quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
iemand caps van jacks lijf ?
Serieusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is al een keer eerder alles kwijt geweest.![]()
Damn, Sven.. je idee is gejatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serieus? Misschien moet ik wat vaker kijken
.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Ik had er patent op moeten aanvragen.
Verzin maar ff iets nieuws dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Ik had er patent op moeten aanvragen.
Dta wordt moeilijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verzin maar ff iets nieuws dan.![]()
quote:
neeeeh.. tis helemaal niet bekend dat Erik de Vogel of hoe die ook heet de serie gaat verlaten, toch? Is niet te hopen. Zonder Ludo geen GTST :nquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ik ga voor #1 met fatale afloop.
Of wacht, ik weet iets origineels, laat 'm flink ziek worden, dan pakken de bad guys al zijn geld af, en en heeft hij helemaal niks meer! Maar dat is nog niet alles, want dan zorgt Ludo ervoor dat hij binnen twee maanden weer in de Quote 500 staat. Dat zou pas een mooie verhaallijn zijn![]()
.
4. Creutzfeld-Jakobquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
1. Hersentumor
2. Hersenvliesonsteking
3. Terugval naar zijn blind gebeuren van toen, dat het weer terugkomt.
Ik ga voor de laatste
GTST.nl bevestigd dit inderdaad, bij Jefs biografie staat dat hij de weduwnaar is van Silvia Merx en in Silvia's biografie staat dat zij en Jef elkaar het jawoord gavenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar het was een buitenbeeldhuwelijk. Ze kwamen geloof ik een keer terug van een weekendje en toen bleken ze opeens getrouwd te zijn.
Hij is zelfs 2x alles kwijt geweest. 1x door Stefano en Janine en 1x door Martine, Yasmin en Isabella.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
En vergeet Dian, Bowien en Huib niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:50 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Hij is zelfs 2x alles kwijt geweest. 1x door Stefano en Janine en 1x door Martine, Yasmin en Isabella.
Klopt toen is hij zijn eerste huis kwijtgeraakt en is hij mede door Bowien weer langzaam aan het werk geholpen, die het toch wel zielig voor hem vond.quote:
Ik had wel iets meer verwacht van zijn lichaamquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]![]()
JACK'S BACK... (GTST #3147, DI. 28-03-2006)
nou ik vind het een lekker stuk, die mag mij wel een beschuitje brengen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik had wel iets meer verwacht van zijn lichaam![]()
ik mis hafkamp, van mij mag ze terug komen/quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt toen is hij zijn eerste huis kwijtgeraakt en is hij mede door Bowien weer langzaam aan het werk geholpen, die het toch wel zielig voor hem vond.![]()
Daarna heeft hij zijn slag geslagen ten koste van Bowien en een of andere kunstenaar naar het buitenland verbannen en zo Sanders Art Consultancy opgericht en zijn huidige huis gekocht.
De tweede keer werd hij weer rijk door te doen of Lucas ontvoerd werd en daarna Stefano bijna van een balkon te flikkeren.
De derde keer met Hafkamp zal iedereen zich nog wel herrineren![]()
Nadat 'ie eerst bij mij is geweest.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou ik vind het een lekker stuk, die mag mij wel een beschuitje brengen.
Het is ook zeker een stukquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou ik vind het een lekker stuk, die mag mij wel een beschuitje brengen.
mee eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is ook zeker een stuk![]()
Maar ik had wel iets mooier lichaam verwacht.
Ik zeg alleen dat ik een gespierde lichaam had VERWACHTquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef pberends het volgende:
Wat een onzin zeg. Jack heeft tenminste een normaal lichaam. Hij kleedt zich toch ook niet met de duurste Italiaanse pakken. Daar word je als vrouw niet blijer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |