Ik bedoelde dan ook geenzins dat ze eruit moesten, het was slechts een onschuldige constateringquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
En toch kan GTST gewoon niet zonder Laura en Jef.
Ik dacht eerder een Bassie en Adriaan verhaallijn, met een amulet (sleutel) en een schat en geheimzinnige ondergrondse gangen, enzquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef ma_jojo het volgende:
Keek ik vandaag voor 't eerst sinds tijden GTST, loopt nog steeds die amulet verhaallijn. Het kan geen hoger Telekids gehalte krijgen..
Ze kent Charlie toch en via Charlie ontmoet ze vast wel nieuwe mensen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:37 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat Anita nog in GTST moet zonder Rik, Job, Harmsen, Stefano, Benjamin enz.
zoiets had ik eigenlijk ook. met helmut als b1 ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een Bassie en Adriaan verhaallijn, met een amulet (sleutel) en een schat en geheimzinnige ondergrondse gangen, enz![]()
voor mensen van de basisschool wel ja, de wat volwassenere onderons worden niet erg serieus genomen met die verhaallijn. de verhaallijnen zijn zo zoet en kinderachtig momenteel. er zit geen harde aktie in (zoals de lijn ludo/martine of ludo/dian en huib), als je bijvoorbeeld naar de bold kijkt zijn de verhaallijnen wat serieuzer alleen duren daar de scene zo ontzettend lang, sommige verhaallijnen lopen soms anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef Frey het volgende:
Het duurde wel lang, maar ik vond het wel een vermakelijke verhaallijn. Twee amuletten leiden naar de schat en eentje hebben ze al. De code in het Dagobertbeeld en de melodie van de muziekdoos die de code vormen naar de ingevroren Frits met de andere amulet. Klik ze in elkaar en je krijgt een hakenkruis dat je in een deur moet klikken in een geheime gang onder het landhuis in Wales.
Zit goed in elkaar![]()
Vind de Bold een beetje vreemd in elkaar zitten, als bijvoorbeeld iemand aan het eind van een aflevering begint te janken en die persoon is de dag erna niet te zien dan jankt ie de daarop volgende dag nog steeds.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef digispeed het volgende:
[..]
voor mensen van de basisschool wel ja, de wat volwassenere onderons worden niet erg serieus genomen met die verhaallijn. de verhaallijnen zijn zo zoet en kinderachtig momenteel. er zit geen harde aktie in (zoals de lijn ludo/martine of ludo/dian en huib), als je bijvoorbeeld naar de bold kijkt zijn de verhaallijnen wat serieuzer alleen duren daar de scene zo ontzettend lang, sommige verhaallijnen lopen soms anderhalf jaar.
Nee, alleen als het Daan Roelofs isquote:Op zondag 26 maart 2006 14:45 schreef Canisfire het volgende:
Die mag alleen terug als het dan de echte is
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe verhaallijn van Charlie niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:22 schreef Cheesecake het volgende:
[..]Nick is nog wel vruchtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, zijn zaadleider is beschadigd, met minimale kans op herstel.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:22 schreef Cheesecake het volgende:
[..]nee he... nee he nee he nee heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
Maar zij heeft toch die ene jongen waar ze mee danst? Wie weet wat ze er nog meer mee doet.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn zaadleider is beschadigd, met minimale kans op herstel.
Je weet wat dat in gtst land betekend: 'met minimale kans'![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:37 schreef Liquidist het volgende:
[..]
nee he... nee he nee he nee heAch wat maakt het uit, Charlie en Nick krijgen een dochtertje noemen ze vast Valerie. En daarna vertrekken ze samen naar BelgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
De bouwvakkersbilnaad van Jack.
Het viel me helaas ook al op.quote:
Doe jij die nogeens posten! Link doet niet meer grrr... en dit willen we niet missen natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Alieda1984 het volgende:
http://img73.imageshack.us/img73/4403/oepscopy8bq.jpg
De foto staat niet meer online, degene die hem geplaatst had heeft hem weer weggehaaldquote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Doe jij die nogeens posten! Link doet niet meer grrr... en dit willen we niet missen natuurlijk
Come on, ze wekken doden tot leven in Meerdijk, dan is een zaadleider een peuleschilquote:Op zondag 26 maart 2006 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn zaadleider is beschadigd, met minimale kans op herstel.
Je weet wat dat in gtst land betekend: 'met minimale kans'![]()
Inderdaad, zo bedoelde ik het ookquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Come on, ze wekken doden tot leven in Meerdijk, dan is een zaadleider een peuleschil
Daar kan de medische wereld nog wat van leren.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Come on, ze wekken doden tot leven in Meerdijk, dan is een zaadleider een peuleschil
ik zie hem liever in zijn blote kont.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Alieda1984 het volgende:
http://img73.imagesha ck.us/img73/4403/oepscopy8bq.jpg
Mee eensquote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zie hem liever in zijn blote kont.
lekker ding vind ik 't.
Ik ook.quote:
WOUTER BOS EEN LEKKERE KONT ?????quote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Jack de politiek in... Wouter Bos kan wel inpakken met z'n lekkere kont.
Niet wetende dat de schatkist zelf de schat was.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Liet me echt weer denken aan Bassie & Adriaan waar de schat een kist met peper bleek te zijn en de baron ging net zo erg trippen als Augusta![]()
Maar dat zien we in seizoen 17quote:Op maandag 27 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een geheime code of zo in die bijbel staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |