gehad hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:41 schreef Levitation het volgende:
Maar jij eet dan ook echt weinig. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik met normaal eten onder de 1000 kcal zou blijven, dat lukt mij alleen met zo'n weightcare-kuur oid.
Voor mij is 1600 kcal al weinig.![]()
Maar in ieder geval schiet 't bij jou lekker op!![]()
Hmmm... dan lees ik selectief, denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, ik heb vorige week gemiddeld 1850 kcal per dag gehad hoor
Dat zijn dagen tussendoor en aangezien ik voor mezelf als grens minimaal 1000 kcal heb gesteld baal ik er altijd van als ik dat een keer niet haalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:54 schreef Levitation het volgende:
Hmmm... dan lees ik selectief, denk ik.Ik zie namelijk steeds voorbij komen dat je de 1000 kcal niet haalt.
![]()
Ach ja, we overleven het wel, daar niet van.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat is vervelend Troel...
We zien het wel verschijnen in het lijstjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:09 schreef ymme het volgende:
Vanavond ga ik weer wegen. En daarna door naar het ziekenhuis, dus ik laat jullie donderdag waarschijnlijk pas weten, of ik afgevallen ben de ja of de nee
Druk je wel op bijwerken? Vernieuw je het plaatje?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:16 schreef ymme het volgende:
Die nu ook niet klopt. Ik voer toch elke keer in 86,3...
Vernieuw de pagina eens ofzo? Er staat echt 86,3 in de database en ook in het plaatje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Vaag, ik zie echt bij huidige 96,3 staan.
Droeke, je hebt geen mail gehad omdat er geen mail in je profiel staatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:33 schreef Droeke het volgende:
Tussendoor moet ik dus ook nog mijn gewicht op peil zien te houden... En ik zie dat jullie een nieuw systeem bedacht hebben met updaten... ik snap er niks van, sorry.... Ik kan ook de mail niet vinden die jullie gestuurd zouden hebben... Nou ja dat is dan iets om NA de bruiloft uit te zoeken.....
Maakt helemaal niet uit, ik kan me heel goed voorstellen dat je het gigantisch druk hebt en dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....
Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
Droeke, ik denk dat die kilootjes (het zijn er maar 2 tenslotte, het is waarschijnlijk niet eens te zien) er echt zo weer af zijn, helemaal als je het te druk hebt om te eten. Kan je niet wat taken delegeren naar andere mensen, want het klinkt alsof je heel erg gestressed bent! Probeer aan de leuke dingen te denken die je te wachten staan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....
Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
Je hebt helemaal gelijk, Teigan. Ik ben alleen niet zo goed in prioriteiten stellen en vind die scriptie ook veeeeeeel minder leuk dan fokken...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Ienemini, ik zit hier ook te vaak hoor, maar ik heb mijn verslag nu toch ook bijna af.... Het is dus mogelijk om het te "combineren"
Droeke, iig alvast veel plezier in SF, en als je maar genoeg dingen gaat bekijken mag je vast wel iets meer eten.... Laat het iig niet je vakantie verpesten..
Dat komt me zó bekend voor helaas...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef Maeghan het volgende:
Haha, knap hoor. Ik heb ook echt geen tijd eigenlijk, maar ik surf altijd een paar uur en dan werk ik even een kwartiertje. En dan is de dag om, en m'n zelfvertrouwen weer weg, etc. Nare zooi ook.
Ohhhh je wilt AiO worden.... * zucht * Ik ben AiO en ik kan je verzekeren: het wordt NIET minder. Moet voor morgen eigenlijk paper afhebben. Heb wel Inleiding en methoden af, nu nog de resultaten en discussie.... Eignelijk heb ik nog NIKS qua discussie....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef kwakveense het volgende:
ik denk toch dat ik win qua SOG...
ik heb scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik nu in 2 weken nog 3 hoofdstukken en de inleiding en conclusie van mijn scriptie moest schrijven...das dus 2/3 zo niet meer...
als t goed gaat heb ik vanavond (met nog tot vrijdag de tijd) het tweede van de drie hstken af...
dan nog 1tje (morgen ochtend en nacht en evt. donderdag ochtend) en de inl. en conclusie (donderdag middag en avond en dan ben ik lekker TOCH nog 1 dag voor de deadline klaar. HA!
dan moeten ze wel weer vertrouwen in me hebben en me gewoon mijn aio plek geven die ze me eerst beloofd hadden. zo!
Ik win. Ik heb m'n scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik maar gewoon een nieuwe master ben gaan doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef kwakveense het volgende:
ik denk toch dat ik win qua SOG...
ik heb scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik nu in 2 weken nog 3 hoofdstukken en de inleiding en conclusie van mijn scriptie moest schrijven...das dus 2/3 zo niet meer...
quote:Apen veranderen in workaholics door gentherapie
Volkskrant, 13 augustus 2004
Amerikaanse wetenschappers hebben vier rhesusapen met gentherapie tijdelijk in harde werkers veranderd. Net als mensen stellen apen werk uit zolang ze nog tijd hebben. Pas tegen het einde concentreren ze zich beter. De behandelde apen werkten echter continu hard en zonder fouten.
De normale werkhouding - uitstel gevolgd door een eindsprint - komt voort uit het besef van de apen dat het einde van de klus en hun beloning naderen. Eerdere apenstudies toonden aan dat de associatie tussen werk en beloning afhankelijk is van het signaal van de stof dopamine in het hersengebied de rhinale schors.
Die communicatie blokkeerden de onderzoekers tijdelijk. Dat deden ze door het gen voor de receptor van dopamine gedurende twee weken uit te schakelen. Daarvoor gebruikten ze een vorm van gentherapie.
'Tien weken na de therapie was het effect vervaagd en vervielen de apen weer in hun normale uitstelgedrag', schrijven de onderzoekers in het vaktijdschrift Proceedings of the National Academy of Sciences.
Zeg, dat mogen ze best eens op mij testen! Misschien dat dat net genoeg tijd is om heeeeeel ver te komen met de scriptie!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:06 schreef teigan het volgende:
Deze kreeg ik net te lezen van een docente
[..]
Ik moest gelijk aan ons met ons SOGgen denken..
Ja Juffrouw Sjeenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef Sjeen het volgende:
[Oproep aan alle SOG-ers]
Hup hup, aan de slag allemaal
![]()
[/Oproep aan alle SOG-ers]
Ok ok, ik ga al wat doen....quote:
Dank je wel! (Koekies smaken goed!)quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Lekker Levitation
* Isabeau schuift broodjes en pasta en koekjes naar je toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |