Vernieuw de pagina eens ofzo? Er staat echt 86,3 in de database en ook in het plaatje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Vaag, ik zie echt bij huidige 96,3 staan.
Droeke, je hebt geen mail gehad omdat er geen mail in je profiel staatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:33 schreef Droeke het volgende:
Tussendoor moet ik dus ook nog mijn gewicht op peil zien te houden... En ik zie dat jullie een nieuw systeem bedacht hebben met updaten... ik snap er niks van, sorry.... Ik kan ook de mail niet vinden die jullie gestuurd zouden hebben... Nou ja dat is dan iets om NA de bruiloft uit te zoeken.....
Maakt helemaal niet uit, ik kan me heel goed voorstellen dat je het gigantisch druk hebt en dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....
Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
Droeke, ik denk dat die kilootjes (het zijn er maar 2 tenslotte, het is waarschijnlijk niet eens te zien) er echt zo weer af zijn, helemaal als je het te druk hebt om te eten. Kan je niet wat taken delegeren naar andere mensen, want het klinkt alsof je heel erg gestressed bent! Probeer aan de leuke dingen te denken die je te wachten staan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....
Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
Je hebt helemaal gelijk, Teigan. Ik ben alleen niet zo goed in prioriteiten stellen en vind die scriptie ook veeeeeeel minder leuk dan fokken...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Ienemini, ik zit hier ook te vaak hoor, maar ik heb mijn verslag nu toch ook bijna af.... Het is dus mogelijk om het te "combineren"
Droeke, iig alvast veel plezier in SF, en als je maar genoeg dingen gaat bekijken mag je vast wel iets meer eten.... Laat het iig niet je vakantie verpesten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |