quote:Op zondag 26 maart 2006 23:37 schreef Liquidist het volgende:
[..]
nee he... nee he nee he nee heAch wat maakt het uit, Charlie en Nick krijgen een dochtertje noemen ze vast Valerie. En daarna vertrekken ze samen naar BelgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
De bouwvakkersbilnaad van Jack.
Het viel me helaas ook al op.quote:
Doe jij die nogeens posten! Link doet niet meer grrr... en dit willen we niet missen natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Alieda1984 het volgende:
http://img73.imageshack.us/img73/4403/oepscopy8bq.jpg
De foto staat niet meer online, degene die hem geplaatst had heeft hem weer weggehaaldquote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Doe jij die nogeens posten! Link doet niet meer grrr... en dit willen we niet missen natuurlijk
Come on, ze wekken doden tot leven in Meerdijk, dan is een zaadleider een peuleschilquote:Op zondag 26 maart 2006 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn zaadleider is beschadigd, met minimale kans op herstel.
Je weet wat dat in gtst land betekend: 'met minimale kans'![]()
Inderdaad, zo bedoelde ik het ookquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Come on, ze wekken doden tot leven in Meerdijk, dan is een zaadleider een peuleschil
Daar kan de medische wereld nog wat van leren.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Come on, ze wekken doden tot leven in Meerdijk, dan is een zaadleider een peuleschil
ik zie hem liever in zijn blote kont.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Alieda1984 het volgende:
http://img73.imagesha ck.us/img73/4403/oepscopy8bq.jpg
Mee eensquote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zie hem liever in zijn blote kont.
lekker ding vind ik 't.
Ik ook.quote:
WOUTER BOS EEN LEKKERE KONT ?????quote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Jack de politiek in... Wouter Bos kan wel inpakken met z'n lekkere kont.
Niet wetende dat de schatkist zelf de schat was.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Liet me echt weer denken aan Bassie & Adriaan waar de schat een kist met peper bleek te zijn en de baron ging net zo erg trippen als Augusta![]()
Maar dat zien we in seizoen 17quote:Op maandag 27 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een geheime code of zo in die bijbel staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |