Zeg dat wel. Is weer wat anders dan die paupers van vorige week.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef cultheld het volgende:
Wat een VPRO figuren zeg.
Zou je wel denken hé.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Zouden alle deelnemers uitkeringstrekkers zijn?
Ja idd ik zat al te denkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
William doet me denken aan Hans Beerekamp.![]()
Stel eens geen vragen waar je het antwoord al op weet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef cultheld het volgende:
Zou Marcel die tekst op z'n longsleeve begrijpen?
Hij kijkt alsof 'ie nog steeds geen Spaans spreekt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef MissX het volgende:
die gast is er niet op vooruit gegaan in 10 jaar honduras
doodsangsten stond ie uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekke band
En die blik in zijn ogen![]()
![]()
Ik snapt het ook al nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Woont hartstikke arm, best wel verwend meissie
Precies... dit gun je je ergste vijand nog niet.. want een ontiegelijk randdebiel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik snapt het ook al niet![]()
Ik heb echt medelijden met dat meisje, zit je met zo een debiel opgescheept.
Hij heeft natuurlijk ook geen kennis van de Russische cultuur...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Je hebt elkaar nooit gezien en je verwacht dat ze even belt dat ze later komt?
Vorige week niet gezien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef kollie het volgende:
Die Marcel is het leven niet meer waard.... zelden zo'n zielig geval gezien.
En dan stug door blijven bellenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Vorige week niet gezien?
"Ken je me nog?"
"Nee..."
en ze liet niks meer van zich horen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan stug door blijven bellen.
Zij kiest toch voor het geld, ze had ook gewoon voor een mooie Hondurees/Honduraanquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik snapt het ook al niet![]()
Ik heb echt medelijden met dat meisje, zit je met zo een debiel opgescheept.
Ja, tuurlijk kiest ze er zelf voor. Maar iets minder kneuserig had ik haar wel gegundquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zij kiest toch voor het geld, ze had ook gewoon voor een mooie Hondurees/Honduraankunnen gaan.
Honduriërquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zij kiest toch voor het geld, ze had ook gewoon voor een mooie Hondurees/Honduraankunnen gaan.
idd, ik snap er al geen kont vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef cultheld het volgende:
Aristocratisch gekleed. Sjiek tot en met. Hou je bek vent, dit is Talpa
Rusland zal ze wel te koud vinden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef MissX het volgende:
bij deze vrouw vraag je je af waarom ze meedoet. Voor het geld hoeft ze het niet te doen zo te zien.
Ze is op zoek naar echte liefde...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef MissX het volgende:
bij deze vrouw vraag je je af waarom ze meedoet. Voor het geld hoeft ze het niet te doen zo te zien.
....via datingsites.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar echte liefde...
nou inderdaad, wat een ventquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Afstandelijk, wat wil je dan na een paar minuten?
Precies!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef MissX het volgende:
Jij vond haar afstandelijkZij dacht gewoon: "wat een kneus"
wel lief dat ze dat niet recht in de camera zeiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef MissX het volgende:
Jij vond haar afstandelijkZij dacht gewoon: "wat een kneus"
Nou... je hoort het... Russische mannen zijn onbetrouwbaar...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef _Boo_ het volgende:
Waarom zit die vrouw op zo'n William te wachten? Onbegrijpelijk.
dat was wel aardig jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wel lief dat ze dat niet recht in de camera zei
Vergeleken bij die vent die op de Filipijnen rond liep, is dit een goede vangst hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef MissX het volgende:
Of die ene die ineens Duits ging praten nadat de vrouw vertelde dat ze alleen Duits verstond en geen Engels.quote:
William.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of die ene die ineens Duits ging praten nadat de vrouw vertelde dat ze alleen Duits verstond en geen Engels.![]()
Ja geweldige reactie van die ene gast in de Filipijpen. "When I am back in holland, I go look for a job"quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet wat zonder baan
Misschien is ze wel op zoek naar echte liefde en hoopt ze die in een buitenlandse man te vindenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
De date van Tom is zeker niet lelijk. Die kan in haar eigen land toch ook wel makkelijk aan een rijke gast komen
ze valt er vast voor als een blokquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zooooo hij heeft een grote stereo boven en beneden in zijn huis![]()
Is dat een soort webcam tv?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
mms://STREAM-lb.biboptv.nl/SugababesTV
Ja en met 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantiequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef jmac het volgende:
Ik zie dit nu voor 't eerst. Die hondurese is wel een leuk misje. Maarre dit gaat dus over mannen die naar 't buitenland gaan en daar een meisje 'kopen' ??
Kijk eens aan! dat is al meer dan je bij de mediamarkt krijgtquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja en met 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie.
Kan die doos die rechts zit haar mond niet dichthouden? Een vrouwelijke adje ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
mms://STREAM-lb.biboptv.nl/SugababesTV
Heel kansloos dat zie je tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoe kansloos moet je zijn om met dit programma mee te doen...
Trekt helemaal een scheve bekquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
"I shake hands...... hehehehehehehe....."
Alsof ie wel een man kan vindenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef Triangeljosti het volgende:
jaap, je bent gewoon een nicht. Accepteer het nou...
Geil...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:30 schreef Triangeljosti het volgende:
Volgens mij heeft Jimena een enorme bos schaamhaar!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Grimm het volgende:
Wat een stelletje josti's bij elkaar
Hahaha. Soort helpt soort.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat die kansloze Marcel die nog veel kanslozere Marco serieus neemt zeg![]()
Wat je beet noemt. Een überdure hoer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Het is wel een ongelooflijke sukkel, maar hij heeft wèl beet![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat een eh eh eh triangel eh eh eh josti.....eh....
als ze in Nederland is is ze binnen een jaar bij hem wegquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo'n pauper verdient niet zo'n lekker wijf.
Hij ziet er niet uit alsof er veel van te plukken valtquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat je beet noemt. Een überdure hoer.
Trouble in paradise..... (quote:
Gimena kreeg de creditcard niet meequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef Grimm het volgende:
Gimena heeft 't gehad
Zie hier, een ervaringsdeskundige. Ben je ook zo'n pauper als Marcel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef Triangeljosti het volgende:
HOER! Nu al dat typische wijvengezeik!
Net een National Geographic docu, ja nu loop het vrouwtje weg bij het mannetje, er is waarschijnlijk een meningsverschil ontstaanquote:
Ja ervaring ja... Altijd als er wat is lopen vrouwen zo zielig weg en gaan ze zo afstandelijk doen... Nu al, 1 dag verkering en ze begint al...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zie hier, een ervaringsdeskundige. Ben je ook zo'n pauper als Marcel?![]()
Oh mijn fucking god.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:38 schreef PirE het volgende:
Marcel: "But I have big stereo up- and downstairs, you don't want to miss that"
neequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef cultheld het volgende:
"Don't touch me". Die Marcel zal wel denken: Net Nederland
waarschijnlijk met zo een meid die je bij schoondochter gezocht zietquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neehet was in Nederland weleens meteen BAM
![]()
In het Pieter Baan Centrum?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neehet was in Nederland weleens meteen BAM
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef MissX het volgende:
[..]
waarschijnlijk met zo een meid die je bij schoondochter gezocht ziet
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef MissX het volgende:
[..]
waarschijnlijk met zo een meid die je bij schoondochter gezocht ziet
daar komen ze na contact met hem wel terechtquote:
Op geselecteerd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef PirE het volgende:
OMG. "Waar heb je op geselecteerd". Alsof ze kip uitzoeken in de supermarkt
Heerlijk avondje naar kansloze mensen op tv kijken...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
die wilden na 2 dagen tenminste al kinderen
Wil je dat elke avond?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Heerlijk avondje naar kansloze mensen op tv kijken...![]()
Hahahaha. Ik lig in een deuk hier.quote:
Dat letterlijke vertalen van het Nederlands naar Engels levert soms hilarische zinnen op ja.quote:
Eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef MissX het volgende:
arme Marcel
En Jan met z'n nieuwe kapsel, zagen jullie het verschil
Zelfs mét geld weet hij het bij een op geld beruste vrouw te verneuken.quote:
Het zat echt een stuk beter, is goed voor zijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef MissX het volgende:
arme Marcel
En Jan met z'n nieuwe kapsel, zagen jullie het verschil
En z'n vette stereo installatie kan em nu ook niet meer helpen... caramba!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs mét geld weet hij het bij een op geld beruste vrouw te verneuken.![]()
Majoor Boszhart zet het nog op een lopen voor die vent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs mét geld weet hij het bij een op geld beruste vrouw te verneuken.![]()
You don't want to miss that. Net als jouw creditcard Marcel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En z'n vette stereo installatie kan em nu ook niet meer helpen... caramba!!
Hij heeft ook een uitstraling en uiterlijk van een zak stront.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef ScienceFriction het volgende:
I.k....b.e.n....m..a....r....c.e....l........zz..z.z..zzzzzzzzzzzzzzzzzz
En zo'n zeeueueueueurende nasale stem.... En z'n houding.... alsof hij loopt te slaapwandelen... Gewoon wereldvreemd die jongen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een uitstraling en uiterlijk van een zak stront.![]()
Ik denk dat dat de turnoff was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En z'n vette stereo installatie kan em nu ook niet meer helpen... caramba!!
Waarom zei hij dan niet direct, i have a big credit card, with muchos money.quote:
Plamuren, schuren, plamuren, schuren, grondlaag, schuren, laklaag, schuren, laatste laklaag....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Apache4U het volgende:
Jimena heeft een lastige huid...
Een stereo boven en beneden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja dus ze moet jou maar kiezen om haar toekomstplannen![]()
Wat heb jij nou te bieden man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |