abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36364043
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 20:35 schreef CarDani het volgende:

[..]

GezEIk is met EI
welnee... niet met die lange tenen en lange gezichten hier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36365511
Jeetje !
Ik ben een middagje weg, kwam alleen even kijken of het nog net zo gezellig als vanochtend was en wilde daarna meteen mijn bed induiken aangezien ik al in geen tijden meer langer dan 3,5 uur achter elkaar geslapen heb....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36365928
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef Mirage het volgende:
Jeetje !
Ik ben een middagje weg, kwam alleen even kijken of het nog net zo gezellig als vanochtend was en wilde daarna meteen mijn bed induiken aangezien ik al in geen tijden meer langer dan 3,5 uur achter elkaar geslapen heb....
Nou liefje..... laat ze dan nog maar mooi een nachtje doorzijeiken. Kan er ook nog wel bij. Ga slapen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36366288
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wacht even, ik kom net weer online en lees nu net deze post?
Je laat ons nu weer verder netjes discusseren? Zie ik dat nu goed staan? Dus je komt een half uur geleden wild stampend dit topic binnen, je noemt oa mij en anderen leugenaars, ik zou feiten verdraaien en daarvan een hobby gemaakt te hebben, ik zou mensen dom houden en manipulatieve antwoorden geven, om vervolgens doodleuk aan het eind te reageren met een post waarin je zegt dat je ons weer netjes verder laat discusseren? Was dat het? Je moest even je geurtje kwijt, even laten zien wie jij bent en richting mij een sneer te gooien? Is dat jouw manier van mensen aan jouw kant van de partij krijgen? De partij die tegenover jou staat zwart te maken? Ik vind het ronduit respectloos wat je laat zien.
Deze post geeft aardig mijn eigen gedachten weer op het moment dat ik de post erboven las.

Lees het commentaar dat door mij onderaan deze geëditte post is gezet; 9/11 Van (pseudo-) scepticus tot believer??? #3

de quote van natte-flamoes hierboven en alles wat de afgelopen dagen o.a. in feedback besproken is nog eens door.........

ik neem het je erg kwalijk dat je nadat er duidelijk een bepaalde lijn in een topic was gezet het topic alsnog op deze manier besluit binnen te stormen.

Ik zie dit als gebrek aan respect naar truth, de medeusers (vooral die binnen betreffend topic) en míj.

Eerst volgende keer vraag ik de ban aan,
jouw keuze !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36366409
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou liefje..... laat ze dan nog maar mooi een nachtje doorzijeiken. Kan er ook nog wel bij. Ga slapen
Ik ga nú naar mijn bedje.

trusten vast
Sir Winston Churchill
pi_36366724
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ga nú naar mijn bedje.

trusten vast
ik ook. En vergeet de klok niet vooruit te ztten, allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36371980
Ach de 911-topics zijn een lachertje .... hoewel ze altijd op ruzie eindigen.

Ik post er ook niet meer ... is gewoon nutteloos en frustrerend.

De aanhangers van de officiele versie vragen natuurlijk continu achter harde bewijzen, terwijl ze die in de VS zelf nog niet kunnen voorleggen, toch zouden wij hier op Fok ff gans het mysterie moeten kunnen ontrafelen.
Zij denken dat ze alles kunne bewijzen met hun officieel rapport, The Holy National Geographic en hun debunking sites , die natuurlijk wel aanvaardbaar zijn itt alle conspiracy-sites.

En een denigrerend ondertoontje vinden we op den duur wel in elke partij zn posts terug, want ieder is toch zo overtuigd van zijn gelijk, maar niemand kan de ander overtuigen, want we verwerpen elkaars bronnen.
Dus bronnen worden niet aanvaard en een eigen uitleg ook niet ... want ben jij een wetenschapper of was je aanwezig in de wtc op 911 ?

Ach

Ik vergelijk het een beetje met op een religieus forum de satan gaan uithangen en continu vragen naar een foto van god ...

Het was alleszins een mooie poging van OverSight ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36375212
quote:
Op zondag 26 maart 2006 08:59 schreef UncleScorp het volgende:
Ach de 911-topics zijn een lachertje .... hoewel ze altijd op ruzie eindigen.

Ik post er ook niet meer ... is gewoon nutteloos en frustrerend.

De aanhangers van de officiele versie vragen natuurlijk continu achter harde bewijzen, terwijl ze die in de VS zelf nog niet kunnen voorleggen, toch zouden wij hier op Fok ff gans het mysterie moeten kunnen ontrafelen.
Zij denken dat ze alles kunne bewijzen met hun officieel rapport, The Holy National Geographic en hun debunking sites , die natuurlijk wel aanvaardbaar zijn itt alle conspiracy-sites.

Het was alleszins een mooie poging van OverSight ...
En weer die slachtofferrol. Jullie kunnen inderdaad niet het hele mysterie ontrafelen, en toch doen jullie alsof jullie dat wel kunnen. Hou es op met die slachtofferrol man, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor hoe het gaat, dus doe alsjeblieft niet alsof je onschuldig bent.
pi_36375364
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:13 schreef LvA het volgende:

[..]

En weer die slachtofferrol. Jullie kunnen inderdaad niet het hele mysterie ontrafelen, en toch doen jullie alsof jullie dat wel kunnen. Hou es op met die slachtofferrol man, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor hoe het gaat, dus doe alsjeblieft niet alsof je onschuldig bent.
Ow lekker dan, zit ik achter de pc van mijn vriendin, en dan post ik dus ook onder haar account. Maar uh...ben CoolGuy dus
  zondag 26 maart 2006 @ 13:30:50 #60
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36375615
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:24 schreef Resonancer het volgende:
"The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the major media." ~ William Colby, Former Director, CIA
http://www.ghostchild.com(...)evealingQuotes3.html
Is het een idee om een apart topic te maken om dit soort quote's en info te plaatsen?
dan heb je niet steeds door een disucssie dit soort dingen staan. Mocht iets echt voor de discussie op dat moment nodig zijn dan kan je 1 linkje plaatsen. Dan heb je niet steeds dat er informatie wordt geplaatst bij een discussie die daar niet over gaat. De disucssie wordt er door beinvloed en de geplaatste info komt niet aan bod.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36382965
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:13 schreef LvA het volgende:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 26 maart 2006 @ 18:55:58 #62
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36384271
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Is het een idee om een apart topic te maken om dit soort quote's en info te plaatsen?
dan heb je niet steeds door een disucssie dit soort dingen staan. Mocht iets echt voor de discussie op dat moment nodig zijn dan kan je 1 linkje plaatsen. Dan heb je niet steeds dat er informatie wordt geplaatst bij een discussie die daar niet over gaat. De disucssie wordt er door beinvloed en de geplaatste info komt niet aan bod.
Ik meen dat dat dus ook de opzet van de topics van Oversight is.
Dit soort "feitjes" (sue me ) op een rij zetten zonder te discussieren erover, omdat de discussie het op een rij zetten afleid.
en andersom... zoals jij zegt idd ook.

@CoolGuy.... ik meende aan de schrijfstijl en woordkeuze al op te kunnen maken dat jij het was.
Nadat ik op haar post geschiedenis klikte werd mijn vermoeden dat het een verkeerde login betrof versterkt
np

@UncleScorp, wat ik jammer vind is dat mensen blijven steken in een houding zoals jij nu doet.
"ik word gepest op school" dat kan best zo zijn, maar als de kinderen er dan op terug komen en ermee stoppen of als je van school veranderd bent, moet je zelf ook stoppen met roepen "ik word gepest" anders werk je bepaalde dingen ook wel in de hand.
Loslaten en kijk naar de (nieuwe) situatie zoals die nú is.

En die is imo ècht anders dan hoe jij het voorstelt.

Loslaten en opnieuw bekijken.
Sir Winston Churchill
  zondag 26 maart 2006 @ 18:57:39 #63
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36384312
en nu ga ik lekker eerst de kinderen in bed stoppen en even bijkomen van de leegheid van mijn bankrekening.... ik ben naar de stad geweest met mijn zus

Sir Winston Churchill
  Moderator zondag 26 maart 2006 @ 19:21:08 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36384835
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

@CoolGuy.... ik meende aan de schrijfstijl en woordkeuze al op te kunnen maken dat jij het was.
Nadat ik op haar post geschiedenis klikte werd mijn vermoeden dat het een verkeerde login betrof versterkt
np

Oh. Dat kun jij opmaken uit mijn woordkeuze en schrijfstijl? Vind ik wel interessant om te weten hoe jij die anders ziet t.o.v. een One_Of_Few of een Klez bv
quote:
@UncleScorp, wat ik jammer vind is dat mensen blijven steken in een houding zoals jij nu doet.
"ik word gepest op school" dat kan best zo zijn, maar als de kinderen er dan op terug komen en ermee stoppen of als je van school veranderd bent, moet je zelf ook stoppen met roepen "ik word gepest" anders werk je bepaalde dingen ook wel in de hand.
Loslaten en kijk naar de (nieuwe) situatie zoals die nú is.

En die is imo ècht anders dan hoe jij het voorstelt.

Loslaten en opnieuw bekijken.
Helemaal mee eens. Kruip niet direct in die slachtofferrol als t moeilijk wordt. Zeg dan gewoon dat je niet meer post en hou je daar ook aan _of_ zit niet te zeuren en post op een normale respectvolle manier door in plaats van te quoten en dan te reageren met een smilie, alleen maar om het laatste woord te hebben
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36385338
Punt 1 : gij hebt mij niets te zeggen Coolguy

Punt 2 : 911 kan me ondertussen gestolen worden
  zondag 26 maart 2006 @ 19:50:22 #66
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36385696
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef UncleScorp het volgende:

Punt 2 : 911 kan me ondertussen gestolen worden
sorry, maar ik moest even lachen toen ik dit las.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 26 maart 2006 @ 19:52:16 #67
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36385751
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh. Dat kun jij opmaken uit mijn woordkeuze en schrijfstijl? Vind ik wel interessant om te weten hoe jij die anders ziet t.o.v. een One_Of_Few of een Klez bv
Het is One_of_the_few he.
Anderd past het ook niet meer in de melodie...

Overigens heb ik wel eens een boze post geplaatst, maar over het algemeen is het normaal. Volgens mij zijn de discussies opzich redelijk normaal verlopen. Op en paar incidenten na.
And that is the news.''
  Moderator zondag 26 maart 2006 @ 22:17:23 #68
16180 crew  CoolGuy
pi_36390081
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef UncleScorp het volgende:
Volgens mij beslis ik zelf wel wat ik jouw te zeggen heb. Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he. Doe nou maar rustig aan. We zitten op een forum, daar hoeven we het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar dat kinderachtige gewijs en 'wij zijn zielig' is nou ook weer niet nodig.
  Moderator zondag 26 maart 2006 @ 22:18:11 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_36390110
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:52 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het is One_of_the_few he.
Anderd past het ook niet meer in de melodie...

Overigens heb ik wel eens een boze post geplaatst, maar over het algemeen is het normaal. Volgens mij zijn de discussies opzich redelijk normaal verlopen. Op en paar incidenten na.
Ey, ik weet niet eens welke melodie je over praat. Boeiend dat ik je naam fout had, ik had t over jou, das meer dan genoeg toch, coming from me and all...
  zondag 26 maart 2006 @ 22:29:17 #70
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36390452
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens mij beslis ik zelf wel wat ik jouw te zeggen heb. Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he. Doe nou maar rustig aan. We zitten op een forum, daar hoeven we het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar dat kinderachtige gewijs en 'wij zijn zielig' is nou ook weer niet nodig.
Het zal vast aan mij liggen maar wat is nu precies het nut om dit te posten?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:33:52 #71
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36390581
UncleScorp is wat mij betreft een zeer gewaardeerde en "oude" (niet oud, maar als in oldbie .. alhoewel.. oud ook wel ) user.
We gaan hem niet op zijn nek zitten of (verder) sarren, hij laat zich niet wegjagen ( ) en iedereen is lief !
Sir Winston Churchill
  zondag 26 maart 2006 @ 22:35:23 #72
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36390635
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef Mirage het volgende:
en iedereen is lief !
Dat je dit nog ooit over mij zou zeggen . Tis een waar wonder
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_36391644
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Dat je dit nog ooit over mij zou zeggen . Tis een waar wonder
Je hebt gewoon onnoemelijk veel mazzel dat je ook bij de "iedereen" betrokken bent. Zoals wij allen. We zijn allen gezegend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 26 maart 2006 @ 23:36:27 #74
19194 Oversight
◢◤
pi_36392438
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je hebt gewoon onnoemelijk veel mazzel dat je ook bij de "iedereen" betrokken bent. Zoals wij allen. We zijn allen gezegend
◢◤
pi_36403192
Wie o wie weet waar ik beginnen moet tegen de strijd tegen al het dierenleed.
Ik trek het me zoveel aan, zoveel zieltjes die geen kant opkunnen; die zijn overgeleverd aan de grillen van de mens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')