Ja, klopt. Even een melding gemaakt om het weer ontopic te trekken.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het kan zijn dat ik er over heen lees, maar volgens mij gaat dit topic bijna niet meer over Wilders:
Wilders: weg met gelijkheidsbeginsel ( 3 )
Uitstekend, mij is alles best, als maar duidelijk is dat tekst in post van user niet afkomstig is van die user, als deze afkomstig is van een mod.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ok. tussen [-= =-] zetten, is dat een goed idee?
Waarom zou je het topic van Raymond een lemming noemen? Dat is een kwalificatie die blijkbaar door incrowd er aan gegeven wordt. Jouw stelling evenals Raymond's stelling, prikkelt, maar waarom zou de opvolger dan lemming zijn en de voorafgaande een... Ja wat eigenlijk?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan staat het je vrij dit te komen aantonen in mijn topic.
Ik vind de lemming van Raymond overigens alleraardigst - het is een stijlfiguur met potentie.
Lieve hemel, er staat allerlei onzin in dat topic; maar ik zie echt met de beste wil van de wereld niet wat er zo gruwelijk is aan bovenstaande dat het niet door de beugel kan.quote:() ik heb geschreven dat Ria Beckers er levensgevaarlijke ideeën ophield zoals een eenzijdige ontwapening tijdens de Koude Oorlog. Zij en andere anti-Amerikanen als Marijnissen zullen later te boek staan als "foute Nederlanders". ()
Tsja, maar het lijkt me niet wenselijk om het zó beladen te maken dat de uitdrukking niet meer gebezigd kan worden. (En eerlijk gezegd, minder beladen dan verwijzen naar een kladschilder van enige decennia terugquote:Op maandag 27 maart 2006 09:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het etiket "foute Nederlanders" is tamelijk beladen. Indirect (en in Ippon's sig zelfs direct) wordt een vergelijkiung gemaakt met NSB-ers..
Je zou z'n notes eens moeten lezenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:04 schreef sigme het volgende:
Tafkahs,
Zou je iets voorzichtiger kunnen modereren? Zie nou hier: Ria Beckers overleden
Je haalt Ippons tekst weg, óók het stukje waarin hij zegt dat hij die post waarin jij tekst in zijn post hebt gezet niet geschreven heeft. Dat is niet netjes van je.
Verder wordt Ippons gewist tekst nog een aantal malen geciteerd door andere users. Er stond dus:
[..]
Lieve hemel, er staat allerlei onzin in dat topic; maar ik zie echt met de beste wil van de wereld niet wat er zo gruwelijk is aan bovenstaande dat het niet door de beugel kan.
Je mag toch, bij het verscheiden van een politicus, op een discussieforum over politiek, wel je mening geven over het politiek streven van de dode? Het is toch geen condeolanceregister waar alleen opmerkingen in mogen die je aan persoonlijk betrokkenen zou maken?
ongelooflijk dat jij niet voor mod hebt gesolliciteerd...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, maar het lijkt me niet wenselijk om het zó beladen te maken dat de uitdrukking niet meer gebezigd kan worden. (En eerlijk gezegd, minder beladen dan verwijzen naar een kladschilder van enige decennia terug)
Ippons sig is die met die drie histrische feiten op rij? Daar heb ik me over verbaasd, die zou ik dan weer censureren..
Ik zou van een moderator het juiste voorbeeld verwachten en zeker niet hetzelfde gedrag als dat van de beklaagde. Je suggereert namelijk dat anderen dan ook jou weer als randdebiel moeten behandelen om in jouw logica te blijven.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je zou z'n notes eens moeten lezen
Iemand die als een randdebiel reageert, wordt ook als een randdebiel behandeld. Zo netjes ben ik wel. Is dat geen onkreukbaarheid?![]()
Mods zijn ook users.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:30 schreef Ponskaart het volgende:
Overigens zie ik in geen enkele faq waar een moderator zich aan dient te houden om het ook voor een user nog begrijpelijk te houden. Er staat alleen wat de user niet mag.
Ja, maar met extra privileges waarvan geen definitie bestaat. Of wel?quote:
Voordat ik dat doe wil ik graag weten waar ik aan toe ben. Ik stap ook niet zomaar in een vliegtuig waarbij de gezagvoerder zegt dat ik er vanzelf achter kom of het vliegtuig luchtruimwaardig is.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef Tafkahs het volgende:
naarmate je meer post kom je er vanzelf wel achter hoe fok! werkt, toch?
Waarom heb je je dan geregistreerd eigenlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Voordat ik dat doe wil ik graag weten waar ik aan toe ben. Ik stap ook niet zomaar in een vliegtuig waarbij de gezagvoerder zegt dat ik er vanzelf achter kom of het vliegtuig luchtruimwaardig is.
Zeker op een politiek forum wil ik weten of de moderator onpartijdig is.
Er is een speciale crew-policy, waar wordt voorgebouwd op de normale policy. Ik weet niet in hoeverre die openbaar mag worden gemaakt, maar voor een user is dat ook helemaal niet relevant. Voor conflicten is de normale policy voldoende om een discussie aan te gaan over het handelen van de betreffende mod.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ja, maar met extra privileges waarvan geen definitie bestaat. Of wel?
En ik zeg wel ja, maar is het ook ergens na te lezen?
Dat is meer een vraag aan de admins en devvers. Ik geloof dat er in sommige gevallen de originele post wordt bewaard, maar niet altijd. Het is ook niet te doen dat de admins bij elke klacht gaan de database gaan doorspitten. Misschien in hele bijzondere gevallen, maar het is bij mijn weten nog niet voorgekomen.quote:Het is verontrustend dat er niet kan worden nagegaan wat er verwijderd wordt. Wordt een mening die binnen de fok-policy valt, maar niet binnen de policy van een moderator, verwijderd en wat gebeurt er als een mod een eigen waarheid gaat maken door te suggeren dat een user iets vreselijks gezegd heeft? Hoe werkt dat binnen het systeem? Blijft de originele tekst in de database staan voor eventuele bewijslast?
Hmm... Hier ging iets mis.quote:
Nee, dat zou ik niet, het doet voor mij als user niet ter zake. Ik ken die Ippon verder niet, misschien is het een user met een historie waar je u tegen zegt, maar ik reageer alleen op wat *ik* ziequote:
Nou, eerlijk gezegd vind ik suggesties over chromosoompjestekort afbreuk doen aan jouw waardigheid, Blijft ook dat ik de opmerking niet weerzinwekkend vind, zelfs vrij legitiem, al deel ik 'm niet.quote:Iemand die als een randdebiel reageert, wordt ook als een randdebiel behandeld. Zo netjes ben ik wel. Is dat geen onkreukbaarheid?![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:41 schreef sigme het volgende:
Oh en over solliciteren, ik heb laten weten beschikbaar te zijn indien er zich geen kandidaten zouden melden; ik bleef liever user. Gelukkig waren er wel kandidaten.
Eens.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet, het doet voor mij als user niet ter zake. Ik ken die Ippon verder niet, misschien is het een user met een historie waar je u tegen zegt, maar ik reageer alleen op wat *ik* zie.
[..]
Nou, eerlijk gezegd vind ik suggesties over chromosoompjestekort afbreuk doen aan jouw waardigheid, Blijft ook dat ik de opmerking niet weerzinwekkend vind, zelfs vrij legitiem, al deel ik 'm niet.
Oh en over solliciteren, ik heb laten weten beschikbaar te zijn indien er zich geen kandidaten zouden melden; ik bleef liever user. Gelukkig waren er wel kandidaten.
(quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |