Haha, dunne truitjes.. mhihihhi. Ik weet niet wie verzonnen heeft dat dikke mensen het niet koud hebben, maar ik zit hier gewoon met shirt, vest en armwarmers (!) achter de pc. Met het raam dicht. En dan nog ijshandjes. BRRRR.
Ik heb gisteren zo'n heerlijke doos met Lily O'Briens bonbons op =) Echt mmmmmmmmjummie. Aan te raden en zo (ok, slecht voor de lijn, maar als je toch een keer een vreetdag hebt of tegen de tijd dat we ooit allemaal slank zijn en zo...). Fijne was ook dat ik me helemaal niet schuldig voelde of zo, en ik vond ze allemaal even lekker. Leren genieten van eten was toch wel een van mijn aandachtspunten, maar tegenwoordig kan ik het.
Verder natuurlijk wel buikpijn, want ik mag geen zuivel, en chocola met allerlei vullinkjes is best wel zuivel, stiekem. Gelukkig compenseert een halve week AllBran met soyamelk aardig, daar spoelt de boel altijd lekker van door. Ik had echter wel verwacht gelijk twee kilo zwaarder te zijn omdat mijn spijsvertering altijd gelijk platligt van zoveel chocola, maar dat viel heel erg mee, ik stond maar op 81,9. Ik ben benieuwd hoe het over drie dagen is, als ik al drie dagen verlangend naar de toiletpot kijk haha.
Sanity is (not) statistical