She take my money, When I'm in neeeeheeeed!!quote:Seeks Partner: I would like to meet a handsome man without financial problems, attentive, interesting and merry. Sometimes he should be romantic but at the same time be capable of the strong and serious relationships.
Tsjonge, die is wel veeleisend.quote:Seeks Partner: I seek a man who will make me the happiest person in the world.
Was ook zoiets in Zelhem gaande. Was de vrouw op straat gezet omdat de buurman haar balde.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef tonks het volgende:
Onze oude buurvrouw was een mailorder bride trouwens. Een echte hoor, is hier heengekomen uit rusland door een man (betaald) is bij hem weggegaan en toen woonde ze bij mijn buurman en nu is ze bij hem weg en woont weer bij een ander.
LOLZquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef LasTeR het volgende:
Ik denk dat zoiets toch gewoon word gezien als persoonlijke hoer of zie ik dat verkeerd?
nouw ik vind sommige wel erg lekkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef blessed19 het volgende:
er zitten echt van die oude graftakken erbij
www.leen.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef dynamiet het volgende:
[..]
nouw ik vind sommige wel erg lekker![]()
bloemetjesschortenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef blessed19 het volgende:
er zitten echt van die oude graftakken erbij
Rusland duh.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bloemetjesschortenWaar vind je dat nog?
70quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
spannend dat ze allemaal 18 zijn trouwens
17 is te jong, 19 blijkbaar te oud
"bier halen" vind jij onbelangrijk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef LasTeR het volgende:
Als ze het woord "pijpen" en "bukken" snappen is het toch goed?
Ohja, en "koken".
Maar dan komt ze zeker terug met Euroshopper omdat ze niet gewend is om met meer dan 1 euro rond te lopen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"bier halen" vind jij onbelangrijk?
Zij is gekocht.quote:
die wordt gewoon 120, kan ik nog 50 jaar bejaardensex mee hebben, en dan verkoop ik dr aan de wetenschapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |