quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef Minisuisse het volgende:
Wat heb je geslikt gast?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat heb ik niet geslikt kun je je beter afvragen M,n medicatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met die builenpest ben je wel snel van je snertleventje af, aangezien je je levensverwachting ziet dalen tot 3 dagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is hetzelfde als "wat heb je liever? Een villa in zuid-spanje, 4 lekkere wijven die je om beurten afpijpen en bier voor je halen, een vette sportwagen en een zwembad in de tuin, alsmede 100 miljoen euro om de komende eeuw zorgeloos door te komen, OF een doorweekte woondoos op het station, overal luizen in je jas vol gaten, geen sokken en zwerende builenpest?"
Of was een zinvolle discussie de bedoeling soms?
In ieder geval geen Ritalin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef Minisuisse het volgende:
Wat heb je geslikt gast?
Rukken op minderjarige meisjesquote:http://www.superdudes.nl/Breezahboy1982 M,n SuGaBabEs lok profiel
Die mening deel ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef wdn het volgende:
Goth![]()
Indien een Goth aandacht besteed aan kleding en opmaak kan een Goth er heel mooi uitzien.
Amenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
Gothics of breezahtjes Ik vind de breezahtjes echt lekker elke keer als ik ze zie is het van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zien er zo lekker uit met die mooie strakke broekjes en hun geile boots Maar die jas die jas zo geil he dat bontkraagje Ook hun manier van schrijven dat is meer een kok roep van dek me dek me geile beer En ze zijn zo lekker gemakelijk 2 breezahtjes en je kunt ze zo meenemen en ff flink misbruiken en de volgende dag weg sturen niks aan de hand
Alleen maar omdat je openlijk uitkomt voor je voorliefde voor tienermeisjes?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daar denken veel fokkertjes wel anders over![]()
Als ik de keuze tussen een breezah en zo'n panda krijg, dan lijkt het mij wel duidelijk dat ik voor het eerste ga. Lekker ongegeneerd hard sugababenquote:
WORD.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
Gothics of breezahtjes Ik vind de breezahtjes echt lekker elke keer als ik ze zie is het van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zien er zo lekker uit met die mooie strakke broekjes en hun geile boots Maar die jas die jas zo geil he dat bontkraagje Ook hun manier van schrijven dat is meer een kok roep van dek me dek me geile beer En ze zijn zo lekker gemakelijk 2 breezahtjes en je kunt ze zo meenemen en ff flink misbruiken en de volgende dag weg sturen niks aan de hand
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je openlijk uitkomt voor je voorliefde voor tienermeisjes?
Wat een bekrompenheid weer.
Een beetje wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
he dit topic gaat helemaal niet over basisschoolklassen
Wat ben je toch ook een viespeuk heraldquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
Chriz2K wat vind je van deze trotse stringdragende meisjes?
"I love strings"
GEYL!quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
Ze ziet eruit alsof ze "een flinke lading" probeerd door te slikken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
precies, dat is wat ik dus ook opmerk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Silven het volgende:
Die sugababes sletjes met hun babyface'jes vragen er gewoon om om keihard geneukt te worden in alle mogelijke standjes.![]()
Is er een Fok! Bijbel? Dit moet erin!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef skippy22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
Strings niet van jouquote:"I love strings"
bij die groepen heb je een grote kans dat de moeder ook niet veel ouder dan 27 is op dit moment, kan je die ook nog even doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook geen moment aan.
Ik heb alleen seks met breezahsletjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
zijn jullie nu allemaal ook pedofiel?
Ja, zo eentje die aan de zijkant helemaal opgeschoren is en dan zo'n dikke vettige vlecht op der kop heeft tot aan haar kont.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
De gabberchick
Hij bedoelt de alien gabberin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja, zo eentje die aan de zijkant helemaal opgeschoren is en dan zo'n dikke vettige vlecht op der kop heeft tot aan haar kont.![]()
Die ziet er zeker lekker uitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:25 schreef Gi1337 het volgende:
Ik vindt gothics stom. Ze willen nooit "in een hokje gestopt worden." en ze "vinden die kleren gewoon mooi" . WTF! doe normaal een zwarte jurk met een paarse trui en legerkisten met gore zwarte geitenwollensokken bah!!!
Doe mij maar een paar lekkere br33zahs
hmm![]()
[afbeelding]
Ja dat zei ik ook al, maar dat kwam niet over geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef Nolius het volgende:
Gast![]()
Je bent zowat evenoud als ik. Dan moet je toch onderhand beter ontwikkeld zijn.
Het feit dat Chriz2k helemaal blij met je is... wil dus zeggen dat je niveau 10 jaar achterloopt.
Niet zeuren mislukte djquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef Nolius het volgende:
Gast![]()
Je bent zowat evenoud als ik. Dan moet je toch onderhand beter ontwikkeld zijn.
Het feit dat Chriz2k helemaal blij met je is... wil dus zeggen dat je niveau 10 jaar achterloopt.
las:quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
"I love strings"
Met andere woorden, geen condoom nodig!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef Quistis het volgende:
[..]
las:
ik ben 12 jaar.......![]()
mensen.. dit heeft nog niet eens een eisprong..![]()
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul! Mannen moet is stoppen met ontkennen dat tienermeisjes énorm geil zijn!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef Silven het volgende:
[..]
Met andere woorden, geen condoom nodig!![]()
je bent zelf 12 .. of 15 ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul! Mannen moet is stoppen met ontkennen dat tienermeisjes énorm geil zijn!
Maar ze gaat wel erg mooi worden. Dat zie je nu al op die foto.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef Quistis het volgende:
[..]
las:
ik ben 12 jaar.......![]()
mensen.. dit heeft nog niet eens een eisprong..![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul! Mannen moet is stoppen met ontkennen dat tienermeisjes énorm geil zijn!
Ze zijn altijd allemaal net 18 gewordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef Gi1337 het volgende:
Ik zou het erop kunnen als ze zei dat ze net 18 is geworden...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:20 schreef Jaco90 het volgende:
[afbeelding]
Naam: Fleurr
Leeftijd: 14
Provincie: Zuid-Holland (NL)
School/werk: sChOoll..
Hobbies: Uitgaan, spOrtenn, Vakantiee..
Waarom stemmen: lOve yOuu..
Wattefak is dit nou weer voor gedrocht?![]()
Gewoon kort gezegd ze hebben stijlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef PatjeDoN het volgende:
gothics![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrreezah's..![]()
nee echt, breezah is zoooo 1900
dan gothic, dat gaat nog verder terug![]()
![]()
mijn vriendin is een gothic![]()
(en een beetje andere dingetjes)
en nou ja... ik stop maar, want mijn mening over goth's en aanverwant wordt nooit zo prettig opgevangen![]()
GO MALDRAVIAquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:36 schreef Maldravia het volgende:
[..]
Gewoon kort gezegd ze hebben stijl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |