Dat komt me zó bekend voor helaas...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef Maeghan het volgende:
Haha, knap hoor. Ik heb ook echt geen tijd eigenlijk, maar ik surf altijd een paar uur en dan werk ik even een kwartiertje. En dan is de dag om, en m'n zelfvertrouwen weer weg, etc. Nare zooi ook.
Ohhhh je wilt AiO worden.... * zucht * Ik ben AiO en ik kan je verzekeren: het wordt NIET minder. Moet voor morgen eigenlijk paper afhebben. Heb wel Inleiding en methoden af, nu nog de resultaten en discussie.... Eignelijk heb ik nog NIKS qua discussie....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef kwakveense het volgende:
ik denk toch dat ik win qua SOG...
ik heb scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik nu in 2 weken nog 3 hoofdstukken en de inleiding en conclusie van mijn scriptie moest schrijven...das dus 2/3 zo niet meer...
als t goed gaat heb ik vanavond (met nog tot vrijdag de tijd) het tweede van de drie hstken af...
dan nog 1tje (morgen ochtend en nacht en evt. donderdag ochtend) en de inl. en conclusie (donderdag middag en avond en dan ben ik lekker TOCH nog 1 dag voor de deadline klaar. HA!
dan moeten ze wel weer vertrouwen in me hebben en me gewoon mijn aio plek geven die ze me eerst beloofd hadden. zo!
Ik win. Ik heb m'n scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik maar gewoon een nieuwe master ben gaan doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef kwakveense het volgende:
ik denk toch dat ik win qua SOG...
ik heb scriptiegedoe zo vaak en lang uitgesteld dat ik nu in 2 weken nog 3 hoofdstukken en de inleiding en conclusie van mijn scriptie moest schrijven...das dus 2/3 zo niet meer...
quote:Apen veranderen in workaholics door gentherapie
Volkskrant, 13 augustus 2004
Amerikaanse wetenschappers hebben vier rhesusapen met gentherapie tijdelijk in harde werkers veranderd. Net als mensen stellen apen werk uit zolang ze nog tijd hebben. Pas tegen het einde concentreren ze zich beter. De behandelde apen werkten echter continu hard en zonder fouten.
De normale werkhouding - uitstel gevolgd door een eindsprint - komt voort uit het besef van de apen dat het einde van de klus en hun beloning naderen. Eerdere apenstudies toonden aan dat de associatie tussen werk en beloning afhankelijk is van het signaal van de stof dopamine in het hersengebied de rhinale schors.
Die communicatie blokkeerden de onderzoekers tijdelijk. Dat deden ze door het gen voor de receptor van dopamine gedurende twee weken uit te schakelen. Daarvoor gebruikten ze een vorm van gentherapie.
'Tien weken na de therapie was het effect vervaagd en vervielen de apen weer in hun normale uitstelgedrag', schrijven de onderzoekers in het vaktijdschrift Proceedings of the National Academy of Sciences.
Zeg, dat mogen ze best eens op mij testen! Misschien dat dat net genoeg tijd is om heeeeeel ver te komen met de scriptie!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:06 schreef teigan het volgende:
Deze kreeg ik net te lezen van een docente
[..]
Ik moest gelijk aan ons met ons SOGgen denken..
Ja Juffrouw Sjeenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef Sjeen het volgende:
[Oproep aan alle SOG-ers]
Hup hup, aan de slag allemaal
![]()
[/Oproep aan alle SOG-ers]
Ok ok, ik ga al wat doen....quote:
Dank je wel! (Koekies smaken goed!)quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Lekker Levitation
* Isabeau schuift broodjes en pasta en koekjes naar je toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |