Je 12 jarige vriendin achter de PC gelaten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:42 schreef ikookhier het volgende:
.....afsdads
was ik al mee bezigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:43 schreef BazzieK het volgende:
Roderick wel ff de OP goed maken kwa vorige topics
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
was ik al mee bezig
zag ook ineens een vreemd stukje tekst van pimber staan helemaal bovenin![]()
quote:
nee, had je nog niet gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:50 schreef bwt het volgende:
hallo zeg
d'r wordt wel erg hard gespammed hier in de avond uurtjes
had ik al verteld dat dit een TVP is?
Een GS er uit rijden ofc.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]wat moet je nou weer met een kawa
Topic moest vol hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:50 schreef bwt het volgende:
hallo zeg
d'r wordt wel erg hard gespammed hier in de avond uurtjes
had ik al verteld dat dit een TVP is?
Als je dan toch bezig bent, kan je mijn foto door: http://members.home.nl/bazzie/index.html vervangen aub.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:52 schreef Roderick2085 het volgende:
heb ook gelijk voor de volgende maar alvast de OP.txt aangepast
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar heb je geen kawa voor nodig
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en deze moet minimaal naar pagina 23
welke foto wil je erin hebben dan? of gewoon naar die site laten linken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, kan je mijn foto door: http://members.home.nl/bazzie/index.html vervangen aub.
Naar de site linken aub.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
welke foto wil je erin hebben dan? of gewoon naar die site laten linken?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maar een GS-er rijd ik er nog wel uit met mijn diesel
zelfs deze Super Racer GS500quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maar een GS-er rijd ik er nog wel uit met mijn diesel
*schouderklopje geeft*quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:03 schreef BazzieK het volgende:
Ben hier trouwens bijna 2 jaar geregistreert en sinds ik Fok MC ken is mijn postcount van 10 naar 800+ gegaan
quote:
Maar is niet vooruit te brandenquote:Is zeer snel, stuurt ongelooflijk scherp en stabiel en remt onvoorstelbaar hard.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
*schouderklopje geeft*
Dit account is sinds eind oktober aktief.........
Wil niet veel zeggen maar ik doe het toch.
n00b![]()
staat in het volgende topicquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:03 schreef BazzieK het volgende:
Ben hier trouwens bijna 2 jaar geregistreert en sinds ik Fok MC ken is mijn postcount van 10 naar 800+ gegaan
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
staat in het volgende topic
[..]
![]()
Jij post in PUBquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Jij post ook in andere topics, dat telt niet
Dat is inderrdaad best triestquote:
ik heb gewoon nog geen enkele post buiten MC gemaaktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:03 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:03 schreef Makster het volgende:
Eej
Ga maar is pitten, morgen weer fucking klussen
Adios
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:03 schreef Makster het volgende:
Eej
Ga maar is pitten, morgen weer fucking klussen
Adios
Ik ook. Wordt binnenkort voor de 17e keer 18quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ik zit tenminste nog heeeel wat jaren van posten in 40+ af![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt binnenkort voor de 17e keer 18
nog altijd niet helemaal volwassen dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt binnenkort voor de 17e keer 18
Zal het hopelijk ook nooit worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog altijd niet helemaal volwassen dus![]()
Je bent gewoon een spammerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:20 schreef Mauro het volgende:
Dit gaat niet goed
5 topics in MyAT waain ik de laatste post heb gedaan.
Niemand houd me bij
PUB, PTA, FOT, wordt er draaierig vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van nachtbagger.
Moet zeggen dat de modjes van PTA milder zijn dan in FOT.
Fotografie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
PUB, PTA, FOT, wordt er draaierig vanMaar zonder gein, FOT?
![]()
en mocht je het wel worden, dan doe je toch gewoon lekker alsof je het nog niet bentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal het hopelijk ook nooit worden.
Ik blijf een vent. En die worden nooit volwassen. Vraag maar aan ondeugend.
Zelfs niet door BE?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
Ach zo, maar volgens mij wordt er niet echt meer gemod in de MC
alleen als wij erom vragen lijkt het welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
Ach zo, maar volgens mij wordt er niet echt meer gemod in de MC
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen als wij erom vragen lijkt het wel![]()
quote:
Zal het eens aan mijn ouders vragenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:26 schreef ondeugend het volgende:
40+ is leuk !
Maar ik ben dan ook al oud.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:27 schreef Mauro het volgende:
Kijk maar eens hoe streng ze in FOT zijn: [FOT SC] Prijs hier je favoriete kader aan
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom je toch wel een beetje onzeker over als mod als je dat moet gaan vragen
Geintje, ben al weer weg
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:
Eens ff kijken hoe streng ze echt zijn
[FOT SC] Prijs hier je favoriete kader aan
Enige vorm van regelmaat is hier idd ver te zoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die word helemaal gek als ie hier mee gaat lezen
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal het hopelijk ook nooit worden.
Ik blijf een vent. En die worden nooit volwassen. Vraag maar aan ondeugend.
Motoren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:36 schreef Mauro het volgende:
Af en toe gaat het toch wel over motoren?
Daar hebben we tenminste geen mooie OP zoals hier
Bestaat meestal uit Game on!
*rent wegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:49 schreef Mauro het volgende:
*Warning*
Er worden zo een paar motorgerelateerde plaatjes gepost!
zo, gaan we in dit topic op iedere pagina motorplaatjes krijgen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:49 schreef Mauro het volgende:
*Warning*
Er worden zo een paar motorgerelateerde plaatjes gepost!
Vers bloedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:51 schreef CocaColaLight het volgende:
Deze pics?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo, gaan we in dit topic op iedere pagina motorplaatjes krijgen?
Meer!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:51 schreef CocaColaLight het volgende:
Deze pics?
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje roestige uitlaatbochtenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:51 schreef CocaColaLight het volgende:
Deze pics?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat is weer genoeg on-topic voor mij vandaag![]()
Helaasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Eens kijken of ik nog een on topic reactie kan uitlokken
[afbeelding]
Is niet mijn fiets maar dat was niet het idee van die foto. werp eens een blik op het blokquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Op een flesje drinken en een ijzeren punt![]()
![]()
tip:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Is niet mijn fiets maar dat was niet het idee van die foto. werp eens een blik op het blok
Ben zo technisch als mijn moederquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Is niet mijn fiets maar dat was niet het idee van die foto. werp eens een blik op het blok
Zie mijn aanwijzingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben zo technisch als mijn moederUitleg graag
![]()
Inderdaad minder prettigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:18 schreef CocaColaLight het volgende:
De rijder was een beetje aan het prutsen. En heeft zijn fiets in het grind neegelegd. Alleen niet zo zachtjes. Dat vond de fiets niet leuk.
Tja en dan krijg je al snel benzine op warme onderdelen en vlammen en meer van die onzin.
minder prettig dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Paar uurtjes schroeven en poetsen
Wat voor motor rijdt je zelf?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Gelukkig relatief weinig schade door het snelle ingrijpen met een brandblusser.
Voor meer foto's van afgelopen zondag kijk hier maar.
Allemaal mensen die volgens de user "vliegvrager" slordig rijden op hun motor![]()
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=1628347
Nog geen ivm dat roze papiertje waar nog een stempel mist.quote:
je hebt vast wel een koffiezetapparaat... dus wie houd je tegen?quote:
ik hoef niet op te staan morgenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik wilmaar moet eigenlijk
ivm met opstaan morgen
![]()
Ik heb morgen een dag gevuld met uitslapen, misschien boodschappen doen en dan bier drinken met vriendenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik hoef niet op te staan morgen![]()
Dat zijn al mijn dagen behalve vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb morgen een dag gevuld met uitslapen, misschien boodschappen doen en dan bier drinken met vrienden
Ach ja vind het altijd al knap als iets bewegends goed wordt vastgelegdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Mjah foto's zijn niet zo mooi. De onderwerpen wel maar de foto's waren een stuk mooier geweest met zonlicht. Helaas kwam mijn bestelling een dag te laat aan.
Tja ik morgenochtend + deel van de middag + van 6 tot 10 en zaterdag van 9 tot 6quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
ag, ik mag moet zaterdag en zondag weer werken![]()
jij liever als ikquote:
ag, dan maken jullie hem toch nog ff vol...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
En we zitten alweer op de helft van pagina 3Gaat vlot zo met wat meer mensen
Moet je dat iedere keer melden al we op de helft van een pagina zitten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
En we zitten alweer op de helft van pagina 3Gaat vlot zo met wat meer mensen
Natuurlijk, is weer een post erbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet je dat iedere keer melden al we op de helft van een pagina zitten?
Ik heb 300 posts per pagina namelijk
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij liever als ik
[..]
ag, dan maken jullie hem toch nog ff vol...
ik ga in ieder geval maar eens slapen![]()
Is wel een foto precies op het juiste momentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:56 schreef CocaColaLight het volgende:
hij sprong er vanuit seat stand wheely af rende er achteraan en sprong er weer op.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:53 schreef BazzieK het volgende:
Voor het geval onze lichte frisdrank hier nog rondhangt, waar heb je die foto´s geschoten? Ja assen maar wat voor evenement?
Sorrie bier vanavondquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben jullie zat en ga slapen.. morgen lange dag.
Ah ok, jammer dat het zo ver weg is vanaf hierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Sorrie bier vanavond
Automaxx was dat afgelopen zondag. waar de jongens van dutchstuntforum.nl uitgenodigd waren om een beetje te "rijden"
Jij bent zat? en je bent bang voor de kater?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben jullie zat en ga slapen.. morgen lange dag.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij bent zat? en je bent bang voor de kater?
Kijk gewoon eens op het forum, de meeste events staan ruimschoots van te voren daar. Je hoeft niet mee te rijden zolang je maar een beejte mee ouwehoerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok, jammer dat het zo ver weg is vanaf hier![]()
Haha meerijden zal zowiezo nog niet gaan mag nog niet eens legaal de weg opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens op het forum, de meeste events staan ruimschoots van te voren daar. Je hoeft niet mee te rijden zolang je maar een beejte mee ouwehoerd
Ach ja eerst maar even mijn Atje halen dan is het vervoer ook een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:18 schreef CocaColaLight het volgende:
walibi in juni ergens is in de planning.
en tussendoor zijn er wel "kleinere" meetings ergens int land
7 lessenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja eerst maar even mijn Atje halen dan is het vervoer ook een stuk makkelijker.
ooit komt die stempel er wel. maar in eerste instantie blijf ik kijken door mijn lens om voor hun website foto's te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:24 schreef BazzieK het volgende:
Maarre Cola, hoe zit het nou precies met jou eigenlijk? Van plan je Atje te halen of blijft het puur bij kijken en fotograferen?
Ach ja mooie foto's moeten ook gemaakt worden hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
ooit komt die stempel er wel. maar in eerste instantie blijf ik kijken door mijn lens om voor hun website foto's te maken
voor, met en met.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor of na BV tussenexamen, met of zonder B en met of zonder schakelervaring?![]()
![]()
Hmm bij mij is het na, zonder en met, maarja hopelijk heb ik hem toch redelijk snel want ik kan niet bepaald lang meer wachtenquote:
Mwah dat heb ik wel zon beetje maar daarna is het echt wel opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:42 schreef CocaColaLight het volgende:
Motor rijden is niet zo moeilijk als je een schakel brommer hebt gehadmaar het geld om de lessen en examen te betalen is een probleem
Zijn niet van mij allemaal trouwens. Alleen die zoom pagina die gelinkt staat, dat zijn mijn foto's.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:57 schreef BazzieK het volgende:
Zit wat rond te kijken op DSF, veel leuke pics daar![]()
Snap dat ze niet allemaal van jou zijn, ben achterlijk maar niet zo ergquote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zijn niet van mij allemaal trouwens. Alleen die zoom pagina die gelinkt staat, dat zijn mijn foto's.
Als mijn alzheimer me niet tegen houdt dan kijk ik hier nog wel eens en mik er nog een keer een fototje neer.
Maar ik schijn al bijna in bed te liggen.
Nite nite
vaste routine hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:17 schreef kratjuh het volgende:
Goeiesmorgens .. Jij bent ook elke dag rond dezelfde tijd online te vinden he OPM?![]()
We zien de foto's snel je snel op een meeting verschijnen dus ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:03 schreef dunc het volgende:
Waar ik ook maar mijn handen op kan krijgen op 't moment. EN dan hopelijk voor t einde van t mooie weer een beetje recente gixxer 750Pure sex op wielen
feliquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:37 schreef dunc het volgende:
Zo, heel even terugDunc heeft afgelopen dinsdag zijn brommercertificaat motorrijbewijs gekregen
Met gevaar voor eigen leven trouwens, bijna een highsider gemaakt (je moet alles een keer gedaan hebben he
)
Afijn, zo snel mogelijk een voertuig regelen en scheurenEn ook maar eens internet regelen in m'n nieuwe huis enzo.
[/status-update]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef RB het volgende:
S`nachts post de jeugd zich een ongelukEn overdag liggen ze in bed te stikken om er weer vol tegenaan te gaan
![]()
Moet je maar in het noorden des lands gaan wonen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
het regent hier ineens![]()
ik wilde net gaan rijden![]()
bij ons is het toch veel eerder warm dan bij jou daar op die vlaktequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet je maar in het noorden des lands gaan wonen.
Hier schijnt het zonnetje nog lekker
Jij hoort niet bij de jeugdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee hoor.
Was weer gewoon op tijd wakker
quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:37 schreef dunc het volgende:
Zo, heel even terugDunc heeft afgelopen dinsdag zijn brommercertificaat motorrijbewijs gekregen
Met gevaar voor eigen leven trouwens, bijna een highsider gemaakt (je moet alles een keer gedaan hebben he
)
Afijn, zo snel mogelijk een voertuig regelen en scheurenEn ook maar eens internet regelen in m'n nieuwe huis enzo.
[/status-update]
ben alweer wakker hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef RB het volgende:
S`nachts post de jeugd zich een ongelukEn overdag liggen ze in bed te stikken om er weer vol tegenaan te gaan
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef Faithy het volgende:
ik heb weer werk!![]()
en dus meteen de rijschool gebeld!
volgende week zaterdag weer![]()
![]()
Hier ist droog en zonnigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Feli beiden
Tis nat & vies hier
Vanmiddag om 5 uur pas ... Straten hier zijn ook nat, hopelijk droogt het wat tegen die tijd ..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vanmiddag om 5 uur pas ... Straten hier zijn ook nat, hopelijk droogt het wat tegen die tijd ..
Hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vanmiddag om 5 uur pas ... Straten hier zijn ook nat, hopelijk droogt het wat tegen die tijd ..
Komt wel goed hoor .. Gelukkig zit er een heel goed luisterend gashandle op die Kawa .. Ik kan er ook prima rustig mee rijden ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoop het ook voor jemet nat wegdek overstappen van een sjop sjop naar een 9R is niet ideaal
BTW: 19,00%quote:
niet verslaafd? dan ben je een van de weinige hierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Faithy het volgende:
correctie:
morgen lessen![]()
ik ben niet verslaafd, echt niet!![]()
![]()
![]()
Ik ook weekendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef hicham het volgende:
Weekend
Allereerst:![]()
![]()
Feli met je Kawa kratjuh
![]()
![]()
Echt mooi dingBlauw pwnt groen dik
![]()
![]()
Als tweedst: heeft Fulcrum al gereden![]()
Leukquote:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:18 schreef CocaColaLight het volgende:
walibi in juni ergens is in de planning.
en tussendoor zijn er wel "kleinere" meetings ergens int land
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef BazzieK het volgende:
Net S100 kettingspray gekocht, duur kutspul. Enne Mercy net toevallig bij vd Heyden geweest?
Je reed net wegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
yep
![]()
hedde me gezien doar ?
moest wat ringetjes hebben voor de stalen remleidingen van Raus![]()
ik zit een beetje te kijken op die sitequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:16 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
Starting Bid: ¤ 10,00
Current Bid: ¤ 20,00
waar was jij dan ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je reed net wegZwaaide nog achterlijk maar dat had je wss niet gezien
Zat in de auto, blauwe 406 maarja was daarna naar binnen gegaan, even met mijn pa een kleur uitgezocht voor zijn nieuwe FJR, wordt waarschijnlijk blauw.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waar was jij dan ?
ik ben om die benzine pomp heen gereden, en was kort daarna dus weer op dezelfde weg terug
dus je heb me zien opstappen ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat in de auto, blauwe 406 maarja was daarna naar binnen gegaan, even met mijn pa een kleur uitgezocht voor zijn nieuwe FJR, wordt waarschijnlijk blauw.![]()
Zorgen dat je snel je A hebt, kun je mee meetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:51 schreef Faithy het volgende:
ik kan jullie niet herkennenweet niet eens hoe jullie eruit zien
das nie eerlijk!
Hoezoo, mijn foto's zijn toch hartstikke duidelijk????quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:51 schreef Faithy het volgende:
das nie eerlijk!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien hebben:
http://video.google.com/videoplay?docid=2218661284736204201&q
Geen idee of hij al langsgekomen is hier, maar wij staan nog na te grinniken en dat wilden we jullie niet onthouden.
Met of zonder burn out?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:10 schreef BazzieK het volgende:
Nee je reed net weg.
Bieden, dus zijn geen verkoopprijzen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
een blade uit 1998 voor 3500 eurotis jammer dat ik er al 1 heb
![]()
misschien is het wel iets voor Rausje![]()
Ik heb alleen deze pagina gelezen, doe ik anders ook nooit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
en voor de anderen die iets te melden hadden......ik kan 't niet meer bijhouden![]()
![]()
Yep ff paar daagjes op de grote plas geweestquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ RB,long time no see
, you were bus @ sea
Voor die paar euro's die je tegenwoordig betaald voor webhosting kun je beter je PC uitlaten en stroom besparen en tegelijkertijd een snelle website hosten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Hoezoo, mijn foto's zijn toch hartstikke duidelijk????
als je op mijn site naar de foto's gaat kijken dan zie je gelijk de koppen van andere fokkers tijdens verschillende meets
Zit er niet eens tracktion control op zo`n bakquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net een slippertje gehad met de auto, volgens mij lag er een hele plas olie bij het verlaten van de rotonde.
quote:Of ben ik nu al verworden tot een asociale leasebakrijder?
Volgens mij reed ik helemaal niet zo hard.
Gelukkig zit er ESP op.![]()
PIC`Squote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:58 schreef kratjuh het volgende:
WOEI ! Die Kawa 0wnt !!!![]()
De eerste 56 kilometertjes zitten er alweer op !
En hij's moooooooi !!![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef worldpimber het volgende:
Yeah weekend ...
Wat een eikels bij dat veiling gebeuren, + 19% btw + ((16% opgeld)+19%btw). Ik zeg!!!!!!!!!!!!
Waar is dat nodig voor zou je zeggen, oh ja, de hoop dat iemand zich laat naaien
Wie is cocacolalight?
die 16% zijn veilingskosten... daar moet schijnbaar ook btw over betaald worden... vandaar de haakjes in z'n berekeningquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
over 9 dagen eens kijken waarvoor de Blade verkocht gaat worden
en naar mijn weten is BTW over BTW heffen hier in Nederland verboden![]()
en wat dacht je van btw over accijns?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
over 9 dagen eens kijken waarvoor de Blade verkocht gaat worden
en naar mijn weten is BTW over BTW heffen hier in Nederland verboden![]()
drank en sigaretten zit geen btw op alleen maar accijnsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
en wat dacht je van btw over accijns?
Zoals bij drank, cigaretten en brandstoffen.
Ook belasting over belasting
@ worldpimper: CCL = een fot-ter. Maakt veel foto's van brommers.
Foto van brommer staat op eerste paginaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:51 schreef Faithy het volgende:
das nie eerlijk!
Zeker wel, kostprijs + accijns + BTW ... Helaasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:39 schreef RB het volgende:
[..]
drank en sigaretten zit geen btw op alleen maar accijns![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:51 schreef Faithy het volgende:
das nie eerlijk!
Waar zou ESP voor staan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:11 schreef RB het volgende:
Zit er niet eens tracktion control op zo`n bak![]()
Oké drank wel btw.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeker wel, kostprijs + accijns + BTW ... Helaas![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig kan je ook een maximumsnelheid instellen op de boordcomputer.
Elektronische stabiliteits programmaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar zou ESP voor staan?![]()
Ik was er ook niet helemaal bij, dus misschien ging ik iets te vroeg op het gas.
Zit een power in die bak, echt niet te geloven voor een auto.![]()
Gelukkig kan je ook een maximumsnelheid instellen op de boordcomputer.
Moet ik maar snel eens doen.![]()
Maar volgens mij was het een gevalletje grip verschil tussen het linker en het rechterachterwiel.
Hij ging letterlijk zwiepen met het kontje.![]()
De electronica moest dus even een wiel vertragen.![]()
Al was ik er even niet bij (normaal altijd), ik deed niets raars.
En de limiet ligt echt hoog met het ding.
Het is sowieso een gekke bak trouwens, ding helt totaal niet over in de bochten.
Je voelt alleen maar dat je links of rechts in je stoel wordt gedrukt.![]()
En nu friet eten, had al ijs op, maar ik heb nog meer honger.![]()
Kutbelgenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:31 schreef worldpimber het volgende:
Wie de neuk zijn de Pfaffs eigenlijk dat ze een eigen programma hebben met dat domme accentje
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Op TV is niks interessants meer te zien
Of voor die lomperikken die alleen maar de verkeersregels kennen,en niet met een motorvoertuig(auto of motor)om kunnen gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:31 schreef worldpimber het volgende:
Wel handig die max snelheid dan ja, gewoon volgas optrekken en niet over de grens gaan...
Wel geinig dat je die dikke wagens enzo altijd bij mensen ziet die er toch al niets meer aan hebben, van die ouwe bokkelullen enzo die dan opeens een dikke BMW, rolls etc rijden![]()
Beetje hetzelfde liedje als MV Agusta.
Wie de neuk zijn de Pfaffs eigenlijk dat ze een eigen programma hebben met dat domme accentje
Feuteu!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef Makster het volgende:
Nou mijn porno laarzen zijn bijna binnen
Heeft Pepsel de mercedes bijna gecrashed ofzo
Of voor die lomperikken die niet met voertuigen om kunnen gaan en zich toch in het verkeer bevindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of voor die lomperikken die alleen maar de verkeersregels kennen,en niet met een motorvoertuig(auto of motor)om kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef Makster het volgende:
Nou mijn porno laarzen zijn bijna binnen
Heeft Pepsel de mercedes bijna gecrashed ofzo
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]heeft ie ze eindelijk
![]()
![]()
kwam net de motor tegen![]()
[afbeelding]
![]()
Het staat op hierzo, maar zo te zien weer zo een typisch kansloos filmpske.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef BazzieK het volgende:
KutbelgenScorpion King
Tenminste een goed verhaal
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Of voor die lomperikken die niet met voertuigen om kunnen gaan en zich toch in het verkeer bevinden![]()
Net een kutscooterkneuz (ouwe lul) met z'n vrouw/vriending/minnares achterop die vooraan tussen twee rijen auto's gaat staan bij het stoplicht. Rechterbaan is voor rechtsaf en links voor rechtdoor/linksaf. Stoplicht gaat op groen en die kneus helemaal wiebelend, uit balans optrekken bang dat ie de auto links of rechts van zich raakt. Sluit dan lekker achteraan in de rij als je niet kunt rijden
Zo, dat is er ook weer uit
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
![]()
Mwah gewoon veel onnodig geweldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het staat op hierzo, maar zo te zien weer zo een typisch kansloos filmpske."The greatest warrior ever" bladiebla
Kan niet tegen emotie en van die onzinnige films.
Vrouwen dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef richardgie het volgende:
Of voor die lomperikken die alleen maar de verkeersregels kennen,en niet met een motorvoertuig(auto of motor)om kunnen gaan.
quote:
Prachtigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef Makster het volgende:
[..]
[afbeelding]
SM bootsWit en dus automatisch porno. Als mijn fighter weer rijdt ga ik ze denk ik ook maar halen voor in de SS versie
![]()
Bijna heh, bijnaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]heeft ie ze eindelijk
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef Makster het volgende:
[..]
[afbeelding]
SM bootsWit en dus automatisch porno. Als mijn fighter weer rijdt ga ik ze denk ik ook maar halen voor in de SS versie
![]()
Als ik zo f snel naar die foto kijk lijken het wel skilaarzen voor een gehandicapte ofzoquote:
Heb ze ook wel eens in het echt gezien, zijn mooie laarsjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Als ik zo f snel naar die foto kijk lijken het wel skilaarzen voor een gehandicapte ofzo
Maar wel porno voor een gehandicapte, dus dat scheelt weer![]()
zijn wel een beetje dik jahquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:46 schreef Makster het volgende:
Als ik zo f snel naar die foto kijk lijken het wel skilaarzen voor een gehandicapte ofzo
maar boeiehquote:Maar wel porno voor een gehandicapte, dus dat scheelt weer![]()
Ja wel pisvinger, ik heb toch die SM johquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]En je hebt niet eens een motor/motorpak/rijbewijs/haarkleur/penislengte om die bij te dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |