quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef Minisuisse het volgende:
Wat heb je geslikt gast?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat heb ik niet geslikt kun je je beter afvragen M,n medicatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met die builenpest ben je wel snel van je snertleventje af, aangezien je je levensverwachting ziet dalen tot 3 dagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is hetzelfde als "wat heb je liever? Een villa in zuid-spanje, 4 lekkere wijven die je om beurten afpijpen en bier voor je halen, een vette sportwagen en een zwembad in de tuin, alsmede 100 miljoen euro om de komende eeuw zorgeloos door te komen, OF een doorweekte woondoos op het station, overal luizen in je jas vol gaten, geen sokken en zwerende builenpest?"
Of was een zinvolle discussie de bedoeling soms?
In ieder geval geen Ritalin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef Minisuisse het volgende:
Wat heb je geslikt gast?
Rukken op minderjarige meisjesquote:http://www.superdudes.nl/Breezahboy1982 M,n SuGaBabEs lok profiel
Die mening deel ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
Goth![]()
Indien een Goth aandacht besteed aan kleding en opmaak kan een Goth er heel mooi uitzien.
Amenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
Gothics of breezahtjes Ik vind de breezahtjes echt lekker elke keer als ik ze zie is het van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zien er zo lekker uit met die mooie strakke broekjes en hun geile boots Maar die jas die jas zo geil he dat bontkraagje Ook hun manier van schrijven dat is meer een kok roep van dek me dek me geile beer En ze zijn zo lekker gemakelijk 2 breezahtjes en je kunt ze zo meenemen en ff flink misbruiken en de volgende dag weg sturen niks aan de hand
Alleen maar omdat je openlijk uitkomt voor je voorliefde voor tienermeisjes?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daar denken veel fokkertjes wel anders over![]()
Als ik de keuze tussen een breezah en zo'n panda krijg, dan lijkt het mij wel duidelijk dat ik voor het eerste ga. Lekker ongegeneerd hard sugababenquote:
WORD.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
Gothics of breezahtjes Ik vind de breezahtjes echt lekker elke keer als ik ze zie is het van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zien er zo lekker uit met die mooie strakke broekjes en hun geile boots Maar die jas die jas zo geil he dat bontkraagje Ook hun manier van schrijven dat is meer een kok roep van dek me dek me geile beer En ze zijn zo lekker gemakelijk 2 breezahtjes en je kunt ze zo meenemen en ff flink misbruiken en de volgende dag weg sturen niks aan de hand
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je openlijk uitkomt voor je voorliefde voor tienermeisjes?
Wat een bekrompenheid weer.
Een beetje wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
he dit topic gaat helemaal niet over basisschoolklassen
Wat ben je toch ook een viespeuk heraldquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
Chriz2K wat vind je van deze trotse stringdragende meisjes?
"I love strings"
GEYL!quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
Ze ziet eruit alsof ze "een flinke lading" probeerd door te slikken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
precies, dat is wat ik dus ook opmerk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Silven het volgende:
Die sugababes sletjes met hun babyface'jes vragen er gewoon om om keihard geneukt te worden in alle mogelijke standjes.![]()
Is er een Fok! Bijbel? Dit moet erin!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
Strings niet van jouquote:"I love strings"
bij die groepen heb je een grote kans dat de moeder ook niet veel ouder dan 27 is op dit moment, kan je die ook nog even doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook geen moment aan.
Ik heb alleen seks met breezahsletjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
zijn jullie nu allemaal ook pedofiel?
Ja, zo eentje die aan de zijkant helemaal opgeschoren is en dan zo'n dikke vettige vlecht op der kop heeft tot aan haar kont.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
De gabberchick
Hij bedoelt de alien gabberin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja, zo eentje die aan de zijkant helemaal opgeschoren is en dan zo'n dikke vettige vlecht op der kop heeft tot aan haar kont.![]()
Die ziet er zeker lekker uitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:25 schreef Gi1337 het volgende:
Ik vindt gothics stom. Ze willen nooit "in een hokje gestopt worden." en ze "vinden die kleren gewoon mooi" . WTF! doe normaal een zwarte jurk met een paarse trui en legerkisten met gore zwarte geitenwollensokken bah!!!
Doe mij maar een paar lekkere br33zahs
hmm![]()
[afbeelding]
Ja dat zei ik ook al, maar dat kwam niet over geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef Nolius het volgende:
Gast![]()
Je bent zowat evenoud als ik. Dan moet je toch onderhand beter ontwikkeld zijn.
Het feit dat Chriz2k helemaal blij met je is... wil dus zeggen dat je niveau 10 jaar achterloopt.
Niet zeuren mislukte djquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef Nolius het volgende:
Gast![]()
Je bent zowat evenoud als ik. Dan moet je toch onderhand beter ontwikkeld zijn.
Het feit dat Chriz2k helemaal blij met je is... wil dus zeggen dat je niveau 10 jaar achterloopt.
las:quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
Met andere woorden, geen condoom nodig!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef Quistis het volgende:
[..]
las:
ik ben 12 jaar.......![]()
mensen.. dit heeft nog niet eens een eisprong..![]()
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul! Mannen moet is stoppen met ontkennen dat tienermeisjes énorm geil zijn!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef Silven het volgende:
[..]
Met andere woorden, geen condoom nodig!![]()
je bent zelf 12 .. of 15 ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul! Mannen moet is stoppen met ontkennen dat tienermeisjes énorm geil zijn!
Maar ze gaat wel erg mooi worden. Dat zie je nu al op die foto.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef Quistis het volgende:
[..]
las:
ik ben 12 jaar.......![]()
mensen.. dit heeft nog niet eens een eisprong..![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul! Mannen moet is stoppen met ontkennen dat tienermeisjes énorm geil zijn!
Ze zijn altijd allemaal net 18 gewordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef Gi1337 het volgende:
Ik zou het erop kunnen als ze zei dat ze net 18 is geworden...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:20 schreef Jaco90 het volgende:
[afbeelding]
Naam: Fleurr
Leeftijd: 14
Provincie: Zuid-Holland (NL)
School/werk: sChOoll..
Hobbies: Uitgaan, spOrtenn, Vakantiee..
Waarom stemmen: lOve yOuu..
Wattefak is dit nou weer voor gedrocht?![]()
Gewoon kort gezegd ze hebben stijlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef PatjeDoN het volgende:
gothics![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrreezah's..![]()
nee echt, breezah is zoooo 1900
dan gothic, dat gaat nog verder terug![]()
![]()
mijn vriendin is een gothic![]()
(en een beetje andere dingetjes)
en nou ja... ik stop maar, want mijn mening over goth's en aanverwant wordt nooit zo prettig opgevangen![]()
GO MALDRAVIAquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:36 schreef Maldravia het volgende:
[..]
Gewoon kort gezegd ze hebben stijl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zeggen er dan altijd achteraan:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe verder naar de 0 hoe strakker om de ...........![]()
Geen stijl is ook stijl?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:14 schreef SwiffMeister het volgende:
Goths hebben stijl.
achter haar op het plaatje zie je dat ze nog met barbies speelt ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
ik zou het er op kunnen doen hoor...
ookal is ze pas 15
Uhu!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef PatjeDoN het volgende:
http://www.suicidegirls.comkijk is op www.suicidegirls.com
ik ben vergeten hoe je een naam toevoegt aan een link![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat heb ik niet geslikt kun je je beter afvragen M,n medicatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moederquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef PatjeDoN het volgende:
heeee ontopic jij
Wie geilt het na het zien van suicidegirls.com nog meer op gothics en punkerts?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef PatjeDoN het volgende:
heeee ontopic jij
Wie geilt het na het zien van suicidegirls.com nog meer op gothics en punkerts?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geil op gothicsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef PatjeDoN het volgende:
heeee ontopic jij
![]()
![]()
![]()
en wie kan schommelen kan ook wippenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:10 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wij zeggen er dan altijd achteraan:
Wat niet rekt, dat scheurt wel. En bloed is ook nat...
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:42 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
en wie kan schommelen kan ook wippen
whoppaaaaaaaaaaaaa gaan met die banaan
ZO en waar woont die danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
ookal is ze pas 15
Iedereen, maar dat deden ze stiekum toch al wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef PatjeDoN het volgende:
heeee ontopic jij
![]()
![]()
![]()
Zou je anders niet zeggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
ookal is ze pas 15
Als je pedopas hebt is okequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
ookal is ze pas 15
Inderdaad, er zijn wel mooie goths met klasse..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
Goth![]()
Indien een Goth aandacht besteed aan kleding en opmaak kan een Goth er heel mooi uitzien.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:25 schreef vintrax het volgende:
Inderdaad, er zijn wel mooie goths met klasse..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
ookal is ze pas 15
quote:
Dis meer een kruising tussen een breezah en een gothicquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
bron: http://vampirefreaks.com/u/vampire__witch
WTF?! Hoe kom jij aan een foto van m'n zusje?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
ookal is ze pas 15
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:10 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wij zeggen er dan altijd achteraan:
Wat niet rekt, dat scheurt wel. En bloed is ook nat...
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op
Zou je wel willen he dat dat je zusje wasquote:Op zondag 26 maart 2006 17:29 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
WTF?! Hoe kom jij aan een foto van m'n zusje?!![]()
Incest is helaas strafbaar in Nederland..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Zou je wel willen he dat dat je zusje was![]()
![]()
![]()
Mooi? MOOI?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
bron: http://vampirefreaks.com/u/vampire__witch
En ik maar denken dat ik al een hopeloos verloren zaak was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu de gothics als ik ze zie is het meer vansinds waneer kan dracula tegen daglicht En dat haar van ze allemaal zown goedkoop kleur spoelinkje der ingegooid blijft lekker lang zitten Want ze wassen hun haar toch nooit
En die koppen dan ze kijken altijd zo }: En met een houding van als je iets zegt eet ik je op
Maar dat komt meer omdat ze de hele dag gepest en uitgelachen worden daar word niemand vrolijk van
En dan die kleren das helemaal
waar kopen ze die zooi eigenlijk wibra ?? zeeman Ook al is het midden in de zomer de gothicjes blijven in hun zwarte gewaadje door lopen Stelletje los geslagen vampieren Ik ga voor de breezahtjes
Dat noem jij een goth?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Maldravia het volgende:
Blijft wel een beetje hopeloze foto's van die minderjarige hoertjes die doormiddel van hun zelf op te geile aan je een drankje krijgen.
Doe mij maar gewoon een goth staat altijd op zich en hoeft zich nooit verlagen tot dat niveau.
[afbeelding]
Voor de klagers onder ons dan maar een paar pictures![]()
Pas wel een beetje in het rijtje vindt ik.quote:
Sterf eens met je kut ras.quote:
emo'squote:Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef fs180 het volgende:
ik stem nog steeds voor emo's
trouwnes... wie is dat wijf in iedereens avatar?
Dat adidas petjequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu de gothics als ik ze zie is het meer vansinds waneer kan dracula tegen daglicht En dat haar van ze allemaal zown goedkoop kleur spoelinkje der ingegooid blijft lekker lang zitten Want ze wassen hun haar toch nooit
En die koppen dan ze kijken altijd zo }: En met een houding van als je iets zegt eet ik je op
Maar dat komt meer omdat ze de hele dag gepest en uitgelachen worden daar word niemand vrolijk van
En dan die kleren das helemaal
waar kopen ze die zooi eigenlijk wibra ?? zeeman Ook al is het midden in de zomer de gothicjes blijven in hun zwarte gewaadje door lopen Stelletje los geslagen vampieren Ik ga voor de breezahtjes
Elke keer hetzelfde.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Saai?, hoezo dat?
Dan volg je blijkbaar mn posts niet.quote:
ik ben geen stalker, maar van wat ik gelezen heb dan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan volg je blijkbaar mn posts niet.
zelfde, maar daar kan ik nog wel om lachen.quote:En zeg dat eens tegen een Gothic basher die totaal geen argumentatie gebruikt.![]()
Moet dat me pijn doen ofzo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, de waarheid is niet grappig maar hard, Emos zijn fags.
Als je Emo zou zijn wel ja, maar ja,.. die doen zichzelf al genoeg pijn door Emo te zijn en in zichzelf te snijden.quote:
O_Oquote:
okquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je Emo zou zijn wel ja, maar ja,.. die doen zichzelf al genoeg pijn door Emo te zijn en in zichzelf te snijden.![]()
Die 2 exemplaren zijn trouwens wel de lelijkste..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:39 schreef mForce het volgende:
Als ik moet kiezen.... Br33zAh! al kunnen Gothchicks ook geil zijn
[afbeelding]
Kan ik ook niet ontkennenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Goths weten ten minste nog wat van muziek, Breezers niet en Emos ook niet.
Je miste het stukje dat ging over dat ze langzaam en pijnlijk dood moeten.quote:
Je meent hetquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Die 2 exemplaren zijn trouwens wel de lelijkste..![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je miste het stukje dat ging over dat ze langzaam en pijnlijk dood moeten.
Bestaan die dingen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Breezahboys [..]
eensch, maar hockeymeisjes zijn vaak iets oudere breezahsquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef Dipollo het volgende:
Moet ik perse kiezen uit de 2 categorien of mag ik de hockeymeisjes opperen??
Hockeymeisjes![]()
Hockeymeisjes drinken bier lul!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
eensch, maar hockeymeisjes zijn vaak iets oudere breezahs
Zelfde groep, andere drank.quote:Op zondag 2 april 2006 00:31 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Hockeymeisjes drinken bier lul!!![]()
Hockeymeisjes doen aan sport..quote:
Maar beide even sneu zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 00:52 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Hockeymeisjes doen aan sport..
Breezah's niet.. (Tenzij je msn/ sms-en/ en ontmaagding als sport beschouwt)
Hockeymeisjes laten zich aandouwen door Pieter-Frederik, Hans Hugo en Roderik-Jan..
Breezah's laten zich aandouwen door Mohammed, Hassan en Lange Frans..
Hockeymeisjes dragen sjaaltjes/ Ralph Lauren polo's/ etc..
Breezah's dragen te kleine jassen met bontkraagjes en te lage heupbroeken met hun broekspijpen in hun laarzen..
Enige overeenkomst is dat ze beiden goed neuken..
Lekker generaliserendquote:Op zondag 2 april 2006 00:52 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Hockeymeisjes doen aan sport..
Breezah's niet.. (Tenzij je msn/ sms-en/ en ontmaagding als sport beschouwt)
Hockeymeisjes laten zich aandouwen door Pieter-Frederik, Hans Hugo en Roderik-Jan..
Breezah's laten zich aandouwen door Mohammed, Hassan en Lange Frans..
Hockeymeisjes dragen sjaaltjes/ Ralph Lauren polo's/ etc..
Breezah's dragen te kleine jassen met bontkraagjes en te lage heupbroeken met hun broekspijpen in hun laarzen..
Enige overeenkomst is dat ze beiden goed neuken..
Doe niet zo dom wijf.. Dit hele topic is "generaliserend"..quote:Op zondag 2 april 2006 03:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Lekker generaliserendKom jij wel eens buiten?
![]()
vraag het eens aan Jettquote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Dimelo het volgende:
Breehzersletjes zijn zeker geil... alleen vallen ze (hier) bijna allemaal op zogenaamde Gangsternegertjes en marrokaantjes met hun stoere praatjes en vriendjes en familie. snap niet wat ze eraan vinden..
Ik heb een "vriendin" (meisje waarmee ik vroeger op de basisschool zat) die ook best wel een hele erge BrEeZaH is. Ik vroeg haar eens, waarom ze alleen op negers valt. Toen antwoordde ze: "Die jongens lijken ook echt heel erg op die mooie jongens van The Box en TMF! En die vind ik zóóó mooi en stoer!"quote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Dimelo het volgende:
Breehzersletjes zijn zeker geil... alleen vallen ze (hier) bijna allemaal op zogenaamde Gangsternegertjes en marrokaantjes met hun stoere praatjes en vriendjes en familie. snap niet wat ze eraan vinden..
- Heinekenquote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef Maldravia het volgende:
http://www3.radio-rijnmond.nl/rutger/afl_19_hockey.wmv
zegt volgens mij weer genoeg over deze groep hockeydames
Ken hem ook nog krijgen met gabbers hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:28 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
- Heineken
- Tequila drinken omdat niemand het lekker vind
- Bier dat al op is
- Gangsta-rap
- RnB
- Iets dat op een vent lijkt die zun kont showt
- Een presentator die enorm gemeen lacht
- Een presentator die lacht zonder dat er een reden is tot lachen
- Een presentator die moeilijk doet over plakkende stelletjes Hoe oud is die mafkees...
Ok, nu weet ik zeker dat hockys ook onder de breezahs vallen...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is hetzelfde als "wat heb je liever? Een villa in zuid-spanje, 4 lekkere wijven die je om beurten afpijpen en bier voor je halen, een vette sportwagen en een zwembad in de tuin, alsmede 100 miljoen euro om de komende eeuw zorgeloos door te komen, OF een doorweekte woondoos op het station, overal luizen in je jas vol gaten, geen sokken en zwerende builenpest?"
Of was een zinvolle discussie de bedoeling soms?
heeft die gast een site ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Maldravia het volgende:
[..]
Ken hem ook nog krijgen met gabbers hoor
Goed zoquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
heeft die gast een site ofzois best wel kosmisch om zo de verschillende groeperingen van nederland eens te zien.
---edit---
gevonden: http://www.rutgerleertstappen.nl/
Altos zijn geen overkoepelende subcultuur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die vallen dus onder alto's En onder alto's vallen goths ook![]()
op fok welquote:Op woensdag 5 april 2006 20:44 schreef Alpine69 het volgende:
altos hebben HELEMAAL NIETS te maken met skaters of gothics.......
Alto staat in mijn ogen voor alternatief.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Altos zijn geen overkoepelende subcultuur.
onzin!!! Om een lekkere gothic te vinden ben je tien keer zo lang bezig met zoeken dan wanneer je een lekkere breezah wilt hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:22 schreef Alpine69 het volgende:
dit overtuigt wel, goth ftw![]()
![]()
[afbeelding]
weet waar je moet zoeken en dat scheelt al een heel hoop.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:50 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
onzin!!! Om een lekkere gothic te vinden ben je tien keer zo lang bezig met zoeken dan wanneer je een lekkere breezah wilt hebben![]()
Ze heeft niet eens zwarte haren. Nepgothic.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:22 schreef Alpine69 het volgende:
dit overtuigt wel, goth ftw![]()
![]()
[afbeelding]
www.lekkeregothics.nl ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef Maldravia het volgende:
[..]
weet waar je moet zoeken en dat scheelt al een heel hoop.
Breezers heb je in elke kansloze tent, Goths niet, die zijn wat lastiger te vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:50 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
onzin!!! Om een lekkere gothic te vinden ben je tien keer zo lang bezig met zoeken dan wanneer je een lekkere breezah wilt hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |