abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 11:21:53 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36428461
Ik zie ook 86,3
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36428519
Vaag, ik zie echt bij huidige 96,3 staan.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:26:36 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_36428615
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Vaag, ik zie echt bij huidige 96,3 staan.
Vernieuw de pagina eens ofzo? Er staat echt 86,3 in de database en ook in het plaatje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36428659
Jep. Inderdaad
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:33:19 #230
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36428825
Oh mag ik bij jullie even uithuilen? Ben al een tijdje aan het lurken, maar ben stiekem wel weer 2 kilo bijgekomen... Slecht hoor...

En dat met de bruiloft in het vooruitzicht, daar ben ik dus HE-LE-MAAL niet blij mee. Daar komt nog bij dat iemand het lumineuze idee had om mij 2 maanden geleden te benaderen voor een dienstreis. Leuk hoor zo'n dienstreis. Hij zei: Nou Droeke, je mag naar San Francisco, maar het is wel van 5 tot en met 13 april. Nou leuk hoor, op 21 april staat de bruiloft dus gepland... Met andere woorden: zit nu helemaal in de stress omdat ik werk moet afhebben deze week omdat ik volgende week naar de andere kant van de wereld moet vertrekken. Op elk ander moment had ik een gat in de lucht gesprongen, maar nu ben ik er HELEMAAL niet blij mee. Bovendien moeten er nog allerlei 'kleine' dingetjes geregeld worden voor de bruiloft....
*zucht*

Tussendoor moet ik dus ook nog mijn gewicht op peil zien te houden... En ik zie dat jullie een nieuw systeem bedacht hebben met updaten... ik snap er niks van, sorry.... Ik kan ook de mail niet vinden die jullie gestuurd zouden hebben... Nou ja dat is dan iets om NA de bruiloft uit te zoeken.....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:35:56 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_36428903
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:33 schreef Droeke het volgende:

Tussendoor moet ik dus ook nog mijn gewicht op peil zien te houden... En ik zie dat jullie een nieuw systeem bedacht hebben met updaten... ik snap er niks van, sorry.... Ik kan ook de mail niet vinden die jullie gestuurd zouden hebben... Nou ja dat is dan iets om NA de bruiloft uit te zoeken.....
Droeke, je hebt geen mail gehad omdat er geen mail in je profiel staat
Je mist dus helemaal niets

Doe lekker rustig aan en straks als je weer helemaal vrolijk bent omdat je getrouwd bent gaan we er gewoon naar kijken. Tot dan blijft mooi het huidige regeltje staan, zonder die extra kilo's
Ideetje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:44:38 #232
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36429147
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....

Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
pi_36429206
ohhhh...mijn e-mailtje is dus gewoon in mijn bulkmail terechtgekomen zie ik

nou dat verklaart een hoop.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:46:41 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_36429210
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:
ach zit een beetje 'in de put' nu. Alles gaat zo snel en het voelt gewoon alsof ik er geen vat op heb. Er staat gewoon zoveel gepland... en er is nog zoveel geregel...en daar komen die kilootjes dan nog bij....

Oh ikzelf zie natuurlijk wel het email adres dat ik ingevuld heb... blunder.... sorry hoor....
Maakt helemaal niet uit, ik kan me heel goed voorstellen dat je het gigantisch druk hebt en dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36429344
Kwakveense, ik ben jaloehoers.... Ik zit veel te vaak hier op het forum ipv met de *piep* scriptie bezig... Maar goed, met afvallen en alle goede voornemens gaat het gelukkig wel goed, dus uiteindelijk zal die scriptie ook nog wel wat worden!
pi_36429500
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Droeke het volgende:

Droeke, ik denk dat die kilootjes (het zijn er maar 2 tenslotte, het is waarschijnlijk niet eens te zien) er echt zo weer af zijn, helemaal als je het te druk hebt om te eten. Kan je niet wat taken delegeren naar andere mensen, want het klinkt alsof je heel erg gestressed bent! Probeer aan de leuke dingen te denken die je te wachten staan.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:03:01 #237
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36429634
ja ik voel me ook heel gestressed. Er zijn ook nog wat persoonlijke kwesties die spelen (lees een sterfgeval dat nogal een behoorlijke invloed op me heeft gehad), dus ik ben echt wel een beetje aan het einde van mijn latijn. Ik hoop dat ik mijn werkzaamheden vandaag of morgen kan afronden, dat zou wel heel fijn zijn... En dan lekker genieten van SF... Mijn 'verloofde' (dat is toch een raar woord!) gaat ook mee, hopelijk hebben we daar ook wat vrije tijd samen. We gaan in ieder geval naar Alcatraz en naar een baseball wedstrijd. Maar in America is het eten natuurlijk ook erg verleidelijk.... dus ik moet ECHT super op mijn mondje gaan letten!!!
pi_36429688
Ienemini, ik zit hier ook te vaak hoor, maar ik heb mijn verslag nu toch ook bijna af.... Het is dus mogelijk om het te "combineren"

Droeke, iig alvast veel plezier in SF, en als je maar genoeg dingen gaat bekijken mag je vast wel iets meer eten.... Laat het iig niet je vakantie verpesten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 12:42:29 #239
13151 crew  Rewimo
pi_36430698
Gewoon alleen maar naar Salad Bars gaan en veel gaan zien en doen, komt best goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:12:07 #240
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36431380
Droeke: Ik ben op vakantie in de VS in 3 weken tijd 4 kilo afgevallen. We hadden het veel te druk met rondkijken om aan eten te denken. In supermarkten kun je vaak lekkere salades kopen, broodje erbij... prima lunch! Komt dus vast wel goed met je!
San Fransico is een hele leuke stad, alleen was het er koud (15 graden C) en mistig toen ik er was. En dat eind augustus! Maar ondanks dat hebben we ons er prima vermaakt. Vooral Chinatown vond ik erg leuk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36431595
He Droeke, SF is geweldig!! Ik heb er een tijdje gestudeerd en ben er juist erg veel afgevallen. Je moet nl behoorlijk wat lopen (nogal heuvelig ook) en je kan er heel goed en gezond eten.
Moet je hier eens heen gaan: Crocker GalleriaDaar heb ze een geweldige salad bar en als het mooi weer is kan je op het dakterras zitten, heerlijk!
Verder is Japantown ook heel leuk, en sushi is nog best gezond!

Ik hoop dat je er van kan genieten en ook de prehuwelijk stress van je af kan zetten!
pi_36431649
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Ienemini, ik zit hier ook te vaak hoor, maar ik heb mijn verslag nu toch ook bijna af.... Het is dus mogelijk om het te "combineren"

Droeke, iig alvast veel plezier in SF, en als je maar genoeg dingen gaat bekijken mag je vast wel iets meer eten.... Laat het iig niet je vakantie verpesten..
Je hebt helemaal gelijk, Teigan. Ik ben alleen niet zo goed in prioriteiten stellen en vind die scriptie ook veeeeeeel minder leuk dan fokken...
pi_36432124
dat probleem ken ik.... Mijn verslag had eigenlijk al tijden af moeten zijn van mezelf... Maar zolang ik er elke dag wat aan doe, ben ik tevreden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 13:48:38 #244
13151 crew  Rewimo
pi_36432410
Ik heb het kkkkkoud Ik had tóch een vest aan moeten doen vanmorgen. Ik ben nog niet gewend aan mijn verloren isolatielaag Vroegah had ik het nooit koud, integendeel. Komt nog bij dat ik noodgedwongen op sandalen loop omdat mijn teen zo zeer doet. Ik zal wat dat betreft blij zijn als die nagel eraf gaat maandag. Maar het scheelt nu wel een hoop pijn.
pi_36432531
Ik leef met je mee, hier is het ook koud en ik had maar een beetje een dun truitje aangetrokken, omdat het hier gisteren heel lekker warm was....
Maaaaar.... bibberen kost wel energie, goed voor de lijn dus
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:57:43 #246
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36432715
Wat zijn jullie lief

Bedankt voor jullie support, dat had ik wel even nodig. Kom nog steeds niet echt toe aan mijn werk maar goed, ik probeer me er niet al te druk over te maken...
pi_36432810
Haha, dunne truitjes.. mhihihhi. Ik weet niet wie verzonnen heeft dat dikke mensen het niet koud hebben, maar ik zit hier gewoon met shirt, vest en armwarmers (!) achter de pc. Met het raam dicht. En dan nog ijshandjes. BRRRR.

Ik heb gisteren zo'n heerlijke doos met Lily O'Briens bonbons op =) Echt mmmmmmmmjummie. Aan te raden en zo (ok, slecht voor de lijn, maar als je toch een keer een vreetdag hebt of tegen de tijd dat we ooit allemaal slank zijn en zo...). Fijne was ook dat ik me helemaal niet schuldig voelde of zo, en ik vond ze allemaal even lekker. Leren genieten van eten was toch wel een van mijn aandachtspunten, maar tegenwoordig kan ik het.

Verder natuurlijk wel buikpijn, want ik mag geen zuivel, en chocola met allerlei vullinkjes is best wel zuivel, stiekem. Gelukkig compenseert een halve week AllBran met soyamelk aardig, daar spoelt de boel altijd lekker van door. Ik had echter wel verwacht gelijk twee kilo zwaarder te zijn omdat mijn spijsvertering altijd gelijk platligt van zoveel chocola, maar dat viel heel erg mee, ik stond maar op 81,9. Ik ben benieuwd hoe het over drie dagen is, als ik al drie dagen verlangend naar de toiletpot kijk haha.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:04:32 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36432921
ieniemienie: ik surf ook teveel tussendoor hoor! terwijl ik er ECHT geen tijd voor heb. maar ik kan gewoon neit 100% van de tijd geconcentreerd werken, dan word ik gek.

Ik werk nu steeds ongeveer een uur en dan surf ik effe een kwartiertje.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36433141
Haha, knap hoor. Ik heb ook echt geen tijd eigenlijk, maar ik surf altijd een paar uur en dan werk ik even een kwartiertje. En dan is de dag om, en m'n zelfvertrouwen weer weg, etc. Nare zooi ook.
Sanity is (not) statistical
pi_36434782
Ik doe het ook meestal zo vrees ik... Kwartiertje werken, halfuurtje internetten...

wat zijn wij toch slecht met zijn allen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')