Zeg dat wel. Is weer wat anders dan die paupers van vorige week.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef cultheld het volgende:
Wat een VPRO figuren zeg.
Zou je wel denken hé.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Zouden alle deelnemers uitkeringstrekkers zijn?
Ja idd ik zat al te denkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
William doet me denken aan Hans Beerekamp.![]()
Stel eens geen vragen waar je het antwoord al op weet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef cultheld het volgende:
Zou Marcel die tekst op z'n longsleeve begrijpen?
Hij kijkt alsof 'ie nog steeds geen Spaans spreekt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef MissX het volgende:
die gast is er niet op vooruit gegaan in 10 jaar honduras
doodsangsten stond ie uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekke band
En die blik in zijn ogen![]()
![]()
Ik snapt het ook al nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Woont hartstikke arm, best wel verwend meissie
Precies... dit gun je je ergste vijand nog niet.. want een ontiegelijk randdebiel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik snapt het ook al niet![]()
Ik heb echt medelijden met dat meisje, zit je met zo een debiel opgescheept.
Hij heeft natuurlijk ook geen kennis van de Russische cultuur...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Je hebt elkaar nooit gezien en je verwacht dat ze even belt dat ze later komt?
Vorige week niet gezien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef kollie het volgende:
Die Marcel is het leven niet meer waard.... zelden zo'n zielig geval gezien.
En dan stug door blijven bellenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Vorige week niet gezien?
"Ken je me nog?"
"Nee..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |