Toppertje, Tafkahs! Vooral in feedbackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij bent zoals bijna dagelijks weer fantastisch in het verzinnen van eigen waarheden. Goed zo, maar kap eens met dat gezeur.
quote:Ik heb gevraagd of het ontopic kan en als daar niet aan wordt voldaan, dan is soms een andere taal nodig om helder te maken wat je bedoelt.
Als dat de taal is die jij nodig hebt om helder te maken wat je bedoelt mankeert er iets aan je schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.quote:
Waarom vind je het zo belangrijk dat elke scheet aan jou verantwoord wordt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Toppertje, Tafkahs! Vooral in feedback![]()
[..]
[..]
Als dat de taal is die jij nodig hebt om helder te maken wat je bedoelt mankeert er iets aan je schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Dat vind ik niet. Ik meld het als iets mij stoort. Misschien treft dat ál jouw acties, misschien zie ik maar 1%, ik heb geen idee. Maar als ik iets zie, in de moderatie (uitgevoerd, of juist nagelaten), kan je erop rekenen dat ik dat meld. En als ik vragen heb stel ik die, liever dan dat ik zelf een theorie verzin.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo belangrijk dat elke scheet aan jou verantwoord wordt?
Okay, maar je kunt van mij of EWK/ SK niet verwachten dat we voor jou of een ander op eieren gaan lopen. Je weet dat de MED zegt dat het om een gebande kloon gaat. Neem van mij aan dat er al iets aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ik meld het als iets mij stoort. Misschien treft dat ál jouw acties, misschien zie ik maar 1%, ik heb geen idee. Maar als ik iets zie, in de moderatie (uitgevoerd, of juist nagelaten), kan je erop rekenen dat ik dat meld. En als ik vragen heb stel ik die, liever dan dat ik zelf een theorie verzin.
Niemand hoeft voor mij op eieren te lopen. En de MEDs boeien me niet, en ook niet wat er vooraf gaat, of wat er achter de schermen gebeurt. Wat mij boeit is een mod die z'n fatsoen niet houdt. Ik ben alweer vergeten tegen wíe je dat deed, ik geloof niet iemand die mij bekend voorkwam.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Okay, maar je kunt van mij of EWK/ SK niet verwachten dat we voor jou of een ander op eieren gaan lopen. Je weet dat de MED zegt dat het om een gebande kloon gaat. Neem van mij aan dat er al iets aan vooraf is gegaan.
ik zal je in m'n to kotssmiley wishlist meenemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Niemand hoeft voor mij op eieren te lopen. En de MEDs boeien me niet, en ook niet wat er vooraf gaat, of wat er achter de schermen gebeurt. Wat mij boeit is een mod die z'n fatsoen niet houdt. Ik ben alweer vergeten tegen wíe je dat deed, ik geloof niet iemand die mij bekend voorkwam.
Een lezer van een topic ziet geen voorgeschiedenis, misdragingen elders, die ziet dát ene topic. En mods die kotsen op users, dat ziet er niet uit. Wat ik doe, is jou daarop wijzen. Je toont jezelf als een mod die op users kotst.
Je mag het naast je neerleggen hoor. Dit was ook maar een opmerking, ik had er verder geen vragen over.
(vragen heb ik liever niet dat je die naast je neerlegt).
Neen, wij zien een èquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef Floripas het volgende:
Crèche Tweede Kamer: ¤ 800.000
Zien jullie ook: Cr[blokje]che Tweede Kamer: [blokje] 800.000?
Of is dat mijn oude computertje?
Het is een teken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:18 schreef Floripas het volgende:
Dat zegt vast iets over onze karakters.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal het topic even gaan doorlezen. Heb geduld; het kan even duren.
:Squote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
Sickie! Dit is nog maar de derde keer dat deze 1aprilgrap wordt gebruikt op Fok!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:32 schreef Sickie het volgende:
Errr wat is hier aan de hand?
Ik wist niet eens dat het 1 april was.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sickie! Dit is nog maar de derde keer dat deze 1aprilgrap wordt gebruikt op Fok!
Testing, testing, wan toe trie..quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:33 schreef Sidekick het volgende:
Maar om het te verhelpen, en ook om het postplezier voor de rest van het jaar te verhogen, verander de volgende optie:
[afbeelding]
Dank, want na één keer was de grap er ook wel vanaf.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:33 schreef Sidekick het volgende:
Maar om het te verhelpen, en ook om het postplezier voor de rest van het jaar te verhogen, verander de volgende optie:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |