ja schat, daar kwam ook die foto van Leo vandaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je je analoge resultaten nu al van de Hema? Digitaal?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je door
ik heb er echt een!vraag maar aan re
![]()
niet geloofwaardig huh, hmmmmmquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak vanEn Re is ook niet geloofwaardig
Dus dat wordt toch echt een controle zondag
Ze iemand daar "chocolade eitjes" ??quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Mauro het volgende:
Grmbl...
Kan iemand mij helpen?
Ik zit namelijk al een paar uur heel voorzichtig chocolade paaseitjes te ontdoen van hun kleurrijke aluminium omhulsel.
Dat schiet dus echt niet op.
En dat alles ter voorbereiding van een foto. Je moet er wat voor over hebben..
* Zucht *
Ik help wel opetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Mauro het volgende:
Grmbl...
Kan iemand mij helpen?
Ik zit namelijk al een paar uur heel voorzichtig chocolade paaseitjes te ontdoen van hun kleurrijke aluminium omhulsel.
* Zucht *
gewoon met folie en al opvretenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Mauro het volgende:
Grmbl...
Kan iemand mij helpen?
* Zucht *
Toch wel puur he??quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die folie heb ik nu juist nodig![]()
En -Marjo-, kom maar halen die uitgepakte eitjes
Oeh!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
En melk en wit. Maar ik denk ongeveer een halve kilo puur.
biertje?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
Arrgghhhh...
nog maar 45 melkchocoladeeitjes te pellen...
alleen als het grolsch isquote:
Geen tijd verspillen jij met bier drinken. pellen zul jequote:
jaquote:
Lekker zo'n blikjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef Re het volgende:
ja
ik paas er dan nog eentje om het maar in het thema te houden
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:50 schreef CocaColaLight het volgende:
truste
Ook een drukke dag hier, uitslapen, beetje prutsen met mijn camera, met een beetje pech boodschappen doen, bier drinken met vrienden.
druk druk druk
Hé, ik heb morgen ook zo'n dagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:50 schreef CocaColaLight het volgende:
truste
Ook een drukke dag hier, uitslapen, beetje prutsen met mijn camera, met een beetje pech boodschappen doen, bier drinken met vrienden.
druk druk druk
Pas maar op straks krijg je ook nog eenquote:
Even een crosspost plaatsenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je ook nog eenvan RE
Morgen maar eens kijken wat ik voor foto's ik voor voor elkaar krijg met de veren van mijn valk parkiet.
Nee ik heb ze er niet uit getrokken hij is in de rui.
En nee dat is ook niet leuk 1 rondje vliegen door de kamer en je kan weer stofzuigen....
Ik heb nog wel een dode merel in de prullenbakl liggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een keer een boek gelezen over een kunstenaar die rottende dingen schilderde: begon onschuldig met fruit, dan diertjes en uiteindelijk wilde ie het menselijke rotten vastleggen. Was wel een goed boek, geen idee meer hoe het heette. Hoop alleen dat jij je beperkt tot je vis. Vind het overigens wel wat hebben ondanks dat het vies eruit ziet. Jammer dat je erop bent gaan staan. Wanneer gaat je volgende vis dood?
Heb Gammo aanstaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:06 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL kom er maar een paar brengen
Zou opzich wel passen tussen de wit gele veren.
Blijft leuk die bel spelletjes, nu komen ze "direct" in de studio. En er zijn dus echt mensen die bellen...
Fijn WoW kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Thanks voor de tip Gammo is goed
Het wordt tijd net als in de oosterste landen een tv kanaal met alleen maar online games die ze uitzenden.
sbs stond nog aan na een programma met grappige vakantie video's.
Ik ken dat probleem.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Ben meer iemand van quake III clan arena lekker snel
Maar volgens mij is dat niet goed voor mij als ze dat de hele nacht gaan uitzenden. Daar gaat mijn nachtrust. Ik slaap nu al te weinig en dat alleen al met Discovery Channel.
ik heb een geweldig idee!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem.
Gisteren hadden ze ook al zo'n informatief programma op Dicovery Science. Over het neerstorten van vleigtuigen enzo. Van 2 tot 3 uur 's nacht
Kom je toch wel een beetje onzeker over als mod als je dat moet gaan vragenquote:
stel maar voorquote:
Kom jij eens héél snel terug op msnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
stel maar voorik heb hem/haar/het nou altijd eens willen kennen
*geeft 8*quote:
hint aan mauro: vraag dan ook naar mijn ideequote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*geeft 8*
* fraubitch terug...msn....nu
Dat had ik al gedaan maar je zegt niksquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hint aan mauro: vraag dan ook naar mijn idee
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan maar je zegt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |