en ze liet niks meer van zich horen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan stug door blijven bellen.
Zij kiest toch voor het geld, ze had ook gewoon voor een mooie Hondurees/Honduraanquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik snapt het ook al niet![]()
Ik heb echt medelijden met dat meisje, zit je met zo een debiel opgescheept.
Ja, tuurlijk kiest ze er zelf voor. Maar iets minder kneuserig had ik haar wel gegundquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zij kiest toch voor het geld, ze had ook gewoon voor een mooie Hondurees/Honduraankunnen gaan.
Honduriërquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zij kiest toch voor het geld, ze had ook gewoon voor een mooie Hondurees/Honduraankunnen gaan.
idd, ik snap er al geen kont vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef cultheld het volgende:
Aristocratisch gekleed. Sjiek tot en met. Hou je bek vent, dit is Talpa
Rusland zal ze wel te koud vinden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef MissX het volgende:
bij deze vrouw vraag je je af waarom ze meedoet. Voor het geld hoeft ze het niet te doen zo te zien.
Ze is op zoek naar echte liefde...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef MissX het volgende:
bij deze vrouw vraag je je af waarom ze meedoet. Voor het geld hoeft ze het niet te doen zo te zien.
....via datingsites.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar echte liefde...
nou inderdaad, wat een ventquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Afstandelijk, wat wil je dan na een paar minuten?
Precies!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef MissX het volgende:
Jij vond haar afstandelijkZij dacht gewoon: "wat een kneus"
wel lief dat ze dat niet recht in de camera zeiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef MissX het volgende:
Jij vond haar afstandelijkZij dacht gewoon: "wat een kneus"
Nou... je hoort het... Russische mannen zijn onbetrouwbaar...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef _Boo_ het volgende:
Waarom zit die vrouw op zo'n William te wachten? Onbegrijpelijk.
dat was wel aardig jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wel lief dat ze dat niet recht in de camera zei
Vergeleken bij die vent die op de Filipijnen rond liep, is dit een goede vangst hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef MissX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |