Jackquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef Frey het volgende:
Nu is het tijd voor Jack om Dian aan te pakken![]()
Neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
iemand caps van jacks lijf ?
Dat dacht ik dus ook.. Maar misschien omdat Sylvia dood is gegaan, ziet ie dat niet als een mislukte huwelijk. Zijn Jef en Sylvia eigenlijk wel getrouwd geweest uberhaut?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Jef is toch 3 keer getrouwd geweest?!
neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.. Maar misschien omdat Sylvia dood is gegaan, ziet ie dat niet als een mislukte huwelijk. Zijn Jef en Sylvia eigenlijk wel getrouwd geweest uberhaut?
Getrouwd of niet, het was een droomkoppel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn Jef en Sylvia eigenlijk wel getrouwd geweest uberhaut?
Ik dacht het wel, maar het was een buitenbeeldhuwelijk. Ze kwamen geloof ik een keer terug van een weekendje en toen bleken ze opeens getrouwd te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Dat dacht ik dus ook.. Maar misschien omdat Sylvia dood is gegaan, ziet ie dat niet als een mislukte huwelijk. Zijn Jef en Sylvia eigenlijk wel getrouwd geweest überhaupt?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
Hoe noemde Nina het zoenen met Bing nou? Een interfacial o.i.d.
?
quote:NINA SANDERS: "Hebben jullie ge-interfaced?" (tegen Florien Fischer)
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef digispeed het volgende:
waar blijft die cap van jack ???
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
JACK'S BACK... (GTST #3147, DI. 28-03-2006)
Ja ze zijn getrouwd geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.. Maar misschien omdat Sylvia dood is gegaan, ziet ie dat niet als een mislukte huwelijk. Zijn Jef en Sylvia eigenlijk wel getrouwd geweest uberhaut?
Verklaar u nader...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
Ik verwacht een verhouding tussen Dian en Jack
Hoe ze met elkaar omgaan. Haat en liefde liggen erg dicht bij elkaarquote:
Dat schijnt zo te zijn ja. Ik moet nog zien dat een vrouw hem kan ontdooien, hij is altijd zo koel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe ze met elkaar omgaan. Haat en liefde liggen erg dicht bij elkaar
1. Hersentumorquote:
Dat zou inderdaad geweldig zijn! Nog nooit eerde gebeurdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Of wacht, ik weet iets origineels, laat 'm flink ziek worden, dan pakken de bad guys al zijn geld af, en en heeft hij helemaal niks meer! Maar dat is nog niet alles, want dan zorgt Ludo ervoor dat hij binnen twee maanden weer in de Quote 500 staat. Dat zou pas een mooie verhaallijn zijn![]()
.
Hij is al een keer eerder alles kwijt geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad geweldig zijn! Nog nooit eerde gebeurd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is al een keer eerder alles kwijt geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |