Houd je niet van vis?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef Subhuman het volgende:
De foto's zijn wel mooi contrastrijk, maar ik vind het onderwerp niet echt smakelijk om eerlijk te zijn.
Dat wilde ik ook, maar toen de vis op de grond viel stapte ik er per ongeluk bovenop... En toen moest ik het plan bijstellen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef Vliegvrager het volgende:![]()
Jij hebt een zieke geest. Dat mag ik wel
Was denk ik nog sterker geweest als je bij je oorspronkelijke plan gebleven was: rustig weg laten rotten, met een constant camerastandpunt. Geduld en schone zaken enzo.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef Vliegvrager het volgende:![]()
Jij hebt een zieke geest. Dat mag ik wel
Tsa... ik moet gewoon weer wat nieuws verzinnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een keer een boek gelezen over een kunstenaar die rottende dingen schilderde: begon onschuldig met fruit, dan diertjes en uiteindelijk wilde ie het menselijke rotten vastleggen. Was wel een goed boek, geen idee meer hoe het heette. Hoop alleen dat jij je beperkt tot je vis. Vind het overigens wel wat hebben ondanks dat het vies eruit ziet. Jammer dat je erop bent gaan staan. Wanneer gaat je volgende vis dood?
Normaal gesproken zou ik me graag aanbieden als model... maar nee, deze sla ik overquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsa... ik moet gewoon weer wat nieuws verzinnenNiet weer een vis... Ik moet weer gaan brainstormen
In elk geval niet iets rottends (of misschien fruit)
Ik ben ook benieuwd wat mijn volgende onderwerp is... Ik zit te denken aan iets met water. Ik weet alleen nog niet hoe ik het ga uitwerken...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me graag aanbieden als model... maar nee, deze sla ik over![]()
Ben wel benieuwd wat het volgende is
Ik heb nog wel een dode merel in de prullenbakl liggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een keer een boek gelezen over een kunstenaar die rottende dingen schilderde: begon onschuldig met fruit, dan diertjes en uiteindelijk wilde ie het menselijke rotten vastleggen. Was wel een goed boek, geen idee meer hoe het heette. Hoop alleen dat jij je beperkt tot je vis. Vind het overigens wel wat hebben ondanks dat het vies eruit ziet. Jammer dat je erop bent gaan staan. Wanneer gaat je volgende vis dood?
Wees ook blij dat het geen "geurfoto's" zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
ik denk dat we blij mogen zijn dat het geen kleurenfoto's zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |